Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service from the local Manager. I can thoroughly recommend Lenwells as Agents. Ask for Michelle Gooding - she's very helpful and co-operative. Highly recommended.
A · 13 June 2020 · Lenwell Property Services Dunstable
Agent replied
Thank you for taking the time to write a nice review. It really means a lot to hear we are doing a good job.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing assistance, get the house without any problems and quickly
A · 13 June 2020 · Lenwell Property Services Dunstable
Agent replied
Brilliant to hear. Thank you for taking the time to leave a review :-)
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Klaudio · 11 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
5 stars! Thanks Klaudio
★★★★★ 5/5
GoogleKim Horsler contact with me, very fast, Quick anser, very hellp me
Katarzyna · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Hi Katarzyna thank you for the review you have given us, Kim is like a rocket when it comes to helping our tenants :-)
★★★★★ 5/5
GoogleWhile trying to organise the changeover of some furniture Kim Horsler has been a massive support leaising with tenants and keeping me informed every step of the way, thank you Kim for your assistance, Kim certainly knows what customer service is.
Andrew · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you for the review and letting everyone know how great Kim is. We love her too :-)
★★★★★ 1/5
GoogleHighly unprofessional. We placed a deposit on a property we were interested in to take it off the market (what a deposit is intended for) and after viewing wanted to go ahead with it. They continued to show people the property even after they confirmed the landlord accepted our offer and once they got a better offer than us (it wasn't: they advertised a free month's rent which the next person didn't notice or ask for) they ignored the fact that we were first to it and tried to find us an alternative, which was significantly higher in rent.
Naz · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Milton Keynes
★★★★★ 5/5
Google“We have found Lenwell to be an excellent property management company mainly through the leadership and example of their lettings manager, Kate Boittier.
For Kate there is never a problem, rather a situation where a solution can be found. We have found Kate’s problem solving with a variety of possible solutions along with her local knowledge invaluable.
In the environment of residential lettings it is important to have trust in the integrity of those supplying and vetting the correct calibre tenants. We are very grateful for the care and consideration shown by Kate and her team.”
Directors Staplegrove Burrows
Staplegrove · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Bedford
Agent replied
Thank you for taking the time to write such a lovely and detailed review. For me it is fantastic to read a review like this as it illustrates exactly how I feel about Kate and her offices work ethic. Thank you so much.
Richard Sharp - Lettings Director
★★★★★ 5/5
GoogleMichelle has been absolutely amazing! I had to move during lockdown and before speaking to Michelle it seemed like a completely impossible task but Michelle has been fantastic. She replied to all my queries really quickly (and there's been a few) all throughout the lockdown period when no one else was really working and I am now moving against all odds into a beautiful house, thank you Michelle.
Vikki · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Bedford
Agent replied
Vikki it’s so pleasing to read this. Michelle works very hard to give people a good service and she will be very happy to see what you have said. We hope you have a great time in your new home
★★★★★ 5/5
GoogleDecent agents, no issues. Kim is very helpful and responsive. Would recommend.
James · 10 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Very decent of you too, to give us a nice 5 Star review (that rhymes!). Thanks James
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Natasa · 9 June 2020 · Lenwell Property Services Dunstable
Agent replied
5 stars :-) thank you
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Pauline · 9 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank for taking the time to leave us a review Pauline if you could let me know if there is anything we can improve on to reach a 5 star that would be great. Many thanks
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Andreia · 9 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you for the 5 stars Andreia, very kind of you :-)
★★★★★ 1/5
GoogleI am a Landlord and gave Lenwell's 2 of my properties to rent. I have received a sub standard service on both properties and several months on am still dealing with broken promises from the Agency. I am now at a point where I am considering court action against the Agency.
BEWARE - please make sure you keep a written audit trail of all your communication.
Pardeep · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Milton Keynes
Agent replied
Hi Pardeep, so sorry to hear you are unhappy. As far as I can see Room 1 is unmanaged and the other has not got a Lenwell tenant in it? Please email me or call me so I can assist in any way possible: andrew@lenwell.com, 01582 616263
---------------------------------
Update 4/6/2020
Dear Pardeep, I have investigated this matter and am very disappointed you have chosen to take this complaint route. After looking at the timeline of both units, I can confirm, Room Bilb****
The deposit has not been sent to you as it was protected with the TDS by Lenwell on 31/03/2020 as per clause 6 and 13.13 of your tenancy agreement, which you signed on 25/03/2020.
The inventory was stopped as this occurred on the cusp of the Covid19 lockdown. You were not charged for any inventory. I note that the £600.00 rent received for the first month was paid to you on 31/03/2020 and you were not charged for the Tenant Find Service. Payment was made to L3Gacy.
Property Cris****
As the applicant was unable to move into your property, you feel that you are unilaterally entitled to receive the applicants holding fee, despite there being no contractual right for you to claim that money. When the tenancy application failed, Lenwell returned the applicants money, in line with the time frames and rules laid out in Tenant Fees Act 2019 and the applicants / Councils demand. I am aware that a previous failed move-in resulted in you receiving the applicants holding fee, but that was with the applicants permission.
If you are not happy with this, Lenwell belongs to the Property Ombudsman redress scheme (https://www.tpos.co.uk/) and you are entitled to raise a complaint with them, if you consider your actions and demands lawful.
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Adam · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Bedford
Agent replied
Thank you for your review Adam, moving home can be a tough time. I am glad we helped to make it easier for you.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Dilip · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you for the 5 star review Dilip
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Serena · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you Serena. This means a lot from one of our most loved clients :-)
★★★★★ 5/5
Googlethe team is very professional and
helpful
Ricky · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thanks Ricky, you were a pleasure to deal with. We hope you enjoy your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleLenwell, and in particular Kim Horsler, have always acted in a very professional and business like manner. I wouldn’t hesitate in recommending them to any other landlords.
Matthew · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you for the recommendation and I will pass on your comments to Kim. Have a lovely day
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent response to an urgent matter, thank you Kim Horsler.
Mike · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you Mike its great to hear you are happy with the service.
★★★★★ 5/5
GoogleAs a contractor for Lenwell Property Management Its a pleasure working with Kim Horsler and the staff very professional and great communication
Paul · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you for the review Paul its great to have you with us.
★★★★★ 5/5
GoogleEmily and Sarah have been great help! They have been really quick at helping me find a place and have been professional throughout! :)
Chloe · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thank you Chloe. I hope you will be happy in your new home. We wish you all the best. Thank you for the review and we will let the ladies know you are happy with our service.
★★★★★ 5/5
GoogleI am very appreciated the service from Lenwell property. The manager of Luton branch Miss Kim Horsler is very helpful. She response very quickly everytime when I need help. I strongly recommend Lenwell property if u looking for any property services.
Ben · 8 June 2020 · Lenwell Property Services Luton
Agent replied
Thanks for review Ben, Kim is an excellent property manger and we love her too :-)
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Jack · 6 June 2020 · Lenwell Property Services Northampton
Agent replied
thank you for your 5* rating
★★★★★ 5/5
GoogleViktorija was very helpful and explained everything clearly, highly recommended ??
Linas · 5 June 2020 · Lenwell Property Services Northampton
Agent replied
Excellent news. Viktorija is a new addition to the Northampton team. It is great to hear she is already working well :-)
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.