3/5
Rating only, no written review.
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sami Majzoub, many thanks for taking the time to leave us a review score. We would love to hear more about your experience with us. We hope you visit us again soon.

Trusted Agent profile
★★★★★
2,478 reviews across 4 offices and 3 platforms
SAB Saint Andrews Bureau Ltd has four offices, in London, Cambridge, Royston and Ware. Together they have 2,478 reviews on three platforms, rated 3.9 out of 5 overall.
469
Reviews on Google
All 4 offices
11
Reviews on Facebook
All 4 offices
1,998
Reviews on Trustpilot
All 4 offices
SAB Saint Andrews Bureau Ltd's four offices, most reviewed first. Each has its own page.
Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
3/5
Rating only, no written review.
Hi Sami Majzoub, many thanks for taking the time to leave us a review score. We would love to hear more about your experience with us. We hope you visit us again soon.
5/5
Fulfilling Mail Request
Rating only, no written review.
1/5
I didn't feel safe because of a…
I didn't feel safe because of a corporate hack. I was also bullied for "looking gay".
Hello LJ,We are very sorry to learn of your concerns.I’ve already investigated your comments but found no evidence to support the claims that you have posted here.Your local team are there to help you and have been doing so since you joined us. Please contact them back so they can assist you more; we are here to support you.Thank you for your cooperation.Regards,Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces
4/5
Everything is fine! But...
Everything is fine! But...It would be even better when we finally get some furniture we're supposed to have in the office we're renting.(Sophia Antipols - France)
5/5
Great meeting rooms
Easy to book, good per hour pricing and central location.
4/5
Quality of the team and service.
Rating only, no written review.
4/5
SPACES Workspaces Make for Productive Days
Though I have a "home" SPACES office, I have had great experiences at all of the SPACES and REGUS facilities in Chicagoland and around the country.
5/5
Friendly staff and easy access
Friendly staff and easy access. I went to a Spaces office in Colombia and had the same way of working and style as Amsterdam. Free coffee, fast internet and not too crowded. Great experience. Maybe one thing that could be great to provide workdesks with an extra screen (e.g. against a fee and goes for all Spaces offices). Nowadays we love working with 2 screens.Thanks!
5/5
Great co-working desk
Excellent location, was very quiet and wifi worked perfectly
1/5
Disappointed issue handling
Initial was good when we onboarded, but there was no proper communication when we got the office keys and to fix each issue, it takes nearly 10days and still no solution from the concern team. Totally disappointed with the issue handling from the service team.
Hi Vignesh, I understand and appreciate that you’re disappointed, and would like to help.Our team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. This allows Centre Teams to focus on your well-being and ensuring you get the most of your workspace as well as your community. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced any delay in hearing back from the team.I understand that it is related to payment allocation. Please be reminded that you can submit proof of payment online (myregus.com) and be sure to include payment references when making the transaction so we can allocate efficiently.We have contacted you to try to better understand the issue, please respond to us.If I can assist you with anything else, please contact me directly at lorraine.brule@regus.com. Best,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
1/5
Very unprofessional group of people
Very unprofessional group of people. I created I account, and requested a quotation, because I have interest in 4 different office spaces, across 4 different locations across South Africa. Tow days later, I got an email from someone asking me to call them or send them an email, like seriously. The craziest part, this email came from "info" with no name. Why should I call you, when I provided my email and phone number? So who am I calling, with an email with NO NAME? Completely unprofessional. Highly disappointed, for a company with such a big name. You just lost a client, looking to expand operations across 4 offices in South Africa. The email I received is below:Hello Thembisa,I'd love the opportunity to help you.You can drop me an email or call +27 21 300 4367 to get in touch. We’re here to answer any questions you have.I look forward to hearing from you! Best regards,Your Spaces team
Hi Patience,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.You have received our system-generated acknowledgement email upon raising your query about our products via your online account. This email indicates the receipt of your query and ensures that the query has been assigned to our sales team for them to respond to it within the stipulated time.This issue is resolved now as you have confirmed that one of our sales team members has contacted you and is helping you with the details of the products you have requested.If you need further assistance, please contact them or you can drop me a line at michelle.spire@spacesworks.com.Best regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces
4/5
Great experience at Spaces
Spaces personnel has been great to work with...friendly & responsive. The building is clean and well kept and suits our needs well.
5/5
My only suggestion is to always have a…
My only suggestion is to always have a person at the front desk. Sometimes there is no one there and no indication whether anyone is on duty. Otherwise I have been very happy with the Spaces arrangement
5/5
Great facility
Great facility, well equipped. Perfect location for our team. good pricing.
5/5
Ava and Liz are always willing to…
Ava and Liz are always willing to assist, navigate and advocate for my Association's meeting and workspace needs.
5/5
Home away from home
I have a home based office but Spaces gave me the opportunity to come and use their facilities. It is a very nice place to go and have meetings. Very nice location
2/5
Very rigid with contract terms and notice periods
Service in the premises is fine. But they are very rigid with contract terms and notice periods. You look for flexibility when looking for coworkings, and here they don't have any.
Hello Pablo,thank you for getting in touch. At Spaces, we take renewals very seriously and take great care in communicating how the process works. It’s our goal to make this an efficient and simple process for our customers. Prior to any renewal, customers receive courtesy reminder emails. You also received a written confirmation once your agreement was renewed. Then, if any aspect of the agreement wasn’t to your satisfaction, we were able to offer additional options should we hear from you within a few business days following the renewal. Our communications were sent to the email address we have on file. We invite you to check your online account (i.e., myspacesworks.com) and ensure your information is up to date. Please understand that we need to receive advanced warning should you wish to end an agreement with us, and it cannot be before the end of your agreement term. My team have contacted you to clarify this directly. Thank you for your understanding.Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
4/5
Great offices & staff at CityPoint
Great offices & staff at CityPoint, Moorgate! I usually book a day office at this location and I am always greeted by very friendly and accommodating staff at the front desk! Facilities are clean and tidy. A couple of areas of improvement could be made around complimentary tea/coffee being provided and better temperature regulation of offices otherwise this is one of the best Spaces locations in London to work from having tried a number of the past year.
5/5
Quick response
Reception are always really quick to respond to any issues.
5/5
Reception Staff great
Reception Staff great. Always friendly and helpful. Facility is ideal. Calm and quiet.Meeting facilities work very well.
5/5
Professional, friendly environment
Excellent space for meetings. Ebony and Wendy always work hard to make my clients feel welcome.
5/5
Helpful centre Team
Helpful Team at Spaces Greyfriars - despite a busy centre they endeavour to help and resolve issues. Thank you!
1/5
Avoid! Nasty people, poor product, bad service
Freezing cold office - broken coffee machine - sloppy, arrogant staff - no phone booths in many offices (as promised) - and it's not even cheap! I cancelled as the service was so poor - now I'm spending HOURS asking my bank to secure a refund for a second month I didn't want, as Spaces refused! (I thought I was paying by DD but it was a credit card subscription, which they can take without your persmission - and they did! Referred me to the Ts &Cs which was pages and pages long... SHOCKING. Avoid Spaces offices at all costs! I would also avoid giving them any kind of deposit as I doubt they will be here in a few months' time, and you'll lose your money.
Hi Tanya,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and I apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.The maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards. We are sorry if the facilities at the centres you have visited were not up to your expectations. We have immediately escalated this matter to the relevant teams for them to address it immediately. Since you have subscribed for a co-working membership, you can always use the nearest centres as an alternative.A signed agreement is a formal business commitment, and it should be ended online according to its notice period. The end date will be confirmed via email. The invoices will be billed till the end date.Please note that our membership agreements require payment cards to be registered under automated payment methods. We operate with the tightest of security processes and data protection, it is surprising that a payment may have been taken that you were not aware of. As we have confirmed with you, your payment card details were registered in our system to make payment which you have acknowledged as well. This matter is resolved now as confirmed to you by one of my team members who is in touch with you. Please contact them if you need any further assistance. Best regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
1/5
Disappointing Response
Dropping our review to 1-star as there has been nothing done with the temperature. This morning the office was 10C, staff will need to be sent home, rendering an office as pointless. No progress on the lift, we are told the CEO of IWG has to approve and it has been with them for months.Lorraine has not replied to my mail and "escalated" to the local team whom we speak to all the time and, unfortunately, don't have the empowerment to improve things.
Hi Byron, I’m sorry you remain disappointed.Let me assure you that your comments were most certainly escalated to the local team; you were provided with an update regarding these issues because of my contact with your local team lead.Whilst our CEO is very much involved in customer experiences and operations, we have a dedicated team who handle maintenance issues. I understand you’re frustrated but please understand that we’re working hard to get these issues resolved as quickly as possible.Your local team remain your point of contact and will keep you updated.Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.
London has the most, with 2,157 reviews rated 3.9 out of 5, followed by Cambridge with 311.