Trusted Agent profile · Clwyd, Gwynedd, Cheshire and more

Verified

Beresford Adams estate agents in Chester, Prestatyn, Conwy and 12 more

4.6

★★★★★ Excellent

2,199 reviews across 24 offices and 4 platforms

www.beresfordadams.co.uk/forsaleoffice/abersoch/9

Beresford Adams has 24 offices, in Chester (two offices), Prestatyn, Conwy (three offices), Colwyn Bay, Bangor (two offices), Wrexham (two offices), Mold (two offices), Holywell (two offices), Caernarfon, Porthmadog (two offices), Holyhead (two offices), Menai Bridge, Abersoch, Rhyl and Ruthin (Clwyd, Gwynedd, Cheshire, Conwy, Wrecsam and Caernarfonshire). Together they have 2,199 reviews on four platforms, rated 4.6 out of 5 overall.

Google logo

4.6 / 5

2,130

Reviews on Google

All 24 offices

Facebook logo

2.3 / 5

6

Reviews on Facebook

All 24 offices

Trustpilot logo

62

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

Our offices

Beresford Adams's 24 offices, most reviewed first. Each has its own page.

Reviews on Google

Showing 2,130 reviews on Google only. Show every review

5/5

Google

Had an excellent experience with Beresford Adams. All the staff have been brilliant. From Alecia doing some amazing marketing to Lauren and Laura with their help, kindness and support. Would definitely recommend. Thank you all

Joanne · 23 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 23 August 2026

We are thrilled to hear that you had an excellent experience with Beresford Adams. Our team works hard to provide exceptional service and we are so glad that Alicia, Lauren, and Laura were able to assist you in any way. Thank you for recommending us. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Mehdi · 23 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 23 August 2026

Thanks for your feedback. We’re thrilled you had a great experience and welcome any further comments you might have!

5/5

Google

The team helped us sell our property recently. It wasn’t the easiest property to sell(originally a business and a flat) but that didn’t phase them. They were always very useful when I phoned for information and kept us posted throughout the process in a kind manner. Thank you Lauren and Laura Chester and Laura Stroud.

Ideal · 23 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 23 August 2026

"Thank you for choosing our team to assist with selling your property! We are thrilled we could navigate the unique challenges of a business and flat combo. It was our pleasure to keep you informed every step of the way. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Google

Cherry-Lee and Sian in sales have been very helpful every step of the way. We had a surge of viewings when the property was first listed on Rightmove. I’d get a text every time a viewing was arranged. My text messages were very busy! If I was in town I’d call into the office and they’d recognise me and knew the latest update on the property and advised me of any queries I may have had. The whole process of selling a property was made easier because of their excellent communication skills not just with me, but with the buyer and the solicitors. They are happy and positive. Nothing is too much trouble. Thank you 🤩

Ceri · 23 May 2026 · Beresford Adams Mold (The Cross)

Agent replied · 23 August 2026

Thank you so much for sharing your positive experience with our sales team, Cherry-Lee and Sian. We pride ourselves on excellent communication and providing top-notch customer service. It was a pleasure working with you every step of the way towards a successful sale. Kind regards, Chanelle Aldrich, Customer Feedback and Support Team

1/5

Google

As a letting management they are pretty poor. We let out our property and leave to them to do a yearly inspection, they decided to carry out the inspection 4 months after tenant moved in, but as they manage my property they didn't realize that the garden area was separate from the house , so they didn't inspect it , but as we specified it is important that the tenant keeps on top of the upkeep of the garden area, so now they want to charge me for a inspection of the garden area. UNBELIEVABLE

Wolf · 23 May 2026 · Beresford Adams Bangor (282 High Street)

Agent replied · 23 August 2026

Hello, I am sorry if you were not happy in your experience with us. If you wish to share any further comments about your experience, please do email me at review@Connellsgroup.co.uk Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

1/5

Google

We travelled up to North Wales and viewed a few properties in Old Colwyn initially with Beresford Adams and other Agencies. We were very interested in a bungalow with Beresford Adams and registered our interest, albeit the lady did not know anything about the bungalow despite it clearly needing a new roof on the rear. When we spoke to the office, we were told the Vendor had indeed obtained a quote for the replacement and all the relevant details would be made available to us on our next viewing. We returned again travelling up from just half an hour outside London to North Wales for a second viewing and again were met by a lady who knew absolutely nothing about the property. had absolutely no information and no one was available in the office. When we spoke to the office the following day, we were told that the bungalow had an offer accepted via another agent, Dafydd Hardy. Absolute waste of a journey. Returning last week we viewed a ground floor apartment in Rhos on Sea again for the second time, spent a lot of time in the area having tea with the neighbours, we established essential work was needed in the apartment and costed it out then submitted our offer based on the cost of refurbishment needed. Only to be told, that the property already had an offer on it, which the Vendor was considering but had not accepted, so explained why the offer was lower than asking and left the offer on the table for seven days, only to receive a telephone call mid week, saying that a further offer had been made above ours and would we increase? I explained that we were retiring and had a limited budget, so had to decline. The property should have been listed as having had an offer made on it before we even viewed and then even after the second telephone call trying to get us to increase our offer, it is still not marked as under offer!!!!. Which makes me question the honesty and transparency of Beresford Adams, together with the customer service provided as no Vendor would have accepted a low offer knowing that people were travelling from London area to North Wales for a second viewing, anyone would have waited before accepting an offer. We strongly believe than the bungalow Vendor was not informed of our second visit and that the apartment did not have a much higher offer made on it last week. In our experience I question their Customer support, honesty and transparency. Both Vendors and Customers alike have a right to expect both from any Estate Agent. We are dealing with other Estate Agents in the area and feel that Beresford Adams, Colwyn Bay leaves a lot of room for improvement and staff training.

Denise · 21 May 2026 · Beresford Adams Colwyn Bay

Agent replied · 21 October 2026

Hello, after speaking with the branch they have confirmed you did view a property in October 2025. There was a second viewing on November 28th 2025. The following day, the sellers advised the branch they had received an offer through the other agent (Dafydd Hardy). The branch informed you of this and asked if you too would like to forward an offer. You advised the branch that you did not want to make an offer. As I am sure you can understand the branch cannot determine what offers are going to be presented and ultimately it is the vendors decision what offers they accept. You then contacted the branch again in March to arrange to view several. The branch did accommodate all of your viewings and the branch manager did personally call you to confirm the viewing you had requested. You did requests to second view a couple of these properties and emailed the branch manager requesting further information in relation to the tenures of both properties. To which the branch manager provided a detailed response. Unfortunately, our systems did have a little glitch, sending several appointment messages which was rectified. You spoke to the branch on the 14th of April to follow up from the viewings and you confirmed you were in negotiations with another property with another agent. In April you did make two offers on a property in Rhos-on-Sea. However, the seller did not accept the offer as they felt it was to low for them. Again, this is the seller’s prerogative, and the branch have no control over this. You were given the option to increase you offer however you declined to increase you offer due to the work that needed doing on the property. The property in question is now SSTC. I can understand your frustration, but as I am sure you can understand the branch take instructions from the vendor and it is the vendor who choses which offers they accept. Please email me at review@Connellsgroup.co.uk if you wish to discuss this further. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Google

Very professional team, nothing was to much trouble, helpfully from beginning to end.

Ellen · 21 May 2026 · Beresford Adams Colwyn Bay

Agent replied · 21 October 2026

Thank you for your kind words! We take pride in our professional team and customer service. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

We had a brilliant experience with Beresford Adams rental. Jamie was fantastic throughout the process, always friendly and helpful, making everything go smoothly. We would highly recommend them to anyone looking for a reliable and professional letting agent.

Julie · 21 May 2026 · Beresford Adams Colwyn Bay

Agent replied · 21 October 2026

Thank you so much for your kind words and recommendation! It was a pleasure working with you and we're thrilled to hear you had a brilliant experience with our team at Beresford Adams. We strive to provide reliable and professional service to all our clients. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Beresford Adams sales team in Colwyn Bay. I can’t honestly rave enough about everyone in the office.. worked round the clock to sell both of my properties I would honestly recommend and go back to Colwyn bay office again with a heartbeat , I can’t recommend Colwyn Bay office enough.

Jacqueline · 21 May 2026 · Beresford Adams Colwyn Bay

Agent replied · 21 October 2026

Thank you for your amazing review! We pride ourselves on our hardworking and dedicated team, and we are thrilled to have helped sell your properties. You can always count on our team at Colwyn Bay office to go above and beyond for our clients. Thank you for recommending us, it means the world to us! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

We would like to express our thanks to Zoe, Carys, Katherine and Carys for all they have done for us in selling our house. After 9 months of trying to sell with other agents with absolutely no interest at all, the team at Beresford Adams found us a buyer within 3 months. The team are just fabulous. Friendly, professional and knowledgeable and genuinely wanted to help us sell our house. Would highly recommend.

Sally · 21 May 2026 · Beresford Adams Colwyn Bay

Agent replied · 21 October 2026

Our team at Beresford Adams is dedicated to providing exceptional service and we are thrilled to hear that we were able to help you sell your house. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Beresford Adams helped to sell our late grandparents property after the sale fell through a few times with another estate agent. BA were extremely professional and got straight down to business. Valuation was conducted, quickly followed by producing a brochure and added to their website. Our property received plenty of viewings, but importantly BA followed a process of ensuring only suitable people viewed (i.e. those already in a position to proceed, mortgages in principles etc). More specifically, our main interactions were with an employee named Jesse. She was outstanding. Always helpful and chased up matters when needed or asked. We encountered a few problems with our buyers (who were poor in communicating) but Jess did an exceptional job in getting updates in a timely and efficient manner. Jesse manged to help sort out house sale where other estate agents had failed previously. BA/JA also managed to attain a very fair sale price for the property. Jess was quick to reply to email correspondence. I would also say Jesse went above and beyond my expectations to achieve the sale. When Jess was out of office or on leave, other members of staff stepped in and were extremely helpful too! This ensured you alwys had a point of contact. BA were also effective in liaising with solicitors if/when matter needed resolving. I would not hesitate again in using BA for selling my property, and in particular we would request that Jesse was the lead member of staff for our property. Thank you !

P · 16 May 2026 · Beresford Adams Chester (1-3)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you for sharing your experience with Beresford Adams! We're so glad we could help sell your grandparents' property and that Jesse provided exceptional service. Our team works hard to ensure a smooth and successful sale. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

The team at Beresford Adams (Lauren, both Laura's and especially Holly) have been absolutely superb. Their service in supporting us, advising us and also getting in the viewings was everything we wanted and more. They truly are wonderful ladies. I will definitely be referring them to anyone I know who moves home. I can't thank them enough for their professionalism and what they have done. D Thomas

Darran · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you for the kind words! We are so grateful for your trust and are thrilled that our team at Beresford Adams exceeded your expectations. We will continue to deliver exceptional service to all of our clients. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Our experience with Beresford Adams has been such a pleasure! We have been in contact with Josh from lettings for some time now, it has been a long journey finding the right property but we got there. Josh was always super friendly, approachable, and always went above and beyond! We are now happy in our perfect home and it is all down to Josh! We would highly recommend this branch!

Sarah · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you so much for your positive review! We are thrilled to hear that you had a great experience with our lettings team, especially Josh. We pride ourselves on going above and beyond for our customers and we are delighted to have helped you find your perfect home. Thank you for recommending our branch. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

We used Beresford Adams to sell our house in Wrexham. They were great to deal with and super helpful.

Phil · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you for choosing Beresford Adams to sell your home in Wrexham! We are thrilled to hear that our team provided great service and were helpful throughout the process. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Kate · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thanks for your feedback. We’re thrilled you had a great experience and welcome any further comments you might have!

5/5

Google

Holly Warburton your Sales negotiator is professional courteous polite and is a credit to your company She keeps us informed of updates regularly so thank you

Chris · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you for your terrific 5* review and for your complimentary comments. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

4/5

Google

Lillie and and Josh were very helpful and professional during all stages of the letting of our property. I would highly recommend Beresford Adams to others

Nigel · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that Lillie and Josh provided you with exceptional service. Our team at Beresford Adams takes pride in providing top-notch and professional service to all of our clients. Thank you for recommending us to others! Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Had an excellent experience with Beresford Adams. All the staff have been brilliant. From Alecia doing some amazing marketing to Lauren and Laura with their help, kindness and support. Would definitely recommend. Thank you all

Joanne · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

We are thrilled to hear that you had an excellent experience with Beresford Adams. Our team works hard to provide exceptional service and we are so glad that Alicia, Lauren, and Laura were able to assist you in any way. Thank you for recommending us. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Mehdi · 16 May 2026 · Beresford Adams Wrexham (53 Hope Street)

Agent replied · 16 October 2026

Thanks for your feedback. We’re thrilled you had a great experience and welcome any further comments you might have!

5/5

Google

Polite and helpful Lettings staff, who showed flexibility when I wanted to move in as early as possible to fit with moving from my old house, and were also good at answering any queries I had when I did move in.

Gwyneth · 13 May 2026 · Beresford Adams Prestatyn

Agent replied · 13 October 2026

Thank you for sharing your experience with our Lettings staff! We are thrilled to hear they were polite, helpful, and accommodating to your moving needs. Our team strives to provide excellent service and I am glad they were able to answer any questions you had during your move-in process. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

2/5

Google

I had a mixed experience with Beresford Adams. In the early stages of our home-buying journey, they were helpful, responsive, and guided us well through the initial process, which we really appreciated. However, towards the final stages, especially around the exchange dates, our experience became disappointing. After months of effort and commitment from our side, we felt that our situation and the time we had invested were not properly considered. Communication and support during this crucial period could have been much better. Overall, a strong start but an unsatisfactory finish, which affected our overall impression.

Ajith · 13 May 2026 · Beresford Adams Prestatyn

Agent replied · 13 October 2026

Hello, I am sorry if you were not happy in your experience with us. If you wish to share any further comments about your experience, please do email me at review@Connellsgroup.co.uk Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Google

Great from start to finish, thanks to Carys x2, Zoe and the team!

Lee · 12 May 2026 · Beresford Adams Conwy (22 Conway Road)

Agent replied · 12 October 2026

Thank you for the amazing review! We are thrilled to hear that Carys, Zoe, and our team provided you with exceptional service from start to finish. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

1/5

Google

We travelled up to North Wales and viewed a few properties in Old Colwyn initially with Beresford Adams and other Agencies. We were very interested in a bungalow with Beresford Adams and registered our interest, albeit the lady did not know anything about the bungalow despite it clearly needing a new roof on the rear. When we spoke to the office, we were told the Vendor had indeed obtained a quote for the replacement and all the relevant details would be made available to us on our next viewing. We returned again travelling up from just half an hour outside London to North Wales for a second viewing and again were met by a lady who knew absolutely nothing about the property. had absolutely no information and no one was available in the office. When we spoke to the office the following day, we were told that the bungalow had an offer accepted via another agent, Dafydd Hardy. Absolute waste of a journey. Returning last week we viewed a ground floor apartment in Rhos on Sea again for the second time, spent a lot of time in the area having tea with the neighbours, we established essential work was needed in the apartment and costed it out then submitted our offer based on the cost of refurbishment needed. Only to be told, that the property already had an offer on it, which the Vendor was considering but had not accepted, so explained why the offer was lower than asking and left the offer on the table for seven days, only to receive a telephone call mid week, saying that a further offer had been made above ours and would we increase? I explained that we were retiring and had a limited budget, so had to decline. The property should have been listed as having had an offer made on it before we even viewed and then even after the second telephone call trying to get us to increase our offer, it is still not marked as under offer!!!!. Which makes me question the honesty and transparency of Beresford Adams, together with the customer service provided as no Vendor would have accepted a low offer knowing that people were travelling from London area to North Wales for a second viewing, anyone would have waited before accepting an offer. We strongly believe than the bungalow Vendor was not informed of our second visit and that the apartment did not have a much higher offer made on it last week. In our experience I question their Customer support, honesty and transparency. Both Vendors and Customers alike have a right to expect both from any Estate Agent. We are dealing with other Estate Agents in the area and feel that Beresford Adams, Colwyn Bay leaves a lot of room for improvement and staff training.

Denise · 12 May 2026 · Beresford Adams Conwy (22 Conway Road)

Agent replied · 12 October 2026

Hello, after speaking with the branch they have confirmed you did view a property in October 2025. There was a second viewing on November 28th 2025. The following day, the sellers advised the branch they had received an offer through the other agent (Dafydd Hardy). The branch informed you of this and asked if you too would like to forward an offer. You advised the branch that you did not want to make an offer. As I am sure you can understand the branch cannot determine what offers are going to be presented and ultimately it is the vendors decision what offers they accept. You then contacted the branch again in March to arrange to view several. The branch did accommodate all of your viewings and the branch manager did personally call you to confirm the viewing you had requested. You did requests to second view a couple of these properties and emailed the branch manager requesting further information in relation to the tenures of both properties. To which the branch manager provided a detailed response. Unfortunately, our systems did have a little glitch, sending several appointment messages which was rectified. You spoke to the branch on the 14th of April to follow up from the viewings and you confirmed you were in negotiations with another property with another agent. In April you did make two offers on a property in Rhos-on-Sea. However, the seller did not accept the offer as they felt it was to low for them. Again, this is the seller’s prerogative, and the branch have no control over this. You were given the option to increase you offer however you declined to increase you offer due to the work that needed doing on the property. The property in question is now SSTC. I can understand your frustration, but as I am sure you can understand the branch take instructions from the vendor and it is the vendor who choses which offers they accept. Please email me at review@Connellsgroup.co.uk if you wish to discuss this further. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Google

Very professional team, nothing was to much trouble, helpfully from beginning to end.

Ellen · 12 May 2026 · Beresford Adams Conwy (22 Conway Road)

Agent replied · 12 October 2026

Thank you for your kind words! We take pride in our professional team and customer service. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Awards

The Trusted Agent 2026 results for Beresford Adams, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Industry awards

Beresford Adams is among EA Masters 2026 winners.

Source: Best Estate Agent Guide 2027 results, as published.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Questions about Beresford Adams

Which Beresford Adams office has the most reviews?

Chester (1-3) has the most, with 281 reviews rated 4.2 out of 5, followed by Prestatyn with 241.

Where are the Beresford Adams offices?

The 24 Beresford Adams offices, by town:

Has Beresford Adams won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards, Clwyd won Trusted Agent. At EA Masters 2026 the group won Gold for Best Estate Agent Guide 2027, Lettings.

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent