Trusted Agent profile

Folio estate agents in London

4.4

★★★★★ Great

1,489 reviews across 2 offices and 3 platforms

Folio has two offices, all in London. Together they have 1,489 reviews on three platforms, rated 4.4 out of 5 overall.

Google logo

4.2 / 5

507

Reviews on Google

All 2 offices

Facebook logo

2.8 / 5

16

Reviews on Facebook

All 2 offices

Trustpilot logo

966

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Our offices

Folio's two offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every Folio office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

5/5

Trustpilot

Great experience with Folio

Great experience with Folio. Raidah was great from start to finish. Helpful and on hand for anything I needed. Would highly recommend.

Phoebe · 25 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Phoebe, Thanks ever so much for this review. We're really pleased to hear that you had a positive experience whilst dealing with Raidah. Have a lovely day, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Agent Adam helped me find this flat

Agent Adam helped me find this flat, I am very happy because I wanted it, he always helped me whenever I needed answers. I recommend with confidence! The best choice.

Denisa · 17 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Denisa, Thanks so much for leaving this review. Adam always does his best to put people first :) Appreciate the recommendation too. Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Wesley Greaves was amazing and helped…

Wesley Greaves was amazing and helped us in a property we absolutely love!

Anthony · 17 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Anthony, Thanks ever so much for the review. We're pleased to hear that Wesley made this experience so positive for you. Have a lovely time in your new home :) Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Very responsive for viewings and contracting

Wes was very helpful and responsive when we were viewing and arranging the tenancy for our flat. The flat is in Porter’s Edge and it is stunning!

Christy · 16 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Christy, Thanks for leaving this positive feedback on your experience of renting at Porter's Edge! We love hearing from those that have just moved in. Good luck settling into your new home! Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Excellent property management

Sharon is so helpful, friendly and on hand to get things sorted as quick as possible. Couldn’t have asked for a better property manager! Customer service throughout the process has been superb. She has made me feel settled and comfortable whilst moving in. Truly grateful for the added touch which goes a long way!

Jerome · 6 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Jerome, Thanks for leaving this review and for sharing your experiences of dealing with Sharon. We're pleased to hear you're satisfied with the service! Thanks, Folio Marketing Team.

1/5

Trustpilot

Pathetic service, totally unprofessional

Me and my husband are new to the country and were looking for a flat. After finalising a flat, making the advance payment and initiating the paperwork, the property agent fell sick and stopped responding to our calls/messages for 4-5 days. We were anxious and hence visited the folio office personally to sort it out. There we were assured that all paperwork was done and we can move in as decided. On the day of shifting there was no agent to help us checking in the flat as apparently the keys to the flat were not available with anyone. The flat however was unlocked as cleaning was still going at the time we moved in (after being assured that cleaning is completed prior to our move date). Keys to the flat were couriered to us later on. We were not informed that there should be keys for other areas as well such as meter boxes compartment and letter box. We just realised this after speaking to a neighbour. No agent briefed us anything with respect to the equipments functionality, meter boxes, water supply etc. The person who was supposed to visit today to fix the non-working equipments(boiler) postponed his visit to tomorrow(living without hot water for 2 days). Now we have experienced an abrupt power cut, and have no idea whom to contact because no one gave us any briefing about anything. There is only one person named Sharon who has proved to be helpful in our situation.

Arunima · 5 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 14 June 2024

Hello, We're sorry you feel this way. If you would like to discuss this further, please email marketing@foliolondon.co.uk. Thanks, Folio Marketing Team.

3/5

Trustpilot

Updated review

EditAfter moths of being ignored Sharon was able to resolve the problem for me and returned my money back.Thank you Sharon..........,.........Disgraceful service!!!Used Folio years ago and recently they charged me incorrectly and made me pay twice some fees. (Years after leaving this renting company)After showing all receipts they have recognized it, but still they don't return my money back! Absolutely horrendous and lack of respect!Don't recommend at all.

Laura · 3 May 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Laura, Sorry you feel this way. We're aware that you're currently in contact with Property Management regarding these issues. Thanks, Folio Marketing Team.

4/5

Trustpilot

Responsive and great help

Good service, responsive and clear processes, all the communications and processes are smooth - Raidah Jooma helped me during the whole process.

Marina · 29 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Marina, Thanks for the honest and positive feedback on dealing with the team. We hope you settle into your beautiful new home :) Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Mr Hussain Kothia & the Folio team 👏🏼

Moving to a new home can be very stressful however the stress is eased when you have professionals who can help you through the process, that’s where Folio London comes in. Mr Hussain Kothia from Foliolondon was amazing, a true professional at what he does. He communicated with me effectively from when I first started enquiring about the property to referencing and finally till when I moved in, and till date still helps me through anything I don’t understand. Well done to Mr Hussain and the Folio team.

SirLouisRecords · 25 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Good Afternoon, We really appreciate this review, thanks so much :) Folio Marketing Team.

1/5

Trustpilot

No refund given after taking double rent

On the 1st of April, double the amount of rent left our bank account (we are talking of almost £4K). Fast forward to the next day, when we reach out to our property manager asking them why they would charge us double this month and to please refund the extra rent they took. Folio and Goodlord had asked us multiple times to create a standing order for rent payments, which is what we did straight away when we moved in and it worked fine for the two months prior. After living here for three months, Folio then decided to set up a second direct debit themselves. Causing the issue of the double rent this month. We hear back from our property manager three days after the issue telling us to call our bank and ask them to revert the payment. However, the money had long ago left our bank account and there was no way for our bank to revert it. It takes two extra days for our property manager to get back to us saying they have completed the credit of the extra payment that was made and the finance team will process the refund, which will reflect in 10 days and asking us to cancel the standing order (after originally instructing us several times to create one). While waiting for this to be solved, we also received an email from the concierge saying "work was due to start on the commercial spaces but that no contracts had been signed yet", so Folio didn't know who the occupiers would be. However, upon signing our contract in December, we were told these spaces would be open within 3-6 months and that Tesco was one of the occupiers (we actually have written proof of this). But from the concierge's email, it seemed like other people had been told the same, which seemed to be false information. We asked our property manager about this, to what they replied "they were not responsible for the commercial space and they hadn't been provided with any further details on who would be leasing these areas out". On an answer to said email, I CC'd the marketing person responsible for given us this information. This was on the 8th of April. As of the 22nd, we are still waiting to hear back on this issue. Going back to the double rent payment, we followed up once again with our property manager who (surprise, surprise!) is now on annual leave for the next whole week and the email address she provided as back up does not get back to us for several days in a row after quite a few follow ups. Again, keep in mind we are talking of almost £4K. Would you be able to go for a whole month with your normal life after paying double your rent? Because I know for a fact that some people would not be able to afford it, especially while renting in London. We have to buy groceries and pay other bills. But in the meantime, Folio is just disregarding every single one of our emails, which only increases our frustration and the mistrust in an agency that seems very nice at first but then completely disregards their tenants. At this point, with our property manager on annual leave and the Folio managers distribution list not getting back to our emails, my partner decides to leave a review on Trustpilot to avoid someone else from having the same problem. A marketing team copy-paste answer later that you can see if you keep scrolling down, we are now talking to someone else completely different who will “try” to sort the issue for us. How very kind! To no one’s surprise at this point though, this person also stops replying to our emails. But hey, on Trustpilot it says they are helping us. So at least they are saving face on here, which is the only thing that matters to them. Today, 21 days after asking our property manager to refund us the extra money given to Folio, we received a reply from them saying they “will need to follow up with the central finance team and ask them why this hasn’t been returned yet”. We don’t know yet how we will pay for our remaining bills or how we will be able to afford buying food for the rest of the month. We might need to take a loan, or ask family or friends to lend us some money. But it’s a real shame it is taking Folio all this time to give back money that does not belong to them.

Rebeca · 22 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Rebeca, We're very concerned having read this. We cannot see what Development or property this refers to and you haven't mentioned who your Property Manager is? If you would like to discuss further please email us, marketing@foliolondon.co.ukYou have already mentioned that your refund is sat with the Central finance Team at Notting Hill Genesis, meaning that you will receive your money soon. Please email marketing if you would like to discuss in futher detail.Thanks, Folio Marketing Team.

1/5

Trustpilot

Double rent was taken in the second…

Double rent was taken in the second month, still waiting for a refund 21 days later.Was told certain companies would be moving into the new development when viewing the property which turned out to be false.Reported fire hazards and damage after a large storm, both haven’t been addressed after a month.

Jamie · 22 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Jamie, This is a disappointing review to read and we'd like to assist you here. Please could you send an email to marketing@foliolondon.co.uk with your address, so we can look further into these issues for you. Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Responsive and great help

Very responsive and clear processes, all the communications and processes are smooth

Hin · 19 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Good Morning! Thanks for taking some time to leave us a review on Trustpilot :) We really appreciate it and it helps us more than you think! Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Fantastic Experience

My girlfriend and I were looking to rent our first place together, we contacted Folio and within a short time they had made contact with us. Our agent was Regan who was absolutely incredible from start to finish, he was very knowledgeable about the property and very honest with us about everything. Regan made it very clear that Folio is actually about helping us as renters and that so long as we look after the property there is going to be no issues, we had the freedom to live in it like it's ours which was very reassuring! On top of that Regan has been right there to answer all our questions, and settle any of our worries. I am so grateful for the support we have recieved so far and hope it continues once we have moved in, as Regan has set the bar incredibly high.

Daniel · 12 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Daniel, Thanks so much for the kind review. Always great to get feedback! Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Great, efficient service

We had a lovely experience with our agent Raidah Jooma, we got quick responses and direct answers, setting everything up was very easy and efficiently done. - Martin

Martin · 8 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Martin, Thanks for the lovely review! Hope you enjoy the rest of the day. Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Helped us secure a flat and we’re…

Helped us secure a flat and we’re extremely helpful throughout the entire process.

Will · 7 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Will, Thanks for the kind review. We're pleased to hear you're happy with the service. Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

We had to move out from our previous…

We had to move out from our previous place and I sent an email to the Folio team. One of their agents straight away answered me, I was very happy with the very fast customer service. Our Agent, Raidah was always helpful and available for us. She had answers to all our questions, she made sure that we getting the right flat and that we are happy with the results. Very kind and amazing person. I just wanna say thank you for being such a nice agent. The whole team is professionals. I can only recommend this Agency.

Eszter · 6 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Eszter, Thanks for the lovely review. We're so pleased to hear Raidah was helpful and attentive. We hope you settle into your new home. Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Raidah is a really helpful negotiator…

Raidah is a really helpful negotiator when helping us to find the perfect flat! Really appreciated all the help from the folio. Recommend to those who were struggling with renting a house.

Shao · 5 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Shao, Thanks for leaving this lovely review. We really appreciate hearing from our renters. Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Smooth and Timely

I was helped by Hussain, who promptly replied to all my emails and showed me flats within my price range that met the specification I told him. He ensured everything ran smoothly and in a timely manner and I had no issues thanks to his help!

Natasha · 4 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Natasha, Thanks ever so much for the kind review. We always appreciate the kind feedback. Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Wesley at Folio was excellent and very…

Wesley at Folio was excellent and very efficient. We was let down by a few other firms but within a day Wesley had us the best flats available and set up viewings straight away. The process of getting the tenancy signed couldn’t of been easier, so thanks for Wesley making our life easy!

Frank · 4 April 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Frank, Thanks for the review. We really appreciate feedback like this. Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Flat 13, 469 Purley Way

Flat 13, 469 Purley WayFrom the first day of enquiring about the property, Nathan has been professional and fast with the process. He is very down to earth and made us feel comfortable and stress free while showing us the property and explaining the whole move in process. We had nothing to stress about as he always dealt with all our queries. He made our move in process smooth and easy.I prefer a letting agency to a traditional landlord because its way more easy when its run like a business and Folio Ldn are excellent at what they do. I was really impressed with the Goodlord platform that they use. It made things a breeze. Folio have structure and it handles repairs, maintenance and various other processes in a timely and efficient manner. I will definitely recommend them to my friends and family.

Cade · 30 March 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Cade, Firstly thanks of all for leaving such a nice review and for sharing your experience online. We love hearing from those that have just moved in and are loving their new home. Have a lovely day, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Would highly recommend renting with Folio

I have been renting with Folio over 2 Years now. The team are amazing! Raidah our agent took time and answered a million of questions we had.Also our Property manager Gina always goes above and beyond to loof after us as tenants. Would highly recommend renting with Folio they really know how to make renting attractive

Mensah · 29 March 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Mensah, Happy to hear that you're satisfied with the level of service and overall experience. Have a lovely day, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Efficient

I had a chance to meet lovely Wes who showed me the flat in Chelmsford. Very friendly and professional, paid my holding fee for the place on spot and now moving in April. Thank you:)

Mili · 29 March 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Mili, Thanks ever so much for the review. It's great to hear positive feedback for our Lettings Team and we really appreciate these sort of comments as they help us so much. Thanks, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

Very Good experience

Very Good experience. I'm very happy how the Agent managed my case

PG · 24 March 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Thank you for the online feedback :) Have a lovely day, Folio Marketing Team.

5/5

Trustpilot

HIGHLY RECOMMEND!!!

In overall I’m very happy with the service. Wesley was very helpful during the process of referencing and moving in. He was always available for us when we had any questions. I highly recommend! Adam I

Adam · 23 March 2022 · Folio London (Dawes Street)

Agent replied · 13 June 2024

Hi Adam, Thanks ever so much for the kind review and for sharing your experience of dealing with Wesley. Have a lovely day, Folio Marketing Team.

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Questions about Folio

Which Folio office has the most reviews?

London (2) has the most, with 1,433 reviews rated 4.4 out of 5, followed by London (Dawes Street) with 941.

Where are the Folio offices?

The two Folio offices, by town:

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent