Trusted Agent profile

Verified

Lenwell Property Services reviews

★★★★★ Great

346 reviews across 3 platforms

302 South Row, Milton Keynes MK9 2FR

Part of Lenwell Property Services, see every office.

Lenwell Property Services's Milton Keynes office at 302 South Row is rated 4.4 out of 5 across 346 reviews on three platforms, including 331 Google reviews rated 4.4. The 8 Facebook count is for the whole business. It won Trusted Agent in The Trusted Agent 2026 awards, one of three awards Lenwell Property Services won in 2026. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

331

Reviews on Google

This office

Facebook logo

1.5 / 5

8

Reviews on Facebook

Business-wide

View Agents logo

5.0 / 5

7

Reviews on View Agents

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

About Lenwell Property Services Milton Keynes

Since 1990 Lenwell have been delivering the highest standard of residential letting and management services for landlords throughout Bedfordshire and Northamptonshire. With Offices in Bedford, Dunstable, Milton Keynes, Northampton & Luton, Lenwell manage over 2800 properties and employ 35 full time staff. We are full members of ARLA (Association of Residential Letting Agents), have achieved the quality standard ISO9000 with the British Standards Institute and ensure all staff work towards and achieve the ARLA 2000 qualification.

Awards

Trusted Agent 2026 results for Lenwell Property Services. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the Milton Keynes office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Katey was absolutely amazing from start to finish. She was so friendly, helpful, and always happy to answer any questions I had. She made the whole process smooth, easy, and completely stress-free. I really appreciated all of her support and kindness throughout. Thank you so much, Katey, for everything you’ve done, I couldn’t have asked for a better experience. I would highly recommend her!

Farida · 25 July 2026

Agent replied · 22 August 2026

Thank you, Farida, for your wonderful review! We're thrilled to hear that Katey provided you with such friendly and supportive service, making your experience smooth and stress-free. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to helping you again in the future!

5/5

Google

I would like to thank Leo and Paris for all the help and understanding on what could have been a very stressful time after losing both my parents within a month of each other and having to sell their property which was an awful lot to deal with but thankfully these guys handled everything kept me posted every week on viewings and how things were going. I just handed them the keys and they dealt with everything and made it so stressfree I would highly recommend them to anybody who wants to sell their property or looking for a new home. So a massive big thank you For selling my parents, Home

Del · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Del Jackson We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Leo and Paris. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Google

Got to be the worse letting agency out there, rude behaviour, with no professionalism whatsoever, letting agent Katy tried hard selling no deposit scheme. If you don’t use it and want to go on a traditional deposit route then you are not preferred. Agent is so unprofessional that they are not even remotely interested in offering anything else knowing the fact Im still on a lookout for a property. Will be reporting to Ombudsman for breach of the Tenancy Fees Act.

Petrol · 9 January 2026

Agent replied · 16 January 2026

Dear Petrol Head, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

5/5

Google

A huge thank you to Leo, Paris, Mo, and Joe for all the hard work and professionalism in getting the sale of our property. All of you were brilliant from start to finish, it wasn’t an easy process but hard work and dedication pays off. If your looking for an estate agent, I couldn’t recommend them highly enough 😀 …

Alex · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Alex, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Gustavo really listened to my requirements and found a property that checked all my boxes within just weeks and communication was prompt and handled the paperwork seamlessly . I highly recommend them to anyone looking for a stress free home finding experience . Highly recommended My special thanks to Gustavo. ********

Murali · 21 January 2026

Agent replied · 27 January 2026

Dear Murali Krishna We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Gustavo. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

We can’t thank Katie enough for helping us find our beautiful home. From the very beginning she was professional, genuinely caring, and always made us feel like more than just another client. …

Christina · 22 April 2026

Agent replied · 22 August 2026

Dear Christina Sofia G, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Katie. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming … More

1/5

Google

We rented a house for two years. We were never late with paying the rent and after moving out we painted the walls and left the house clean. Now for a month since moving out we don't know what's going on with our deposit. No one informed us if the inspection went well and if we will get our money back. When I call and ask, they say that if they know something they will tell me. They are unable to answer any questions and they are irritated that I want my deposit back. They do not respond to emails. There is no explanation why we were left without any information for so long and whether we will get our deposit back at all. I am disappointed with this agency.

Magdalena · 1 November 2024

Agent replied · 8 November 2024

Good Afternoon Magdalena Thank you for leaving us feedback. We are disappointed to hear that your experience was not a positive one. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. If you would like to contact us at customercare@lrg.co.uk we will be happy to look into this for you or alternatively contact the local team in Milton Keynes and they will be happy to discuss this with you further, Kind Regards, Customer Care .

1/5

Google

The worst lettings agency ever existed ! They've been simple trying to push people out from their homes with the purpose of getting future higher rents . The problem is ...the way that they're doing it ! It should be stated illegal ! 😱😞😡😡 After so many years of paying their rents when I needed a letter that I still live in the property they properly refused to give it to me. Just....reasons and reasons... What it came next it was undescribed. They've had this girl believing that she is a property manager who simple ruined everything. 😱 They should be more careful who are they employing and check their activities inside of the company. I ended up leaving after 6 years and during covid I've had 5 months every day with leaks of water and they've never done the renovations. They haven't even refunded me my two water vacuums used. They haven't done even a professional cleaning after it. But years later still living in there and doing everything by myself they could feel in power for the simple fact that I needed a letter stating that I'm still living in the property. Such a shame !!! Dear people, look for a real nice and good landlord and stop feeding those sharks who never care about our health or existence even ! Maybe the sales team might be more professional, but the others are disgusting ! If thinking that renting from them they're above you then better don't ever rent with them. My story is really long and I still have the emails between us as a proof.

Viorica · 23 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Viorica, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

1/5

Google

We found what seemed like the perfect house for our family, as we need more space with a toddler. During the viewing we noticed several issues straight away. One of the garages was completely full of the landlord’s furniture and belongings, the annex was also full of items that did not belong to the property, the driveway was unfinished with loose slabs simply thrown down (which is unsafe, especially with a child), the gate was not working, and even the rubbish bins had not been emptied. We clearly explained to the agent that we wanted the property fully cleared and ready to use, as the extra space was the main reason we decided to move. The agent assured us that the landlord had agreed and that everything would be sorted when he returned from holiday. Over the following two weeks we repeatedly called and emailed asking for updates, but received very little communication. It seemed the priority was simply to get us to proceed with the tenancy. We paid the holding deposit and even gave notice to our current landlord, trusting that the property would be prepared as promised. Then we received a phone call saying that the landlord did not agree to any of the requested work and no longer wanted to proceed. This has left us in an extremely difficult situation with a 9-month-old child and very little time to find another suitable home. From our experience, it appears the landlord was never properly informed of our requirements and we were told he had agreed when that clearly was not the case. Very disappointing and unprofessional handling of the situation. I would strongly advise others to be cautious. 1 star is generous.

George · 16 March 2026

Agent replied · 30 September 2023

Dear George Anton, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Today we attended a house viewing with Tomasz and he was fantastic - polite, friendly and most importantly he listened when we stated we didn't want to hear the usual pushy sales pitches that you'd usually get when viewing a house. It meant that we were able to have a constructive and candid conversation, without any pressure. We have a few more viewings booked with other Estate Agents over the weekend and I can only hope they go just as smoothly; he has set the standard high.

Amanda · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Amanda Dallison We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Tomasz. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Leo was an excellent agent for the sale of my Mother's property. He kept us fully up to date with progress and gave us sterling advice when required.

Colin · 13 February 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Colin Baxter We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More

5/5

Google

I recently had the pleasure of working with real estate agent Zain, and I couldn't be happier with the experience. From our initial conversation, Zain exuded professionalism and friendliness, making me feel at ease throughout the process. Zain went above and beyond to address all my questions and concerns, ensuring I felt fully informed during the viewing. Even when I expressed hesitation about the property, Zain promptly arranged another viewing for a more suitable option on the same day, demonstrating his dedication to meeting my needs. What truly sets Zain apart is his unwavering support and empathy during what can be a stressful time for anyone navigating the rental market. Unlike many agents, Zain treated me with the utmost respect and prioritized my satisfaction above all else. I have no doubt that I will turn to Zain for any future real estate needs, and I wholeheartedly recommend his exceptional services to anyone in search of a reliable and compassionate agent.

Sophie · 22 May 2024

Agent replied · 21 June 2024

Dear Sophie Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

I recently had the pleasure of working with real estate agent Zain, and I couldn't be happier with the experience. From our initial conversation, Zain exuded professionalism and friendliness, making me feel at ease throughout the process. Zain went above and beyond to address all my questions and concerns, ensuring I felt fully informed during the viewing. Even when I expressed hesitation about the property, Zain promptly arranged another viewing for a more suitable option on the same day, demonstrating his dedication to meeting my needs. What truly sets Zain apart is his unwavering support and empathy during what can be a stressful time for anyone navigating the rental market. Unlike many agents, Zain treated me with the utmost respect and prioritized my satisfaction above all else. I have no doubt that I will turn to Zain for any future real estate needs, and I wholeheartedly recommend his exceptional services to anyone in search of a reliable and compassionate agent.

Sophie · 26 April 2024

Agent replied · 24 August 2024

Dear Sophie Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Jaznay was amazing. I’ve dealt with her from start to finish and she has worked so hard to find me the right property. She showed me around a property which wasn’t right for me, and following that she had a look and sent me lots more which …

Scarlett · 13 March 2026

5/5

Google

Thank you Jaznay has been very helpful and reliable 😊 …

Belinda · 30 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Belinda Ch We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Jaznay. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Absolutely blown away at the brilliant service, kindness and understanding of Gustavo De Araujo. He deserves more than a raise, he deserves a statue made in his honour lmao- but all jokes aside. If it wasn’t for his guidance and understanding I wouldn’t have my dream home right now. Thank you- really, thank you. (AND THEY GAVE ME A WELCOME PACKAGE IT WAS SO SWEET WITH SNACKS AND VOUCHERS LIKE OKAY)

Virginia · 17 December 2025

Agent replied · 16 January 2026

Dear Virginia Vivi We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Gustavo. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Savannah is always on top of things and I trust her to look after me and my tenants fairly and professionally.

Caroline · 28 November 2025

Agent replied · 27 January 2026

Dear Caroline Williams We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Savannah. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

I am very pleased with the way jaznay handled the property viewings and the short period of time it took for me to rent the property. Every process was in an orderly manner. Jaznay keep up the good work you are doing for leaders. Cheers.

John · 22 May 2026

Agent replied · 22 August 2026

Dear John Eno We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More

5/5

Google

Zain has been such a great help with helping me find a property. He is very knowledgeable and professional and he has looked after us throughout the whole process of finding a home. I would definitely use this company again and I’m overly impressed with my experience. Would definitely recommend!

It's · 16 November 2024

Agent replied · 9 December 2024

Dear It'S Lauren Newton! Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Google

My experience with this company has been extremely disappointing. They were irresponsible, frequently provided misleading information, and showed little respect for their customers’ needs. Communication was poor and it often felt like the focus was solely on making money rather than providing honest and professional service. I would not recommend this company.

Brown · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Brown Nancy, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

1/5

Google

I sincerely feel scammed by leaders. I moved in since July into an apartment and they cannot fix a door bell. It has cost my family but don't seem to care. After multiple calls they keep making false claims of willing to repair it but nothing has been done after 4 months. I really wish there were ways to report such service.

Onyebuchi · 17 December 2025

Agent replied · 16 January 2026

Dear Onyebuchi Emmanuel, We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention. Best regards, Customer Care Team

5/5

Google

During the purchase of our first home Leo and Mohsin have been incredibly helpful, responsive, and supportive throughout what can often be a stressful process. They kept us well informed at every stage, and have gone above and beyond to make sure everything progressed as smoothly as possible. Mohsin always answering my emails and calls As first-time buyers, we truly appreciated their patience, professionalism, and friendly approach. We’re so grateful for all their help and wouldn’t hesitate to recommend them to anyone buying or selling a home. Thank you again for making our first home-buying experience such a positive one!

Annie · 6 April 2026

5/5

Google

Katie has been an amazing person!

Regina · 13 February 2026

Agent replied · 13 April 2026

Dear Regina Agyeiwaah Acheampong We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More

5/5

Google

Absolutely recommended! The team could not have been more helpful and timely, the deposit deferral service offers really amazing add-on benefits and the team did a great job of explaining all of my options. My move was a little complicated but was handled quickly and professionally--the whole team really helped set my mind at ease. Angel was amazing and I highly recommend her if you're looking for a property.

Natalie · 16 July 2023

Agent replied · 30 July 2023

Dear Natalie Mcgee Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Lenwell Property Services's Google reviewsLeave Lenwell Property Services a review

Questions about Lenwell Property Services

How many reviews does Lenwell Property Services have?

Lenwell Property Services's Milton Keynes office has 346 reviews across three platforms: 331 on Google, 8 on Facebook (across the whole business), 7 on View Agents. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Lenwell Property Services's rating?

Lenwell Property Services is rated 4.4 out of 5 across all 346 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 331 reviews, checked 9 October 2026.

What do landlords say about Lenwell Property Services?

6 reviews from landlords, rated 5.0 out of 5 on average. For example, Tony wrote: "A very professional and helpful office who go out of there way to be of service. The office manager Janet is always on hand to advised and help in any issues ..."

Has Lenwell Property Services won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Lenwell Property Services, Milton Keynes won Trusted Agent; Lenwell Property Services, Luton won Platinum; Lenwell Property Services, Dunstable won Trusted Agent.

Where is Lenwell Property Services's Milton Keynes office?

Lenwell Property Services, 302 South Row, Milton Keynes MK9 2FR.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.