Trusted Agent profile · Surrey, Hampshire, West Sussex and more

Leaders estate agents in London, St Albans, Worthing and 13 more

4.7

★★★★★ Excellent

4,589 reviews across 20 offices and 2 platforms

www.leaders.co.uk

Leaders has 20 offices, in London, St Albans, Worthing, Croydon (two offices), Bromley, Chichester, Sevenoaks, Weybridge, Surbiton, Cranleigh, Southampton (four offices), Fenstanton, Ocean Village, Sutton, Waterlooville and Woking (Surrey, Hampshire, West Sussex, Kent, Hertfordshire and Cambridgeshire). Together they have 4,589 reviews on two platforms, rated 4.7 out of 5 overall.

Google logo

4.7 / 5

4,579

Reviews on Google

All 20 offices

Facebook logo

2.6 / 5

5

Reviews on Facebook

Business-wide

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

Our offices

Leaders's 20 offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every Leaders office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

5/5

Google

Rating only, no written review.

Adam · 18 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Hi, Adam Finch! Thanks for the great review! All the best, Leaders Estate Agents Croydon

5/5

Google

Rating only, no written review.

George · 16 November 2020 · Leaders London

Agent replied

Hi Jorge Castelo, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Forest Hill branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Leaders Estate Agents Forest Hill

5/5

Google

Rating only, no written review.

Martyna · 16 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Hi Martyna Zenka, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Croydon. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Leaders Estate Agents Croydon

5/5

Google

Great and smooth experience from start to finish no pressure or rush. Best estate agency in Croydon. :)

Rocio · 16 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Hi Rocio Navarro, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

1/5

Google

Do not give them your bank card details they took your money with out your permission. AND DO NOT PAY any HOLDING deposits with them you will never get back. This is worst agency I have never seen in my life. I DO NOT WANNA STRUGGLE PEOPLE LIKE ME PLEASE BE AWARE WITH THIS AGENCY.

Asritha · 16 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Dear Sir/Madam We're so sorry that you haven't been happy following your experience with us. If you are willing to do so then please get in touch with us at customerrelations@lrg.co.uk with more details about your experience. Kind regards, Customer Relations Team

5/5

Google

I’m so happy I chose Leaders Croydon! The experience wouldn’t have been the same had I not been guided by Shivon. She made the entire renting process easy for me! 10/10 would recommend.

Selia · 16 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Hi Selia Siouane, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

I had the best experience at Leaders, especially when Samara Powell was dealing with me she made me feel so comfortable and excited about moving out of my parents home. I would definitely recommend Leaders, the whole team is amazing and very understanding!!! Thank you again Samara Powell and the team!

Leah · 16 November 2020 · Leaders Croydon (312 High Street)

Agent replied

Hello Leah Ryan Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Relations Team

5/5

Google

Rob, Dominic and the team did a great job letting our property. They were a pleasure to deal with at all times. They were very responsive, straight forward and often went beyond what I expected.

Rami · 10 November 2020 · Leaders Sevenoaks

Agent replied

Hi Rami & Tracy Ghali, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Sevenoaks team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Eva · 10 November 2020 · Leaders St Albans

Agent replied

Hi, Eva Sokhatckaia! Thanks for the great review! All the best, Leaders Estate Agents St Albans

5/5

Google

Rating only, no written review.

Deborah · 10 November 2020 · Leaders St Albans

Agent replied

Hi Deborah Cisternino, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents St Albans team. It�s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Leaders Estate Agents St Albans

5/5

Google

Very professional and friendly team, felt supported at every step of the process.

Fliss · 10 November 2020 · Leaders St Albans

Agent replied

Hello Fliss Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Relations Team

1/5

Google

They have been really inflexible to us (parents of a young baby) during the pandemic regarding our moving out date, forcing my wife to extend the contract resulting in us losing over £1000. They didn't allow a rolling contract and any request to extend our moving out date, due to our new property not being ready, was met with with reluctance and complete disregard. Additionally during out tenancy they have completely neglected the maintenance of the car park (overgrown with weeds), cleaning out the guttering etc (water dripping noisily all night outside) - This started during the pandemic, and we have been understanding and flexible but they have not reciprocated.

George · 10 November 2020 · Leaders St Albans

Agent replied

Dear George, we appreciate your honest feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, email customerrelations@lrg.co.uk Kind regards, Customer Relations Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Lena · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Hello Lena Smith Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Leaders Estate Agents Weybridge

5/5

Google

Fantastic service from Robert and Samara, would highly recommend to anybody, made the process very easy and were transparent throughout! What else can you ask for!

Tom · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Hi Tom Balchin, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Weybridge. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

Our experience with Leaders Weybridge has been a brilliant one. Nothing but positives as the care and attentiveness we received was exceptional. Robert from the branch was such a professional and helped us every step of the way. Truly recommend them!

Nika · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Hi Nika Shakhnazarova, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Weybridge branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

We cannot thank Samara Lodhi from the Weybridge branch enough for helping us find a lovely new home, She was professional, helpful and polite. From start to finish everything was so efficient and ran so smoothly. When we collected the keys we were even gifted a moving in hamper with small items for the home!! Which I thought was a lovely gesture! Highly recommend Thank you

Tyler · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Hi Tyler Gardner, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Weybridge team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

A Big Thank you Leanne in the property management dept. for your quick thinking and response over the weekend to the issue I was experiencing. You had a positive attitude and ensured everything was sorted within a few hours. Great 5* service. Mags

M · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Hi M Mclausck, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Weybridge. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

1/5

Google

STAY AWAY TENANTS! Worst experience in my 10 year renting period. No commitment or support to tenants. They are quick to take all the payments and then never respond to any tenants requests. This agency is made for pleasing landlord as they pay for the service. I handed of the keys back well before the end of tenancy on 27 May 2020 and till date today (5 months) my deposit is not returned. They find reasons to delay, even after agreeing to the deductions the false promises keep on coming. I wonder if I made a single day delay in paying the rent they will charge around £40/day as charges. Here they not even paid the deposit back within the 3 months of deposit protection scheme. Are they going to pay the loss for 5 months of holding the deposit away from me. Not trust worthy and you cannot reach out for help anyone other than a lettings manager, who is not available most of the times. I tried calling the head office, customer services team etc numerous times and left more than 50 emails. The only reply I got was they are aware that the lettings manager (L) is responsible. There is absolute no help for tenants.

Nidhin · 10 November 2020 · Leaders Weybridge

Agent replied

Dear Sir/Madam, we appreciate your honest feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience with the Weybridge office. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, email customerrelations@lrg.co.uk Kind regards, Mandy Klopper, Customer Relations Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

Michelle · 10 November 2020 · Leaders Bromley

Agent replied

Hi Michelle Bester, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Bromley branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Leaders Estate Agents Bromley

4/5

Google

I have been renting with leaders for many of years and one lady in particular, Lisa who does my property visits is a great member of the team. Always helpful and kind and any problems i raise with her are dealt with stright away.

Stefanie · 10 November 2020 · Leaders Bromley

Agent replied

Hi Stefanie Dugard, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Bromley team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

I would like to thank Adrian Burch for his service. He provided me with an amazing service, despite what we are going through with covid, he managed to get my house sold within two months. He would always contact me to give me updates and was very helpful! Thanks.

James · 10 November 2020 · Leaders Bromley

Agent replied

Hi James Phillips, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Bromley branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

4/5

Google

Rating only, no written review.

David · 10 November 2020 · Leaders Worthing

Agent replied

Hi David Sargent! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Leaders Estate Agents Worthing

1/5

Google

Rating only, no written review.

Asma · 10 November 2020 · Leaders Worthing

Agent replied

Hi Asma Ul Hosna, We're so sorry you were not completely satisfied with your experience with us. Could you please contact us directly on 01344 753104 or write to us at customerrelations@lrg.co.uk with the details so we can take a look into this for you? In the meantime don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards, Leaders Estate Agents Worthing

4/5

Google

God taps, good value for money

Colin · 10 November 2020 · Leaders Worthing

Agent replied

Hi Colin Dorsett, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Worthing team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Awards

The Trusted Agent 2026 results for Leaders, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Industry awards

Leaders and its branches won awards at EA Masters in one year, most recently 2022.

Source: EA Masters winners lists, as published, linked by year.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Questions about Leaders

Which Leaders office has the most reviews?

London has the most, with 1,273 reviews rated 4.9 out of 5, followed by St Albans with 817.

Where are the Leaders offices?

The 20 Leaders offices, by town:

Has Leaders won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards, London won Platinum. At EA Masters 2022 its branches won 10 Gold awards.

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent