5/5
Rating only, no written review.
Agent replied · 13 April 2026
Thank you for your 5 star review Alan

Trusted Agent profile · Surrey
Verified
★★★★★
2,270 reviews across 5 offices and 2 platforms
The Personal Agent has five offices, in Epsom (two offices), Banstead, Stoneleigh and West Ewell (Surrey). Together they have 2,270 reviews on two platforms, rated 4.9 out of 5 overall.
2,269
Reviews on Google
All 5 offices
1
Reviews on View Agents
All 5 offices
What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.
The Personal Agent's five offices, most reviewed first. Each has its own page.
The Trusted Agent 2026 results for The Personal Agent, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.
Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for your 5 star review Alan
5/5
Thank you to everyone at The Personal Agent for a smooth sale. Friendly and knowledgeable team. Big thank you to Dan and to Sarah, for her proactive and friendly approach to …
Dear Simonne, Thank you very much for your kind feedback, it was a pleasure assisting you with your sale. I will be sure to pass your comments on to Dan and Sarah. Wishing you all the best for the future.
5/5
Very helpful and professional .
Thank you for sharing Ciaran
5/5
Rosie was very friendly and informative and it was a breeze of a viewing
Thank you for your review Tom
5/5
Great viewings with Rosie!!
Thank you for sharing Louise
5/5
Would highly recommend The Personal Agent and Chris in particular. We bought a house through him and he couldn't have been better - great expertise & knowledge, and the purchase wouldn't have happened without him.
Dear Steve, Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear Chris provided such excellent support and expertise throughout your purchase, he’ll be thrilled to know he made such a difference
5/5
We have had several viewings with Rosie and she is always very knowledgeable about the property and able to answer all our questions. She is always on time and professional and friendly. We are impressed!
Dear Lynn, Thank you for your kind feedback, we’re delighted to hear Rosie made such a positive impression. We’ll be sure to pass on your comments to her
5/5
Rosie did a great job showing us around. Very friendly and helped us when the next viewers turned up early and wanted to get in!
Hi Geoff, Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear that Rosie made such a positive impression during your … More
5/5
As a first-time buyer, viewing our first ever property, Rosie was lovely. On time, smiley and answered all our questions, as we continue to look for our new home, I wouldn't hesitate to view with The Personal Agent again.
Thank you for sharing Ellie and your 5 star review
1/5
Rating only, no written review.
Dear Annie, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to learn that your experience has not met expectations. At present, we have been unable to locate your details within our sales or lettings records, and we are not aware of any formal complaint under your name. We would very much like the opportunity to investigate this further and address any concerns you may have. Please could we kindly ask you to contact our Stoneleigh branch directly, or reach out to us with further details so that we can look into this matter thoroughly and work towards a resolution. We take all feedback seriously and are committed to providing a high standard of service. Thank you
5/5
Since Personal Agent took over the tenancy management from the previous agent, they've been superb with getting information back to us really helped us with tenancy process. From a renters perspective it's been a delight dealing with Michelle and the team!
5/5
Really friendly and swift process working with Paul at Personal Agent, who has helped us to secure our forever home. Really happy with the service. Thank you to the team - and a special thank you to Paul Davis.
Hi Lacey, Thank you so much for your kind words! It was an absolute pleasure helping you secure your forever home. I’ll be sure to pass your lovely feedback on to Paul and the wider team. Wishing you many happy years ahead in your new home!
5/5
Rating only, no written review.
Thank you Deborah for your 5 star review
1/5
We were in the process of purchasing a property through TPA. We instructed solicitors and paid for a Level 3 survey with a surveying company recommended by TPA. Following the survey and legal enquiries, it became apparent that the property was not as advertised. After lengthy email correspondence and no responsibility being taken by TPA, the matter was referred to The Property Ombudsman. The Ombudsman’s findings made clear that the seller had informed TPA that the fourth bedroom did not have building regulation sign-off. Despite this, the property was still marketed as a four-bedroom home. As a result, we experienced significant delays, wasted considerable time and effort, lost our buyer due to the delay, and have been left substantially out of pocket. The Ombudsman awarded us financial compensation from TPA however, this amounted to less than one third of our overall financial.
Dear Oliver, Thank you for taking the time to share your feedback. As this matter was referred to The Property Ombudsman, we feel it is important to clarify that the Ombudsman issued a formal decision and awarded compensation. The award reflected what was described as shared responsibility between the parties involved and the fact that, despite the issues identified, the transaction remained capable of proceeding. We appreciate that the process was disappointing for you, and we recognise the time and effort involved in any property transaction. However, as the Ombudsman has now reviewed the matter and made a determination, we consider the issue to be formally concluded. We wish you all the best in your future property search.
5/5
A big thankyou to the personal agent team especially John & Mark at the Banstead office on the sale of my house but also on finding me a new home, great communication, reliable, responsive and totally professional. Really appreciate all the continued help.
Hi Marise, Thank you so much for your kind words and for trusting us with your house sale. We’re delighted to hear that you had such a positive experience with the team, and in particular John and Mark. Supporting you not only with the sale of your home but also in finding your next one is exactly what we strive for, so it’s fantastic to know you felt well supported throughout. Your comments about the team’s communication, reliability, and professionalism are greatly appreciated, and we’ll be sure to pass on your thanks to John and Mark. Wishing you every happiness in your new home.
5/5
Kai was extremely polite and helpful. He has been very efficient throughout.
Thank you for sharing Sam, and for your 5 star review
5/5
The Personal Agent were efficient, speedy and professional when I let out my property. Natasha, Callum and Stephanie were all very friendly and helpful. They responded quickly to my enquiries and gave me sound advice. I'm more than happy to use them as a managing agent.
5/5
Stephanie Foley at The Personal Agent has been outstanding throughout the deposit claim process for our rental property. From the very start, she was proactive in identifying items to claim, organised a meeting to agree on a clear plan of action, and kept us informed at every stage. She was thorough in compiling the initial claims list, arranged contractor quotes promptly, and handled all communications with the tenants professionally. What stood out most was her attention to detail and willingness to go the extra mile to ensure nothing was overlooked. It was clear she genuinely cared about getting the best outcome for us as landlords. I would highly recommend Stephanie and The Personal Agent to anyone looking for a reliable and dedicated lettings service.
1/5
I previously had excellent experiences with The Personal Agent Stoneleigh business when buying and selling multiple properties. I expected the same high standard from their Lettings business, but in comparison it was extremely disappointing. As a landlord paying for a fully managed service, I received a level of management that fell far short of what I would consider acceptable. Based on my experience, I would not recommend their lettings service.
5/5
Paul is responsible for, professional, caring and helpful. He is highly responsive in our requests and has done a lot for the completion of the captioned purchase of 1 Nova Mews SM3 9HY. We have to thank him a lot!
Thank you, Andy, for your kind words and for taking the time to leave such a positive review. We're delighted to hear that you were happy with the service Paul provided. he always strives to be professional, responsive and supportive throughout the entire process, so its great to know this made a difference during your purchase. We wish you all the best in your new home.
2/5
I previously used this branch for buying and selling property and had positive experiences. More recently, I attended and contacted the branch directly to raise a concern and was disappointed with the response I received. While my earlier transactions were handled professionally, this later interaction left me feeling disappointed.
Dear Harry, Thank you for taking the time to leave your feedback. We are pleased to hear that you previously had positive experiences with us when buying and selling property. However, we would respectfully clarify that the concerns you have raised relate to a separate lettings business, which operates as a different company. Whilst the sales directors are co-founders of the lettings company, both businesses are independently run and managed. We are naturally disappointed to receive a review reflecting matters outside of our company’s remit, particularly given your positive experiences with our sales service. I understand having spoken to the lettings team that they are dealing with the issues that you have raised, and are still looking to resolve them.
5/5
Always found them fantastic to work with, and have a brilliant knowledge of the area
Thank you for sharing Lloyd
5/5
We used The Personal Agent to purchase our house and couldn't be happier with the experience. They were amazing throughout the entire process - really helpful, easy to contact whether by email, phone, or in person. Communication was always clear and timely. Highly recommend their services to anyone buying a home! Thanks to Mark Floyd and the team at The Personal Agent Banstead
Hi Greg, Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear that you had such a positive experience purchasing your home with us. Providing clear communication and being easily accessible throughout the process is something we pride ourselves on, so it’s fantastic to know this made a difference for you. We’ll be sure to pass on your kind words to Mark and the team in our Banstead office, they’ll be very pleased to hear your feedback. Congratulations on your new home, and we wish you all the very best for the future
1/5
Awful service. I was their tenant and they left me at the rental property without hot water for over two months. After around nine weeks of having no hot water as the hot water had broken, and having patiently waited for repairs to be made... I was forced to pay someone to fix the issue. Once I had paid for replacement parts and labour for the issue to be fixed, I was evicted by the letting agent & landlord. I always paid my rent and always paid my rent on time. I also endured two years at the property without any curtains or blinds for privacy at the windows, despite having mentioned on several occasions. The maintainence company consistently failed to manage and maintain the communal areas. A Letting Agent should remain unbiased and work to serve both the landlord and their tenant, yet this Lettings agent seemingly only want to serve the landlord for their own personal financial gain whilst treating the tenant in a disgraceful and disrespectful way. They ought to be ashamed of themselves. RIA LAWRENCE the branch manager threatened my guarantor over the phone and MICHELLE HOBBS the branch property manager is completely incompetent, not knowing how to successfully manage a property and the issues that may inevitably arise on occasion. You’re meant to receive a fair level of service within life, especially when you’re paying for someone’s services... I was ripped off and evicted for no reason, having then lost all my new furniture and possessions as I couldn’t afford to put them into a storage facility. The irony being that I always paid my rent and always paid my rent on time... they ought to be ashamed of themselves. TENANTS PLEASE BE WARNED AND AVOID: THE PROPERTY ADDRESS: Flat 16 Park View, Reigate. LANDLORD: Mrs Margarita Mosquera Rodriquez
We have responded to the review you left for our Banstead branch, as follows: We are sorry to hear about your experience. When we have spoken to you, we tried to explain that we needed to send the manufacturer in to repair the boiler and we explained the importance of the boiler being repaired by a professional and asked you not to fix the boiler yourself. Unfortunately, your workmanship led to the invalidation of the Landlords warranty. Due to the level of unpaid rent, a court summons was issued. As a result, we had to ask you to leave the property. (Additional response for your re-post now) We are disappointed to see that you have posted the same negative review that you posted some six weeks ago on our Banstead branch Google profile. We responded at the time to your review and identified that the actual facts of the matter were not as you had described. We have since given you the opportunity to discuss the matter however you have declined. Sadly posting the same inaccurate review does not resolve the matter and posting irrelevant personal images and comments does not help and we would ask you to refrain from this course of action which have been reported to Google. Once again we would request that you get in touch so we can bring this matter to a close.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
The Personal Agent has 2,270 reviews across its five offices, rated 4.9 out of 5 overall: 2,269 on Google, 1 on View Agents.
Epsom (2 West Street) has the most, with 1,052 reviews rated 4.9 out of 5, followed by Banstead with 559.
The five The Personal Agent offices, by town:
Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: The Personal Agent, Epsom won Platinum; The Personal Agent, Stoneleigh won Trusted Agent; The Personal Agent, Banstead won Trusted Agent.