★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Nikki and her team at Enfields for buying a property and finding a number of tenants. They have always been quick to respond, professional and helpful. I am happy to recommend them.
Colin · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Thank you Colin. It is always a pleasure dealing with you both.
★★★★★ 5/5
GoogleWe are buying a house listed with Enfields. They've been really professional and kept us updated through the whole journey. They've made the whole process as easy as possible for us as fairly clueless first time buyers! Special thanks to Sam and Luan.
Joanna · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Hi Joanna,
Thank you for your review. We hope you enjoy your beautiful new home!
Kind regards
★★★★★ 5/5
GoogleI am currently living in the US. I wanted to sell my house back in England. I called Enfields in Eastleigh. They were extremely helpful and took care of everything for me. So helpful I did not have to return to England. I would highly recommend them to anyone wanting to buy or sell a house.
Steve · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Hi Steve, Thank you. I am delighted that we were able to make the process as smooth as possible for you.
★★★★★ 5/5
GoogleI couldn’t recommend the Enfields team more. They helped me with the sale of my property which was super speedy! Unfortunately the solicitors I chose were very disappointing and created lots of delays however Enfields were so helpful in getting updates for me, and doing whatever they could to get progress on the sale. Most of all though they kept me feeling calm at very stressful time!
Overall excellent customer service and excellent value for money! Special thanks to Luan and Olly
Carolina · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Hi Carolina, Thank you for your review. We very much appreciate it.
★★★★★ 5/5
GoogleWe arrived at Enfields desperate to find a rental property at short notice. Enfields were fantastic from start to finish and went above and beyond to help us to find and move into a property within a week due to the difficult circumstances. Every member of the team we dealt with were professional, helpful and friendly (but particularly Luanne for her efficiency and patience). Other people we know have had really positive experiences with Enfields too and so we wouldn't hesitate to highly recommend them to anyone.
Steph · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Hi Steph,
It has been a pleasure dealing with you and your family and thank you for your kind review. I am glad to hear that other people have also had a good experience, especially seeing as we pride ourselves on customer service.
Kind regards
Nikki
★★★★★ 5/5
GoogleWe decided to use Enfields to sell our house as they had good reviews. We requested a valuation through their website one Sunday evening and were seen the very next day. The house was online by Wednesday and we accepted an offer by Saturday!
We have dealt with Oliver (mostly) who has been extremely efficient and quick to respond with any queries. Couldn't do enough to help us.
Friendly team and excellent service all round. Recommended!
Kaylee · 24 October 2019 · Enfields Eastleigh (1E Leigh Road)
Agent replied · 22 October 2024
Thanks Kaylee. We pride ourselves on trying to find a buyer in the quickest time whist achieving the best price possible.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Nikki and her team at Enfields for buying a property and finding a number of tenants. They have always been quick to respond, professional and helpful. I am happy to recommend them.
Colin · 18 October 2019 · Enfields Eastleigh (13 Market Street)
Agent replied
Thank you Colin. It is always a pleasure dealing with you both.
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at Enfields are gifted at doing what they do. Sold my house in 3 weeks, Efficient, No Hassle and Good Communication throughout. Will definitely use them again *****
Neil · 13 October 2019 · Enfields Pontefract
Agent replied
Thankyou for your kind review. We really appreciate it.
★★★★★ 5/5
Googlereally pro-active, always on the ball and pleasant to deal with. I would recommend Enfields over the competition anyday.
John · 9 October 2019 · Enfields Eastleigh (13 Market Street)
Agent replied
This is great to hear. It took a while but we are glad that you stuck with it! Good luck in your new home and thank you for your lovely review.
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible experience and abused by estate agent employee , so upsetting . Kept waiting for over 30 mins with no contact, having travelled for 5 hrs from Cornwall. When we said it was not acceptable he responded with you are entitled.
Simon · 9 October 2019 · Enfields Bitterne
Agent replied
Dear Simon, thank you for taking the time to leave your review. I am sorry you have had such a bad experience. I understand that the property you viewed was with our branch in Shirley, Southampton. The Enfields offices are independently owned and managed businesses, and this is the case with the Bitterne office, it is owned by myself (Kevin Ashley) and I do not own or manage the Shirley office, though we do share the same brand. Understandably you would not be expected to know this but if you could kindly remove your review from my office and post it against the appropriate office, in this case that is Enfields in Shirley this would be very much appreciated. Whilst writing I would again like to apologise for the experience you have received from the Enfields office in Shirley, I am disappointed you have been treated this way and understand your grievance. If you do wish to contact me directly please do so on 02380 425925 or kevinashley@enfields.co.uk
★★★★★ 1/5
GoogleHi whent to view a propoerty with my husband agreed an offer on the driveway of the propperty and myself my husband and the agent hand shook on the offer i was called two days later and told our offer had been exsepted we were delighted then i rang a week later to arrange anouther viewing only to be told that the people who viewd the house after us was in a better postion that us as we had valuations done on our propperty but had not put it on the market untill we had found somwere first we are cash buyers from the sale of our house..i had no phone call to tell me that this had happend i feel let down i did not relise that if an offer has been setteld that it could be crushed by a higher offer..im angry to think that once an offer has been agreed that it can be ignord pluse i was told the house was mine and it was taken off the market a curtasy call would of been nice to let us know..and i dont like false hopes that was given from the agent who met us at the propperty
Lizzy · 6 October 2019 · Enfields Bitterne
Agent replied
Dear Sharon, thank you for taking the time to leave your review. I am sorry you feel disappointed in our service and communication. You are quite correct to say that your offer was agreed, but this was subject to you selling your own property and the property you had offered on was to remain on the market until you had found a suitable buyer for you own home, this was confirmed to you in writing on 17th September. You disclosed that you were going away on Holiday and could not put your property on the market until you returned. Unfortunately, whilst you were away we received another offer on the property from a purchaser who was in a position to proceed, the sellers understandably wanted to accept this offer. We attempted to call you on several occasions to inform you of this but could not make contact (we presume because you were away) you then called us upon your return, at this point we broke the news to you. Sadly if you offer on a property without having your own property on the market you put yourself in a position where you may lose the property if a better positioned buyer comes along. If you would like to discuss this further then please do get in contact on 02380 425925 or sales-bitterne@enfields.co.uk.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Flowermouth · 4 October 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely professional in every way, would highly recommend
Carl · 4 October 2019 · Enfields Pontefract
Agent replied
Thankyou for your kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Nori · 24 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Thank you for your 5 star review! It is greatly appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleHave had a wonderfully efficient experience with Freya at the helm. Certainly would recommend using Enfields for sales and purchasing processes. Thank you Freya! :)
Mary · 19 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Hi Mary, thank you so much for your feedback about Freya and the Enfields team. It is greatly appreciated and we are so pleased that you were happy with the Enfields service! Please get in touch with the team if we can do anything else for you.
★★★★★ 4/5
GoogleKate was our property manager and she was really helpful.
Stephen · 19 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Hi Stephen, thank you for your feedback. It's great to know you were happy with the Enfields service!
★★★★★ 1/5
GoogleA completely miserable experience from start to end.
My flat sold very fast but 2 days into our sale the woman in charge of conveyance walked out of her post, leaving me with a solicitor that they recommended and no one to pass information from buyer lenders or to answer questions etc.
To cut a long nightmare short I was selling not in a chain to a 1st time buyer.
6 months of jumping through hoops for the buyers el cheapo cowboy lender, (Platform), the lender agrees to lend, we get to exchange of contracts and the buyers pull out!!
With no conveyance in place and a recommend solicitor that does not want to work with Enfield's we are left with nothing and back to square one.
This really is below Purple bricks service for a hell of a lot of money, with no conveyance and no care or diplomacy.
Arrogant with a complete lack of content, please don't be pulled in by the lies and promises.
All I can hope is that if you are reading this please save yourself the risk of selling with this un-professional joke of an agent.
Retail · 17 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
★★★★★ 5/5
GoogleEnfields have been amazing throughout my flat purchase. They have dealt with Alot of issues with other parties solicitors brilliantly and kept me up to date the whole time.. A big thanks to Freya who I cannot fault throughout the whole process.. Thanks
Andy · 12 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Hi Andy, thank you so much for your positive review. We really appreciate it!
★★★★★ 5/5
GoogleMy sisters and I recently secured a student property with Enfields. In my three years of looking for students properties with other estate agents, I have never received such a helpful and friendly service, especially from our agent Megan. She was very attentive, understanding about the needs of a student, which is often neglected by other estate agents and willing to help us secure the right property in such short notice. We were pleased with the outcome and will recommend Enfields to other students!
Farzana · 12 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Thank you so much for your review, it is so appreciated. We are so happy we could help you find your student home! If you ever need anything else from the Enfields team, please do get in touch.
★★★★★ 5/5
GoogleHad a fantastic experience with Enfields in finding a new house for my last year at University. The process was extremely quick, the staff were all very helpful (especially Liz) and got a house that we love! Would highly recommend!
Aimee · 12 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Aimee, thank you so much. We work really hard for our clients and it is always lovely to hear positive feedback. We have shared your comments with the whole team and we look forward to helping you again in the future and hope you have a successful last year at Uni!
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Jonah · 12 September 2019 · Enfields Bournemouth (56 Holdenhurst Road)
Agent replied
This is a spam review posted by someone with the intent to lower the average google rating of this business. This review is being investigated by Google.
★★★★★ 1/5
Googleif you are a foreigner don't waste your time calling them, they won't rent you a thing, because they don't like foreigners. they will lie to you saying that is "gone" but you will see the property still online for weeks because they don't rent to foreigners, just to Brits......
THE · 11 September 2019 · Enfields Eastleigh (13 Market Street)
Agent replied
We are really sorry you feel that way and that is of course, completely untrue. We have many nationalities that we deal with both on rentals and sales and have never had any issues in the past. When a property has a holding fee taken, it is not always that the property is removed from the market. If the landlord requests that the property remains on the market until such time as the references have passed, then that is what happens. So, you may have felt that you lost out on a property due to discrimination as that is what you have implied, however, it was more likely that the property was already let as we do not discriminate.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Rich · 5 September 2019 · Enfields Bournemouth (56 Holdenhurst Road)
★★★★★ 5/5
GoogleImmediate response - constant communication - prospects found - rented almost immediately. One satisfied landlord. Done
Trevor · 5 September 2019 · Enfields Bournemouth (383 Wimborne Road)
Agent replied
Hi Trevor, thank you for your 5 star review! We greatly appreciate your feedback and we look forward to working with you in the future! Thanks again.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.