5/5
Helpful, Professional
Agent replied
Dear, Matt Harris! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team

Trusted Agent profile · Bedfordshire, Northamptonshire and Buckinghamshire
Verified
★★★★★
2,056 reviews across 5 offices and 2 platforms
Lenwell Property Services has five offices, in Luton, Northampton, Milton Keynes, Dunstable and Bedford (Bedfordshire, Northamptonshire and Buckinghamshire). Together they have 2,056 reviews on two platforms, rated 4.5 out of 5 overall.
What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.
I had a great experience with Lenwell. Kieron was very efficient and was able to find me a suitable flat very quickly. It wasn't just about finding a property ...Read all 3 from buyers
We are a multi-landlord and have entrusted our Luton portfolio to Lenwells for more than a decade. Their lettings team are effective at finding suitable tenants ...Read all 36 from landlords
I have recently rented a property through Lenwell and have dealt with Sarah Carroll through the whole process. Sarah has been great, from the moment I called ...Read all 49 from tenants
Lenwell Property Services's five offices, most reviewed first. Each has its own page.
Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
5/5
Helpful, Professional
Dear, Matt Harris! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Dealt with Chloe and would recommend
5/5
Rating only, no written review.
Dear Ion Cristea! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Vitalijs Sugailo! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
5/5
Professional and gave good advice
Hi Urszulal, thank you for taking the time to leave a review about Leaders Letting Agents Northampton. We're happy we could meet your expectations! Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Chiver Diana Larisa, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Lenwell Letting Agents Luton branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
Best possible agency
Hi Rob, we are so happy to read such positive comments about Leaders Letting Agents Luton. Thank you. Kind regards Customer Care Team
5/5
I'm writing this review about Mr Robert Carter whkme I've been working with for the last few months, he is a pleasant young man always happy, understanding and he will go the extra mile to help.
Dear Sarah, Thank you for the great review of our Luton team. It’s fantastic to hear Rob was able to provide you with a great service that you were happy with. Kind regards Customer Care Team
5/5
I spoke with Sophie today and i was very pleased. Helpful and nice conversation. Thank you
Hi Kristina, thank you so much for your positive comments about Sophie at our Leaders Letting Agents Luton! We are happy to have helped you. Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Natalija Paunina! Thanks for the amazing review and star rating! All the best, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Thealphafails 11, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Letting Agents Northampton branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
The thing I love about this house is where it is located. Perfect place, nearby shops and supermarkets. In 5min walking you arrive at the shopping center. Clean environment. Really nice and cozy room. Modern and clean kitchen and lounge. Very good quality - price ratio.
Dear Veronica Riccio, Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback All the best, Customer Care Team
4/5
Experience with them, especially during this pandemic was really great.
Thank you, we always do our best
5/5
Chloe worked with us in renting a property. She was great help, constantly asking our ridiculous questions (we’re first time renters) and nothing was ever a problem. Couldn’t recommend enough.
5/5
Rating only, no written review.
Dear Aysha Wadud! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Alia S, Thank you for the great review of our Leadersl Letting Agents Dunstable team. It's fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team
5/5
Amazing staff who are professional and understanding. Very open and honest and can provide information with reasoning. Will continue to work with them especially with Naz.
Dear Juhel Miah, Thank you for the great review of our Leadersl Letting Agents Dunstable team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team
1/5
1. Ioccupy, Lenwell and now leaders, they keep changing their name every year to confuse tenants. 2. After I signed the contract, they changed the price and added 100 pounds per month and gave me another contract. When I confronted them about this with the contract that I had and screenshots/links of their website instead of apologizing, (Richard sharp) rudely said if you can’t afford it, we can find you something cheaper. 3. From first week before I even moved in, they wanted to charge me for repairs that I am not responsible for, when I confronted (Hannah) and asked for the inventory list. She removed the charges and could not provide me with inventory list. 4. Appliances all over the house are broken and they refuse to fix it like dryer and washing machine, broken glass door, broken door to house, broken boiler by ignoring the calls and emails sent to them. 5. No heater or hot water for 3 weeks and last time I called I get told in an indirect way to p**s off by Jasmine. 6. During lockdown one of their agents (malik) entered the house without permission at 6pm with no PPE so he could show the property for a new customer. And then he entered by mistake without knocking on one of the resident’s room while he was sleeping thinking that he moved out, which showed complete disregard of lockdown rules and respect to the safety of the residents. 7. In case of emergency there is no number to call, for example the boiler and hot water broke down and was not fixed for over 3 weeks which made me sick leading to self-isolation and missing 10 days from work. 8. They entered my room without my permission for what they claim is ‘’essential maintenance’’ when I was away at work, and I have valuable stuff missing. 9. As a professional who deals with over 150 customers per day, I am very surprised about their lack communication skills (extremely bad manners), I thought the issue is with me or it’s a case of racism, but I found other residents complaining about the same issue, so I have blocked their number to avoid future conflicts of them being rude over the phone. 10. I managed to find another property to save my life and career, but they refused to give references by not answering phone or email. Conclusion They have very good properties in excellent locations, but their incompetence and bad manners and lack of maintenance or repairs are too bad that you should avoid dealing with them. If you decide you still want to deal with them, take a very good look at the place before paying and test every appliance and equipment before moving in and if something major is broken like a door or window don’t move in or pay before its fixed, because they don’t provide an inventory list and they will charge you for everything that is broken when you are leaving. Google reviews are misleading because they are all positive reviews if you check other websites you will find people complaining about the same things.
Dear Sir/Madam, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, please email us on customercare@lrg.co.uk with details and we will address this matter formally. Kind regards, Customer Care Team
5/5
The team are quick to act, very helpful and always go the extra mile.
Dear, Paul Matthews, we are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team
5/5
I had a very pleasant experience during the process of letting, that's why I think 5 stars is in order. Kudos to Adams and Richards, you guys were quite helpful in making it easier. Thank you.
Dear Okwara Evarest, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Lenwell Letting Agents Luton. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
Immediate response, they tried to help us as much as they could. We are very happy with the value for money
Dear Gogo Ziz, Thank you for the great review of our Lenwell Letting Agents Luton team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team
5/5
Richard together with Sarah and Sophie helped me to find a very nice room to rent in central Luton. They were very nice with me and tried to answer all my questions and solve some problems. I’m also very happy with the room I rented. Thank you guys!
Dear Lucia Trombetta, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Lenwell Letting Agents Luton. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
Viewed a property with Chloe and she had excellent customer service skills was use again
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
The Trusted Agent 2026 results for Lenwell Property Services, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Lenwell Property Services and its branches won The Negotiator Awards in one year, most recently 2015.
Negotiator Awards winners in one year, the group and its branches: 2015.
Negotiator Awards by year, 20152015 1 Gold and 2 Silver The Negotiator Awards 2015 winners
Source: The Negotiator Awards winners lists, as published, linked by year.

Lenwell Property Services and its branches won awards at the Lettings Agency of the Year Awards in two years, most recently 2015.
Lettings Agency of the Year winners in two years, the group and its branches: 2014, 2015.
Lettings Agency of the Year by year, 2014 to 20152015 2 Gold and 1 Silver Lettings Agency of the Year Awards 2015 winners
2014 2 Gold Lettings Agency of the Year Awards 2014 winners
Source: Lettings Agency of the Year Awards winners lists, as published, linked by year.
Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.
Luton has the most, with 932 reviews rated 4.4 out of 5, followed by Northampton with 454.
The five Lenwell Property Services offices, by town:
3 reviews from buyers, rated 4.7 out of 5 on average. For example, Samantha wrote: "I had a great experience with Lenwell. Kieron was very efficient and was able to find me a suitable flat very quickly. It wasn't just about finding a property ..."
36 reviews from landlords, rated 4.6 out of 5 on average. For example, Serena wrote: "We are a multi-landlord and have entrusted our Luton portfolio to Lenwells for more than a decade. Their lettings team are effective at finding suitable tenants ..."
49 reviews from tenants, rated 4.7 out of 5 on average. For example, Ryan wrote: "I have recently rented a property through Lenwell and have dealt with Sarah Carroll through the whole process. Sarah has been great, from the moment I called ..."
Yes. In The Trusted Agent 2026 awards, Northampton won Platinum, Luton won Platinum and two more branches won Trusted Agent. At The Negotiator Awards 2015 the group won Gold for East of England Agency of the Year, Silver for Medium Lettings Agency of the Year (4-11 branches) and Silver for Innovator of the Year. The group and its branches have also won 5 other industry awards since 2014.