Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,153 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,153 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,920

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Atlanta SPACES locations.

Added note: To my point about customer service - Reading the reviews, I see that all negative reviews are being answered with a form response, the exact same reply. The sender may be different, but the message is exactly the same. No personal feeling or concern.....The move from 225 Peachtree Street in Atlanta was very disturbing. 4 days notice to be out of the building!The Regus brand has always had a reputation for its terrible management. The management at the actual location was superb (Kudos to Keji!), but their hands are tied and have very little pull when it comes to problems over just normal facility issues.- 3 months to get a phone fixed.- during the move, no one would give me a schematic of the other locations and square footage. "We don't give that out". Come on guys! How do you expect to work with your clients if you act like everything is secret! - Jane Kropf NEVER picked up the phone and only when the move happened was she it touch because she didn't want us to leave or worse, start a lawsuit.-Could never talk to technology or phone people (can't say support) about problems. "You have to go through the front desk". Okay, but shouldn't the people that are trying to fix your problem be contacting you rather than the front desk. You guys are NEVER going to fix your Customer Service image until you start thinking about your tenants and not your bottom line.

Nancy · 6 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Nancy, I’m sorry if you felt the need to escalate this.A centre closure can be a frustrating experience for customers and it’s something we try to avoid wherever possible. We understand that you'd have appreciated greater notice. Unfortunately, on this occasion we were unable to provide it, but I will make the relevant enquiries and take steps to prevent the situation from happening again.There was a significant delay in the migration of your phone to the new provider and while the delay was on their side, we should have escalated through proper channels in order to get a quicker resolution; we apologise for any inconvenience.When you were informed of the move, you were given information for the new office by the local manager. She blocked all offices in the new building in order to give current customers availability and made herself available at a time of your choosing to show you the new office. Stating you were not contacted is simply not true.Cases need to be raised for IT issues as we have a centralised department. These can be raised by your local team or the Account Helpdesk but the IT department do not accept incoming calls.A member of my team has contacted you in order to answer any further questions you may have. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Give me back my retainer

Give me back my retainer. I’m reaching almost 2 months since my termination date and I still haven’t got my deposit back. Everyone at the Nogal branch was lovely and was quick to help me when I reached out but the only thing that is absolutely atrocious about Spaces in Bogota is their payment system (or lack there of). There’s no way to make a payment through their horrible website, no confirmation after having to call the branch to make the payment. I have to physically be at the location lest my credit card information get stolen by some random dude in Italy (this actually happened the one time I gave them my credit card info. Ever since that incident I’ve only made payments on site). Worst of all, I’m still trying to get my retainer back almost 2 months after the termination date. They have no phone number you can call to aid in the process and all email and attempt at reaching them have fallen on deaf ears. I’ve wasted so much time on trying to get my own money back that I feel like I should bill them.

Andrew · 22 September 2023

Agent replied · 12 June 2024

Hello Andrew,We fully understand the importance of receiving your refund promptly and apologise that it has taken longer than normal.We are working on it for you now and will keep update you at the earliest opportunity. Thank you.Thank you, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Google

Great office space, the manager Kayleigh is always really helpful and friendly too!

Chloe · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Chloe R, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!

1/5

Trustpilot

Spaceworks (previously Venture X) was…

Spaceworks (previously Venture X) was the most unprofessional co-working space I have worked in. The front desk staff consistently had issues, particularly Briana. After I decided to move to another office. I kept my office until Aug 31 because of my lease agreement. I left my furniture in the office while I transitioned to my new office over a period of two month. Come to find out they took the liberty of moving all my furniture out (and damaged it) in July and staged my office - while still charging me full rent. They still have yet to respond to my multiple emails requesting a refund for the last month of my contract. I would not do business with them again.

Justin · 12 September 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Justin, I’m sorry to hear of your dissatisfaction.Your centre team received a delivery late in the afternoon and took the decision to temporarily store it in your office, we acknowledge this was not the correct procedure and we’re truly sorry about this.When you attended the centre the morning after the delivery you became abusive and aggressive and whilst we understand your frustration this behaviour is unacceptable.Had you wished to work that day you would’ve been provided a suitable alternative workspace and you would’ve seen that your office was restored to how you left it the same morning; none of your furniture was damaged during this process.Your local team lead has been in regular contact with you throughout this period so I’m a little confused to see you state that nobody has responded to you.The team lead has contacted you once again and she remains your point of contact should you have any further questions.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

The atmosphere is highly professional

The atmosphere is calm, professional, inviting. Deb who I have dealt with does her utmost to make my meetings flow with ease. She is very pleasant, professional and provides my clients with a great first impression.

Risa · 4 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Risa, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear you enjoy the calm, professional, and welcoming atmosphere. It's especially wonderful to know Deb helps your meetings run smoothly and creates such a positive first impression for your clients. We truly appreciate your kind words!

4/5

Trustpilot

Short-term co-working desk rental experience

I rented a co-working desk in Spaces, Cape Town V&A location at the end of May. When I’ve submitted a request, I specifically mentioned that I only want to rent for 1 month as I’m a tourist on a short-term stay. There was a complication as my contract was extended for another month and I wasn't aware of it. Luckily, a sales manager Alida helped me to get a refund. Although, the communication was a bit painful, it all ended well. Overall, the location is brilliant and the office environment is quiet.

Elina · 14 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Elina,I am sorry to hear of your dissatisfaction. For month-to-month terms, the notice period is 30 days and is clearly stated in your agreement. Notice must be given by the last day of the month in order to finish your agreement at the end of the following month. The purpose of an agreement is to make sure all important details are provided and clear thus protecting both parties. I’m sorry if there were any misunderstandings but please let me assure you that we value all our customers and if you feel “ignored and disrespected” we apologise as this is never our intention. I have asked a member of my team to contact you directly to answer any further questions you may have.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

5/5

Google

Liverpool spaces was great. Really warm and welcoming and just a nice environment to work in. Kayleigh was really helpful too, would definitely recommend.

Tyler · 15 November 2025

Agent replied · 14 January 2026

Hi Tyler, thank you for your great review! We’re so glad to hear your kind words about Kayleigh and that you enjoyed the warm, welcoming atmosphere. We’re delighted you’ve had such a positive experience and hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

I would kike to give zero star but am…

I would like to give zero star but am forced to .. already left a review and they asked me to email them ,which i did and never heard back from them. The invoices are total fraud .. spend lot of time rectifying it and they ask to put our card for auto payment which we did and they deduct just half of the amount and charging the late payment fees , which is ridiculas. For 2.5 months the only work i did is rectifying their opertional team rather than doing company work. And there is an unlimited tea and coffe offer which they wouldnt say to us but somehow add it to us and wont charge until next , which might go not noticed by the companies. I have set up again and again with them and removed it for time being and again magically appeared

Shilpa · 1 June 2026

1/5

Google

This has to be the worst managed shared office space I have ever used. Natalia and her team have not cared how the tenancy has ended and they have absolutely ripped us off. We have been charged £700 to wipe walls and fix a carpet that their equipment damaged, Natalia just doesn’t respond. I’m happy we are not at this branch and feel that there are more motivated & friendly shared spaces London. I feel I have been over generous with awarding 1 star

Eli · 12 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi, thank you for your review. We would love to try and help resolve this issue. Please raise a case through the Help section of your online account. Thanks

5/5

Trustpilot

Highly recommended!

Great reception staff and great facilities. Central location easy to get there by public transport. Lovely cafes and restaurants around for catching up with clients or have a nice break.

Athanasia · 26 September 2026

Agent replied · 11 October 2026

Hi Athanasia, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear you appreciate our reception team, facilities, and convenient central location. It's also great to know the nearby cafés and restaurants make meeting clients and taking a break even easier. Thank you for your recommendation!

5/5

Trustpilot

welcoming atmosphere

welcoming atmosphere, very nice customer service. i had a problem with my invoices since september and the personnel took the time to explain things with patience. recommended

Kamel · 8 October 2026

Agent replied · 11 October 2026

Hi Kamel, thank you so much for your thoughtful review! We're delighted to hear you appreciate our welcoming atmosphere and friendly customer service. It's especially great to know our team took the time to patiently explain your invoice concerns. We truly appreciate your recommendation!

5/5

Trustpilot

5-Star Service

The staff (upper management, the manager at the San Jose location, and location staff) at the San Jose, California Spaces are excel in every way: communication, timeliness, can-do attitude, kindness, going above-beyond duty... this has been an excellent experience for me and I would recommended... 10-out-of-10!!!

Ken · 30 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Ken, thank you so much for your incredibly thoughtful review. We’re thrilled to hear the team’s communication, responsiveness, professionalism, and can-do attitude made such a positive impact on your experience. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you again soon!

1/5

Trustpilot

I would put a lower star rating but…

I would put a lower star rating but cannot complete my review without this. We would strongly recommend avoiding this company. We have reached out to lawyers now to take this matter further. They create their own invoices then charge you for not paying. We should have received a refund after leaving their premises mid Feb and are stil awaiting this. The company is a scam and is only virtual with nobody responding to emails or calls. Please all avoid avoid avoid!!I have had our account manager email you on numerous occasions and back in early Marc was told it was dealt with and funds would be returned,,,,,we are still waitingGlobal design and innovation

Avery · 6 April 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Dawn,I am sorry that you’re frustrated.I understand that you’re chasing your retainer refund. Your agreement ended on 28 February and your refund has already been issued; we have contacted you now with specific details.Thank you for your patience.Many thanks,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Regus

2/5

Trustpilot

The Spaces at Teddington was great for…

The Spaces at Teddington was great for my needs and the staff most helpful.BUT your charging system does not work fairly. I needed the Space for 6 weeks and gave a full month's notice. I paid in total £891.04 which is more than double what I was quoted. I have raised this as I was told originally that part of this payment was a deposit but no-one has contacted me to repay this.Thank you

Jon · 14 September 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Jon, thanks for getting in touch.I’m happy to ready your positive comments about your centre and centre team; I’ll be sure to pass on your feedback.Refundable deposits are charged to all of our office and co-working customers and this is stated in the comments section of your agreement; I apologise if this was not clear to you.We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers. Requesting your refund is easy. You should log into your online account (myspacesworks.com), select Account > Billing and payments > Deposit balances, where a specific section for refund request is available.You should receive your refund within 30 days after your end date or request date (whichever is later). It’s an automated process. However, we ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy. A member of my team has contacted you to offer further assistance.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Working at SPACES/Regus

I have been wrking on SPACES/Regus, few days durning last month, it is very quiet and focus-driven as well as super welcoming Staff and front desk team.

Omar · 28 September 2026

Agent replied · 11 October 2026

Hi Omar, thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you enjoy the quiet, focused working environment and the warm welcome from our front desk team. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

Avoid at all costs - A terrible office space and service

My company only spent 6 months at Spaces Liverpool Street, and from start to finish, we had a torrid and terrible experience.The original sales person mis-sold the office space to us, promising a layout and even helping us design it online. Upon moving in, we were told the layout was not possible, and that we couldn't have the furniture or desk spaces we needed to support all the team members that required desks. When trying to speak to him, he completely washed his hands of us and refused to help or even reply to us.The facilities are terrible. The wifi was and is next to useless during the day when everyone is in and for remote calls, we were left hot spotting to our phones for a better signal. When trying to resolve this IT and use ethernet, the online portal didn't work to enable our laptops to connect, and in the end we just gave up.Toilets are always dirty, the showers were constantly blocked meaning anyone who planned to cycle in, couldn't. The staff were rude and unhelpful not just to me, but everyone within the company.That is also not the worst part.... The billing... When we moved in, we were not onboarded beforehand and told to set up a direct debit. Because we didn't do that, on day 1 we were invoiced for 3 months in advance. The office manager said she applied for a refund and for us just to pay for month 1, which we did, and guess what... We were never refunded and in the first week paid for 4 months up front. Their accounts team couldn't even give us an invoice for the extra month.Upon leaving, we were told we have to pay >£1,000 for "restoration" which was supposed to have been explained to us in the onboarding we never received. Finally, we were not offboarded, and then invoiced another >£750 for further "restoration" which was never explained to us or given the chance to review. As other users have said on here, they will just invoice you and bill you without your consent.For anyone thinking to take an office with Spaces, don't, you will regret it. We have moved a few hundred yards down the road and it couldn't be any more different. Avoid, avoid .... avoid.

Ed · 27 February 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello again,We’ve received a number of reviews from your team although we’ve already extensively offered our support.We are sorry that you feel that you had a negative experience whilst with us. At Spaces, we pride ourselves on the facilities and services that we provide to our customers and have received great feedback for our Liverpool Street Station; we apologise if this was not reciprocated for you.Following your comments, a local Spaces representative has since visited the centre and also contacted you directly to address your concerns. Your remaining feedback has been shared with the relevant teams for future improvements. Should you have further feedback, you know how to contact us directly. We appreciate your business with us and wish you the best moving forward. Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Google

This place should be ashamed of its non-eco-friendly approach, especially considering everything that is said about wasting energy. The air conditioning is set to such a low temperature that in the middle of summer, when it’s 30 degrees outside, people working in the office have to use heaters and electric blankets just to avoid freezing. If this doesn’t lead to a reaction from the management, I will report it to the appropriate institutions and environmental organizations. Shame on you for the way you treat the environment and the people who are trying to work in such extreme conditions.

Pi · 12 July 2025

Agent replied · 10 September 2025

Hi Pi Chan, thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and want to assure you that the air conditioning issue has now been resolved. The City Manager will follow up with you directly to discuss this further. Thank you again for bringing it to our attention.

2/5

Trustpilot

Over-priced office space with poor service.

Rented at Spaces for three years at the office in Manchester (St Peter's Square). Big mistake. Had to phone down to reception pretty much every day to tell them to turn down the air conditioning in the winter. Cleaning was poor to non-existent. There is no atmosphere and it is over-priced. Toilets were generally dirty and smelly. When we left they charged us 1600£ to replace the carpets and re-paint the walls. Very unhappy customer. Avoid, there are better, less expensive options.

Roger · 11 February 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Roger, thank you for raising this concern. Your comments have been shared with the senior management team responsible for your centre in Manchester. They will conduct a thorough assessment of the centre standards including with our contracted cleaning provider. Improvements will be implemented immediately.We provide our restoration service for all customers to save time and money, along with the frustration of dealing with multiple outside vendors such as IT & phone technicians. When you moved into your office, we ensured it was all in working order and ready for use. This service is part of your agreement.An additional restoration fee has been charged to you for the carpet replacement since the floor tiles were damaged.You are welcome to discuss this directly with your local community manager, who remains your key contact here. Regards, Lorraine BruleHead of Customer Services at Spaces

3/5

Trustpilot

about the service provided

The people in reception and coffee shop is nice and helpfull.But the rent is too high for the service they provide, the water filter got broken and they took too long to repair it, the network is too restricted and make my work difficult. Sometimes is also slow The service provided don't worth it.

Ma · 23 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hello Maria,I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Regus the maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams and am making enquiries to put the matter right. You are also welcome to discuss these situations directly with your local Community Manager. They have also tried to contact you but without success; you have their contact details when you're ready.We look forward to hearing from you soon.Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Poor administration causing major issues

Our organization rented two offices for 2+ years. This Spaces location outsources the billing function to other countries, and they could never get the invoices right, which affected our accounting and caused a huge administrative burden and potentially a legal risk. There was never anyone within Spaces who had the authority to solve these issues. While we liked the space and the amenities, unfortunately we had to leave for this reason.

Carolina · 19 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Carolina,There were some instances where you did receive incorrect figures on your receipts and I sincerely apologise for the inconvenience this may have caused. We have taken steps to make sure the process is smoother going forward.We wanted to thank you for your feedback and custom over the last few years. A member of my team has been in touch to see if there is anything further we can do to help.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Ghostly quiet office spaces, expensive with poor facilities

The space whilst nice is not a premium product, the spaces we leased had broken locks to the toilets for over a month and generally poor facilities. It is also very quiet so not a great environment for co-working if you want to interact with other users. We used spaces for over a year when they increased the monthly fee by 60% whilst not providing any additional services, which meant we looked at alternatives. The local alternatives were less expensive and offered more. When giving notice they also charged basically an additional month as a cleaning fee. For a room that was 20 sqm and barely used they wanted to charge almost €700 cleaning despite it allegedly being cleaned twice weekly for the time we leased it. I say allegedly as the shared toilets were not cleaned I would guess in the entire time we used the office.Wifi is patchy at best and disconnected at random times during the day. If you went from one office space to a phone meeting space it would disconnect you from the meeting you were in constantly. SummaryWifi - *Office - **Location - ****Cleanliness - *Facilities - *

Iain · 13 December 2022

Agent replied · 11 June 2024

I apologise if you are not completely satisfied with the service. Please allow me to add some comments to your concerns:- The locks on the toilets were not broken but they were loose as the toilets had recently been refurbished and the painters didn’t reinstall them correctly after painting. We are sorry about this, which was rectified shortly after.- Your comments about the centre being “ghostly quiet” and “not a great environment for co-working“ are surprising as we have a lot of people using the lounge in that centre. In addition to this we have “Motivation Mondays” where people come to network so there is always plenty of opportunity to do so. - Regarding your renewal price increase, you joined Spaces shortly after the opening of this centre and received a 43% discount on the original price for the first term, which you know about. Upon renewal, you decided to continue the agreement on a month to month basis instead of a fixed term, which is more flexible therefore more expensive. The fact that that you are making a complaint on such a public platform that we “increased the monthly fee by 60%” is very unfair: This increase was based on your request to change the term and because we offered you a huge discount in the first place.- We are also surprised to hear your comments about the cleaning. You didn’t complain about it when at the centre and when you handed the keys in, you even stated that you may return and were happy with everything, so I am sorry to hear that this has now changed.Should there be anything further we can do, please feel free to contact the centre team directly as they are always eager to help. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Spaces has shady & abusive billing practices

Spaces has been a truly horrible experience. They used shady billing practices by:1. Lying about how to cancel my account online (when my account didn’t have the option to cancel). 2. The email for help desk always bounces back (even though their automated email states to use that address). 3. Never transferring me to a manager or billing to talk to a human.4. Continuing to charge late fees on top of late fees even though I keep requesting them to cancel my account. 5. Incredibly rude staff who refuses to help you. Except for Joselyn in Irvine. She genuinely tried to help. But Spaces is so abusive as a company it didn’t matter anyway.If you need a co-working space I encourage you to look elsewhere & not get caught in their web.

Camille · 3 December 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi Camille, thank you for reaching out. We do not have “shady & abusive billing practices”; we work hard to ensure full transparency in our invoicing process and ensure any issues have been clarified before an agreement is signed.Ending your membership is a simple process; you should simply log into your online account and click on Accounts > Products > End Agreement. It’s surprising to hear that this process did not work for you.I confirm that your agreement ended on 31st October 2022.You can reach out to our account helpdesk team by raising a query via online account ‘Help’ section; they will be happy to assist you with any queries that you may have.I have reviewed your account and noticed that the invoice for your final month of membership had a due date of September 15 and was not paid until November 30; This caused the late payment fee you refer to.If you require further assistance, you are welcome to contact me at Lorraine.brule@spacesworks.com.Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Google

Booked a meeting room here but turned up on the wrong day (or the other way round!!). Team could not have been more helpful in sorting out what could have been a total clusterbomb! Really great venue, clean, quiet, high energy with great meeting room facilities and a brilliant host team!!

Will · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Will Garrard, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!

1/5

Trustpilot

The proposition is great but the reality not so

The proposition is great and the delivery lived up to expectations when we first contracted with Spaces 6 years ago, however the level of service deteriorated significantly over time. The services were reduced without consultation, cleaning is sparse and the facilities tired.The company has no understanding of customer supplier relationships and treats its customers with complete disregard. There is clearly a view that the customer doesn't matter.

Ivan · 4 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello Ivan,I understand that you’re disappointed, and we apologise for your negative experience. At Spaces, the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards. I understand that your agreement has already ended but I have escalated your comments to the relevant teams to be used towards future improvements.Thank you for your constructive feedback.Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent