Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotCANCEL MY MEMBERSHIP
I have been trying to cancel my membership for months. Spaces continues to take money out of my account for the virtual office space. When I tried to cancel my membership online, it seemed as if it confirmed my cancellation but then I received an email about my termination agreement. All I want to do is end my membership and it should be as simple as that. Yet I keep receiving emails about my inquiry and how if I want to end my membership then give a proper notice. This has been the most heinous and predatory experience. I followed the instructions on how to cancel my membership.. nothing happens.. I send an email to cancel.. nothing happens. Someone needs to fix this asap!!!
Kyle Β· 10 June 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Kyle,I apologise if you are not completely satisfied with the service. I have personally checked your account to ensure there are no issues and can confirm that the account was successfully terminated. A confirmation email was sent to you on June 8. The agreement term you signed for was for 24 months and therefore the account will terminate on Nov 30, 2023. We partner with our customers to help them run and grow their business, but some advanced warning is necessary should you wish to end with us, and it should be no less than the agreed term and specified notice detailed in your agreement.If there is anything further I can do please email me at michelle.spire@spacesworks.com, or you can create a case through the Help section of your online account.Thank you,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
β
β
β
β
β
2/5
TrustpilotDishonest salesman and hidden fees
Sell sell sell. That's what it's all about. Having explicitly sought assurance at the point of sale that there were no hidden fees, we came to the end of our tenancy to find that a "restoration fee" of over Β£300 was being charged. A total con - go elsewhere and just book a normal office from someone decent.
Simon Β· 27 May 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Simon, Iβm sorry if you felt the need to escalate this.We provide our restoration service for all customers to save time and money, along with the frustration of dealing with multiple outside vendors such as IT & phone technicians. When you moved into your office, we ensured it was all in working order and ready for use and we need to ensure it is returned to its original state after you leave. This service is part of your agreement and is also stated on the welcome email you received.On behalf of your Community team, Iβd like to extend a full apology if this wasnβt explained to you in more detail. A member of the customer service team has attempted to call you to discuss your concerns but has been unable to reach you. If you would like to schedule a call back please feel free reply to my colleagues email or to contact me directly at Michelle.spire@spacesworks.com.Kind RegardsMichelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotPositive experience
I had a very positive experience with SAB for the duration of our tenancy, for fixing small or big issues. The communication was also very fluid. Many thanks to the Cambridge team.
PMH Β· 24 May 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd Cambridge
β
β
β
β
β
4/5
TrustpilotA positive reply always helps β¦
Letβs start with the positives.The reception team are great. Very helpful, friendly and professional. Cannot fault them.The facility in Sutton is great and was really busy. It was quiet and the tech facility worked well.I find it really odd that booking online is so heavily discounted from booking in person. Even more bizarre that into todays tech based age you can book a room without any WiFi - it never occurred to me to check!! By all means charge me for it and make it available but to not provide it is ludicrous.Just a note to thank Spaces for their positive response - itβs really helpful.
Ian Β· 24 May 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Ian,Thank you for sharing your positive feedback about your local community team and center although Iβm sorry to hear your dissatisfaction.The flexibility to make a booking online has been appreciated by our customers which enables them to make the reservation even on the go. All our customers can enjoy a 10% discount for all the bookings made via the online portal, this is designed so that customers can better self-serve themselves and manage as per their business needs.The internet service is provided when you book office space and I do apologize if it was not explained to you.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your local community team directly. Kind Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAVOID at all costs, will lie to get you to sign a contract and charge $1000+ of hidden fees
1. Will convince you to sign a 6 month lease by telling you that you can order customized furniture from their fancy catalogue for your office. This furniture will never arrive, not even a single piece, when you email they will always say "it's coming soon". Just a lie to extort as much money as they can.Update:Below in their response, they say there was an extra "fee" for the furniture. This is completely FALSE. We were explicitly told we could order furniture at zero extra cost as long as we signed a 6 month agreement instead of month-to-month. We NEVER agreed to just use the basic furniture. Yes Lorraine, it is a scam to get customers to sign longer contracts with incentives that don't exist. Update 2: Lorraine was emailed 3 times like she asked below, but have not received a response yet. The local general manager explained to her she was incorrect with her response. The response has not been edited or deleted. Update 3: Lorraine edited her response to remove the lies. She says it was resolved, nothing was resolved. Spaces/IWG/Regus still never delivered on their promise to provide free furniture if we signed a longer lease.2. When you try to cancel, even 2 months before your month-to-month agreement starts, don't bother. Since we switched from the scam 6-month agreement to a month-to-month, they will still charge one month of the "new" scam agreement despite the adequate notice.We terminated the month-to-month on March 8 to end on April 30th (we actually moved out April 10th) but were charged for May.Any normal company that cares even a tiny bit about their customers would just waive that last month since the office is completely empty, unused and with no furniture that was promised. 3. Was just invoiced $1117 for a "restoration fee". This is to clean a small 250 sq ft office that was left in cleaner shape than when we received it with stains all over the carpets. This fixed fee was buried in #26 in their "house rules" document and not disclosed properly in the agreement we signed. Shows you how deceptive and scammy this company is. π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©Huge AVOID! Don't end up like us. Way better options for cheaper rates with companies that don't scam their clients and straight up LIE in public review responses instead of just saying "sorry we messed up". π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©π©
Brett Β· 19 May 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Brett,We acknowledge receipt of your complaint. We do not βlie to extort moneyβ or provide βscam agreementβ. Transparency is key to us and we work hard to ensure we provide our customers full clarity on everything that we do. We apologise for any confusion regarding the information provided here. We have been in contact with your local team who have updated us on the situation throughout. We understand that the matter has since been fully clarified and resolved but if you do have any pending concerns, please let them know and they will be happy to continue to assist.All our agreements have specified termination notice period and we offer flexibility to all our customers, but we have to know your plans in advance. Your renewed month to month agreement has been terminated with end date 31st May 2022 according to its notice period. Iβm sorry if youβre not aware of it.Thank you, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotThe single most frustrating and unhelpful organisation I have ever dealt with.
People tell me I am the calmest and most patient person they know, and I implore you to bear that in mind when I say that this is the single most frustrating company I have ever dealt with in my entire working life. I signed up a few staff members from our remote team to be able to use Spaces 1-2 times per week. The space itself is lovely, they tell me that the breakfast is great and overall it's a lovely place to get together and work. However, if there is a problem, it's unlikely to be fixed.My emails requesting information or help generally go ignored, on the rare occasion they have been picked up by someone in the relevant team, the issue has been half fixed and then further contact ignored. My staff are unable to book spaces in advance. One of my staff is unable to access the wifi without the help of another team member. All of this is supposedly my responsibility as the account manager, however, I've been offered absolutely no solution when I ask how I am supposed to fix the issue as I do not have an account. If you are thinking of using this company for your office space, I wouldn't bother.
JB Β· 21 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi, Thanks for getting in touch, although I am sorry to hear of your dissatisfaction. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we havenβt provided you with the level of service that you expect and deserve from us. Iβd love to further help you but youβve posted anonymously, which stops me from being able to contact you. Please can you email me at Lorraine.Brule@spacesworks.com with more details, such as your company name and/or account number? This information is available on your invoices.Kind Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotTHE BEST PLACE FOR SELF-STARTERS
I have recently rented a co-working space at SPACES - all I need to say that it is a marvelous place, beautiful location very courteous stuff and inspiring environment inside the working space .It is ideal for self-employed individuals in any field.
Tsvetana Β· 9 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat Working Space
I attended the office in Sutton as a visitor a couple of times in the last month and have been really impressed with the facilities. The staff are incredibly friendly and efficient. A very clean working space and pleasant environment to work from that isn't too busy or noisy.
Chris Β· 8 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotWe have used several meeting rooms
We have used several meeting rooms. The staff at our Lehi office and at the Clift building in SLC is nothing short of amazing. The customer service we have received from the Spaces teams has been incredible. Thank you.
Brandon Β· 8 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotNew York Shared Space Excellence
A clean, comfortable and organized work space where work can be completed, guests can be hosted and a meal shared with co-tenants. A good experience at a superior location in Manhattan, with a great view of Times Square and Broadway. An excellent shared space recommended very highly.
JAMES Β· 8 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
4/5
TrustpilotThanks friendly service in real
Thanks friendly service in realbut this form is not good. It requests too much private information to sent.
Masa Β· 8 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotThis Space works....
Aside from a smooth service, the space is excellent. It has a cool vibe, quite spacious, well decorated, and located in a perfect pocket in the city.
Maz Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotVery happy with the services at spacesβ¦
Very happy with the services at spaces umhlanga!
Busi Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat service and warm atmosphere.
Rating only, no written review.
Roman Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotWonderful experience
Wonderful experience, smart and usefulβ¦.Everything is perfect organised.Thmaks a lot
Alessandra Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotNuVu's experience
Everything was as expected: - the recepcion of our client/partner;- the room was full prepared included the TV available for connection and water & coffee as requestedMy oly suggestion would be to charge the coffee more aligned with the Portuguese market benchmark
Daniel Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotThe team in Marlow are amazing
The team in Marlow are amazing - always happy to help with a smile on their faces - it's a pleasure working from the offices.
Mike Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotIncompetent, unprofessional and a huge waste of time. Avoid at all costs
I avoided writing this review, in the hope that Spaces will come good, but unfortunately I am cutting my losses. The idea, the location and the flashy interiors are all very impressive. The reality is this is a smoke screen for a company who either do not know what they're doing, or simply do not care.Our company needed a co-working membership. We checked out various options, Spaces was one of the more expensive options but after our initial meetings we felt assured that this is a professional company with a good atmosphere for us.We needed the virtual office for a couple of months, of which then we'd upgrade to a dedicated desk. That night I paid the initial fees and everything was perfect. Within days after signing up, we was hit with a "late penalty charge". We signed up in January, this charge related to December (?!) No problem, this must be down to a computer error I thought. I take a trip out to Peter House Manchester to explain the issue to the front desk staff. The staff there were clueless. I must email or ring a number to resolve the issue......all in all a waste of a journey.I email regarding the issue, again I am optimistic this is a simple technical error. I receive an intial reply from Peter House staff saying this late penalty is correct and I must pay it. They also said they can raise the case further, but please be aware this won't change the outcome and I'll still have to pay the charge. I check my bank and see that I sent the payment the day of sign up, but this was returned by Spaces. Furthermore, to be hit with a late penalty after 5 working days was shocking to say the least.I raised the complaint. It was immediately resolved, they apologised and refunded this late penalty charge. The incident left a bad taste, but I was willing to give a second chance in the hope this was a simple one-off issue.The time came when I needed to upgrade our membership to a dedicated desk. I spoke to a lady on the phone who sorted it out for me. She assured me that by upgrading, I would not be charged 2 memberships - 1 for the current virtual office, and another for a dedicated desk. She assured me the virtual office would be part of the dedicated desk package. Perfect!A few days later I check our account and see the dedicated desk services have still not been added. "It will take 24-48 hours to update. This was March 16th.I decide to go in to check out the facilities. I arrive and I'm shown our new dedicated desk and locker. Next up, their internet wouldn't connect to my Mac Pro. 2 hours later, Peter House staff try everything they can, still not luck. The issue wasn't my Mac Pro, but their Wi-Fi. The male staff member after trying ultimately shrugs his shoulders and says he will raise it to one of the technicians, but this could be a few days or a few weeks......all in all a waste of a journey + full days work lost.March 21st, my app still does not show my dedicated desk upgrade. I email, no response.March 24th I email again, no response. March 30th, I email again, this time CC'ing in Peter House staff. I receive a response saying I must clear all cookies, log out of the app and log back in again. I do, no update on the app for dedicated desk. App remains the same. Account remains the same.Despite the above issues, I try to remain positive. Our new employee starts her job April 1st. I take her into Spaces to show her where she will be working and get her setup. We arrive, walk upstairs to our lovely new "dedicated desk" and... it's taken up by someone else! The desk was a mess. No sign of our company name (they usually put "this desk is reserved for XYZ" on the dedicated desks).Embarrassing. What a completely unprofessional way to introduce someone to their new job. The staff at Peter House once again apologise, and say they will raise this to their manager and drop me an email that evening (you'll be surprised to know they didn't send an email)All in all...Yes you guessed it, another wasted journey, another days work lost, and a terrible first impression set to our new employee.And the cherry on the cake - Later that night ,we receive a new invoice - Could this be the "dedicated desk" (that isn't actually dedicated it turns out) that we've been emailing for weeks?! Nope, it's for the virtual office, the full amount, for May 2022, the same virtual office we was repeatedly assured would not be included in conjunction with the new "dedicated desk" upgrade.Just to top it off. Our accountant has sent mail, which has not reached us. This means we have received NONE of the services we paid for. We've wasted so much time trying to make this venture work with Spaces, but they are quite simply inept.Do not waste your time, or money on this company.
Daniel Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Daniel,Weβre sorry to learn of your experience. This is not reflective of a typical customer journey with us.Upon receiving your comments, we immediately reviewed them with the teams involved. It is accurate that you received late fees at the beginning of your agreement but please understand that these were in fact valid, as your initial payment was made late. We provide payment instructions to all customers within their invoices which also include the due date. You can check these yourself online at www.spacesworks.com.Whilst we received your documentation for your upgrade from Virtual Office to Co-working, there were some difficulties in applying these changes to your account. We recognise the inconvenience that this caused you and your team and so are taking steps to reach a positive solution with you directly. I have notified your local team who will remain your point of contact until this has been resolved.Should you need my support later on, you have my details to contact me. I trust all will be resolved soon and apologise once again.Thank you for your understanding.Regards,Sandra Melody Head of Customer Services
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat place to do work
Excellent environment with easy to access facilities. Clean and comfortable
Colin Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat service
Great service, friendly staff and always feel looked after - highly recommended.
Luke Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotBrilliant staff in general and overallβ¦
Brilliant staff in general and overall helpful
Morgan Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotExcellent place to work
Excellent place to work. Claudio and Bashir work hard to ensure the place runs smoothly. The building itself is great, very central with close transpot links and nearby resurants and cafes.
Riad Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotVery happy with the meeting room
Very happy with the meeting room, very friendly staff and we will be using the service again for sure.
Joanna Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotExcellent space to work @
Excellent space if you need a quiet and nice area to work or carry out meetings. Friendly staff, rooms can be reserved via app. (Not cheap though)
BB Β· 7 April 2022 Β· SAB Saint Andrews Bureau Ltd London
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.