Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnbelievable service
It’s been 6 month now I provide all documents which is show my company is closed from company hose but still they charge me and now 6 month waiting management team check and let me know such a amazing company 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Soheil · 29 September 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Soheil,
I’m very sorry to hear of your disappointing experience.
Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.
My team have contacted you now to get more information and I have also immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority.
Your satisfaction is very important, therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.
Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
GoogleUtter disgrace on our otherwise fine city!
1). Tidy up your litter and garbage, strewn over Old Broad St on a DAILY basis.
2). Your environmental policies leave a lot to be desired! Rather than replace your window plants every 3 months, try watering the plants! This behaviour is so wasteful! Attached are the plants you’ve managed kill this month alone.
Environmental score - ZERO
Matt · 15 April 2026
Agent replied · 14 January 2026
Hi Matt, thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience, especially regarding the litter and the concerns you’ve raised about plant maintenance and environmental care. We take this seriously and want to make sure it’s addressed properly. Please make a support ticket on your Spaces account so our team can look into this.
★★★★★ 1/5
TrustpilotA Cautionary Tale
A Cautionary Tale: Why I strongly recommend against Spaces CoworkingI'm not the type to hastily post negative reviews. In fact, I usually keep my grievances to myself, as it takes quite a LOT to ruffle my feathers. In fact, I dont remember last time rating someone as 1 star.So, I'm writing this review in the hopes that it might serve as a warning to others.Initially, my experience with Spaces seemed promising. Upon checking in, the staff were friendly and efficient, helping me with paperwork and processing payments without a hitch. The facility itself was decent enough, conducive to work and well-maintained.However, my positive impressions quickly soured once I checked out and attempted to reclaim my retainer. What should have been a straightforward process turned into a bureaucratic nightmare spanning four months. I was constantly shuffled between departments, dealing with a multitude of personnel, each asking for the same forms over and over again. There was zero accountability. There were zero issues from my side.There seemed to be a lack of accountability and standard procedures for retainer refunds. While they were more than eager to assist during check-in, their enthusiasm vanished when it came to returning my retainer. The endless back-and-forth via email, coupled with apparent confusion among the staff, was not only frustrating but also time-consuming. It's kinda, I dont even know how to explain this. A simple straightforward procedure. Messed up to epic proportions.At this point, the effort and time I've invested in trying to retrieve my retainer have far surpassed its actual value. Initially, I persisted out of principle. I persisted for 4 months. But now, I've decided to let it go, conceding defeat to the stress and inconvenience this ordeal has caused me.I urge caution to anyone considering Spaces, especially travelers seeking a coworking space. If getting your retainer back is important to you, you might want to look elsewhere. Based on my experience, I hight recommend against spaces. Please save yourself the trouble and headache.
Adithyan · 22 February 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hi Adithyan,We understand how important your return of retainer is, and our standard timeline has not been met on this occasion. For this, we deeply apologise. Due to an unforeseen issue with your payment, it will have to be rerun which has caused this delay. Again, we sincerely apologise for the inconvenience this may have caused. Once we reprocess your refund you will receive a correspondence letting you know that the payment went through successfully.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 2/5
TrustpilotMake sure you Test Internet facilities before you Sign up
Just want to make businesses aware that Space is good at asking premium prices for every service but lacking on dedicated internet services in Amsterdam (max 50mb), especially for IT/AI innovative companies, they just cannot deliver an acceptable speed/bandwidth and apparently don't care about this at all. We needed to move out because of this problem. We really didn't want to happen, but it is critical for our business to succeed. BE CAREFUL IF YOU ARE AN IT, RELATED BUSINESS space is not the best choice to make!!!
Rene · 2 February 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hello Rene,I apologise if you haven’t received the level of service that you’d expect from Spaces. We know that your IT setup is key to your business. I’d like to ensure any technical issues are fixed as a matter of urgency but you’ve posted anonymously.Please me directly at michelle.spire@spacesworks.com with your company details so we can investigate further.Thank you for your patience and understanding. Best regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
GoogleUnreal working space and one of the best coffee teams/cafes you could ask for! Everything is top notch and delicious.
A big big shout out to Noa’s Cafe and Kayleigh Turner!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Toby · 15 November 2025
Agent replied · 14 January 2026
Hi Toby, thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear you’re enjoying the workspace and that Noa’s Café and Kayleigh Turner made such a great impression. We’re delighted you’re having such a top-notch experience at Spaces!
★★★★★ 1/5
Trustpilotregret to share my recent…Disappointing Experience with Spaces
regret to share my recent dissatisfaction with Spaces' services. The prolonged heating problem over nearly three months has resulted in subpar working conditions, compounded by a lack of acknowledgment from your team. Attempts to communicate concerns were met with ineffective solutions and a notable lack of responsiveness.Furthermore, when seeking an early contract termination due to the evident breach, my request was summarily refused, showcasing a lack of accountability.My experience with Spaces has been regrettable, and I caution others considering your services. I hope this feedback prompts a reevaluation of your practices.
Lee · 17 January 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hi Lee, I’m sorry if you felt the need to escalate this.Your grievance is relating to the heating in the coworking section of the centre. The current temperature in the office averages 18C and suggests that the heating may not be working at its optimal levels. The local team already initiated a repair request and will keep you updated on the status. However, all the emails you have directed to the centre have always been answered in a timely fashion so your comments regarding “a lack of acknowledgment from your team” are not accurate. You have already been offered an alternative desk or even a private office but you have refused. We have several options on terms, products and locations to try and suit everyone’s circumstances, but we also have a business to run and cannot cancel an agreement earlier than its specific end date; your agreement ends 30 September 2024.The local team have contacted you again with offers of alternate spaces; they are your primary contacts and will be happy to discuss your options. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrand new space by the station
Brand new space that suited me perfectly for the few hours I needed. Well looked after by Rachel who showed me where everything was and the room I had was spacious, clean, well lit and right by the station - perfect. Thanks.
Will · 1 September 2026
Agent replied · 25 September 2026
Hi Will, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear the workspace suited your needs perfectly and that you found it spacious, clean, bright, and conveniently located. It's also great to know Rachel took such good care of you. We hope to welcome you again soon!
★★★★★ 1/5
TrustpilotSpaces London Victoria- Unhygenic Toilet Facilties
Spaces London Victoria, Shared toilet facilties have very poor hygiene. Sanitising stations are left completely empty for weeks on end. IWG Senior management fail to resolve these failures and let it persist which is a significant breach of health and safety.
Karen · 7 September 2026
Agent replied · 25 September 2026
Hello Karen,
I am sorry to hear about your concerns regarding the hygiene standards within the shared toilet facilities at Spaces London Victoria,
I have raised your comments with the centre management team for their review and investigation. We take feedback regarding cleanliness and health and safety matters seriously, and we will seek to understand the circumstances surrounding the concerns you have highlighted.
Once we have received further information from the local team, we will provide you with updates.
Best,
Michelle Spire
Assistant Global Customer Service at Regus
★★★★★ 5/5
GoogleI had a wonderful time at Spaces in Liverpool. I have a fantastic relationship with Kayleigh she was a great host. I highly recommend Liverpool spaces the best of the bunch!!!!
Chelsea-Leigh · 16 November 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hi Chelsea-Leigh, thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear your kind words about Kayleigh and that you enjoyed your experience with Spaces. We’re delighted you’ve had such a great time with us and hope to welcome you again soon!
★★★★★ 5/5
GoogleLiverpool Street Spaces is amazing and has great workspaces, along with a great team always ready to help out whenever needed to make your time well spent, shout out to Kayliegh.
Laveen · 15 November 2025
Agent replied · 14 January 2026
Hi Laveen, thank you for your great review! We’re so pleased to hear your kind words about Kayleigh and the helpful team. We’re delighted you’ve had such a positive experience and hope to welcome you again soon!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe right kind of buzz, the right kind of service
The Spaces location at 111 Somerset strikes a good balance, pleasant and professional, clean and tidy, with a nice buzz of activity throughout the day. My team and I enjoy both the office itself and the wider facilities at 111 Somerset. The staff are unfailingly helpful, friendly, and quick to get things done. Wholeheartedly recommended.
Steven · 15 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Steven, thank you so much for your thoughtful review. We’re thrilled to hear you and your team are enjoying the professional atmosphere, facilities, and support from the team. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you again soon!
★★★★★ 4/5
TrustpilotSlightly understaffed.
Updated review: Over the past few weeks, there has been a new community manager and they have been working on a lot of the issues at the Augustine location. They still need a machine that can dispense hot water. ------------------------------------------------------------Location is great. Facilities and services can use a lot of work. FacilitiesThere are so many things broken and missing at this location. The upstairs dishwasher is broken, the coffee machine downstairs was broken, the hot water dispenser does not work. Upstairs is missing signs discouraging people from taking phone calls in the hallways. So you have people roaming around the hallways talking loudly and distracting others. No signage for the handicapped bathroom stall. ServiceThey now have a locked door policy for even during business hours. Tea and cups are often not restocked in the morning. Afternoon bathroom trash cans are often overflowing with used paper towels.
Anonymous · 17 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hello Henry,I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Spaces, the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams and am making enquiries to put the matter right. They are also trying to contact you directly to address your concerns locally; your centre team are your key contacts here.We are in the process of repairing facilities within the centre and appreciate your feedback, which helps us to improve.Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotLegal action
Stay well clear. Lies, scams and bad practice.We first got in touch with Spaces to view an office space for November only. We made it extremely clear on multiple occasions that we only required an office for November. The sales team at Spaces made it abundantly clear that companies use Spaces for this reason all the time. “We always have companies that use our space for a single month”. We then received 2-3 calls per day, 2-3 emails per day and random calls booked into our calendar from their sales team in regard to taking the space for around 4 weeks. Constant communication. Multiple times being assured that we can take a ‘flexible space’. We finally decided to take the space on the 25th October. After a final call with their sales team who assured us that we can take the office for November only for a sum of £3,250 + VAT for a 9 person office. Once the agreement was signed we then conveniently heard nothing from Spaces or any of their team until we had been chasing them for 12 days straight. No email. No invoices. No calls. Nothing. We were supposed to move in on the 6th November. Still no communication and the salesperson who hounded us for weeks conveniently had covid. We then finally managed to speak with one of their team after calling them daily on the 9th November. The team members had no idea who we were. After some digging she managed to find our agreement and set us up on their portal.And mentioned that we needed to pay £12,000 in invoices before we could move in…“We agreed £3250+ VAT. This must be some kind of mistake?”“Nope. You have to pay for November & December with this office. You needed to give notice before November in order to not pay for December”. “So, we needed to give notice in October before our lease started, before our move in date, before anyone from the space contacted us? Without anyone to give notice to? Even though this office is a one month agreement?”“Yes. So, you need to pay today or you can’t move in”. We have now dealt with multiple people at Spaces, Peter Street. I can honestly say this is the worst experience weve had across any business, not just office space. The head of sales has admitted that they should have informed us regarding the details around this deal and shouldn't have led us to believe or misheld information. However, there is nothing they can do and we need to pay in full. We had to chase the head of sales daily for 10 days to get any kind of response. He was due to call us back everyday, x3 times a day until we got his direct number. He has been absolutely no help. Admits their wrong doing but says there's nothing we can do about it now. Only concerned about sales numbers. We’ve now had to seek legal advice and will miss out on an office space for our peak period of the year. This company has awful business practices, terrible (if any) customer service and has a huge onus on the sales process but nothing to back it up with service delivery.. The best customer service until they have you where they want you.Avoid at all costs. There are plenty of other options in Manchester. Make sure you avoid all Spaces/Regus centers. There is a reason they have multiple brand names…
Social · 13 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi William,I’m sorry if you felt the need to escalate this.You signed for an agreement with a month-to-month term and a start date of 6 November. Month-to-month agreements cannot be shorter than one full month as we need a one-month notice from the first day of any calendar month to end them.We apologise if our salesperson was sick, but you spoke to our local team on 1 and 2 November. This is when they told you about the online account so you had not “been chasing them for 12 days straight”.The head of sales also did not “admit that they should have informed us regarding the details around this deal”; this is not accurate. The salesperson gave your assistant the correct information when viewing the centre in your absence and you have never provided us with any proof that contradicting information was provided to you. I’m sorry if there was a misunderstanding while relaying the information to you but you then signed the agreement which clearly shows the notice period and applicable deposit (this information is on the front page).We find it extremely unfair to come onto such a public website with allegations of “lies, scams and bad practice” when all we have done is followed the terms that you agreed to.A member of my team has been in touch with the details.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you, Team SPACES!
Hi! I really love how welcoming, kind, and jolly are the people at the reception! Kudos to the team! Also really love the exceptional service and the convenient location of the office! Thank you!
Dolly · 7 October 2026
Agent replied · 11 October 2026
Hi Dolly, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear our reception team makes you feel so welcome with their friendly and cheerful approach. It's also great to know you appreciate our excellent service and convenient location. We'll be sure to share your kind words with the team!
★★★★★ 4/5
TrustpilotBeen a loyal customer for over a dozen years and it has gotten bad
Our company has used Regus/Spaces for over 12 years. We pay for mail forwarding and over the last several months, we have received our mail intermittently. We are a Service Disabled Veteran Owned Small Business and rely on receiving payments from our clients in a timely manner. We still have mail that we haven't received, even after a note was left in our file to send it to the address we have been receiving mail at for the last 5 years.***I wanted to update my review. I spoke with Stacy Sattler, the city manager for Regus/Spaces this morning and it was a wonderful and productive call. Stacy assured us that our issues were being addressed and gave me her direct line to contact her if any issues came up in the future. She refunded our mail forwarding charges for the month and really made us feel comfortable moving forward. Thank you Stacy, this is why we have been a customer for 12 years!
Acumen · 2 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi, I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces. I have immediately asked the line manager of your centre to investigate this as a priority and provide me with more information. A member of our team will get back to you as soon as we have the details. Your satisfaction is very important. Therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to make matters right as soon as possible. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again. Thanks again for your comments which help us improve. We appreciate your business. Best regards, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisappointing, Unprofessional and Childish
Here was the response I received from Spaceworks (who then complained that my response violated Trustpilot's rules - more evidence of their childishness and lack of professionalism) - certainly not what one would hope for from a "customer friendly" organization. I for one, will not be back, as they clearly don't understand what it means to address customers' concerns professionally. Rather than doing so, they simply tell me why I'm wrong "the staff was very patient..." The staff was rude, unhelpful and unprofessional. I learned from the other place I went that my experience was not unique - perhaps the reason they were getting so many clients from Spaceworks. FORTUNATELY, I did find another, far better, office environment nearby at Orega Marlow. It was somewhat more expensive, but the office environment was, in my view, far superior (insulated workspaces, no loud narrow hallways, free coffee, and friendly staff). It was a pleasure working there. I would highly recommend them for anyone who seeks a more upscale working environment and more professional treatment.Here is the, now carefully circumscribed (per their complaint) response from Spaceworks:Hi James,"The staff were very patient and certainly not “actively unhelpful”, they helped you change office when your occupancy increased but were unable to provide another card as the system will not allow it for security reasons."My Response: Somehow, that was not the case last year, but just for my knowledge, which security reasons EXACTLY? When did the law change - or are these "security reasons" just a feeble attempt to make an even more feeble excuse for your staff's uncooperativeness and lack of professionalism?
James · 24 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi James,I am sorry to hear of your dissatisfaction but I’m surprised to see another complaint as your points were addressed in your initial one.You booked a day office for 1 person on 21 August and were allocated a 1 person office. You were then joined by your assistant which exceeded the office occupation and you were relocated to a second office. Subsequently your wife also joined the group so another change of office was needed. They helped you move offices on multiple occasions and spent a considerable amount of time with you, putting your desires to explore the available office spaces above the needs of other customers. They were patient and explained several times that the offices actively being used by other customers were unavailable. To come onto such a public forum, criticising and accusing the local staff of doing a sub-par job is extremely unfair.A member of my team has been in touch to answer any further questions.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible service
Terrible service. They don't follow up on things that are agreed. Invoicing is a mess and as a result late payment fees. We cancelled our office after one year because they wanted to raise the price by 35% suddenly where this wasn't even allowed by their own house rules.Edit:- About the late payment fees: You are looking at the wrong invoices. This problem happened in may - November 2022. As per feedback from your "community manager" there were issues with the invoicing system and it would be corrected. They overlooked the fact that certain costs would not be automatically invoiced. This was however was communicated as such to us. Afterwards they made an internal case but this wasn't approved your headquarters. Hence, Spaces does not take responsibility for their own mistakes.Moreover, you are invoicing September 2023 and charging late payment fees while our contract ended August 31 2023..- About the renewal price: it's not in line with the agreement terms. See below the articles of the 'general terms' and 'house rules'. The maximum is 5.4%. Nevertheless, +35% is current market price?! You must be kidding!The general terms state:4.7. Indexatie: Indien een overeenkomst loopt voor een termijn van meer dan 12 maanden, of een maandelijkse overeenkomst niet binnen 12 maanden wordt beëindigd, verhogen Wij de maandelijkse kosten op iedere jaardag van de aanvangsdatum volgens de toepasselijk inflatie-index beschreven in de Huisregels.The house rules state:"45. Jaarlijkse indexatie: Voor alle overeenkomsten met een looptijd langer dan 12 maanden is de toegepaste indexering 5.40%. Het indexatiepercentage wordt bijgewerkt tot driemaandelijks, maar in ieder geval op 1 januari en 1 juni van elk jaar."
Simon · 22 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Simon, I’m very sorry to hear of your disappointment.Upon reviewing your account, it is accurate that you received a late fee since the direct debit payment was rejected due to the disputed authorised transactions from your end. Our invoices are payable no later than on the 15th day of the month. If payment is not received by the due date, we incur administration costs and, though we would like to avoid charging you for this, we must pass on a late fee to you. You can review invoice and payment dates on your statement of account, available in your online account (myspacesworks.com)We understand that you're unhappy with the increase in the renewal price. The renewal price will always prevail over the current market price which has been detailed in your agreement terms.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team directly.Best, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
GoogleA big shout out to Kayliegh for the exceptional stay and Micheal for being so great. I really enjoyed the experience ☺️ Will be back for sure !!!!
Mii · 16 November 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hi Mii, thank you for your lovely review! We’re so happy to hear your kind words about Kayleigh and Michael and that you enjoyed your experience. We’re delighted you’ve had such a great time with us and hope to welcome you again soon!
★★★★★ 1/5
GoogleZero stars if I could. Horrible service and billing issues.
They are impossible to reach by phone or email. I’m being charged for services I never signed up for, and they’ve ignored my cancellation requests for 3 months. Despite having a confirmation email that my contract would NOT be renewed, they went ahead and renewed it anyway after the expiration date. They just take your money and disappear. Stay away!
Jeeny · 7 January 2026
Agent replied · 14 January 2026
Hi Jeeny, thank you for sharing your feedback. We’re really sorry to hear about the billing and renewal issues you’ve experienced. Please raise a ticket through the Help section of your online account so our team can review this and assist you directly.
★★★★★ 1/5
TrustpilotA terrible company to hire from.
A terrible company to hire from.Finally after 2 years my contract ended in August, but it's like the awful gift that keeps on asking!I was charged twice for two different restoration fees? And despite terminating my contract in August they are dragging their heels to return my deposit. Why on earth do I need to submit a request to return monies when I'm done at the end of a contract - it doesn't make any sense. Despite two requests I still have heard nothing.There was no recourse when none of the doors locked us out of the building for 3 days - nobody could enter the building. I was told it wasn't there fault??I could go on - unreliable Wifi, heating problems, only one fire escape on the top floor, cleaners making calls from your office... the list just goes on.Be careful if you hire - get everything in writing and READ the T&Cs properly.UPDATE: 11 Oct - I have numerous emails from your team and mentioned countless time your portal on moblie and desktop does NOT work - you guys really need to talk to each other. It's being sorted but very slowly.
Ahad · 11 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Ahad,I’m very sorry to hear of your disappointment.We fully understand the importance of receiving your refund promptly. You must request your retainer refund online as clarified in the agreement you signed.Requesting your refund is easy. You should log into your online account (i.e., myspacesworks.com), select Account > Billing and payments > Deposit / Retainer balances, where a specific section for refund requests is available. We will then confirm your payment date and amount. You should receive your refund within 30 days after your end date or request date (whichever is later). It’s an automated process. However, we ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.Since you’re experiencing difficulties with requesting the refund online, we will help you to process it manually as confirmed by one of my team members. Once we process your refund you will receive a correspondence letting you know that the payment was processed successfully. Your centre team has confirmed that the other concerns you mentioned in the review have already been resolved.Please respond to my team member if you need further assistance.Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotAtlanta SPACES locations.
Added note: To my point about customer service - Reading the reviews, I see that all negative reviews are being answered with a form response, the exact same reply. The sender may be different, but the message is exactly the same. No personal feeling or concern.....The move from 225 Peachtree Street in Atlanta was very disturbing. 4 days notice to be out of the building!The Regus brand has always had a reputation for its terrible management. The management at the actual location was superb (Kudos to Keji!), but their hands are tied and have very little pull when it comes to problems over just normal facility issues.- 3 months to get a phone fixed.- during the move, no one would give me a schematic of the other locations and square footage. "We don't give that out". Come on guys! How do you expect to work with your clients if you act like everything is secret! - Jane Kropf NEVER picked up the phone and only when the move happened was she it touch because she didn't want us to leave or worse, start a lawsuit.-Could never talk to technology or phone people (can't say support) about problems. "You have to go through the front desk". Okay, but shouldn't the people that are trying to fix your problem be contacting you rather than the front desk. You guys are NEVER going to fix your Customer Service image until you start thinking about your tenants and not your bottom line.
Nancy · 6 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Nancy, I’m sorry if you felt the need to escalate this.A centre closure can be a frustrating experience for customers and it’s something we try to avoid wherever possible. We understand that you'd have appreciated greater notice. Unfortunately, on this occasion we were unable to provide it, but I will make the relevant enquiries and take steps to prevent the situation from happening again.There was a significant delay in the migration of your phone to the new provider and while the delay was on their side, we should have escalated through proper channels in order to get a quicker resolution; we apologise for any inconvenience.When you were informed of the move, you were given information for the new office by the local manager. She blocked all offices in the new building in order to give current customers availability and made herself available at a time of your choosing to show you the new office. Stating you were not contacted is simply not true.Cases need to be raised for IT issues as we have a centralised department. These can be raised by your local team or the Account Helpdesk but the IT department do not accept incoming calls.A member of my team has contacted you in order to answer any further questions you may have. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotGive me back my retainer
Give me back my retainer. I’m reaching almost 2 months since my termination date and I still haven’t got my deposit back. Everyone at the Nogal branch was lovely and was quick to help me when I reached out but the only thing that is absolutely atrocious about Spaces in Bogota is their payment system (or lack there of). There’s no way to make a payment through their horrible website, no confirmation after having to call the branch to make the payment. I have to physically be at the location lest my credit card information get stolen by some random dude in Italy (this actually happened the one time I gave them my credit card info. Ever since that incident I’ve only made payments on site). Worst of all, I’m still trying to get my retainer back almost 2 months after the termination date. They have no phone number you can call to aid in the process and all email and attempt at reaching them have fallen on deaf ears. I’ve wasted so much time on trying to get my own money back that I feel like I should bill them.
Andrew · 22 September 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hello Andrew,We fully understand the importance of receiving your refund promptly and apologise that it has taken longer than normal.We are working on it for you now and will keep update you at the earliest opportunity. Thank you.Thank you, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
GoogleGreat office space, the manager Kayleigh is always really helpful and friendly too!
Chloe · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hi Chloe R, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!
★★★★★ 1/5
TrustpilotSpaceworks (previously Venture X) was…
Spaceworks (previously Venture X) was the most unprofessional co-working space I have worked in. The front desk staff consistently had issues, particularly Briana. After I decided to move to another office. I kept my office until Aug 31 because of my lease agreement. I left my furniture in the office while I transitioned to my new office over a period of two month. Come to find out they took the liberty of moving all my furniture out (and damaged it) in July and staged my office - while still charging me full rent. They still have yet to respond to my multiple emails requesting a refund for the last month of my contract. I would not do business with them again.
Justin · 12 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Justin, I’m sorry to hear of your dissatisfaction.Your centre team received a delivery late in the afternoon and took the decision to temporarily store it in your office, we acknowledge this was not the correct procedure and we’re truly sorry about this.When you attended the centre the morning after the delivery you became abusive and aggressive and whilst we understand your frustration this behaviour is unacceptable.Had you wished to work that day you would’ve been provided a suitable alternative workspace and you would’ve seen that your office was restored to how you left it the same morning; none of your furniture was damaged during this process.Your local team lead has been in regular contact with you throughout this period so I’m a little confused to see you state that nobody has responded to you.The team lead has contacted you once again and she remains your point of contact should you have any further questions.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.