Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWe used Stags in South Molton to sell our holiday letting business and house. The transaction was slightly more complicated than the usual house sale but Rob at Stags guided both ourselves and the buyers through the process with consummate ease.
Overall we had a great experience with Stags as our agent and I’d highly recommend them for their high level of service and excellent local knowledge.
Miles · 22 August 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleMany thanks to both Simon and Hilda for a swift resolution to the sale of this unusual house for the family estate. They know the area well and are very aware of prospective purchasers for this type of property. We were kept well informed at every stage which led to a smooth and pleasant transaction. Highly recommended team to work for you.
Phil · 31 July 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleWould highly recommend Stags in Taunton. The staff were very helpful. Lots of viewings and an offer within a week from the people who bought my house. Stags really helped keep things on track when there were some fairly major issues on the survey.
Josephine · 31 July 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleAn excellent experience.
We sold our house in 3 days with Stags at full asking price. We also bought via Stags and were able to complete within under 2 months from putting our house on the market.
Stags Staff are very friendly, responsive and knowledgeable. We would recommend appointing them and will do so again next time we move.
Rowan · 31 July 2018 · Stags
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Jemi · 11 July 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Miles · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Alice · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Lauren · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional and helpful estate agents.
Jackie in lettings is very helpful.
Loveday · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
Googlea lovely team to work with in my property search!
Cheerful, professional and very helpful staff.
Naomi · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleAppointed Stags as selling agents after speaking to 3 others. Their advice was clear and their approach to both marketing and subsequent negotiations was extremely professional and efficient.
Anthony · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional, friendly, supportive. Excellent service from Linda, Emily and Georgie. Linda handled all our negotiations and a rather tricky purchase superbly, could not recommend highly enough. Many thanks to the whole office.
Fiona · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 1/5
GoogleAppalling for rentals, especially when landlord decides to sell.
1) Opened door to house with prospective buyer without knocking - walked right on in. Child in house could easily have been behind door. £900 a month we pay.
2) Asked for permission to bring someone around the same day without 24 hours notice as they had forgotten to ask us. Only the paying tenants.
3) waited in for viewing as didn't want strangers in house alone, didn't show, called to be told sheepishly that they had accepted an offer on house so cancelled appointment - didn't bother telling us, paying £900 for that privilege.
4) asked to be notified of suitable properties to move to as they came available - 3 months and not 1 suggestion made
5) ignore the pertinent parts of any email you send, meaning several emails, always. Gave our notice as found place, asked about pro rata rent, said would be sent documents. Documents say nothing so another email.
Would not recommend in the slightest for renters, and as a couple looking to buy in 18 months would actively avoid a property marketed by them.
Edit - in response Simon, I think it fair we make clear we asked, reasonably after being told the house was for sale, that we could give 4 weeks notice rather than the 4 weeks plus the remainder of the calendar month, meaning having to give up to 8 weeks. We did this after missing out on properties we could have moved to because of this admittedly contracted point. We were told no. Well actually, the first email we sent ignored this question - see point 5.
Then after we said absolutely not to the visit with less than 24 hours notice (point 2), and we were asked why and we said one reason was the lack of care for your existing tenants and pointed out the reasonable 4 week notice request, suddenly this was achievable if we relentled to the visit. So as for liaising to help us, the tenants, that is a little misleading.
We didn't call you back, we were busy finding a new home and, after having done that, we have nothing to achieve through further discussions.
Matthew · 25 June 2018 · Stags
Agent replied · 24 June 2023
Dear Mr Lunnon,
We are very sorry to hear about this; I did respond promptly to your email when you first raised your concerns, although I did not appear to receive a response from you and as you have since spoken to my colleagues I thought your concerns had been resolved. With regards to the viewing we had understood you were going to be out and apologised at the time and following on the phone, unfortunately this was down to human error nonetheless apologies again.
I understand we have liaised between yourselves and the landlord to make the situation a little easier for you finding a property. I know my colleague came back to you on Saturday, although if you would prefer to discuss this further with myself please do call 01392 255202.
Many thanks,
Simon Cooper.
★★★★★ 5/5
GoogleWe successfully purchased through Stags in Exeter recently. Emily and the team were very helpful. They arranged several viewings of the property for us. Emily then handled the price negotiations promptly and professionally. We were very impressed.
Margaret · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleI had exemplary service from start to finish, on what was - for a number of reasons outside the control of Stags - a long and complex sale. Simon Cooper and Linda Whittaker were highly professional, competent and courteous, and kept me informed at every step of the process. I now live in the US, and as such, it was particularly important for me to know that everything was in safe hands. I was extremely happy with the service I received and have no hesitation in recommending Stags to anyone.
Nick · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleMy sale progressed very smoothly. I was looked after well by the senior partner when my property was valued..
Of the three agents I considered, Simon recommended the highest price -and this was achieved within a couple of weeks.
A stressful experience was made as comfortable as possible by a very efficient service.
I would certainly use them again.
Anne · 25 June 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleThe Ladies and Gents at Stags Plymouth have been absolutely fabulous during the sale of our smallholding and cottage complex. It is a stressful experience moving home and even worse when selling a business to boot. Not only did Stags ace …
Mark · 13 April 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleWe would like to go on record to express our thanks and appreciation for all the professionalism, guidance and good humour of Hugh Niven, at Stags Estate Agents in Plymouth, whilst we negotiated the purchase of our dream home in Cornwall. …
Martin · 13 April 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleGood response, thank you for the information on a property via the phone it was most informative...
Wade · 24 March 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleGood response, thank you for the information on a property via the phone it was most informative...
Mystery · 20 March 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Billy · 20 March 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleWe chose Stags of Honiton to market our house sale because we were impressed by the combination of good advice and integrity with a friendly manner that each member of staff demonstrated. When the house selling process became stressful for …
Anthea · 20 March 2018 · Stags
★★★★★ 2/5
GoogleWe rented a property in Mid Devon through Stags and unfortunately didn't have the best experience. The communication between staff members in regards to information being passed, messages relayed and general customer service was not good at …
Elle · 20 March 2018 · Stags
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Philip · 20 March 2018 · Stags
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.