5/5
Great Estate Agency to deal with, if not the best. Have great knowledge of the property market, communicate often and well. Highly recommend.

Trusted Agent profile · Surrey, Hampshire, West Sussex and more
★★★★★
4,554 reviews across 20 offices and 3 platforms
Leaders has 20 offices, in London, St Albans, Worthing, Croydon (two offices), Chichester, Bromley, Sevenoaks, Weybridge, Surbiton, Cranleigh, Southampton (four offices), Fenstanton, Ocean Village, Sutton, Waterlooville and Woking (Surrey, Hampshire, West Sussex, Kent, Hertfordshire and Cambridgeshire). Together they have 4,554 reviews on three platforms, rated 4.7 out of 5 overall.
Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.
What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.
Leaders have made the process of buying our first home easy by being helpful and informative throughout the whole process. Ellie in particular was a delight to ...Read the review from buyers
I have been a landlord with Leaders at Waterlooville for some years now- staff are always friendly and helpful, as well as efficient when dealing with problems ...Read the review from landlords
Moved up here from Surrey and these were the guys that were renting the place we found out to us. Professional, Rhys in the office particularly good. We looked ...Read the review from tenants
Leaders's 20 offices, most reviewed first. Each has its own page.
The Trusted Agent 2026 results for Leaders, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.
Leaders and its branches won awards at EA Masters in one year, most recently 2022.
EA Masters winners in one year, the group and its branches: 2022.
2022 10 Gold across ten branches EA Masters 2022 winners
Source: EA Masters winners lists, as published, linked by year.
Showing 4,533 reviews on Google only. Show every review
5/5
Great Estate Agency to deal with, if not the best. Have great knowledge of the property market, communicate often and well. Highly recommend.
4/5
Organising a viewing, putting in an offer and the steps that followed were made clear and easy. There was always someone to talk to and we were taken through it step by step. You definitely feel like they are there to help you.
5/5
I would just like to say how lovely and professional Caitlin from your Forest Hill office was. I've viewed a number of apartments recently with many agencies and found Caitlin to be knowledgable and affable. She was able to answer my questions (How long is the lease etc) without hesitation and also gave me historical information regarding the building, it's architectural style, etc. It's refreshing to meet an agent who has done this much research!
5/5
Excellent service from Leaders. The whole experience was efficient and timely. They understood our requirements as a landlord from the very beginning. They communicate well, respond to emails and created very good advertisement to promote our very unusual property. Thank you all very much to Jenny the Manager, Selwyn, Michael and Caitlin for the very good service you have provided so far ! and we look forward to working with you during the management of our property.
1/5
From tenant perspective - worse than an average agency in London, which actually needs some effort to achieve, although any agent will treat you like garbage once (or even before) they get the money. Incompetent, not caring, rude. For the money they charge it should have been unacceptable, but it is a standard. Do not expect anything - in fact expect them to make your rental troublesome and gruelling. Avoid at all cost - please, please - they don't guarantee you anything and will wash their hand off clean on first sign of trouble. Especially when the money changed hands. Tenants beware - I cannot stress this enough - they can't even provide a working monoxide detector for weeks after we moved in. The inspectors are rude and make you feel like a beggar. They allow landlords to ignore tenants completely in properties they manage. They don't care about anything but their own good. You have been warned.
Hi Marcin, many thanks for taking the time to leave us your honest feedback. We are disappointed to hear that you feel your experience with our Forest Hill branch did not meet your expectations. After making contact with the branch on this matter, I understand you faced some inconvenience when requesting for the property to be decorated, to which the landlord declined. Unfortunately when the landlord rejects these requests, as it is essentially their responsibility to carry such works out, so there is nothing at all we can do as it is solely their decision. I apologise for any issues this may have caused for you. I also understand that you have been facing some issues within the property during the recent months, including shower fittings that need fixing, blinds that you requested to be replaced, a Carbon Monoxide alarm, as well as the gas hob ignition button not working correctly. The branch have worked extra hard to ensure all of these are looked into to minimise any inconvenience on your side. As I understand it the Carbon Monoxide alarm has been provided, the shower fixings quote sent directly over to the Landlord for feedback and the request to have the blinds replaced was unfortunately declined by the Landlord which as I mentioned above, is out of our control. The gas hob ignition button on the appliance was made aware to the Landlord, who has said that this is also something he is not willing to replace as the hob is still able to be ignited by an external source (ie. a match or candle lighter), and therefore not faulty. He has confirmed that this appliance remains safe to use. Again, we apologise that this was beyond our control and for any inconvenience caused. I understand that you have conversed with both the property manager and the head of property management this week to express your concerns on this matter, who are both keen to reach a resolution with you. I hope this information helps to clarify, however should you want to discuss anything further, please do not hesitate to contact your property manager.
5/5
Leaders Forest Hill was accommodating in all my queries and concerns regarding the flat throughout the whole period. They take action on every requests, and gets into the issue resolved in reasonable time. Special mention to Lydia who had been so quick in responding to my queries. She has been really helpful in my needs as a tenant and provides valuable information when I started renting the flat. Special shout out as well to Selwyn who had been a great support to my move and was very respectful and friendly.
5/5
Nick and Jenny from Leaders have been phenomenal. He was nice to make a last minute viewing for me as I was walking past the property with a 'For Sale' sign, kind enough to wait as I REALLY took my time inspecting each nook and cranny. Responded quickly the next day with a second viewing as well. Highly recommend Leaders should you want to sell or rent your property. Nick and Jenny will be our agents again. Definitely!!
Hi Constance, thank you for taking the time to share your review. We are delighted you have been happy with the service and look forward to helping you with your property needs again soon. We will be sure to pass your kind words onto Nick and Jenny.
5/5
OUTSTANDING! BEST AGENTS I HAVE DEALT WITH! Leaders Forest Hill have let two of my properties in the area for me for a few years now and I can honestly say they have been brilliant. From the marketing to the block viewings to choosing the best fit of tenant, to the paperwork - which is done online. All makes my life sooo much easier! My tenants are lovely too! Thanks to all the team!
5/5
Very helpful and friendly staff. Highly recommend.
Hi Hadi, many thanks for taking the time to give your honest opinion about your experience in our Surbiton branch - your feedback ensures that we continue to provide excellent service!
1/5
Rating only, no written review.
Hi Sadiq, we are sorry that you do not feel happy with the service you have received. We would really like the opportunity to discuss your rating with you and turn your experience around. Please contact the branch manager at your earliest convenience or contact us on customerservice@leaders.co.uk. Many thanks, Leaders
2/5
Rating only, no written review.
Hi Philip, we are sorry that you have had a negative experience with our Croydon branch. We always strive to offer a high standard of service and apologies if you felt you didn't receive this. If you would like to discuss this further then please don't hesitate to contact customerservice@leaders.co.uk.
5/5
Rating only, no written review.
Hi Talita, thank you for leaving a rating for our Croydon office.
1/5
Worst agency ever! Lock out of the house due to their fault (they gave the plumber a key I don't have) and no help at all!! Asked to leave the house after 6 months and again no help or flexibility at all!! So do yourself a favour and go for another agency.
Hi Heidi, we are sorry that you have had a negative experience and feel this way. We would like to investigate your complaint further, please can you email customerservice@leaders.co.uk with your property address so that we can look into this. Many thanks.
2/5
The laziest so called 'estate agents' I have ever had an experience of dealing with. They are slow in coming back to you when you have a query which we found when looking to rent and especially when tenancy ended and we had a dispute with our landlord. Never dealing with them again 2/5 is kind
Hi Vindi, we are sorry to hear you have had a negative experience with our Croydon branch. We always strive to offer a high level of customer service and apologies if you feel you did not receive this. If you would like to discuss anything further then please don't hesitate to email customerservice@leaders.co.uk or contact the branch directly.
1/5
Very bad service agent is not arrived at my meeting on the rental home .. The house was to be the minor renovation and painting and it turned out that the house is a fungus, mold and so on. Complete mistake and a waste of time customers do not recommend
Hi Jony, we are sorry to hear that you have had a bad experience with our Croydon branch. We would like to investigate this further, could please email customerservice@leaders.co.uk with the names of the staff you have been dealing with and the property address so we can look into this. Many thanks.
4/5
Excellent service. Better than what I expected
Hi Jenny, thank you for your kind words and this wonderful review. We do hope we can be of assistance in the future. Take care!
4/5
My experience with you guys was very informative, as the person on the other line was patient and gave me their full attention.
5/5
Information given was very detailed, those who worked their were helpful. Was treated better then expected.
Tyvon Kesse, we are so pleased you enjoyed your visit to Leaders Croydon! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out.
2/5
Rating only, no written review.
Hi Philip, we are sorry that you have had a negative experience with our Croydon branch. We always strive to offer a high standard of service and apologies if you felt you didn't receive this. If you would like to discuss this further then please don't hesitate to contact customerservice@leaders.co.uk.
1/5
Daylight roberey theives
Hi Yousri, we are sorry that you feel this way and have had a negative experience with our Surbiton branch. If you would like to discuss this further then please don't hesitate to email customerservice@leaders.co.uk
1/5
I'm generally not a fan of negative reviews, quite often most are petty and pointless but unfortunately my recent dreadful experience with Leaders of Surbiton could be useful for anyone considering renting one of their advertised properties. My wife and I saw a flat we liked and immediately called Leaders for more information, one of my first questions being are there any restrictions regarding children? To which I was informed there were none. We viewed the flat and made an offer of the full asking price and stated we would be able to move into the flat in three and a half weeks. We were told the Landlord didn't want to discuss paperwork with us for another week as he wanted someone to move in sooner. The leaders office staff assured us the flat would be ours and not to worry, we would have pulled out then and there were it not for this reassurance. After a week we were told to wait another 3 days as the Landlord was away. Finally the Lanlord agreed and accepted our holding deposit. With less that a week and a half to go before the move with removals booked and new home insurance ordered, we were informed by Leaders that the Landlord didn't want children in his property and had never agreed to children! So thanks to Leaders we could have been homeless in 10 days. The communication from Leaders was poor from the start, abrupt, and lacking any urgency, which is very unhelpful when moving home. The £492 admin fee is extortionate but fortunately we did get this back. If looking for a first rate professional service my advice would be to look elsewhere.
Hi Sean, thank you for taking the time to leave your honest feedback. We have spoken to the Branch Manager with regards to your feedback who has provided some clarity on the situation. For the property in question the Landlord prefers for a 3rd party to be their point of contact throughout the letting process, rather than directly dealing with the offers and feedback themselves, and has instructed Leaders to take instruction solely from this spokesperson throughout the process. The previous tenant of the property had a child and we received confirmation from the spokesperson that the Landlord would be happy to accept children once more and there were no restrictions in this regard, however, this was an incorrect instruction. Unfortunately this only came to light after the referencing process, whereby the Landlord requested to withdraw from the potential let. We understand that this has caused severe inconvenience for you and would like to relay our sincere apologies, however it was not our intention to do so, as we were only able to act upon the Landlord’s spokesperson’s instruction (which unfortunately turned out to be incorrect). If you would like to discuss the matter further please do not hesitate to contact the Branch Manager. We wish you all the best for your property search.
5/5
Friendly welcoming staff, on the ball with the properties they look after
Hi Steve, thank you for taking the time to share your feedback.
1/5
We rented through Leaders and had a pleasant enough experience through sales, however the rental service department were horrific! We received an out of hours call direct from a tradesman demanding access to the property within 12hrs to perform testing, and when we requested authority as to why Leaders had not made the request we were met with aggression and the phone being put down. This led to grave concerns that we were going to have tradesman calling when our teenage children were home alone... and to be frank we spent the evening worrying whether this was some crooks weighing up their potential prey.. especially as they refused to verify their credentials as a registered tradesman. The following day Leaders called and continued to argue that they were right to pass on our details direct, they had no regard for the lack of timelyness, and felt that there was no need for there to be a Leaders representative managing the process... and for the second day we had the phone put down on us as they would not let us even describe our side of the story fully... claiming the long standing service the tradesman had provided to Leaders was good enough against any complaint we may have The attitude and aggression towards us from this single member of staff remained though out the rental period, and whilst the management sent apologies and eventually appointed a different representative, it is clear they have and had no intention of changing their approach (or managing the individual).. I would therefore steer well clear of Leaders in Chichester as either a landlord or renter
Hi James, thank you for taking the time to leave us your honest feedback on your experience with us. We are very sorry that you feel unhappy with the service you have received. The branch manager would really like to discuss this further with you to reach a resolution; please get in touch at your earliest convenience or alternatively email customerservice@leaders.co.uk. Many thanks, Leaders
5/5
As local conveyancers we deal with a lot of agents and Leaders are always a pleasure to have involved in any transaction. They are efficient and friendly and always willing to help.
Hi Louise, many thanks for taking the time to share your review
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
London has the most, with 1,273 reviews rated 4.9 out of 5, followed by St Albans with 817.
The 20 Leaders offices, by town:
Yes. In The Trusted Agent 2026 awards, London won Platinum. At EA Masters 2022 its branches won 10 Gold awards.