Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotMichelle & Alexandra (sutton)
Dear Sir/Madam, I'm writing to tell you about my experience with Sutton Point Spaces.We had previously used Regus and had a satisfactory experience before moving our office to SPACES SUTTON POINT in October. Michelle Rebeiro extended a warm welcome. She was excellent and clearly explained everything. We struggled for a few days, and Michelle's service was fantastic, especially when we had printer and fob issues. Our office is on the second floor, but she was constantly checking on all the offices on the second floor to make sure everything was fine. It was fantastic and made us feel so at ease here. We met Alexandra Krausse after a week. She was extremely pleasant and helpful. She is excellent at what she does, and the service she provides is excellent. We've had a few issues here in the last few weeks, and she's always come up with solutions.We reserved meeting rooms here, and everything was set up exactly how we wanted it. Also, the room was very presentable, which impressed our clients.You have an excellent team at the business club, which will bring you more clients. If they keep their service at this level, I'm sure you'll get a lot of referrals.I'd like to take this opportunity to thank the SPACES TEAM for organising the spaces launch event. We attempted to meet with Mr. Paul Scully (Sutton MP and Business Minister) but were unable to reach him. Alexandra introduced us to Mr Paul Scully at your Sutton launch event. It was a pleasure to meet him there, and we were able to schedule a meeting with him. We had a great time and met some wonderful people at your event as well. These kinds of connections will help our company grow. Thank you again for the event, and it would be fantastic if you could repeat it at least twice a year.To be honest, we were considering leaving spaces and moving our office to a different building, but the support we received from your business club was exceptional, so we decided to stay. We signed a new contract and upgraded our office, but we were very disappointed with the restoration fee and extra deposit, which we were completely unaware of when we first joined.Thank you once more for your service, and your business club team deserves recognition.
Kiran · 16 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing Co-Working Space
The team at the Napa Spaces office is very professional. All the other business in the co-working space are friendly, which makes it a great environment all around. The internet is blazing fast and always a reliable connection. I highly recommend this space.
Daniel · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe will be back!
Never used here before for meetings but i will definately use in the future. The meeting room was modern, clean and there was lots of daylight & the guys on Reception saw to all of our needs. Great place!
Michael · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe love it here
We love it here! All the team on reception are so helpful and make it a joy coming into the office. We have worked out of a few various Spaces over the past 18 months and this is by far the best.... by a county mile!
John · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Best WorkSpace
Rating only, no written review.
Lavazzi · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery accommodating environment and…
Very accommodating environment and staff. A great blend of comfort and work vibes to maximise productivity
Bryan · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood
Good, clean meeting room.
NA · 12 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat office, great community, and flexibility to work everywhere
I moved into my office in May 2021 and it has been fantastic. Not only are the facilities top-notch, but the team supporting us at Reston Metro is fantastic.Finally, I love that when I go to other parts of the country I have the ability to find office space within the Regus/Spaces network.
Joseph · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 3/5
TrustpilotUsed to be the best co-working space in Denver!
Used to be the best co-working space in Denver! Now, the coffee is paid-for and the Wi-Fi is difficult to log into. Still good enough to keep using for now, but I'll definitely be keeping an eye out for alternatives which put the human first like Spaces used to.Really wish there was more affordable parking, too; it's all prohibitively expensive nearby.
Ky · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hi,We appreciate your feedback! I apologize for some of the changes that have been made in your local community, as we are always trying to update and make our amenities more customer-friendly. I've passed your comments on to the appropriate department. Wishing you a great day at work!Sandra MelodyHead of Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotLee is an amazing host
Lee is an amazing host, always taking care of myself and my peers. Always a bright start to my day whether it's early in the morning or late in the afternoon. A joy to have him at Spaces :)Spaces Angel as a work environment works great when utilising rooms or collab working environments.
Adil · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe staff is wonderful
The staff is wonderful, caring, attentive, and always positive when it comes to greeting me or my clients. The surroundings are lovely, modern, and very comfortable. I’m happy to be a part of the SPACES community!
Niki · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
Trustpilotgreat place for meetings
Rating only, no written review.
Ofir · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotLove Spaces
Love Spaces! Super clean space with everything you need for an all day meeting. Great and helpful staff. We've reserved meeting rooms in both the Greenville SC location and the Charlotte NC location - both hold up to the standard.
Lindsey · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 5/5
TrustpilotLloyd,Kris and Noah are amazing
Lloyd,Kris and Noah are amazing! Go above and beyond to make everyone feel happy and welcomed! Any company would be lucky to have them!Fantastic customer service. Well done guys
Mubashir · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 3/5
TrustpilotWhile we love the ladies that work…
While we love the ladies that work here, improvements are needed. We need better cleaning of the office and the shared bathrooms. There should also be at least a water vending machine.
Jaime · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jaime, thanks for sharing positive feedback. We’ll pass it onto the team! Our customers’ satisfaction is our priority and comments like yours give us confidence that we’re achieving that goal. Please note that I have taken your concerns to the local team and building management. Thanks for taking the time to write to us. Wishing you a great day at work, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 4/5
TrustpilotAll good
All good, Spaces at Guildford offers exactly what I want, a great co-working area, friendly reception, and a good vibe.
Pete · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 1/5
TrustpilotOne-way by Spaces
Let's say first of all that the local people of SPACES The Docks are super! Transparent in communication and tackle it immediately. However, if you go the extra mile, SPACES is unreachable. SPACES is absolutely not flexible towards their customers. But apparently find it very difficult to keep to their own agreements. For such a large organisation, this is really disappointing. There is never any reaction from the organisation itself and it is difficult to keep appointments. Fortunately, the local support is super.
MM · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hello Milou,I am very pleased to hear that your centre team have been so efficient in supporting you. I will share your feedback with the team.We have since contacted you since receiving your comments and clarified the billing cycle and what is required to prevent automated late fees in the future. We apologise that you had received these but please understand that our business commitments require customers to follow the payment dates set. I am glad this is now resolved.Our team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. This allows Centre Teams to focus on your well-being and ensuring you get the most of your workspace as well as your community. We apologise if you’ve experienced any delay in hearing back from the team, we have made great steps to ensure speedier responses and I am confident you won’t experience the same delays again.Thanks again for your constructive feedback, which helps us improve. We appreciate your business. Sandra MelodyHead of Regus Customer Services
★★★★★ 4/5
Trustpilotmicrowave needed
It would be nice to have microwave in order to heat up the food and being able to eat cheap sometimes.I don't see the problem, if it is about the smell, it could be a special room to have this kind of lunch.
Javier · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 4/5
TrustpilotGreat office space but small improvements would be nice
Great office space. Sometimes there’s a lack of desks for the coworking spaces and a lack of plugs for laptops etc. During post-covid no food or beverage so price should be reduced as well during this time to compensate.
Brittany · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey have no common sense
They have no common sense, Im a new tenant in the liverpool building. They refused a parcel, laptops for our new employees, because there was no company name on it but my name. They are not helpful. Toilets are also bad. I do NOT recommend at all
Cem · 11 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hi Cem, thank you for taking the time to write and letting us know your concerns. To ensure all inbound mail is handled efficiently and securely we are only able to accept items addressed to the business’ that are listed in our centres. Many of our buildings can hold hundreds of customer employees and I’m sure you can understand it’s not feasible to accept personal post for each individual. At Regus the maintenance and cleanliness of our facilities are very important and we can assure you of our highest standards. Our local team have confirmed that the toilets are checked at regular intervals and any issues addressed immediately and we apologise if you experienced otherwise.We have scheduled a meeting for next week with the primary contact on your account so please feel free to raise any further points then.Should there be anything else I can assist you with in the meantime, please do not hesitate to contact me directly at sandra.melody@spacesworks.com.All the best, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotNever heard of company who won't let you pay your bill - seriously!!!!
Note: This review is not reflective of the staff at both the Spaces offices in Liverpool and Moorgate London, who have both tried to help sort this problem. We have one employee out of seven that use Spaces offices who cannot update card details in the portal. We are now outstanding in arrears despite repeated attempts to pay! The portal will not let us update. We have phoned, we have emailed, we have tried to reach out through the help function in the portal. I finally tried to go through the main Spaces Contact Us and left a message. I spoke to a nice lady who said she would put me through to Accounts to pay manually and sort out and then in the queue I was cut off!!!! No-one phoned back. I have now left another message via the Spaces Contact Us (no return call) and a voice message with our original Regus Account Manager!!!!!! This is not rocket science. Honestly, I have never seen a company who goes to such lengths to avoid getting paid and then will no doubt turn round and hit us with fines for late payment!!! This is totally unacceptable - a company of this size should have a contactable phone number to sort out problems like this - especially when you don't ring back a customer that has been cut off! It's a shame because the staff on the ground try hard and are being let down by inept technical processes.Pull your finger out Spaces because at the moment spending multiple hours trying to figure out how to pay our invoices is not recommendable trait for other businesses!
Sarah · 8 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hello Sarah, I am very sorry to learn of the issues that you’ve faced. It sounds like an IT issue may have occurred however, after contacting you and searching your details on our system, we have been unable to identify the account with which you had these issues, to be able to investigate further. We cannot understand what went wrong without these details.I am pleased to hear that your centre team were able to help resolve the difficulties your staff member was having. Please know that we are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced any delay in hearing back from us.You have our contact details should you wish for us to investigate further. Thank you again for your time.All the best, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnscrupulous Lease
I had a lease for a number of years with their office in San Diego. After 2 years of not using it in any way, I sent them a notification to cancel my lease. They held me to the last 6 months of the lease with no option to get out and then automatically renewed my lease again and now I’m having to fight them to avoid another year of paying for nothing.
Wes · 2 November 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hi Wes, thank you for taking the time to write and letting us know your concerns. We take renewals very seriously and ensure that the process, which is very simple, is communicated to customers upfront. Prior to any renewal, our customers receive a courtesy email reminder. According to our history, you received an email on July 9, 2021, with detailed information on prices, terms, and the option of ending the agreement if you no longer require our services.We apologize if for any reason you didn’t receive this reminder. This could be due to your account details needing to be updated. Please log on to your online account and check that your phone number and email address are correct. It is also worth checking that our emails are not landing in your spam folder. Once your agreement with us has been renewed, we’ll confirm it via email, which was sent on July 31, 2021. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account. Best regards, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotAn unreasonably expensive, fake kind sales manager and location assistant.
@Spaces Zagreb, CroatiaFor a hilariously high price, you pay for a tiny office with no sound isolation at all, with almost paying the air you breathe. They will charge you every phone call, literally every sheet of paper from the printer… even if you bring your own printer which you would like to connect to the network, they will try to charge you.They also won’t necessarily open the parking garage ramp if you forget your parking card. Yes, even if you’re paying your parking space monthly and regularly: simply, at Spaces, you cannot use your paid service if you left the card for example in other pants.You have asked the cleaning lady to clean a small stain on the carpet? You have asked her 3 more times? Oh no, wait at least one month to get it done.Do you wish to cancel your contract and get your deposit back? Good luck, they haven’t respected the deadline for the return to us.The phone line they dedicated to you is not working in your office? You will have to figure that on your own, after who knows how many missed calls from potential clients.Do you want a parking space for your electric vehicle? Sure, they have it, it’s free, but only if you don’t ask anything further. They won’t tell you what is the real cost. Only after a lot of digging and e-mailing back and forth, we have discovered on our own the real fixed price. In the end, we gave up on it because all (especially price-related) were not stated at the point of our interest and request. Oh, and if you give up on the idea, they will try to charge you penalties for giving up.Sales manager is a special story for himself, seems kind at first, but with minimum effort of cooperation. He’s a person that even for regularly paying customers didn’t want to wait for a decision on the additional space rental. Do not count on his friendship or fairness, not even close. And the other assistant at the reception: fake, with mood swings going from too kind and nice you see it’s fake, to angry and threatening.The rest of the staff is correct: One location assistant at the reception and the waiters - great. They say they understand our decision and shared that we’re not the first ones to go from there out for the same reasons.All in all, too expensive for a miniature office and no flexibility at all, for too little humanity, with no feeling for a long-term business relationship. And far too much money for a complete disinterest in keeping a client because he would feel well there.
Contact · 29 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied · 11 June 2024
Hi, I’m sorry to hear of your dissatisfaction so long after you ended your agreement with us.At Spaces we work hard to ensure our services offer exceptional value to our customers and to provide different options for customer telephony and IT requirements. Whilst we don’t find it unreasonable to charge for the services we provide I apologise if these costs came as a surprise to you. Your local team would have been happy to provide information on your options (such as our FreeTalk package) and would have been able to address your concerns.We understand you would have liked the carpet in your office cleaning sooner. This particular job required a specialist cleaning contractor which our local time explained to you at the time. We’re a little surprised that you have commented about the parking access and the charging facilities for electric vehicles. As you were previously made aware these are both controlled by the building management team and not Spaces. It goes without saying that building security is of great importance and the security team will only allow access to the car park if the relevant pass is produced. I am sure you can appreciate that these steps are in place for the benefit of your and everybody's safety and security. You were also put in contact with the building management team to discuss the charging facilities and pricing.I understand how frustrating it can be and apologise if you feel we didn’t provided you with the level of service that you expect and deserve from your community team. I immediately asked your former management team to investigate this and they advised that no complaints were raised during your time with us and your previous interactions were both friendly and professional.We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers. You have been provided with a proof of payment for your refund and I have raised a further query within our payment team on your behalf. A member of my team will be in touch very shortly with an update.Should there be anything further I can assist you with then please do not hesitate to contact me directly at sandra.melody@spacesworks.com. Kind Regards, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 2/5
GoogleThe first month in the apartment I rented from this letting agency was a nightmare. When I moved in I received an apartment which was very dirty. The carpet, mattress and living room furniture were dirty and with an awful odor about them. The refrigerator gave a stench of rotten food. There was building dust in the kitchen trapped behind the counters. They refused to assist with this. These issues were not reflected in the inventory of the move as they avoided acknowledging them and instead said the state of the apartment was "professionally clean" which was evidently a dishonest misrepresentation of its actual state.
Nick · 24 October 2021 · SAB Saint Andrews Bureau Ltd Cambridge
Agent replied · 23 October 2024
We are very concerned to read such a review as it does not reflect our standard practices. New tenants are given an opportunity to carry out a check-in process which involves a condition report which the tenant can fully control to add their own comments and photos, and this document is then saved for the checkout. We endeavour to ensure all properties are fully cleaned and ready for occupancy (although depending on the contract we have with the landlord, there are occasions where the landlord arranges this). The purpose of encouraging new tenants to add photos of any areas of concern is to ensure a fair interpretation of the condition at the start of the tenancy which can then be used at the end of the tenancy Check Out. That said, any cleaning issues that may have been overlooked we would always endeavour to get remedied promptly. We have been unable to determine which tenancy this relates to so we encourage a formal complaint to be made to us directly.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.