Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleTo say I am happy with what the team at Your Move Rowlands Gill have done during the sale of our property and during the purchase of our new home is an understatement. I am absolutely over the moon. Abi, Alex, Claire and Bridie have all been amazing. I was so happy with everything they have done for us Abi even had me crying (happy tears)! If I had to go through this process again I wouldn't hesitate to use them. Lovely team x
Donna · 21 June 2023 · YOUR MOVE Chris Stonock Lettings
Agent replied · 20 June 2024
Thanks so much for the review Donna it really is lovely to read them. We are so pleased you have received excellent service from our Rowlands Gill team. We all wish you best of luck in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Joanne · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for your review Joanne. We are delighted to hear that you have been pleased with our service. From all at Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic team. Would highly recommend.
Rebecca · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks very much for the review. Kind regard from everyone at Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic place to buy a House, Would Highly recommend
PHELAN · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks very much for leaving a review. All the best with your new house from everyone at Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly and professional staff would highly recommend.
Adam · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks for the review Adam we are glad you had a great experience with us. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 4/5
GoogleFriendly,warm engaging staff. Very professional. Definitely recommend.
Pauline · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks for the review Pauline we are pleased to hear you would recommend us. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleTim is a pleasure to work with, very professional and a great agent!
Emily · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
We are so pleased to hear! Thanks for taking the time to leave yoru review Emily.
★★★★★ 5/5
GoogleThis branch was very helpful . Ashley Abbie Louise and Shannon. All 10 out of 10 fantastic service.
Robert · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks for taking the time to leave your review Robert. We are delighted you had excellent service from our West Denton team. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleAbigail and the team were excellent and supportive and got us through the process smoothly. Thank you.
Paul · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks for the review Paul we are so pleased to hear you had great service from our West Denton team.
★★★★★ 2/5
GoogleNot a lot I can say about this apart from not very good considering we are the sellers the girl in the office is all for the buyer,this dragging on for 5 month .
You valued the house and now seem to be accepting anything the buyer asks for .
Adele · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for taking the time to review us. I am sorry that you have not been pleased with the service you have received from Your Move Chris Stonock. Please be assured we have a legal responsibility to act in the best interests of our vendors and this is of upmost importance to us. We can’t seem to find your name on our system so we are unsure which property you are referring to but if you would like to contact me directly (tim.hawe@your-move.co.uk), as the director of the business, I will look into the issues you have raised immediately and seek to resolve them.
★★★★★ 1/5
GoogleAs a first time buyer in my 20's, I found Louise Monaghan to be extremely rude and condescending. Out of all the estate agents in the newcastle area that I engaged with, I'd never come across someone like this. She came across as very arrogant, patronising and showed huge scepticism towards my ability to pay for a property in my price range. I felt like I wasn't worth their time and ultimately dehuminised.
Long story short, I decided to never go back to that estate agents and instead bought a property with at different estate agent a week later. I guess they wanted my money more than you.
CS · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for taking the time to share your experience and I am sorry to hear it has not been good. I can assure you that customer service is our highest priority so it is disappointing to read you did not feel this was the case. As estate agents we have a legal obligation to represent our sellers and ensure buyers are fully qualified, but this does not need to be done at the expense of making buyers feel the way you did from this interaction. We apologise for this and will ensure that we learn from and improve from your feedback. Thanks again for letting us know and we wish you all the best in your new home.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely shocking estate agents! Worst experience ive ever had from start to finish. They gave me and my young family a filthy house to rent, riddled with damp and dirty top to bottom. They fobbed me off for 6 months by getting contractors to come and price jobs that they had no intention of carrying out. The customer service agents are Absolutely useless and cannot or will not help you with ANYTHING!
On top of all this when i gave my notice in they let themselves into my house, unannounced to carry out a viewing! I am mortified that they can just walk into your house, without prior appointment and just carry out a unplanned viewing. My kids were terrified at these strange people just walking into our home. I would avoid this company AT ALL COSTS! Save yourself a headache.
Faraz · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Dear Mr Malik,
Thank you for your review, we welcome both positive and negative feedback. We were surprised to receive your review as we have an email from you on the 13/05/2022 stating that you "...have no problem with (Your) move or any of its employees and understand that they are middlemen who communicate between tenants and landlord. I would have no problem in using the services of (Your) move in the future...".
It is sad that in such a short space of time your opinion has changed. We are sorry for the misunderstanding in relation to the viewing, our understanding was that the viewing that took place was arranged with yourself and that our member of staff showed the viewer around with your partner's consent. We will take your feedback and use it to improve going forward. We wish you all the best for the future, if you would like to discuss this further please do get in touch directly.
Kind regards, Your Move West Denton.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent customer service in my purchase - nothing too much bother - ever! Abigail has been an amazing help in what has been a lengthy conveyance- couldn't recommend any more highly.
Jnet · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
We are delighted to hear you have received excellent customer service. Thank you for the review. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleAfter years of using Your Move West Denton for the rental of my property and now selling it through them, I have to say you’d be doing well to find better friendliness, willingness to help where they can, and all round professionalism than Abigail, Ashley, Louise, and Shannon at West Denton.
LAK · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for taking the time to leave your review. We are delighted to hear you have experienced great service in different aspects of our business. We are glad we were able to help! Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 1/5
GoogleI recently bought a house through Yourmove West Denton. They were incredibly rude to me through the entire process. They used "courtesy calls" to try to get information from me that they should have gone to my solicitor for, there was nothing courtesy about it. When I went to pick up the keys, they first completely ignored me and continued their NON-professional office conversion and then they replied to my "good morning, how are you all" with an abrupt "Who are you? Why are you here?"
Jacob · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Hello Jacob, I am sorry to hear you did not had a positive experience with our West Denton branch, if there is anything I can help you with please email ymcs.marketing@your-move.co.uk and I will do my best to assist.
★★★★★ 1/5
GoogleI have never felt the need to write a google review and I am not a confrontational person. However, I would advise anyone looking to deal with an estate agent to look elsewhere, there are plenty in the area which HAVE to be better than Your Move West Denton. The attitude of staff is absolutely appalling and I am not at all surprised to find other similar reviews. Not only over the phone, but in branch where I have seen eye rolling etc. The most unprofessional business I have ever come across, management really need to address their staff regarding the treatment of clients.
Dont make the mistake I did.
1 star is a compliment. AVOID.
Anonymous · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for taking the time to review us and I am sorry to hear of your experience. We aim to treat all of our customers with respect and dignity, which we have failed to do in this case. As you have remained anonymous it is difficult to deal with the specifics of your review but if you would like to contact me directly (tim.hawe@your-move.co.uk), as one of the directors of the business, I would be happy to hear more of your concerns and how we can improve our service.
★★★★★ 5/5
GoogleA fantastic service from start to finish of the selling process. A very big thank you to Abigail who was brilliant & with great communication kept us constantly updated. Also thank you to Tim & the photographer for their friendly & professional approach.
Julia · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Hi Julia, we are delighted to hear you were pleased with the service of our West Denton team. Thank you for taking the time to leave your review. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleIt’s been a pleasure to buy through Your Move West Denton.
Ashley, Louise, Shannon and especially Abigail have all been really friendly when calling, quick to return calls and getting back with information quickly. Great team.
Dionne · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks for taking the time to leave your review Dionne we really appreciate it. Best of luck in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleAfter using your move West Denton many time for to sell & also purchase property's I find Abgail,Ashley,Louise & Shannon all to be friendly efficient & very knowledgeable of properties & the areas they are in. Also Tim is polite & knowledgeable of prices in the area & the photos of the property he takes really look the part when you see them on right move.
Will always reccomend to friends & family
Susan · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
It's great to hear you would recommend us after having experienced a great service from our West Denton team. Thanks so much for taking the time to leave your review Susan.
★★★★★ 5/5
GoogleThank You Your Move West Denton.
First class experience from start to finish. Ashley and Abbey handled my sale and were great to deal with. The photography of my house and internet advert was excellent and the team were helpful throughout. Great service thank you!
G · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks very much for leaving a review. We are so glad to hear about your experience and wish you all the best in the future, from everyone at Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleFrom start to completion Ashley kept me informed of the progress of the sale. At times it was very challenging but her cool calm demeanour helped me deal with the stress of selling a home.
I would gladly recommend Your Move West Denton.
Thanks again
Derek
Derek · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thanks Derek for taking the time to leave your review. We are so delighted you have been pleased with the service you received. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleA huge thank you to the team at Your Move, West Denton, Abigail, Ashley, Louise and Shannon. The girls gave regular updates, reassurance and advice throughout the process. Always positive, cheerful and professional. Highly recommended!
Malcolm · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
We are delighted to read you had excellent service from our West Denton team. Thanks for taking the time to leave your review Malcolm.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been working with the team at Your Move over the last 12 months and I can honestly say every time I have had a query, question or worry the team have been nothing but honest, professional and most importantly reassuring me throughout the whole process. Abigail, Louise, Shannon and Ashley have made me want to use Your Move - West Denton again in the future and I wouldn't hesitate working with the team again or recommending them.
Eleanor · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
We are really pleased we could help you and we are delighted to hear you would recommend us! Thank you for leaving your review we really appreciate it. Best wishes from us all at Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleI just wanted to say a massive thank you to the ladies of Your Move, they did an amazing Job from start to finish. Ashley kept me updated constantly during the viewing/offer process which went awesomely and i could not fault the service at all and Abigail looked after and progressed everything up to the completion and provided me with daily updates throughout; i could not ask for any better service from them, it was impeccable, they went above and beyond! Also a massive thank you to everyone who was involved with my sale at YourMove, i know a lot of hard work goes on behind the scenes and this does not go un-noticed.
Jay · 18 June 2023 · Your Move Chris Stonock Newcastle Upon Tyne (130 The Roman Way)
Agent replied · 17 June 2024
Thank you for taking the time to leave your review we are delighted to hear you had a great experience working with us.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.