Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,122 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,122 reviews on two platforms, including 226 Google reviews rated 3.6.

Google logo

3.6 / 5

226

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,896

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I recently booked a workspace at Spaces and had a really positive experience from start to finish. The whole process was straightforward and well organised, which made everything much easier on the day. The reception team were excellent - always welcoming, professional and happy to help with anything we needed. Harry was incredibly helpful throughout. He went out of his way to make sure everything ran perfectly and his positive attitude was a huge plus! The space itself was modern, clean and very well looked after, creating a comfortable and professional environment to work in. The team were attentive and responsive throughout, making sure everything was in place and that we had what we needed. Overall, it was a great experience and I would happily recommend Spaces to others looking for a well-run and welcoming workspace. I would definitely return in the future.

Miss · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for your wonderful feedback, Miss A Oz! We're delighted to hear that you had such a positive experience at Spaces Liverpool Street Station. It's great to know that our reception team, especially Harry, made a significant impact on your visit. We strive to provide a clean and modern workspace, and we're thrilled that you found it comfortable and professional. We look forward to welcoming you back in the future!

1/5

Trustpilot

Shocking experience in renting an…

Shocking experience in renting an office here. Would not recommend. Sales person sold the dream, moved in and everything was an extra monthly cost. Billing is constantly wrong, adding fees for no reason. No one on reception ever replies, I can't wait for my contract to end, SHOCKING company.

Jake · 25 August 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Jake, I am sorry to hear of your dissatisfaction. Due to a technical issue, we were unable to process your payment within the expected timeframe, which resulted in late payment fees being incorrectly applied. My sincere apologies for the oversight. The matter has now been fully resolved and your account reflects the correct balance. A member of my team has contacted you to support you and ensure a complete resolution. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Great Location and Workspace, but Customer Service Needs Improvement

Spaces Paya Lebar is clean, conveniently located near the MRT, and has large windows with plenty of natural light. However, the front desk staff can be quite rude and unwelcoming towards clients. Customer service definitely needs improvement, particularly in professionalism and showing respect to clients.

Chen · 2 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Chen, I’m very sorry to learn of your recent frustrations with your centre team. We work hard to ensure an efficient, supportive team and comfortable environment within all of our buildings. We take your comments seriously and want to investigate thoroughly to ensure they are addressed as a priority but you’ve posted anonymously. Please email me at lorraine.brule@spacesworks.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

2/5

Trustpilot

Signed up for a Lounge Global…

Signed up for a Lounge Global membership at Spaces Theanous (Athens) on 27 August. The card payment was declined but the funds were still held by my bank. I told the Community Manager this directly. His instruction was to re-enter my card and try again rather than look into the stuck first attempt. That produced a second charge. When I raised the problems, he told me in writing that his role now had "minimal" authority and redirected me to a general Help Desk. Separately, one monthly invoice arrived as four duplicate files across two different email addresses. I cancelled within days, having used the membership zero days. The Help Desk later confirmed the double-authorization was real, and is chasing Finance to release the stray hold, but has refused to refund the actual invoice for a service I never used. Correspondence and screenshots on file; ticket C-3936511-X5N9.

George · 18 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi George, I’m very sorry that you had this experience. We raised this with our billing team as soon as you brought it to our attention, and we've already released the funds back to your card. A member of our team has contacted you directly to confirm the situation with the additional payment, and you can also contact me directly lorraine.brule@spacesworks.com if you need anything else.  Kind regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

2/5

Trustpilot

Long term customer review

I have rented here for years. The facilities are great, especially with the newer buildings. The locations are convenient and the parking garage is great. The staff at this location is great and they do the best that they can. However the company does not seem to care about their customers, and it has gotten worse. We have 24 hour access but the AC is disabled over the weekends (with no option to turn it on). The online customer service is not great. I have been charged twice several times and instead of a simple refund to my credit card, the onus is on me to fill a form to get reimbursed. The prices are competitive at first, but they make up for it by increasing the rates with every renewal.

Bo · 3 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Bojana, I'm sorry if you felt the need to escalate this. The air conditioning at Mas de Roda operates Monday to Friday, from 08:00 to 19:00. This is the standard operating schedule of the building, and you are aware of this. The centre team has provided you alternative option to resolve this, but you have declined this. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced any inconvenience. We recognise the overpayment in your account and our sincere apologies for not returning it to your payment card due to a system. However, we are happy to refund this to you via bank transfer. A member of our is in contact with you, please continue to speak with them for further assistance. While your initial rate applies for the agreed term, pricing is subject to change upon renewal. Renewal pricing always prevails over the prevailing market rate and is detailed in the terms you accepted at signing. Thank you, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Not a great experience

Whilst the location and office space are quite good, I've ultimately decided to cancel and move to alternative co-working space because of an overall bad experience with the Spaces administration. Billing issues where membership fees were paid on time but misallocated by Spaces led to account suspension and legal threats. Couldn't use any of my membership services while they tried for nearly a full month to rectify the issue. Requests for refund were refused even though they confirmed their error led to the account suspension. Completely unacceptable.

Shane · 28 August 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Shane, I'm very sorry you had this experience. I'd like to help but haven't been able to identify your account. Please email me at lorraine.brule@spacesworks.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist.   Many thanks,  Lorraine Brule  Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Spacious, very clean and modern fitted…

Spacious, very clean and modern fitted office. Very kind and helpful Staff (reception, tea lady etc). Quite atmosphere for a good working environment. Only 'downside' is that thew working tables/ booths at the public area are sometimes occupied by other tenants the entire day, even if they are not present, preventing others for using them briefly for quick discussions or VCs. Also a drinks vendor machine for soft- & energy drinks etc would be nice.

Peter · 24 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Peter, thank you for your thoughtful review! We're delighted to hear you enjoy our spacious, clean and modern workspace, quiet atmosphere, and helpful team. We also appreciate your feedback regarding the availability of shared tables and booths, as well as your suggestion for a drinks vending machine. If you experience any further issues with the shared spaces, please raise a ticket through the Help section of your online account so our team can assist you directly.

5/5

Trustpilot

The team are super helpful & ensured we…

The team are super helpful & ensured we had a great day at Spaces, Bath. Special mention to Stephen who could not have been more professional.

Jason · 20 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Jason, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear our Spaces Bath team helped make your day such a positive experience. It's especially great to know Stephen provided such professional and helpful support. We'll be sure to share your kind words with him!

1/5

Trustpilot

200% RENT INCREASE BEING FORCED!!!!!!!

Our community manager was on extended leave during July and we were waiting for her to return to discuss a cheaper renewal option but now Spaces claim we did not inform them in time and are forcing us to pay a 200% rent increase. We would need to take legal action against them. Be careful of hidden and "small print" T&C in this dubious contract from Spaces. Everything in that contract only suits them

Tooba · 17 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Tooba, I’m so sorry to hear about your dissatisfaction. All our agreements should be ended online according to their notice period to prevent their autorenewal. The renewal price is determined by the prevailing market as outlined in the terms of your agreement. We take renewals very seriously and ensure that the process, which is very simple, is communicated to customers upfront. Prior to any renewal, our customers receive a courtesy reminder email. According to our history, you received this email on 09 June 2026 with detailed information on prices, terms and the option of ending the agreement if you no longer require our services. This was sent to the email address we have on file, which you can review and amend at any time by logging in to your account online (myspacesworks.com). You can check this renewal reminder email in the My Account > Documents section of your online account. When your agreement renewed, we confirmed it via email on 01 July 2026. One of my team members is in contact with you in this matter. Please respond to them for further assistance. Kind regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Google

5 stars! Super impressed with this office! The facilities are top-notch and the staff are all incredibly helpful, we dealt with Kayleigh who was a delight to work with. Made our day so much easier. Would highly recommend this office. They even have a pool table. 😊 …

Jamie · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Jamie Gallagher, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!

5/5

Trustpilot

My experience was 100% satisfying

My experience was 100% satisfying! I was looked after and the offices were comfortable while in Meeting. The coffee is lovely in which you can add on. Receptionists were excellent . So thank you for feeling looked after.

Ms · 28 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Ms N Martin, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear you felt well looked after, enjoyed the comfortable office space, and appreciated the support from our reception team. We hope to welcome you again soon!

5/5

Trustpilot

Back to work outside of my bed

I get the space I need and the company/environment since I work for myself. It took a negative toll working alone and having no interactions out of the comfort of my pajama's. I may not dress professional yet, but when I worked for an agency, I was the best dressed. Looking forward to a great start to a successful year back to work.

Mireille · 22 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Mireille, thank you so much for sharing your experience! We're delighted to hear our workspace provides the environment and connection you were looking for while working independently. We wish you a fantastic and successful year ahead and look forward to being part of your journey!

5/5

Trustpilot

’ve been at Spaces Slabtown for the…

I ’ve been at Spaces Slabtown for the last three years, and I couldn’t be more satisfied. The environment is professional and inspiring, perfect for focus and collaboration. The support, services, and facilities are top-notch, and the team here is incredible. From the front desk staff to the City Manager, everyone is responsive, helpful, and always available whenever you need them. If you have a startup or small business, the facilities here are great for supporting your growth. It’s a space that feels like a community while enabling productivity. Highly recommend!

Neeraj · 11 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Neeraj, thank you so much for your thoughtful review. We’re thrilled to hear you’ve enjoyed the professional, inspiring environment and the support from our team over the years. We truly appreciate your recommendation and look forward to continuing to support you!

5/5

Trustpilot

Good team, nice business club

Our office in Spaces enjoys a nice business club and friendly and engaged center team. Other Zug locations also have great staff. Especially Signature is top notch as well.

Michael · 23 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Michael, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear you’re enjoying the business club and the support from the friendly and engaged centre teams. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you again soon!

2/5

Trustpilot

Nice Office - Despite Ad No 24/7 Hours Option

Space was nice and Office i was shown was worth renting - however 24/7 Private Office Membership Pass I purchased via ad was supposed to provide Office use after 6pm

Anonymous · 9 May 2026

Agent replied · 11 June 2024

Hi Alexis, We apologise for any inconvenience you’ve experienced following the after-hours bookings. Whilst we do provide 24/7 service, some centres would need to be scheduled ahead of time to ensure they can find staff coverage for those hours as it is outside of their standard working hours. Please can inform your community team with plenty of notice so that they can make necessary arrangements. You can make bookings by going to your online account at myspacesworks.com.  A member of our team has emailed you to further assist. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Great service

Great service. Prompt and kind support from Lee at reception. The atmosphere is great and the environment is friendly. Thanks to Lee and the Spaces team at Rialto. :)

Daniel · 11 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Daniel, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear your kind words about Lee and the welcoming atmosphere created by the team. We look forward to welcoming you again soon!

5/5

Google

The service from Reception is always brilliant, efficient & courteous. Today Kayleigh was utterly wonderful, nothing was too much trouble. Good old style service, so rare these days. She clearly cherishes her position & likes people thus making you feel welcome. And I was just visiting someone who works there.

Milou · 15 November 2025

Agent replied · 14 January 2026

Hi Milou, thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear that Kayleigh made such a wonderful impression and that you experienced such warm, thoughtful service. We’re delighted you felt so welcome during your visit to Regus!

3/5

Trustpilot

Parking was to be validated for the 2…

Parking was to be validated for the 2 day meeting event we had scheduled. The front desk ran out of parking validations on day 1. We needed 11 and received 5. The manager was supposed to come by later that day to purchase more validation stickers but didn't show up. By the afternoon of the second day, the manager still had not come by to purchase more validation stickers for our team's parking. Parking was $50 per day/per person. This was not a budgeted expense we identified for our meeting nor the participants. Management has yet to address my concern since the event late October.

Denise · 11 November 2024

Agent replied · 23 November 2024

Hello Denise,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Regus. My team have contacted you now to get more information and I have also immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority. Your satisfaction is very important, therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again. Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business. Best,Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Scammers

Please do yourselves a favour and do not give Spaces/Spaceworks/Regus or any other IWG brand your money. This place operates as a SCAM. I truly do not know how they have continued to get away with their shady business practices despite how many freelancers and small business owners they have screwed over the last few years - just read the negative reviews. There is zero transparency and they operate on blatant misinformation and evasion once they've got your money and signature, leading you round in endless circles chasing their tail to try and get your money back when things inevitably gone wrong. I have had nothing but negative experiences, disrespect and stress from this company and the people working for it, I have no idea how they live with themselves.

Kinvara · 7 November 2024

Agent replied · 23 November 2024

Hello Kinvara,I’m very sorry to hear of your disappointment.We work hard to ensure full transparency on everything that we do which includes providing you with full information prior to signing and enabling access to your full documentation such as your agreement, invoices, and to check and amend your services at any time through your online account (myspaceswork.com).Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we haven’t provided you with the level of service that you expect and deserve from Regus. I'd love to help more but you've posted anonymously. Please email me lorraine.brule@spacesworks.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Beware! This company is 100% a SCAM.

My experience with Regus/Spaces has been frustrating and disappointing, especially regarding their mishandling of my retainer refund. After waiting well beyond their stated timeline, I was informed that my refund was “resent.” Despite this, I have yet to receive it, and communication has been repetitive and unhelpful. Each follow-up feels like it goes into a void, with issues reportedly due to “high volumes” or banking errors on their end.Even when I identified specific details, like correcting the BIC code, they failed to ensure the transaction was completed accurately. This has created an ongoing cycle of delays, unanswered questions, and unfulfilled promises.If you’re considering working with Regus/Spaces, be prepared for potential headaches and a lack of accountability on their end. They appear more invested in excuses than solutions, and as someone who values responsiveness and professionalism, I can’t recommend them.

Thomas · 29 October 2024

Agent replied · 23 November 2024

Hi Thomas, I’m sorry if you felt the need to escalate this.The refund delay was due to an incorrect bank number provided during your online request to return the retainer.As a result, when we processed the refund according to these details, it failed. When we received the correct BIC number, we reprocessed it with the updated details. The refund was successfully processed in August and should have credited your bank account on 8 August. We have checked and there were no rejections; this payment is showing as successful in our systems. A member of my team has been in touch with proof of this payment. Should you have any further questions please feel free to respond to my colleague. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Outstanding service from Steve and the…

Outstanding service from Steve and the team in Bath Nortgate Spaces. Great location close to many places to grab coffee or lunch. The offices are well maintained.

Oleg · 6 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Oleg, thank you so much for your thoughtful review. We’re thrilled to hear your kind words about Steve and the team, as well as the great location and well-maintained offices. We look forward to welcoming you again soon!

1/5

Trustpilot

24th of July 2026 I got an email from…

24th of July 2026 I got an email from their accounts team regarding my refund they said the payroll would run on the 4th of August 2026 and to allow 5-7 days for the money to reflect into my account which has not happened. The refund was to be processed last year already. I WANT MY REFUND ASAP

Sydney · 27 August 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Sydney, We understand how important your overpayment refund is, and we sincerely apologise for the delay in refunding it. Due to an unforeseen issue with your payment, it will have to be rerun, which has caused this delay.   Again, we sincerely apologise for the inconvenience this may have caused.    Once we reprocess your refund, you will receive correspondence confirming a new payment date.  Kind regards, Lorraine Brule  Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Staff is so helpful

Having an office is one thing, but having staff members that you can depend on with questions is something else. The customer service that Rosa Pacheco has at the Uptown location gives me the piece of mind that our company can get answers when needed. It's like having an extension of your own staff.

David · 16 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi David, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear Rosa Pacheco provides such dependable support at the Uptown location. It's wonderful to know her customer service gives you peace of mind and feels like an extension of your own team. We truly appreciate your feedback!

5/5

Trustpilot

Great space to work

Great space to work from. Staff are lovely and always really welcoming. Area is clean and tidy and everyone around is lovely.

Matthew · 26 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Matthew, thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear you enjoy the workspace, the welcoming team, and the clean, friendly environment. We hope to welcome you again soon!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviews

Questions about SAB Saint Andrews Bureau Ltd London

How many reviews does SAB Saint Andrews Bureau Ltd London have?

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's London office has 2,122 reviews across two platforms: 226 on Google, 1,896 on Trustpilot.

What is SAB Saint Andrews Bureau Ltd London's rating?

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London is rated 3.9 out of 5 across all 2,122 reviews, and 3.6 out of 5 on Google from 226 reviews.

Where is SAB Saint Andrews Bureau Ltd's London office?

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London, New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.