Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleCastles has acted as the letting agent for me for many years. In all that time every member of staff I have dealt with has been consistently courteous and efficient. I cannot speak highly enough of this office, its management and its personnel.
Christina · 5 December 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thank you Christina, very kind of you. I'll make sure the lettings team is aware of your note of appreciation.
★★★★★ 5/5
GoogleCastles have managed a rental property for me in Farnham for 10 yrs and the service has genuinely never been less than excellent. Nothing has ever seemed to be to much trouble and problems always resolved quickly and easily (its normally been them chasing me to get my act together). Penny, Kelly, Kate and others have been brilliant and between them made my life very easy.
Having sold this house last week, I should add that the sales team seem just as good as the letting one, thanks Steven.
I will miss their quiet competence - Any agents I use in the future have a very hard act to follow.
Henry · 5 December 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thank you Henry. That's very kind of you to share your experience with Castles.
★★★★★ 5/5
GoogleSteve was the star of the show for our very difficult move. I very much doubt our chain would have completed without him.
He was the agent of our seller. Of course he put his client's need first, but he also did everything possible to assist me and get us to exchange.
I'm never moving again, but if I did then I would instruct Castles.
David · 26 November 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thank you David! We hope you are settling in well to your new home!
★★★★★ 5/5
GoogleMyself and my sister moved into our flat in February. We are first time renters and castles made it so much easier than we thought and a whole lot less scary.
A huge thank you to Kate for helping us find our property and replying to any questions/parts of the process we needed help with and for setting up bills. Our property was actually suggested to us at another viewing as a personal recommendation and couldn’t have been more spot on. She made the whole process of renting very easy and is great at her job.
I would like to say thank you also to Sally, who after Kate was on holiday took over the handling of quite a few of the enquiries/repairs due to the property as well as giving information on queries I’ve had as a tenant. She’s very responsive on Email and phone and is always very pleasant to talk to. Really great customer service.
Friendly team and was nice to not be made to feel stupid/silly as first time renters - all questions welcomed. Would definitely recommend to any first time renters/buyers. Thank you Castles
Marie-Alice · 21 November 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thanks Marie, I'll make sure I pass on your feedback to Kate and Sally. I'm sure they'll be very pleased you are so happy with everything. Regards Duncan
★★★★★ 5/5
GoogleSally in the Farnham team has been incredibly helpful and really went above and beyond to help us reach a resolution as quickly as possible. Thank you!
Jennie · 13 November 2020 · Castles Aldershot
★★★★★ 1/5
GoogleDo not ever use this letting agency...disgrace to all the good people in Britain
Chathura · 13 November 2020 · Castles Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleI highly recommend Castles Estate Agents in Waltham Abbey. Both Tom and Daniel go above and beyond to ensure a smooth home buying and selling experience. They are both very professional, yet very friendly and put your mind at ease by answering any queries you may have about the process, nothing seems too much trouble for them. I am very happy with the service I have received from Castles and would not hesitate to recommend them to friends and family. Five star service.
Linda · 6 November 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Linda, its been a pleasure working with you throughout the years. Thank you for your review and we look forward to seeing you on completion day! Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Steve and his team, we secured a sale within 10 days and completed within 2 months. From the initial valuation to completion the service from Castles was 5 star and I would not hesitate to recommend them.
David · 30 October 2020 · Castles Farnham
★★★★★ 5/5
GoogleIf you are looking to buy or sell a property in Waltham Abbey look no further than Castles. You will not be disappointed.
Susan · 28 October 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Susan. Thank you for your kind words. Its a pleasure and a joy to have your office visits! Long may they continue. All the best, Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleThe team here were very professional and very helpful throughout. Always on the ball and everything was done quickly. Great communication. Overall a great professional and efficient service.
Andrea · 20 October 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Andrea, thank you for your kind words. I'm ever so glad that you found a communication to be great, especially during these times of during/ post covid. We wish you all the best. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleWould just like to say if your thinking of selling a property these guys are the ones to go to very professional at all times and always kept in the loop as to whats going on with the sale many thanks Tom and Daniel good work very recommended
Alan · 9 October 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Alan. Thank you for your great review! We are glad you believe we act in a professional manor for our Vendors. Thank you for selling your property through Castles and we wish you all the best for the future. We are still on hand if you require us. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 1/5
GoogleI had Daniel as my agent. We looked at a property and there were things we liked about it and things we didn't. We still wanted to place an offer because we saw the potential. When we were about to place the offer he informed us he's not going to take an offer unless we really want it and not looking at other properties. We informed we will continue to look. My husband really liked the property so I said okay lets put an offer in. The offer was not accepted. I called Daniel and spoke to him about other properties on the castles website that we were interested in. He informed me that that property was sold. That was 1st. Oct. Today is 5th oct and winters way is still for sale on their website. Not sure if Daniel just brushed me off with a lie because he was upset or if this property has been sold since last week and it's still there as for sale. Either way it's unprofessional. If the winter way home owners are eager for a sale he probably burnt that bridge, as it was more affordable for us.
Kells · 6 October 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Thank you for your review. I'm disappointed to hear this is your experience, we pride ourselves in providing a fair service. I am however glad you have explained your experience for others to see as it indeed shows that we take the selling of property and acting in our clients best interest very seriously. Firstly, I feel your first comment can be misinterpreted. I am not your agent- as you are not marketing a property through Castles, but looking for a property in the area with numerous agents. When talking about placing an offer (an official offer was never put forward) I mentioned to you to please only place an offer forward if you are 100% serious to proceed and that we expect you to not look at any other properties in the event an offer is agreed. I still stand by this-I certainly would not want a client to offer on a property if you are not 100% serious which could result in you changing your mind. I would not want to accept an offer on behalf of my client knowing you may be looking at other properties, resulting in you withdrawing your offer to my vendor in the event you offering on another property. This certainly would waste my vendors time. I'm sure if you were selling a property you would want your agent to do the same and cover all possible negative outcomes on your behalf? Eventually you placed an offer too low for my vendor. You then enquired on another property which as you stated was sold, this was correct. However, our vendor on this property asked us to keep the property online until a certain time, just in case, so we can register any potential interest, which would benefit the vendor in the unfortunate event the sale going abortive. You did not ask why it was still showing online, if you did I could have explained this to you. But again- thank you for highlighting how we work in professional interest on behalf of our client. If you would like to discuss this further, please do feel free to contact me. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Haley · 6 October 2020 · Castles Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleHave just completed, through your Aldershot office, both sale and purchase of properties on behalf of my elderly mother in law, which, due to Covid, proved it can be done at the most difficult of times.
Thank you Duncan and team, always get a personal and professional service. Ted
Ted · 2 October 2020 · Castles Aldershot
Agent replied
Thanks Ted, for using Castles and for your 5* review!
★★★★★ 5/5
GoogleI recently purchased a property through Castles and I really have to emphasise how brilliant they were. Very responsive, friendly and provided a fantastic service. Steve (Castles Director), was a great help the whole process and I'd highly recommend using their services.
Daniel · 26 September 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thanks Daniel, very kind of you to share your recent experience with Steve and the Farnham team.
★★★★★ 5/5
GoogleI would happily use Castles again. Very friendly staff and great service.
Robert · 24 September 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thanks for your comments Robert, much appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleCastles Estate agents were very helpful throughout, they organised an"open day" shortly after the property went onto the market and it sold almost immediately. They gave good advice during the sale. Many thanks to all at Castles
J · 23 September 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Hi Jill. Thank you for your kind words! Im ever so happy the open day resulted in finding you a suitable buyer. Thank you for taking on board our advice through out. We wish you all the best. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleCastles were brilliant throughout my sale and purchase. Steve worked really hard on the sale and in helping me to secure the property I wanted. Communication and feedback was excellent and I would thoroughly recommend them.
Ann · 31 August 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thanks Ann, very kind of you to share your experience with Castles.
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Sue · 29 August 2020 · Castles Aldershot
★★★★★ 5/5
GoogleIn three days we had a dozen viewings and accepted an offer on the fourth. All Daniel’s recommendations were taken on board and worked exceptionally well to our advantage. Consequently we were able to complete within nine weeks. Daniel knows his market, goes the extra mile for his customers and in these difficult times his is definitely the go-to agency. Thank you Daniel and staff!
Tony and BobbiePositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Anthony · 25 August 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Antony. Thank you ever so much for your review. We are glad the process was swift and controlled, even during the pandemic. We wish you all the best. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleI was guided by Daniel who helped make a daunting process in a difficult time much easier. Daniel was extremely professional, providing extremely quick responses and regular updates. He was also happy to give advice and recommendations throughout the process that always proved useful. I could not recommend Daniel and Castles enough.
Connor · 15 August 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Hi Connor. Thank you for your review. It was a pleasure to provide a service to you in the circumstances. Wishing you all the best for the future. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Ravinder · 13 August 2020 · Castles Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleThank you so much to Steve for his excellent work in securing the purchase of our house. The house we wished to purchase was a probate purchase and a complicated situation. Steve worked phenomenally hard to secure the house for us. He created links and maintained them throughout the process with the seller, the sellers lawyers, ourselves and our own lawyers in order to keep the purchase moving. We are extremely grateful to his 'thinking outside the box' for ways to speed up the sale in order for us to move before lockdown struck. Thank you so much Steve, we have already been recommending you and Castles!
Maggie · 9 August 2020 · Castles Farnham
Agent replied
Thanks Maggie It was a long journey, but hopefully worth the wait!
★★★★★ 1/5
GoogleI usually don't write reviews but I am quite upset. I had an appointment confirmed per mail at 1:00 pm to 1:15 pm to buy a property in cullings court, and a few days before the appoitment I got a call to check if I am still coming to the appoitment, and I said yes. I drove 50 miles to the property and waited 20 min and nobody showed up. I called then the office and the lady said the viewing is in 2.5 hours. I said no I have a confirmation email and on top of it, I got a call confirmation. She said sorry i can't find the mail but the person is now on a different property viewing and can't be there. I was upset and left. Considering I am a motivated first-time cash buyer, where the seller probably loved to get in contact with me. Today is the 3rd day and still, nobody called me to explain what happened on that day or to apologize if it was a mistake. So based on the reviews it looks like your agency delivers a good service. But if you start to drop the service, the success won't last long. I hope for you, I was the first and last incident.
Dogan · 3 August 2020 · Castles Waltham Abbey
Agent replied
Dear Dogan. Thank you for your comments of which I have investigated for you. I can confirm that an email was sent to you with the wrong time on of which we apologise for. When we called you to confirm the appointment, this was confirming the correct time of which we believed you had, but obviously you didn't. You mentioned you called the office on the day of the viewing (Saturday) and spoke to a lady. Unfortunately we do not have a lady that works in the office on a Saturday, so im not to sure what office you called, maybe the wrong agent? Therefore we feel we did not have a chance to help you or rectify the issue on the day. I have tried calling you to explain this. Feel free to contact me to discuss this further on 01992 71119. Daniel Tagliarini MNAEA, Branch Manager.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.