5/5
The speed to get buyers for properties.
Rating only, no written review.
Agent replied · 25 December 2024
We appreciate your kind words and are glad to hear you've had a positive experience with our services.

Trusted Agent profile · North Yorkshire and East Yorkshire
Verified
★★★★★
4,636 reviews across 11 offices and 4 platforms
Your Move & Reeds Rains Rogers Stewart has 11 offices, in Durham, Stockton-on-Tees (two offices), Scarborough, Darlington, Hull, Middlesbrough (two offices), Durham City, Guisborough and Bridlington (North Yorkshire and East Yorkshire). Together they have 4,636 reviews on four platforms, rated 4.2 out of 5 overall.
2,501
Reviews on Google
All 11 offices
29
Reviews on Facebook
All 11 offices
9
Reviews on Yell
All 11 offices
2,097
Reviews on Trustpilot
Business-wide
Your Move & Reeds Rains Rogers Stewart's 11 offices, most reviewed first. Each has its own page.
Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
5/5
The speed to get buyers for properties.
Rating only, no written review.
We appreciate your kind words and are glad to hear you've had a positive experience with our services.
5/5
You have a great team who gets things…
You have a great team who gets things done
Thank you for your kind words. We appreciate your recognition of our team's hard work and dedication.
5/5
Very good service very pleased with…
Very good service very pleased with whole experience staff is lovely
Thank you for your kind words. We're delighted to hear you had a positive experience with our staff.
5/5
Every person I have met and spoken too…
Every person I have met and spoken too have been so polite and helpful.I wish to thank Jeremy and Jack.regards Margaret Harris
We are thrilled to hear that you found our advice helpful and appreciated the updates. Your positive feedback is truly motivating for us.
1/5
Never ending spam
They will spam you for the rest of your life, no amount of unsubscribing will stop their endless emails
Hi there,Sorry to read your email, we understand your frustration and will make sure we get this resolved for you.We require further information from you, you will get a request for more information directly from Trustpilot.Regards,Reeds Rains
2/5
shambles, salford quays barance were the worst…
salford quays barance were the worst letting agents we have been unfortunate enough to have dealings with, if you can avoid them I suggest that you do. the move in inventory was a work of fiction with not a single fault or damage mentioned and the flat was filthy with numerous items of damage and disrepair that they are now trying to claim from us after moving out and leaving the place in better condition that we moved in Jessica was so tardy at arranging repairs that we gave up. never again would we deal with these people
Hi Peter,We are sorry you have not been happy with the service you have received from Reeds Rains. If you wish to discuss further please contact the Salford Quays office and they will be happy to assist.Regards,Reeds Rains
5/5
Great staff
Rating only, no written review.
Thank you!
5/5
As a landlord that needs to downsize…
As a landlord that needs to downsize Reeds Rains are so professional, I’ve given them three properties in different times in the last few months and all three have gone under offer nearly making asking price. As more properties come vacant I will be doing the same offering them to Reeds Rain.Well done for the staff.
Thank you for your kind words and for choosing our services. We are delighted to hear that you have had such positive experiences with our team. We appreciate your trust and look forward to continuing to serve you in the future.
5/5
Everyone in the branch did their utmost…
Everyone in the branch did their utmost to facilitate my sale and my onward move. The communication was excellent and the Haxby branch staff always accessible and helpful. Thank you all.
We are so pleased to hear about your positive experience! We strive to provide exceptional customer service and it's wonderful to know our team at the branch went above and beyond to assist you.
5/5
My sale
Dean is a great manager
We're so glad to hear that you had a positive experience with Dean. We appreciate your feedback and will share it with him.
5/5
5 Star service
Paul and the team were excellent, very helpful and efficient
We appreciate your kind words about Paul and the team. We are thrilled to hear that they provided you with such a positive experience.
1/5
Reeds Rains Estate Agents Durham City Dross staff
Reeds Rains Estate Agents Durham City81-83 New Elvet, Durham DH1 3AQjust nowPoor communication and low level serviceWere going to rent a property and asked the following questionsWe live 280 mile round trip from you nearest branch is there any other option to prove right to rent?Charlotte’s response was , where is the nearest RR branch where you live… Thought I had said in the question 280 miles round trip you idiot.She didn’t appear to have read the question at all.We flew back into Manchester and contacted RR Durham advising there was a branch in Widnes, Cheshire and as we had our passports with us suggested we could call in Saturday. RR advised they couldn’t contact the branch. We took matters into our own hands and contacted St Helens and advised them of the situation and could we come in to scan passports which they agreed…Why are we doing all the running around when paying RR to act dopey and do nothing….There is a fantastic university I’d Durham so why do they have to employ morons in RR Durham…Surely there must be students looking for part-time work!!!!Worse estate agents ever used
Hi Steve,I am sorry to hear that you are dissatisfied with your experience with the team. We appreciate all feedback received as customer service is at the heart of the business. I have spoken to the team and can see that they have discussed the points detailed above with yourselves already, while this may be inconvenient for yourself, the team were only ensuring that the tenancy you entered was compliant. The team were doing their best to assist and had made efforts to organise relevant visits on your behalf. We wish you well in your property search. Regards,Reeds Rains
5/5
Brilliant experience with reeds
After a big struggle to find a house for me and my son in the Bedworth area. Reeds rains were amazing and got me and my son into a lovely property very quickly. A Lovely team and great support! I had Sarah helping me and she was just awesome! So thank you all! I highly recommend.
We are so happy to hear that you had a positive experience finding a home for you and your son. We strive to make the process as smooth and stress-free as possible, and we are thrilled that Sarah was able to help you find the perfect place. Thank you for your kind words and for recommending us.
1/5
I went into the Coventry branch today…
I went into the Coventry branch today the lady who was in there was very helpful but the man was very rude and told me that the lady was very busy and I need to go I was not being rude myself I was asking questions
Hi Christopher,We are sorry to read your review and naturally disappointed that you have received a poor service at Reeds Rains Coventry.We understand that when you visited the Coventry office that both of the individuals were on the phones with other calls waiting to be answered as the telephones were ringing . We understand that when the lady identified that your query had no connection to any of our properties or indeed our company and that she suggested that you contact your own Estate Agent that you already had a business relation ship with. We understand that the gentleman also suggested the same to you as he was waiting to transfer an urgent call to the lady in question and of course we apologise if he seemed in any way rude as that was not his intension.We hope the advise we gave was useful and wish you every success with your onward property transaction with the other Estate Agents.Kind Regards,Reeds Rains
4/5
Jennifer goes above and beyond
Jennifer is so helpful. Nothing is too much trouble for her. Very efficientAlways keeping us updated with the property.
We're delighted to hear about your positive experience. It's wonderful to know that you found Jennifer so helpful and efficient. We appreciate your kind words and will share your feedback with her.
1/5
they do not deserve any stars. they allowed the house i purchased to put on the market without an updated electrical certificate. i went back to them to complain as there was meant to be a new bathroom, it was never finished off by the selling vendor. a month after moving in the water came through to the kitchen from the bathroom which caused the kitchen ceiling to cave in. i went back to this branch and a week later they told me to get stuffed and to go back to my solicitor who is connected to reeds and reins, the solicitor told me to get stuffed after they looked at it for a week. i have since found out that the electrics should have been redone by the seller before putting on the market. I asked for a surveyor nobody got back to me. the electric box is plastic, in a cupboard made of combustabal material and there several pairs of wires, platted together and not placed inside the fuses properly. my house is GLENFELL waiting to happen, I hope they do not get any buyers until they resolve and take responsibility for their part in coning me out of my inheritance. when i got the keys to the house i was informed that the windows had been smashed in. I found out from my neighbours that they were done several months previously. Apologise and i hope you loose all sales after people have seen the truth about how you have treated one buyer.
Dear Fran, I’m truly sorry to hear about your experience with the property purchase in April 2024. We understand how important this process is and appreciate your feedback. We always encourage buyers to conduct thorough due diligence, including hiring a surveyor and obtaining reports from electricians or plumbers. It's unfortunate to hear that you encountered issues with the sealant around the bath after completion. I understand the previous owner offered to send a contractor to help, and I'm sorry that didn't work out. Regarding the EICR, while it's not a legal requirement, we always recommend that buyers ensure the electrics are safe. We did our best to communicate your concerns with the previous owner and suggested you reach out to your solicitor since the sale had completed. We genuinely care about our clients and their experiences, and I regret that we weren’t able to provide a more satisfactory resolution in this case. If you wish to pursue this further, we’re a member of the Property Ombudsman Scheme and can guide you on the next steps. Thank you for bringing your concerns to our attention. Best regards, Tony Hunter Residential Sales Manager
5/5
Whilst selling our apartment, the service we have received from Tony Hunter and his team has been excellent. All of the viewing have been done, the offers collated and we have received email and telephone communication throughout the process. We are pleased we chose Reeds Rains, Durham.
Good Afternoon John, i am pleased to read you had a great experience with us here at Reeds Rains Durham and wish you all the best thank you for your kind words. Kind Regards, Libby
1/5
Extremely Disappointing and Stressful…
Extremely Disappointing and Stressful ExperienceI had the worst experience with Reeds and Rains. The property was listed on the market for £850 per month, but we agreed on a rent amount of £800. I paid the advance rent of £800 to Reeds and Rains, and I was instructed to pay the security deposit directly to the landlord. All parties signed the tenancy agreement at the agreed amount of £800.We moved into the property with all our belongings, but just two days later, Reeds and Rains contacted us, demanding that we re-sign the contract for £850. They have repeatedly threatened me and my wife, saying that if we do not sign the contract at the higher amount, we would have to leave the property. This has caused tremendous stress for myself and my family.With over 150 years of experience in the UK market, I never expected such unprofessional behavior from Reeds and Rains. I am extremely disappointed and would not recommend this estate agent to anyone.
Hi Melvin,Thank you for your review - we would like to investigate this further for you. You will receive a request for more information directly from Trustpilot.Regards,Reeds Rains
5/5
Andrea at Reeds Rains Hartburn is just the best! We were first time buyers and she made the whole process so smooth and stress free (minus solicitor stress haha) my boyfriend and I both popped into Reeds Rains when we were passing one day and Andrea made us feel so welcome and talked us through the whole process (we had no idea where to even start!!) Andrea booked us some viewing and we actually fell in love with the first property we viewed! We are now in our dream home and it’s all down to Andrea and her hard work. Thank you again for the frequent updates / phone calls and reassurance throughout. Beth and Stu x
Thanks Beth, your feedback is great appreciated and we are so pleased you've settled into your new home 😄 …
5/5
Sharon Sapsford is a star 🌟 So lovely to speak to too, extremely helpful and professional. Always fully appreciate all her support and professionalism Thanks Sharon 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 6 stars and above from me.
Hi Linda, many thanks for your great review of the service you received when dealing with our branch in Darlington and Sharon in particular. Thank you so much for taking the time to give feedback. Regards, David James, Manager.
5/5
I worked with Sarah during my recent relocation and she was absolutely fantastic before, during and after the move! She was quick to respond and was incredibly helpful. I would absolutely recommend Sarah and Your Move to other people during the renting process.
Hi Esther, i would like to thank you for giving Sarah a 5 Star Review. We really appreciate you taking time to give us feedback and that you were so pleased with the service provided. Regards, David James, Manager.
5/5
Very efficient process. Lindsey was extremely helpful and informative. I had never sold a property before and she was always on hand to answer queries and explain the process stages. I would certainly use Your Move again if needed.
Hi Dave, many thanks for your very kind feedback, and for taking the time to give it. It has been a pleasure acting on your behalf. David James, Manager.
5/5
Sold my house back in February with your move and they were fantastic! While the marketing package you pay for unlike some estate agent it was well worth the money, the photos were fantastic and the VR walk around a great addition. Needless to say the house sold within a month no doubt due how well it was marketed. I'd use your move again in a heartbeat! Special mention and thanks to David James who personally dealt with my sale and to whom nothing was too much trouble. Any queries I had were dealt with quickly and communication was second to none. It's so hard to find companies with good communication nowadays and whom you can actually pick up the phone and speak to. If I could give them another star on this rating I would. Excellent from start to finish!!
Hi Annalise, thank you very much for your positive feedback. It is much appreciated. All the very best for the future. Kind Regards, David, Manager.
1/5
they do not deserve any stars. they allowed the house i purchased to put on the market without an updated electrical certificate. i went back to them to complain as there was meant to be a new bathroom, it was never finished off by the selling vendor. a month after moving in the water came through to the kitchen from the bathroom which caused the kitchen ceiling to cave in. i went back to this branch and a week later they told me to get stuffed and to go back to my solicitor who is connected to reeds and reins, the solicitor told me to get stuffed after they looked at it for a week. i have since found out that the electrics should have been redone by the seller before putting on the market. I asked for a surveyor nobody got back to me. the electric box is plastic, in a cupboard made of combustabal material and there several pairs of wires, platted together and not placed inside the fuses properly. my house is GLENFELL waiting to happen, I hope they do not get any buyers until they resolve and take responsibility for their part in coning me out of my inheritance. when i got the keys to the house i was informed that the windows had been smashed in. I found out from my neighbours that they were done several months previously. Apologise and i hope you loose all sales after people have seen the truth about how you have treated one buyer.
Dear Fran, I’m truly sorry to hear about your experience with the property purchase in April 2024. We understand how important this process is and appreciate your feedback. We always encourage buyers to conduct thorough due diligence, including hiring a surveyor and obtaining reports from electricians or plumbers. It's unfortunate to hear that you encountered issues with the sealant around the bath after completion. I understand the previous owner offered to send a contractor to help, and I'm sorry that didn't work out. Regarding the EICR, while it's not a legal requirement, we always recommend that buyers ensure the electrics are safe. We did our best to communicate your concerns with the previous owner and suggested you reach out to your solicitor since the sale had completed. We genuinely care about our clients and their experiences, and I regret that we weren’t able to provide a more satisfactory resolution in this case. If you wish to pursue this further, we’re a member of the Property Ombudsman Scheme and can guide you on the next steps. Thank you for bringing your concerns to our attention. Best regards, Tony Hunter Residential Sales Manager
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Your Move & Reeds Rains Rogers Stewart and its branches won awards at EA Masters in three years, most recently 2025.
EA Masters winners in three years, the group and its branches: 2021, 2022, 2025.
EA Masters by year, 2021 to 20252025 1 Gold EA Masters 2025 winners
2022 7 Gold across seven branches EA Masters 2022 winners
2021 1 Gold EA Masters 2021 winners
Source: EA Masters winners lists, as published, linked by year.
Send Reeds Rains, a message.
Durham has the most, with 2,251 reviews rated 3.8 out of 5, followed by Stockton-on-Tees (11 Silver Street) with 2,073.
The 11 Your Move & Reeds Rains Rogers Stewart offices, by town:
Yes. At EA Masters 2025 its branches won 1 Gold award. The group and its branches have also won 8 other industry awards since 2021.