Trusted Agent profile

SAB Saint Andrews Bureau Ltd estate agents in London, Cambridge, Royston and 1 more

3.9

★★★★★ Good

2,479 reviews across 4 offices and 3 platforms

SAB Saint Andrews Bureau Ltd has four offices, in London, Cambridge, Royston and Ware. Together they have 2,479 reviews on three platforms, rated 3.9 out of 5 overall.

Google logo

3.6 / 5

469

Reviews on Google

All 4 offices

Facebook logo

4.6 / 5

11

Reviews on Facebook

All 4 offices

Trustpilot logo

1,999

Reviews on Trustpilot

All 4 offices

Our offices

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's four offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every SAB Saint Andrews Bureau Ltd office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

1/5

Trustpilot

spacesworks - get in contact!!

I signed up for a spaces office in Maylands, Hemel Hampstead on 4th October. When I showed up on the day the office wasn't ready. No furniture - no email asking me to choose furniture, room had coffee stains on the wall. I was allowed to move my things into a different room for the day and they moved it into the correct room over night after preparing it. I didn’t think anything more of it, hoping that was just a minor glitch. Unfortunately that’s where my problems started. I could not got network access via ethernet using the sockets in the floor. I spent days trying to make sure I haven’t mis-configured, and tried different laptops/desktops/cables etc, then reported it on the Friday. I spend all day waiting for some assistance, but nothing. Obviously the staff are unable to help, as they are not technical and I have no contact with anyone else. Staff go home, no one emails me, or phones me, and I finally decide to call it a day at 10pm. I come in on the Saturday to see if the problem is fixed - it isn’t. I send a long email to the operations manager explaining how I do not have a vital service that so far I have paid over £2000 for, and this is clearly in breech of contract. Then on Monday I re-report the problem and the operations manager says she has raised a ticket. Again I hear nothing - despite going to the from desk several times. The operations manager later escalates the ticket raised earlier and CC’s me to the email saying I should hear something by the end of the day as the team is global. Another day and night in the office, and I hear nothing. I reply-all to the email saying I have had no service for over a week, but no response. I fill in the form online for someone to contact me and I get a call from a sales person. He puts me in contact with someone from a London office who can’t help me as I’m not based in London. He doesn’t call, but I waste an hour texting back and fourth until he tells me I need to speak to the operations manager at Maylands who was the one to told me to fill in the form that led me to him - full circle!!!Now it’s Tuesday, still no contact from anyone, still no service. I have asked to have my contract cancelled as it clearly states on the first page (clause 1.3) that I can cancel if I spaces are unable to provide the services agreed by the move in date - this is now 9 days ago and I haven’t even had a response to my issue, let alone access to the services I am paying for. Apparently the operations manager cannot cancel my contract and doesn’t know who can so has raised another ticket. I am now about to move back out of the office as I can’t do what I came here to do and have never been able to. I have asked to speak to a complaints department or customer services but these don’t exist as spaces is an umbrella. I don’t really understand the structure but there is spaces/spacesworks, Regus, and some other company. Either way, the only person I have to speak to is unable to do anything except send an email. I asked for the contact details of Sandra after reading responses here, but she is unable to provide that (or anything) as it’s a different department, and said that leaving a message here is probably the only way to contact anyone so here I am……please can someone contact me and get me out of this contract that is not giving me what I paid for and has no clear way of resolving issues or anyone to speak to! It’s amazing how much time I have now wasted on this.

Amro · 12 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Amro, I’m sorry to hear that you’ve experienced this.We go to great lengths to ensure that our offices are prepared prior to our customers moving in and I apologise that you experienced a small delay in your office set up. We were able to accommodate you in an alternative office for the day of your move-in and were able to move you to your permanent office the following day.We know that your IT setup is key to your business, I understand you have experienced problems with the connectivity of your hard drive and we’re working to ensure this issue is fixed as a matter of urgency. Your local team have already escalated your concerns to our IT teams who have since contacted our community team to assist. Unfortunately you have not returned to the office. We apologise if this has taken longer than you would like but your presence is required to complete the fix.Whilst we have the Account Helpdesk to assist with billing and account enquiries our local teams are there to assist with operational matters such as these. They have attempted to contact you as has one of our senior management team and have contacted you again this morning by email to schedule a call with you for tomorrow.They remain your point of contact so please reply to their email at your convenience so that together we can work towards a resolution.Regards,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Very poor customer service

Rented a meeting room with Spaces but despite paying the invoice upon booking they keep sending me payment reminders and last warnings. After every payment reminder I contacted Spaces via their online contact tool on the website to indicate that I have paid and something must have gone wrong but no response outside another payment reminder. It is ridiculous how they are not bothering of replying to your questions.

Derk · 5 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi,Thank you for escalating this. I am pleased that you were able to make payment upon booking. Something wrong has happened though, as payment reminders automatically triggered.If you paid by bank transfer, please ensure you entered your company account and invoice reference so the payment can be allocated successfully. If this is missing or incorrect, it will not allocate to your account through our automated allocation process.I am sorry to hear that you haven’t yet been provided with a response. I cannot find out why not since you posted anonymously.Can you please contact me at Sandra.melody@spacesworks.com with your account details so I can investigate and resolve this for you? Thank you for your business,Sandra Melody

1/5

Trustpilot

Awful company

Awful company, borderline scam.We were with Spaces for 2 years, renting one of their offices in Victoria, and it was an absolute nightmare. They were rude, unhelpful, and abrasive. Their contract has no break clause. They pretend like it's not a commercial lease, eventhough it blatantly is.During covid, when we couldn't use the offices for over 6 months, they kept on charging us full price for an office we couldnt use. They implemented no covid policies to keep people safe.But the worst was after we left, they sent us an invoice 1 month and a half after leaving, where they asked us for over £6000 for redecorating a 5 person office! The office had been left spotless.I have never in my professional life encoutered a company quite as bad and borderline scammy as they are. Go rent your office space from anyone else. They are absolutely awful.Edit: I've seen your response, and you are wrong. The account was settled. We paid everything we owed. I have the emails from your accounts team to prove it. But I am not surprised that this is how you would respond: unable to admit a mistake, wrong, and unwilling to look into your own behaviour.

Olivier · 4 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Olivier,I am sorry that you feel disappointed, but I think it’s important to highlight the full, correct circumstances here.You signed an agreement to occupy an office from 1 September 2019 until 31 August 2021; this is a formal business commitment. COVID-19, unfortunately, arose in early 2020 and so in April, we provided you with our relief offers designed to alleviate pressure during this difficult period. We discussed them but did not receive acceptance from you, therefore, no offer could not be applied.We have followed strict government guidelines in the locations we operate and have placed the welfare of our teams and customers as a priority throughout this crisis.There have been delayed or partial payments since March 2021. As explained to you on 10 September, the outstanding balance you have been contacted for is your total balance. This is not just for your restoration fee, which is a fraction of the total amount due. You proposed a custom payment plan to us in March 2021 however, this was not accepted. As a business, we have our own commitments to follow which rely on customers following theirs. It is not unreasonable for us to expect payment for services that we have provided.I am sorry that you remain disappointed, but we feel confident in the service and options that we have provided you throughout your time with us. We remain available should you wish to contact us directly and clarify anything further.Thank you,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Bunch of crooks the lot of them.

Bunch of crooks the lot of them.Post was never sent out to us even though we were paying extra for this to be forwarded on to us.Following this we decided to get our own office 60 days after entering this "contract" that offers no cancellation fee or remorse in reagrds to a settlement figure.Absolute scam of a Company and would advise to any one to go with anyone but Spaces!

Matthew · 4 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 22 October 2024

Hi Matt,I appreciate that you’re disappointed and would like to help.For the convenience of our customers, we automatically set up a weekly mail forwarding service covering mail handling and envelopes at a small monthly fee.We certainly apologise if you have experienced an issue with a service that you’ve received. In order for me to investigate with the local team, make the relevant inquiries so that I can put matters right, but most importantly to ensure appropriate steps are taken to prevent similar situations from arising again, could you please email me at sandra.melody@regus.com, confirming your company details? Once further information is received, I shall immediately ensure your concerns addressed as a priority. I look forward to hearing from you and assisting you further. Best,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Bunch of crooks the lot of them.

Bunch of crooks the lot of them.Post was never sent out to us even though we were paying extra for this to be forwarded on to us.Following this we decided to get our own office 60 days after entering this "contract" that offers no cancellation fee or remorse in reagrds to a settlement figure.Absolute scam of a Company and would advise to any one to go with anyone but Spaces!

Matt · 4 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Matt,I appreciate that you’re disappointed and would like to help.For the convenience of our customers, we automatically set up a weekly mail forwarding service covering mail handling and envelopes at a small monthly fee.We certainly apologise if you have experienced an issue with a service that you’ve received. In order for me to investigate with the local team, make the relevant inquiries so that I can put matters right, but most importantly to ensure appropriate steps are taken to prevent similar situations from arising again, could you please email me at sandra.melody@regus.com, confirming your company details? Once further information is received, I shall immediately ensure your concerns addressed as a priority. I look forward to hearing from you and assisting you further. Best,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

It takes them more than 30 days to…

It takes them more than 30 days to return your deposit. I assume they are investing people’s deposits, and they squeeze everything from that money (the money that isn’t theirs) until they give it back. Common man, the fact that I had to pay a deposit of €200 for a wooden table is already a little dubious. But to then not return that money, 30+ days later, is really shady.

Charlot · 1 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Charlot,I’m sorry to hear you’ve had this experience. We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers. Requesting your refund is easy. You can log into your online account (i.e., www.spacesworks.com), select Account > Product and services > End Agreement, where a specific section for refund request is available. We will then confirm your payment date and amount. You should receive your refund within 45 days after your end date. It’s an automated process. However, we will ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.If it has been longer than 45 days, please get in touch so we can investigate further. We may have received incorrect data. I couldn’t see your email address or Spaces account reference in your message. Please could you send those details to me at sandra.melody@spaceswork.com so I can support you? Thank you,Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

Highly recommended - Great staff & Environment

We have thoroughly enjoyed working with the staff at the Spaces location in Raleigh at Crabtree. Sam and his team have gone above and beyond for our team who meets at Spaces regularly for team meetings, conferences, and meetings with clients. The meetings rooms and shared space are always very clean and offer a great environment to work and meet!

Tina · 1 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

1/5

Trustpilot

Crooks with decent looking offices

Save yourself some troubles and go somewhere else. The offices are nice but customer support is beyond subpar. Received wrong invoices, 2 months in and I'm still trying to get it fixed. It takes a week to get a response and I constantly have to re-explain the issue. Strategy seems to be waring you down until you give up.Also in full blown covid time, they don't hesitate to add more people in an office while other offices are unused (it does save cleaning and maintenance fees).

Eliane · 24 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Eliane, thanks for letting us know about this. We’re sorry you had this experience and would love to help. Please email me Sandra.melody@spacesworks.com with your company name or account reference. You can find this information on your invoices.Warmly, Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Stay sane, stay away from Spaces

Dear Spaces, Congratulations on waring down your customers with virtually no support or answers to queries on wrongful invoices. Holding their deposit while not answering emails and forwarding my queries to always another person is a lovely practice. To the rest of you, their offices are not bad, but they're certainly not worth the time and sanity you will lose on trying to get anything done.

ES · 24 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi ES. C, I understand and appreciate that you’re disappointed, and would like to help. Our team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. This allows Centre Teams to focus on your well-being and ensuring you get the most of your workspace as well as your community. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced otherwise.I couldn’t see your email address or Spaces account reference in your message. Please could you send those details to me at sandra.melody@Spacesworks.com so I can support you?Thank you, Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

THIEVES

THEY ARE THIEVES STAY VERY FAR AWAY FROM THIS COMPANY.

Jacques · 24 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hello Jacques,I would like to point out that we’ve tried to identify who you are in order to assist you to no avail. For you to come on here and call us names but give us no chance to try and help you, is just not fair or accurate for that matter. I haven’t been able to identify your account. Could you please email me at sandra.melody@regus.com with your company name and account reference? You can find both of those on your invoices. I look forward to receiving more information from you. Best, Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

Good workspace allows one to concentrate on getting things done

We have been at Spaces for over a year and the space is well managed and the team are always happy to help. Great location, nice feel to the space and everything works smoothly. The offices have a good feeling about them and the set-up allows one to get one with the getting things done.

ARUN · 17 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

5/5

Trustpilot

10/10 recommend the Spaces facility in…

10/10 recommend the Spaces facility in Fort Collins, CO. The front desk manager, Jessica, is fully willing to help in any way she can and found prompt solutions to my last minute requests. The facility itself lends a very energetic working environment with plenty of natural light and friendly faces. Wifi, lighting, available seating, and kitchen amenities exceeded expectations. Bikes available to borrow for a quick lunch nearby were a welcomed addition. One very slight request I would have would be to add a vending machine to purchase a mid-afternoon snack for a boost through the final afternoon hours.

Caitlin · 16 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

5/5

Trustpilot

Thank you for taking care of the errors…

Thank you for taking care of the errors on the bill

CRISTIAN · 16 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

5/5

Trustpilot

Best office ever!

Best office ever!Zini, is very helpful manager.Thank you Spaces!!!

Sem · 16 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

1/5

Trustpilot

Invoice Mania

nice spaces, but these guys send invoices like there is no tomorrow. i rented for three months, received 9 invoices, some fairly dubious. had to chase for deposit. there are better options out there.Edit: Dear Sandra, instead of being defensive, listen to your customers and do better. if a bunch of people are reporting the same issues, maybe the problem is with spaceworks. in a world with a million alternatives to your businessmodel you might want to do better than reply to every comment on trustpilot. spaceworks is not the one.

Alles · 16 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hello,At Regus, we work hard to ensure full transparency in our invoicing process.The monthly charges you can see on your invoice are made up of an advance rent payment plus a payment for services in arrears. All your invoices are available in your online account (Account section). I’d be happy to offer more clarification but you’ve posted anonymously. Could you please email me at sandra.melody@spacesworks.com with your company name or account reference? You can find both of those on your invoices. I look forward to receiving more information from you.Best regards, Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

What a horrible company.

What a horrible company.I rented an office from Spaces for 1 month. At the end of the term I left the space as agreed upon. After more than a month since, not only have I not received my deposit back, but the company keeps sending me notices saying that I have not paid my rent for the next month and keeps adding charges to my account. I sent several inquiries via their online help form but received no response. I tried calling their billing line but was told to call back during business hours - I made this call during the middle of the day on a Thursday which was not a holiday. I tried reaching out through their sales desk but was just placed on hold for an hour. There are much better co-working spaces out there - such as bus stops and under the highway overpass. This company is horrendous to deal with and they have certainly gone out of their way to provide a poor customer experience.

Adam · 9 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Adam,We appreciate you taking the time to write a review. We'd like to address a couple of things here and I'm also going to have a senior member of my team reach out to you to go over the details of your account. I do see one open invoice on your account for office restoration services and I do not see that you've submitted a request for your retainer refund. If you need anything else, you can reach me at sandra.melody@spacesworks.com.Regards,Sandra MelodyHead of Customer Services

1/5

Trustpilot

HI we are a company in London

HI we are a company in London , and we subscribed to Spaces for a co working spaces membership . We read the terms and they said the monthly member ship is payable monthly in advance.the same day we joined , and paid the ongoing month , we received an invoice for the month after , payable the 15 th of the month before the month itself .this is called theft .Avoid this dishonest and misleading company .we have written to spaces , a recorded letter , without answer since 2 months ,dishonest people

Roger · 7 September 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Roger, I’m sorry you felt the need to escalate this. We always ensure that our local teams are available to address any queries you might have before an agreement is signed.Our monthly invoices are billed monthly in advance with a due date of the 15th of the following month. It is worth noting that all of our customers are billed at the same frequency so our existing customers would have received and paid their corresponding monthly invoice prior to you signing your agreement. I haven’t been able to identify your account. Could you please email me at sandra.melody@spacesworks.com with your company name or account reference? You can find both of those on your invoices. I look forward to receiving more information from you so that we can contact you directly to discuss your concerns.Best, Sandra Melody Head of Customer Services.

1/5

Trustpilot

All the poor reviews are exactly right!

All the poor reviews are exactly right!Any tenant should steer well clear of this agency. My initial rent was reasonable, but then they aggressively increased rent every year.The last rent increase was £225 per month which was negotiated down!I was paying significant monthly rent and yet the furniture was of such poor quality, it broke very quickly. Looking up the exact make and model I could see the furniture was extremely, extremely cheap and clearly of a very poor quality. The poor quality furniture caused some superficial damage to the property which then SAB are now trying to charge us for in the exit inventory. We had to replace our bed because it broke and was unusable and we've been charged for this also.Disgusting tenancy experience. They will try and charge as much as rent as they can possibly get away, then try and take your entire deposit.

Richard · 27 August 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd Cambridge

Agent replied · 14 June 2024

Firstly, we are always saddened and sorry to see a poor review. In this instance we would just like to remind everyone of our role as the agent. It is not our decision on a rental amount. We are instructed by our client; the landlord and we submit documents to tenants accordingly. A Section 13 notice is issued for a rent increase and this states the options available to a tenant should they not find the increase acceptable. These options include third party organisations who could advise and assist in what is considered to be an unfair rent increase situation. A landlord also chooses the furniture, or at least the funds to spend on furniture, and therefore the standard or quality is not our responsibility as an agent. If we fully manage a property, we will report any breakages to the landlord who will instruct us regarding repair or replacements. Following a checkout of a property at the end of the tenancy we provide a report to the landlord and any proposed charges a landlord wishes to make; we then propose to the tenants. We act as the agents in between in negotiations and should the tenant and landlord ultimately not agree on the deposit deductions, the tenants deposit is protected by legislation requiring it to be registered and protected therefore ensuring a third party adjudicator makes the final decisions. All deposit deductions go to the landlord or costs associated with the property and at no time are payments made to SAB as the agent. As agents we deal with rectification works, cleaning arrangements and deposit disputes which are time consuming and we receive no direct payment or recompense for our time so such situations are to our detriment, not our gain. Therefore, whilst we appreciate the frustration in this situation, we can assure everyone that we follow legislation and best practise guidance and this in turn provides tenants with protection from landlords who may be deemed to act unfairly. We hope this provides some clarification to our position as the agent.

1/5

Trustpilot

My experience here has been horrible…

My experience here has been horrible and very frustrating. I have two accounts with them and have been illegally locked out of both. My office door has been locked with no prior warning as is in the contract and as also is the law here in TX according to the property code. This has been going on for months, but they keep taking my money and my rent is always paid on time. No one EVER responds, I have so many emails that no one responds to and at this point I am going to have to seek legal counsel. If it wasn't for the location I wouldn't continue to stay here. Can you imagine going to your office everyday and never knowing when you're going to be locked out and your account deactivated with no warning? Very stressfulReply to Sandra, please do not come on here and respond things that you have clearly have not researched . I am a real estate agent so I’m very well aware of how leases work. You are referring to a week or so ago, I am referring to when I was first locked out of my office for the month of July as well as my virtual office that was terminated two days AFTER I paid my rent in advance. In addition I’ve already paid for the month of September (on Aug 15th) and have received the suspension notices for the dates you referred too, Last , I already emailed you personally so if you have a response for me you can respond there and don’t come here wasting time trying to save face when you could actually be looking into accounts and resolving issues as your title suggests

Nikkiea · 26 August 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Nikkiea,We're sorry you've had this experience. We would never lockout one of our customers without letting them know ahead of time that they are past due. I was able to check your account and we see past due reminders were sent via email on the following days: 8/4/21, 8/9/21, 8/14/21. We apologize if for any reason you didn’t receive a reminder. This could be due to your account details needing to be updated. Please log on to MySpaces and check that your phone number and email address are correct. It is also worth checking that our emails are not landing in your Spam folder. If you need further support, please feel free to contact me at sandra.melody@spacesworks.com.Best wishes, Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

It is impossible to cancel

It is impossible to cancel. Do not use. They will give you the runaround and continue to charge your credit card automatically. I have contacted customer service and received no help

Octavia · 25 August 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

Agent replied · 11 June 2024

Hi Octavia,We appreciate you taking the time out of your day to write a review. We would love the opportunity to address your concerns but we're unable to locate your account from the information here. Ending your agreement is a simple process, which you should confirm through your online account (“Account” section). Your termination will be confirmed shortly after by email.Should you want me to assist further, please email me at sandra.melody@spacesworks.com and provide me with your company name and account number.Should you want me to assist further, please email me at sandra.melody@spacesworks.com and provide me with your company name and account number.Thank you.Sandra MelodyHead of Customer Services

5/5

Google

Rating only, no written review.

Richard · 25 August 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd Cambridge

Agent replied · 24 August 2024

Your positive feedback is greatly appreciated. Thank you very much for taking the time to leave us a review.

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Questions about SAB Saint Andrews Bureau Ltd

Which SAB Saint Andrews Bureau Ltd office has the most reviews?

London has the most, with 2,158 reviews rated 3.9 out of 5, followed by Cambridge with 311.

Where are the SAB Saint Andrews Bureau Ltd offices?

The four SAB Saint Andrews Bureau Ltd offices, by town:

  • Cambridge: 18 Mill Road, Cambridge, CB1 2AD
  • London: New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH
  • Royston: Estates House, 4 Fish Hill, Royston, SG8 9JN
  • Ware: 19 Amwell End, Ware, SG12 9HP

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent