Trusted Agent profile

Urban Bubble estate agents in London, Wandsworth, Hove and 1 more

3.4

★★★★★

2,133 reviews across 5 offices and 2 platforms

Urban Bubble has five offices, in London (two offices), Wandsworth, Hove and Coventry. Together they have 2,133 reviews on two platforms, rated 3.4 out of 5 overall.

Google logo

3.4 / 5

1,736

Reviews on Google

All 5 offices

Trustpilot logo

397

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Our offices

Urban Bubble's five offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every Urban Bubble office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

5/5

Google

John came to our flat and was professional, helpful and efficient at solving our problems. He also always responds to our queries and goes above and beyond to help us out. Excellent service!

Matthew · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Matthew, really appreciate the great feedback.

5/5

Google

John and his team are doing great job in Radcliffe house. They respond promptly to the request of residents. I'm really enjoying my stay. The building is super clean.

Udeh · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

Agent replied · 20 June 2024

So glad to read that John and his team are doing such a good job at Radcliffe House. Thank you for leaving a review!

5/5

Google

John is managing our Radcliffe Apartment very effectively. He is very responsive and very helpful for all the tenants. Jonn is very hardworking person and always give respect to others. We are fortunate to have John.

Ranganath · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for much for leaving a review. John will be over the moon to read your great feedback!

5/5

Google

The caretaker of Vantage Quay, Mark is amazing. He is super responsive and has gone above and beyond to help me out. When I fractured my ankle he has helped me out bringing in parcels and even offered to help get me small thing from the shops. Truly above and beyond and doing a fantastic job.

Noor · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

Agent replied · 20 June 2024

Thank you so much for the review Noor. I hope your ankle is all healed now. So glad Mark was able to help you!

1/5

Google

**PLEASE READ** Do not go with Urban Bubble Manchester. They are quite possibly one of the worst companies to ever exist. Even if you have found your perfect home in Manchester, if the property management is by urban bubble, do not go with them. They do not respond to complaints, they do not fix problems in time (it took them over 3 months to fix a washing machine in my flat). They don't care about you or your issues. Please be careful with this company, they have made my first few months of renting awful. TRUST ME, IT IS NOT WORTH IT.

Ben · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

1/5

Google

-100 stars if it were an option, don’t bother with these idiots! We recently moved into a property managed by them and the fire alarms blare off at random times each day for the past 5 days. All they say is we are looking into it to no change. The man on the out of hours phone was incredibly rude and even hung up after getting an attitude. When there actually is a fire, have a drink for me whilst I burn to a crisp 👍😑

Jack · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

5/5

Google

A big thank you to all the Building Services Assistants we have encountered at Parkside over the past decade. They have always been professional, courteous and knowledgeable. More recently we'd like to mention the customer service that John Adams has provided. He has responded to our email requests in a consistently timely and friendly manner. Keep up the good work John.

Fiona · 23 November 2023 · Urban Bubble London (Patcham Terrace)

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Fiona!

1/5

Trustpilot

Very Poor Service

Very Poor Service. Property Owner in Burlington Square. Asked question about tenancy arrangement for more than 1 month. Up to this moment, there was no reply.

Angus · 20 November 2023 · Urban Bubble Coventry

4/5

Trustpilot

Thankful for John for providing a wonderful service

Thankful for John for providing an extraordinary service. He has helped with the helping to sort issues within the building as part of maintenance and ensuring that the property block is clean and healthy. He absolutely knows how to cope with different situations in a professional standard. He is super quick in his actions and respond to any communication in a timely standard. I enormously appreciate his honest and professional work. Thank you so much John for your amazing work!! Really appreciate all the help and effort in keeping the block clean.

HopeForEver · 15 November 2023 · Urban Bubble Hove

5/5

Trustpilot

Thankful for Adeeb for providing an…

Thankful for Adeeb for providing an extraordinary service. It wouldn't be wrong if i say he is a one of the finest agents which i have experienced so far. He absolutely knows what he is doing and how to cope with different situations in a professional standard. He is super quick in his actions and respond to my communication in a timely standard. I enormously appreciate his honest and professional advice. Thank you so much Adeeb for your amazing hardwork. Keep up the brilliant work.

Chris · 12 November 2023 · Urban Bubble Hove

5/5

Trustpilot

Adeeb has been both very patient and…

Adeeb has been both very patient and helpful for the issues I faced while communicating. Thank you!

Xuao · 11 November 2023 · Urban Bubble Hove

4/5

Trustpilot

Just knew Mr

Just knew Mr. Adeeb Ahmed recently, not much he responded my request promptly and he is good overall.

Louie · 31 October 2023 · Urban Bubble Coventry

1/5

Google

Rating only, no written review.

Eleni · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Eleni. Thank you for leaving a review. I was concerned to see your rating, and wished to look into the reasons why, however I am struggling to find you on our systems. Please could you send an email to complaints@urbanbubble.co.uk to allow me to investigate further. Thank you.

1/5

Google

Urbanbubble took over a few months ago. Since then, stolen packages have increased, and management refuses to investigate or take action despite repeated requests. Unacceptable lack of concern for residents' safety and property. Would not recommend Urbanbubble at all

Vincent · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Vincent. Thank you for leaving a review. I am sorry to read that you feel that management of the site has not been going well. I am struggling to find you on our system, so please could you send some information regarding which site live at to complaints@urbanbubble.co.uk to allow me to look into this. Thank you

5/5

Google

Lewis from Local was absolutely fantastic. Our time at 55 has come to and end but can’t thank Lewis enough for finding us the perfect property last year and keeping in touch ❤️

Poppy · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Thank you so much Poppy, Lewis will be delighted to read this review, we are so happy you enjoyed your time at Fifty5ive!

1/5

Google

The worst letting agents. AVOID!!!!!!!!!! I have had multiple problems with them, the most recent being that my washing machine broke on 29 May and is still broken. The lack of communication from urban bubble is appalling. I have had to follow up constantly, they either don’t respond to my emails or say they will follow up when I phone them. The amount of money I have spent paying for laundry, could've bought a brand new washing machine by now. They won’t offer any compensation, I have asked but those emails aren’t answered.

Sorcha · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Sorcha. Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry that you have faced issues during your tenancy. We have your complaint logged, and this is being looked into, and we will ensure all issues are dealt with. If you wish to discuss or add anything further, please do email complaints@urbanbubble.co.uk. Thank you

1/5

Google

Do not rent with Urbanbubble. They have been a nightmare from start to finish and I'm so glad my property is now with a different letting agency. Would give 0 stars if I could. Edit: Looks like Urbanbubble think it's about the rent, which I was totally understandable about as I understood that we should share the burden in the current interest rate environment. Unbelievable! I'm amused that they continue to fail to ever apologise for their horrendous service, which includes but is not limited to: - No white goods or blinds as promised when we moved in. - Failure to fix a broken extractor fan after over a year. Our new letting agency are sending someone on Thursday. They took over the property on Monday. That's how it should be dealt with. - Attempting to charge me when I reported a drop in water pressure because they accused me of making it up. Why would I do that? The water pressure is still markedly lower than it used to be. They are total con artists. If you're thinking of renting with Urbanbubble, let their condescending comment on my review be further evidence that you should not consider it. I don't ever leave reviews, but I had to leave one for Urbanbubble because they're the worst company I've ever had to deal with and I'm so thankful I'm finally rid of them.

Chloe · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Chloe. Thank you for leaving a review. I am sorry that you were not happy with our service. I am aware that you were unhappy when your landlord increased the monthly rent once your contract came to an end, however this was beyond our control. If you wish to discuss any other issues you faced during your tenancy, please email me details to complaints@urbanbubble.co.uk. Thank you

1/5

Google

Would have given it a minus if I could, so that people would avoid them altogether. A group of ignorant, dismissive agents with callous disregard for any concerns raised. Plenty of issues with the flat not addressed until months later or at all during my tenancy. Services such as parking became extremely limited without prompt resolution. The final straw was withholding my deposit for over 2 months, without any evidence or right to do so, which was thankfully sorted via a deposit protection agency. Unnecessary amounts of stress caused over 12 months. I seriously hope these charlatans are put out of business.

Vasilis · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Vasilis. Thank you for leaving a review, although I was concerned to read that you faced problems during your tenancy. Unfortunately, the deposit return was disputed by your landlord, and we were unable to reach an agreement. I would like to look at the other issues you faced. Please could you email further details to complaints@urbanbubble.co.uk to allow me to do so. Thank you

1/5

Google

DO NOT. And I repeat DO NOT rent with this company. They are completely and utterly INCOMPETENT and NEGLIGENT. They are so quick to let you sign your tenancy agreement, and even quicker to chase you for rent, but when it comes to any query and especially any problems caused by THEM they do not respond to emails and get absolutely nothing done. I’m surprised they haven’t gone bankrupt (or maybe they have which is why they owe multiple people their deposits). My flatmate and I moved into the property and it was absolutely filthy. They did not carry out an end of tenancy cleaning so the flat was inhabitable with a greasy oven, dirty bathrooms, pet hair on carpet, belongings of previous tenants, a broken sofa and may I highlight RABBIT DROPPINGS, yes RABBIT DROPPINGS ( a whole pile of them under the broken sofa). After delaying our move in by a week they wouldn’t deduct that week off our rent and we are still (2 months later) waiting for an “update” regarding our new sofa. To make things even worse, I recently joined my apartments Facebook group where to my horror I have seen numerous posts by residents who rent with urban bubble that they are still waiting for their deposits back after months some after a YEAR of vacating the property. I am at the point where I am seeking legal advice because they are nothing but a FRAUD, scamming people for their money. AVOID AT ALL COST.

Emily · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Emily. Thank you for your review. I was very concerned to read all of the points you have raised, and wished to look into this, however, having checked all our systems, I cannot find your details. Please accept my apologies for this. I would like to investigate the points you have raised, so please could you send an email to complaints@urbanbubble.co.uk outlining the site you lived at, to allow me to do this. Thank you.

1/5

Google

Quite possible the worst property management service we have used. For over a year now we have tried to get in contact with the company regarding selling the property. They are poor in replying to emails and phone calls and no one seems to know what’s going on. These guys are very poor, and if you are after a stress free service that works, go with someone else.

Ben · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Ben. Thank you for leaving a review. I am sorry to ready that you have struggled to make contact with us. I have asked our legal team, who assist with property sales and they don't currently have an open case for you. Please could you email details to legal@urbanbubble.co.uk as your earliest convenience to allow them to look into this for you. Thank you.

1/5

Google

Don't ever use this rubbish letting agent, I want to give negative starsssssssss! I purchased a buy-to-let flat located in Manchester which was completed in Oct 2022. The developer introduced Urbanbubble / LOCAL Manchester (they basically the same company) as the letting agent. At the beginning there was already a ridiculous story: Customer Service A ask me if I wanted to rent to an overseas student while Customer Service B asked if I wanted to purchase furniture for future tenant, while no one asked if that student wanted a furnished or unfurnished apartment! Finally anyway I paid £1500 for furniture. Then Customer Service C said that they will provide a snag report after the completion while Customer Service D asked me why I made the toilet dirty - it was because I visited the flat to take photos and installed the curtains myself. At that time I already found that the toilet was dirty with no flushing water. I didn’t care because they said that they will check and provide snag report before letting out. But then finally, they thought that I made the toilet dirty!!! What a mess and a lack of communications! And after 1 year I am still waiting that snag report! Okay, anyway 1 year passed. On 29-Sep Friday, I asked the existing Customer Service Adeeb about the contract end date and if the tenant wanted to renew / extend the contract. Then he introduced Raoisa to handle the renewal. She then replied that the tenant didn’t want to renew and will move out on 3-Oct the contract end date. Urbanbubble claimed as an award-winning letting agent and, it is their “professional” way to handle renewal. Why didn’t they ask the tenant 1 or 2 months ago about the renewal? If the tenant didn’t want to renew then they can start the new tenant search much more earlier! I have a serious doubt that if I didn’t initiate the email conversation, they even not alerted the contract end date is 3-Oct! You know if the flat is empty I still need to pay the council tax as the owner, but they never care! Okay, then I immediately asked about their closing procedure, like keys handling, checking of flat and furniture, but Adeeb was day-off until 4-Oct and no reply from Raosia. They kept having no reply until last Wed 11-Oct. Adeeb said that Raosia is no longer working there. So who is handling the new tenant search?! Who knows!! And Adeeb also said he didn’t know if the keys was returned by the tenant yet and also the status of my flat. See! It is their professional way to manage letting property!!! WTFFFFFFF! Actually on last Tue 11-Oct I sent another email to all their related email address I can find that I wanted to terminate the letting service contract with Urbanbubble. But until now still no reply to proceed my request. Yes they are good at NOT REPLYING ANYTHING THEY DON’T WANT TO REPLY. I was an oversea buyer when I purchased this property. But finally I moved to UK and live in Manchester as well. I can’t imagine if I am still an overseas owner how can I get thing solved by this amazing company. At this moment I basically don’t know and don’t have control on an apartment costed me nearly £200,000. I am still thinking what I can do next step to ask for their reply. So please never use them, never

Lucky · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

HI. Thank you for leaving a review. I wanted to look into your dissatisfaction further, however I am struggling to find you on our system. Please could you email some details to complaints@urbanbubble.co.uk with some further details to allow me to do this? Thank you.

1/5

Google

Very poor property management. Issuing the digital agreement with multiple hidden traps. So, the average deposit return time is 4 months. As they need to return the deposit within 10 working days of agreeing the deductions, they will release the checkout report only after 3 months even if it is excellent and will respond to your emails once in 2 months. You could prefer this property if one month deposit is of no value to you.

Berclin · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

Agent replied · 25 August 2024

Hi Berclin. Thank you for leaving a review. I am sorry that you have had issues with your deposit return. Unfortunately, an agreement could not be reached between yourself and your landlord on deductions to your deposit. When this happens, it is up to the TDS to make a decision. Once this decision has been reached, you will receive an email from TDS directly. Apologies again that we were unable to help you on this matter.

1/5

Google

If I could give zero stars I would. Actually minus stars. We have received no service from this company in terms of managing our property, they take our money and are completely useless at the most basic of tasks, such as getting rental dates and amount correct, even when this is pointed out, it isn’t rectified in a timely manner, in fact at all. my tenant is being flagged as in arrears but he is not which I am sure is also causing distress on their end. I’ve waited two years for a property inspection I’ve asked for repeatedly. I’m still waiting. And fobbed off with the same excuses, which they do nothing to change. Communication is abysmal and doesn’t even exist. I have asked 4 times in the last month to be told what the process is to terminate our contract and no one responds. Totally unacceptable service, in fact non existent service. I feel like I’ve been robbed to be quite honest. Do not use this company for property management, and I am sure my tenant is just as fed up with their mistakes.

Hannah · 29 October 2023 · Urban Bubble London (Smugglers Way)

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Questions about Urban Bubble

Which Urban Bubble office has the most reviews?

London (Patcham Terrace) has the most, with 1,108 reviews rated 3.5 out of 5, followed by London (Smugglers Way) with 797.

Where are the Urban Bubble offices?

The five Urban Bubble offices, by town:

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent