Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJust bought a house through your move they were excellent kept me informed and updated every step
They answered all questions I had quickly couldn't recommend them enough
Thank you
John Β· 26 September 2024 Β· Your Move Sunderland
Agent replied Β· 26 October 2024
Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us. Keeping you informed and updated throughout the process is something we pride ourselves on, and weβre glad it made your home-buying journey smooth. If you ever need anything in the future, donβt hesitate to reach out. Congratulations on your new home, and thanks again for your recommendation! Sam π
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks Your Move. Not only did you ensure my purchase was stress free you also intervened on my behalf to assist with the sale of my property by keeping me informed when I was unable to get answers from third parties. Sam from Sunderland branch I canβt thank you enough.
Maria Β· 26 September 2024 Β· Your Move Sunderland
Agent replied Β· 26 October 2024
Thank you Maria. I am so pleased we were able to make your move a little easier and appreciate the positive feedback. We all wish you the best of luck in your new home and for the future. Best wishes, Sam βΊοΈ
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently took on a letting through Your Move at Sunderland. Amy was absolutely brilliant, nothing was too much trouble. Thank you for all of your help and understanding with the move!
Emma Β· 26 September 2024 Β· Your Move Sunderland
Agent replied Β· 26 October 2024
Hi Emma, Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time out to provide some feedback. Best of luck in your new home. Thanks, Sam.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleTerrible agent. I recently signed a contract for them to let out one of my properties. They decided they wanted to charge more when they returned to the office. I am really disappointed in the service and found a much cheaper deal with another local agent. Very unprofessional management and it would appear bullying tactics on their staff (in future perhaps press mute on your phone.) I deal with other branches of YourMove who have in fairness been great! Unfortunately this branch doesnβt appear to be the same.
Robert Β· 26 September 2024 Β· Your Move Sunderland
Agent replied Β· 26 October 2024
Good morning, Robert, I am sorry that you feel this way. Your details were passed to us from another branch who you had instructed to let another property for you. We offered you our standard fees as we were not aware that you had been offered a discounted rate due to being an existing client. When we were made aware of this, we did offer to reduce the fee inline with what you had been offered previously. You declined this offer and choose to list with another agent. We wish you the best of luck with your future endeavours, if you'd like to discuss your concern further with me please call me on the office number, 01915674095. Kind regards, Sam.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAmazing service when selling my property recently. All the team are friendly and happy to help. Special thanks to Sarah who was absolutely amazing throughout , she kept us updated throughout with regular phone calls and emails. 100% recommend
Sara Β· 26 September 2024 Β· Your Move Sunderland
Agent replied Β· 26 October 2024
Thank you so much for your kind review Sara! We're thrilled to hear that you had a great experience with us while selling your property. It's wonderful to know that Sarah and the team were able to provide you with excellent service and keep you informed throughout the process. Your recommendation means a lot to us, and weβre glad we could help make your sale as smooth as possible. If you ever need anything in the future, donβt hesitate to reach out! Thanks again! Sam π
β
β
β
β
β
1/5
GoogleTerrible agent. I recently signed a contract for them to let out one of my properties. They decided they wanted to charge more when they returned to the office. I am really disappointed in the service and found a much cheaper deal with another local agent. Very unprofessional management and it would appear bullying tactics on their staff (in future perhaps press mute on your phone.) I deal with other branches of YourMove who have in fairness been great! Unfortunately this branch doesnβt appear to be the same.
Robert Β· 26 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Sunderland (4A Athenaeum Street)
Agent replied Β· 24 October 2024
Good morning, Robert, I am sorry that you feel this way. Your details were passed to us from another branch who you had instructed to let another property for you. We offered you our standard fees as we were not aware that you had been offered a discounted rate due to being an existing client. When we were made aware of this, we did offer to reduce the fee inline with what you had been offered previously. You declined this offer and choose to list with another agent. We wish you the best of luck with your future endeavours, if you'd like to discuss your concern further with me please call me on the office number, 01915674095. Kind regards, Sam.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAmazing service when selling my property recently. All the team are friendly and happy to help. Special thanks to Sarah who was absolutely amazing throughout , she kept us updated throughout with regular phone calls and emails. 100% recommend
Sara Β· 26 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Sunderland (4A Athenaeum Street)
Agent replied Β· 24 October 2024
Thank you so much for your kind review Sara! We're thrilled to hear that you had a great experience with us while selling your property. It's wonderful to know that Sarah and the team were able to provide you with excellent service and keep you informed throughout the process. Your recommendation means a lot to us, and weβre glad we could help make your sale as smooth as possible. If you ever need anything in the future, donβt hesitate to reach out! Thanks again! Sam π
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery helpful and prompt
Chris Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi Chris, Thank you for your 5 star review! We are delighted you have been happy with our service. Many Thanks, Team Rowlands Gill!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery prompt and professional and pleasant to deal with, nothing is too much trouble.
Tracey Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi Tracey, thank you for your 5 star review! It's very much appreciated! Team, Rowlands Gill
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat communication and every member of staff Iβve dealt with so far have been very helpful & answering any questions promptly. Thank you so much.
Amy Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hello Amy, Thank you for your kind review, we are always delighted to hear positive feedback about our team. Please don't hesitate to get in touch if we can be of any help to you at all in the future. Kind regards, Rowlands Gill Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleA big thank you! To Alex, Abi, Penny & Claire from the Rowlands Gill branch who helped me purchase my new home. π‘ β¦
Sharron Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hello Sharron, Thank you for your kind review, we are always delighted to hear positive feedback about our team at Rowlands Gill. We wish you the best of luck in your new home. Many Thanks!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFirst time Buyers.
Your Move were agents for the sellers.
Even though we were not clients of Your Move,
they were extremely helpful and acted with professionalism and responded to all queries in a timely manner. Acting with initiative in helping progress the Sale/purchase wherever possible.
Thank you to June and all the team.
Sincerely,
CRia
Craig Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hello Craig, Thank you for your kind review, we are always delighted to hear positive feedback about our team. Please don't hesitate to get in touch if we can be of any help to you at all in the future. Kind regards, Team Rowlands Gill
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have been very impressed by the service we have received from all the staff at Your Move, Rowlands Gill branch. This is our second contact with them as we also bought the property we are now selling through them a few years ago too. Abi, Alex, Ang and Claire have all been amazing and facilitated viewings regularly which have resulted in an offer being accepted within a couple of weeks of the property going up for sale. They are all so helpful and friendly and have made the process feel relatively trouble free for us as we felt confident they were doing the best for us to secure a sale. They kept us regularly updated via phone and emails as to the offers we received and were always helpful and available to answer any queries we had.
Clare Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi Clare, Thank you so much for a lovely review, its very much appreciated by us all! We are so happy we were able to find you a buyer for your property. Many Thanks, Team Rowlands Gill
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat experience from the whole team at Rowlands Gill; Abi, Alex, Claire and Penny where on hand either in person at branch or on phone to help with any queries. If it wasnβt for them thinking of me when my now house was about to go on the market I wouldnβt have achieved my dream. Not forgetting June from sale agreed team, she was amazing at chasing outside parties to keep the sale progressing. Thank you to every one of you
Charlie Β· 25 September 2024 Β· Your Move Rowlands Gill
Agent replied Β· 25 October 2024
Thank you for your kind review, we are always delighted to hear positive feedback about our team at Rowlands Gill. We wish you the best of luck in your lovely new home. Kind regards, Abi & the team!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI moved to Your Move estate agents ( Durham ) after using another agent for several months without any success. I found them diligent , courteous and above all professional. I felt they were personally invested in selling my house and throughout the process were following up without having to be chased which was refreshing. Nicky and Annaleigh were excellent and info moved freely and seamlessly between them. I would also like to mention Ian who was realistic and professional at the outset when establishing my relationship with Your Move. My house is now sold and I believe both seller and buyer were fairly treated and represented throughout .
Chris Β· 25 September 2024 Β· Your Move Durham
Agent replied Β· 25 October 2024
Thank you so much for your kind review Chris. We are delighted that you have had such great service from Nicky, Ian & Annaleigh at Durham and would like to wish you all the very best for the future. π β¦
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent customer care, thank you all
Mandy Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service and friendly helpful staff.
Gail Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi, Gail thank you so much hope you have settled in well kind regards π₯° β¦
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat service and staff. Well done.
John Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Thanks John, always a pleasure dealing with you
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent communication, accommodating with work commitments, kept fully informed throughout the process, responsive to questions
Darren Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Thank you for your review Darren and hope you have settled well into your new home.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMany thanks to Sharon, Julia and John for the valuable help with our house move. Every time i go to the office the cup is on display.
Hardly surprising me thinks.
Derek Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you very much Julia and the Team at Chester le Street, you went above and beyond in your dedication to sell my house,
over coming all the hurdles in an efficient and friendly way. Would fully recommend you and the Team to anyone buying or selling.
Kind regards
Brenda
Colin Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi Brenda, thank you so much for your kind words.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI can only commend Your Move in Chester-le-Street. Compared to all the other estate agents I have dealt with in Durham and Chester-le-Street they are certainly the very best in the area.
In my case they had to sell a lovely end of terrace house (That I will miss) at short notice because the tenants had left. What is more, I actually live in Dunedin, Otago, which is in New Zealand, having left the UK 4 years ago.
Over a distance of 21,000kms the team did an excellent job of keeping me in the loop and appraised of the situation. They were professional yet friendly and a treat to deal with whilst getting the job done.
If you are thinking of buying and selling in the Chester-le-Street and North Durham area, use Your Move; they are truly the best option.
Duncan Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Hi Duncan, thank you so much for your kind word it means alot to the team. Good luck for the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent service received from all members of staff from our first contact, until the completion of our contract. No question was too much bother to answer. We would have no hesitation in recommending this Agency, and would like to thank everyone for their friendly and efficient service.
Lesley Β· 25 September 2024 Β· Your Move Chris Stonock Chester Le Street (53 Front Street)
Agent replied Β· 25 October 2024
Thank you for your lovely review, it means alot to our team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSarah Nixon and her team are outstanding, always give me great advice and service on all property matters
Bobby Β· 24 September 2024 Β· Your Move Wallsend
Agent replied
Thank you for taking the time to write a review Bobby, so pleased you have been happy with the service.
Sarah Nixon
Branch Manager
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.