★★★★★ 1/5
GoogleThere is not a more incompetent, dishonest and unprofessional letting agency is the whole of the Hampshire area.
Sheriff · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Mr Kosoko,
Thank you for your feedback. I am extremely disappointed to read your comments specially when you have used Nicholas Humphreys Southampton for the whole duration of your university 3 years and moved into 2 of our properties.
Should you wish to discus this further please email: portswood@nicholashumphreys.com
Kind Regards,
Nicholas Humphreys Southampton
★★★★★ 5/5
GoogleSasha was really warm, friendly and helpful for us to find the right accomodation and I would be delighted to use their services again if necessary.
N · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Hi Natalie,
We sincerely appreciate your 5-star review!
Here at Nicholas Humphreys, we pride ourselves on ensuring all our tenants receive a friendly and helpful experience renting our properties. Therefore, making us very pleased to hear your positive feedback.
★★★★★ 5/5
GoogleBeen with Nicholas Humphrey for 2 years now and still with them now, they are one of the best agents ever, quick to respond to issues and very nice and affordable homes.
Awesome · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Hi Awesome David,
We sincerely appreciate your 5-star review!
Here at Nicholas Humphreys, we pride ourselves on ensuring all our tenants receive a friendly and helpful experience renting our properties. Therefore, making us very pleased to hear your positive feedback.
★★★★★ 1/5
GoogleI would give 0 stars if I could. I lived in one of your houses for a year and we had so many problems due to the poor conditions of the house. The water of the bath dripping from the kitchen ceiling, floods outside the house due to the pipes, oven that once turned on smelled like gas, fridge that drips, the grass in the garden that took a year to be cut and finally we had rats. Once they were supposedly dead, we had to live with the smell for months. Everything took an eternity to be fixed and the payments that we made for the gas, because we had to top up ourselves, were always late including the deposit which I had to wait 4 months to receive while they ignored my calls and messages.
For all these reasons I wouldn't recommend it to anyone.
Teresa · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Teresa,
Thank you for your feedback as mentioned we do not manage the property that you were occupying therefore the landlord would be the best point of contact for maintenance and refund of deposits.
We will pass the feedback to your landlord and make him aware regarding refund of deposits.
Kind Reards,
Nicholas Humphreys
★★★★★ 1/5
GoogleI don’t know how you’d locate someone when you can only see their first name, ask Bhav and Sasha - they know about me :) stop replying to these reviews pretending we’ve never lived with you!
Alicia · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Alicia,
All feedback is important to us and it is disappointing to see the 1 star review you have given.
I have looked on the system and I have been unable to locate you as one of our tenants or applicants based on your name. I would be grateful if you could contact me directly on;
portswood@nicholashumphreys.com so I can look in to your feedback.
Kind Regards
Nicholas Humphreys Southampton
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible experience, started out well and then ended with a breech in GDPR, debt collectors asking for money from a time after we moved out. honestly super unprofessional on the phone and takes so long to get back to you.
Jade · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Jade,
All feedback is important to us and it is disappointing to see the 1 star review you have given.
We have looked on the system and all communications from Nicholas Humphreys to you and we can confirm we have not breech any GDPR policy.
Your tenancy agreement was not inclusive of any (Gas, Water, Electric & TV Licence) bills which where not paid for the duration of your tenancy agreement therefore the utility companies have issued you with a debt recovery letter.
We have provided you with full inventory report showing you the meter readings taken on move in therefore we would suggest you contact the utility provides directly to resolve this matter.
Kind Regards
Nicholas Humphreys Southampton
★★★★★ 5/5
GoogleHappy to assist
SHINTO · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Fergys · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Fergys,
All feedback is important to us and it is disappointing to see the 1 star review you have given.
I have looked on the system and I have been unable to locate you as one of our tenants or applicants based on your name. I would be grateful if you could contact me directly on;
bhavikp@nicholashumphreys.com so I can look in to your feedback.
Kind Regards
Nicholas Humphreys Southampton
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Gill · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 1/5
GoogleAwful experiences with this company. I personally will not be looking for a house under their tenancy again due to issues associated with moving in and the return of the deposit.
Mark · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 5/5
GoogleI had an issue with my daughter's tenancy which was passed around to a couple of people and finally (thankfully) landed on Tarun Patel's desk. He could not have been more helpful. He proactively investigated, called me back every time he said he would, and in the end went above and beyond to resolve the issue for me before it was resolved internally. I can't recommend him enough. Many thanks for your help in this matter Tarun.
Cassie · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 1/5
GoogleStay away from these estate agents. My friend has had the worst experience with these people.
Their manager Sasha promises something via telephone and then they do not live up to their promise. They have dragged the matter for more than a month and have disappeared ever since.
They try to bully university students and extract money from them.
My friend and I have already informed SUSU lettings and they are already aware about the mis-happenings here (apparently its frequent) and they will alert future students accordingly.
Lucy · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 5/5
GoogleOne of the best descions I made was to use Nicholas humphreys letting agency; They were very proffesional and efficient. A Big thank you to Sasha, she was friendly, patient and extremely helpful in our search for accommodation. Any problems that arose was dealt with swiftly, their communication was top notch. Thank you Sasha and team for making the experience such a pleasant one, I would be delighted to use them again in the future.
Dee · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
★★★★★ 1/5
GoogleWorst agents I have ever dealt with, promise you the moon so you sign with them but then it’s all downhill from there. If you ever have any maintenance issues and are with them; Goodluck on trying to get hold of anyone and I suggest you don’t expect them to turn up and fix anything or if your lucky and they do show up they are guaranteed to cause more issues and damage which brings us back to the same cycle.
Always there to let you down
* in regards to the response
As shown again there is no responsibility taken by the agents, their poor communication means they are even unaware the new machine is still "broke" with their maintenance person informing us nothing was broke and it was down to the pressure being to high which needed to be resolved, hence why as he fitted the new machine the same issue occurred. In terms of coins and paperclips I have attached a picture of what supposedly broke the drum (even though this was never the issue) in which was clearly not cleaned prior to tenancy along with the rest of the house.
In terms of dates the machine broke on may 1st with back and forth attempting to fix it up until the 13th where the maintenance man said he was informing the agent it needed a new part or whole machine. May 16th- agents in contact informing they were reaching out to the landlord to approve a new machine. June 9th- informed machine has been ordered and will be fitted Friday the 10th. Surprisingly they turned up however same issue occurred.
Chloe · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portswood (Southampton)
Agent replied · 31 December 2024
Dear Chloe,
All feedback is important to us and it is disappointing to see the 1 star review you have given.
Having looked into your maintenance issues at the property we have attended to all your maintenance issues through the course of your tenancy and repaired or fixed in a timely manor. The issue with your washing machine was down to the tenants at the property leaving coins and paperclips in your laundry which resulted in the drum breaking.
A new washing machine was delivered within a few days at no cost to the tenants.
Kind Regards
Nicholas Humphreys Southampton
★★★★★ 5/5
GoogleOlvera, Lola and their great team looks after my 6 bedroom HMO and they are the most professional and responsive estate agents I have ever worked with. They pick up their phones first time or call you back, they respond to emails instantly and do a great job finding high quality professional tenants and keep the house in a good state.
Samuel · 11 October 2022 · Nicholas Humphreys Portsmouth
★★★★★ 5/5
GoogleManagement is satisfied. Quick response to any issue relating to the property. The staff is very nice as well.
Yelber · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 10 October 2026
Dear Yelber,
Thank you very much for the lovely review you left for us.
We strive to provide the best customer service to all our customers and appreciate the time you have taken to leave us a positive review.
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
The · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 10 October 2026
Dear Rahul,
We are very disappointed to learn that you are unhappy with Nicholas Humphryes Estate Agency however, we have checked our files and cannot see any record of having spoken to you or assisted you in some way. Could it be possible that you have been dealing with another Nicholas Humphreys branch and may have accidentally left your review against our branch in error?
I would be willing to assist you in directing your expression of disatisfaction to the correct Branch and you are welcome to call me on 07881 308 750 to discuss or e-mail to sheffieldwest@nicholashumphreys.com
We look forward to hearing from you.
Regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Yashpal · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Good afternoon Yashpal,
Thank you very much for the 5-star review that you have left with us.
We are delighted that you are happy with the service we have provided you and we hope that you are happy in your new home.
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Ben · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your 5-star review Ben. We hope you are settling well into your new home.
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Ashik · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Dear Ashik,
Thank you very much for the positive review you have left us.
We hope you are settling well into your new home and please feel free to contact us if we can be of any further assistance to you.
Regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Toby · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Good afternoon Toby,
Thank you very much for the 5-star review you have left for us.
We are delighted to hear that you are happy with the service we have provided.
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Kristin · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Dear Kristin,
Thank you very much for your 5 star Google review. We certainly appreciate your review and hope you are enjoying your new home.
Welcome to Sheffield!
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Marina · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Dear Marina,
Thank you very much for your 5-star Google review.
We are really pleased that you are happy with the service we have given you so far and that you like your new home.
Best wishes and regards,
Nicholas
★★★★★ 5/5
GoogleGood
Brett · 10 October 2022 · Nicholas Humphreys Sheffield West
Agent replied · 31 December 2024
Dear Brett,
Thank you very much for giving us a 5-star review.
We are pleased to learn that you are happy with the service provided in selling both your houses in Sheffield.
We wish you well.
Regards,
Nicholas
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.