Trusted Agent profile Β· Redhill, Surrey

Choices Redhill reviews

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Great

736 reviews across 2 platforms

99 Brighton Road, Redhill, Surrey, RH1 6PS

Part of Choices, see every office.

Choices's office in Redhill, Surrey, at 99 Brighton Road, is rated 4.4 out of 5 across 736 reviews on two platforms, including 729 Google reviews rated 4.4. It won Trusted Agent in The Trusted Agent 2026 awards.

Google logo

4.4 / 5

729

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

7

Reviews on Facebook

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Awards

The Trusted Agent 2026 results for Choices, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the Redhill office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Amy Francis was super patient and quick at responding to emails

Julie Β· 27 July 2023

Agent replied Β· 26 August 2023

Thank you for your 5* review, this will be passed onto Amy. Regards CHOICES

4/5

Google

Charelle Treurnich was very helpful and quick in her responses. Thanks Charelle

Maryam Β· 27 June 2023

Agent replied Β· 26 August 2023

Thank you for your wonderful review - i have forwarded this onto Charelle. CHOICES

5/5

Google

Amy is very helpful, kind and attentive.

Chiara Β· 31 October 2023

Agent replied Β· 30 December 2023

Thank you for your 5* Review. CHOICES

4/5

Google

Vicky is quick to respond to the loosing floor issue in my unit πŸ‘ Nick Viila May …

Nicoretti Β· 14 December 2022

Agent replied

Thank you for your review. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager, Choices

5/5

Google

Amy is the best of the best πŸ‘Œ …

Fouad Β· 24 August 2023

Agent replied Β· 30 December 2023

Thank you for your review!

5/5

Google

Recently sold my property through Choices Redhill (that has previously been let through Choices Redhill) and found the service to be excellent - Nicola was extremely helpful, proactive and always provided a quick response

Steve Β· 26 October 2019

Agent replied

Thanks a lot SteveπŸ‘ …

5/5

Google

Excellent service. Rosie Thompson was very polite & promptly responds to queries and sorts things out very efficiently and quickly.

Nadarajah Β· 26 August 2022

Agent replied

Thank you for your positive review, Rosie is a trainee portfolio manager and therefore great to see she is making an impression. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager.

5/5

Google

Ivan and his team were first rate in selling my house. They were very knowledgeable about the current/local market and offered good realistic advice. They actually found a buyer before the house went on the open market. The team kept me well informed all the way through the sale to completion without any problems. I would definitely recommend themPositiveQuality

John Β· 25 August 2021

1/5

Google

Terrible customer service i have paid for a holding deposit and according to the new law that came on 1st of June 2019 it is refundable and according to them it non refundable/refundable when the property or offer of tenancy is withdrawn by the Landlord the tenant is entitled to a refund of the holding deposit in full within 7 working day. But now they said that i have given a misleading information but this is a completely wrong statement because the misleading information was in front of there yes. They only have said that so that could still my money. Just run from this people

Luinete Β· 19 November 2019

Agent replied

Hi Luinette We are sorry you are unhappy. We are 100% committed to ensuring we comply with all aspects of the regulations. Please can you submit a written account of your concerns to our customer service team and if we have made an error we will of course sort it out immediately.

4/5

Google

Dan Evans is responsive and accessible; key attributes for a portfolio manager in his line of work.

Michael Β· 15 October 2022

Agent replied

Thank you for the positive review. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager

5/5

Google

Sam Nourse has been really helpful getting us settled into our new home. Thanks very much Sam!

Mythic Β· 15 October 2022

Agent replied

Thank you for your review, I am glad Sam has been able to assist you with settling in to your new home. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager

5/5

Google

Sam Nourse has been absolutely brilliant in customer service. Always reply to any issues quickly. Thanks for great service

Hassaan Β· 17 July 2022

Agent replied

Thank you for your positive review. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager

1/5

Google

I moved into one of their houses, they told me the house will be painted before I move in there was also maintenance to do and all this is never done. Some of their workers are rude making life difficult and coursing problems for you ,you complain and they don’t do nothing. You report repairs and they don’t do anything. I don’t know if my landlord knows all this. They keep on saying contractor calls you and you don’t pick up but the thing is there are no miss calls from any unknown number. I think that’s a cover up.I pity the landlords but who knows. The whole problem is Redhill they manage the properties . Lydia Sinclair very good person,please keep it up and look for good place to work πŸ‘πŸ‘

Peggy Β· 27 August 2019

Agent replied

we can’t find you on our system, please can you email stephanieprior@choices.co.uk with details of your concerns

1/5

Google

From day one the letting side of Choices Redhill proved to be unprofessional and unreliable. Never returning calls and barely responded to emails. How they can operate a lettings business in such a manner is beyond all comprehension. My tenancy was due for renewal and I owed monies to them for my future rent. In order to pay them I left numerous calls which were not returned, sent multiple emails, all were not responded to. In the end due to their inconsistent communication payment for my renewal was late as was the renewal. So their strategy seems to be to ignore any responsibilities. In the end I had to ask my landlord to leverage them into responding. Bearing in mind this was in order to pay them. Never once did they apologise for being impossible to deal with, instead they made numerous excuses for their behaviour. At the end of this sorry business, my landlord ended their contract with them and went to a more professional agency. it's such a shame that this small office seems to be ruining the reputation of Choices. And to respond to your reply below...Yes that's how this review system works-funnily enough! And my description of events was factual...not hyperbolic. From your ill judged response, it sadly appears that your organisation needs training all around., And furthermore, I don't seem to be alone in this "court" in complaining about the Redhill branch. There seems to be a number of us with one-sided views, and they are very negative. I look forward to your next commentary...

Russell Β· 27 August 2019

Agent replied

On both sides perhaps? It’s funny how this platform can be a one sided court. I know nothing of your experience and I’m sorry if we were or are in the wrong but, without more information it’s hard to respond. I will nevertheless look into what happened and learn from it if we can

1/5

Google

STAY AWAY FROM THIS AGENT. They rented me a flat with a broken window withholding the fact that it was broken until I moved in and found out- curtains were over it when I viewed it, hiding it. They failed to fix it for the entirety of my contract, after I complained several times- they knew I would need to pay a fee to break my contract early so they didn't care if the conditions I lived in where abhorrent. They also failed to fix my boiler for days on and would not change it even after their contractor told them it was in a dangerously bad state. I would be left without hot water and heating at -2 degrees for days on end. I left my flat 3 months ago and it turns out my DEPOSIT WAS NOT SECURED EVEN THOUGH THEY SAID IT WERE. I have reported them to the property ombudsman and will be taking my landlord to court. AVOID AT ALL COSTS. They may be nice and polite before you sign a contract but after you do they will reveal how unlawfully irresponsible they are. Also, when they tell you to contact the Director- Stephanie Priory- it all nonsense- I emailed her months ago and she never got back to me. I have been through their formal complains process, they just couldn't care less once they've taken your money!

Stella Β· 28 July 2019

Agent replied

Dear Stella, I will ensure your allegations are fully investigated and we are sorry for any distress you have been caused. However your core allegations are both untrue and libellous and you should withdraw them. As a company we are part of the Ombudsman Scheme, we are also part of a client money protection scheme, we have professional indemnity insurance, we have a complaints procedure which can be used by all our clients and I would encourage you to follow it. We do not seek to evade responsibility if we re in the wrong. If, as you say, your deposit was not secured this would be a one off and as a company we would be as interested as you in understanding how this could have happened. In terms of the state of the property, we do not seek to conceal condition and we use professional inventory companies so a record of the condition of a property is there to look at. Where we are not the Landlord or managing agent sometimes we cannot effect repairs without authority but this would not apply to issues of safety and habitabliity. As I have said we will investigate this complaint and endeavour to learn from any mistakes that may come to light, however we must insist you withdraw your libellous and untrue statements

1/5

Google

My god these agents are tyrannical in the way they treat tenants. Constant harassment as they want to sell the property and want showings for potential buyers or new tenants (as we are leaving due to the House being for sale). After weeks of dry heat there were weeds in the front yard and they reported it through the Bond company. Didn't even email to ask me why it was slightly overgrown. A week after I was able to tend to the garden they email saying a contractor will clean it and I will be charged. STAY AWAY FROM CHOICES! They are very expensive with charges, and do all they can to access your bond.

Greg Β· 28 July 2019

Agent replied

Sorry to hear you haven’t been satisfied with your experience. We are happy to investigate if you get in touch. It is our intention to treat all our customers fairly. Our charges are not high compared to our competitors and we make no money from claims on your deposit

5/5

Google

What a great asset Vicky Hall is to your company very helpful in dealing with our tenants

Robert Β· 15 September 2022

Agent replied

Thanks Robert, that’s lovely feedback

5/5

Google

Beth has been very helpful. Breath of fresh air. Thank you Beth

Maggie Β· 7 March 2023

Agent replied Β· 26 August 2023

Thank you for your positive review regarding Beth, this will be passed onto her. Kind regards CHOICES

5/5

Google

We recently dealt with Beth Gage in organising some tree works at a rental property and are very happy with the service provided. Beth was quick, efficient and great to work with. Thank you!

Issy Β· 2 December 2023

5/5

Google

Amy is really good agent, always on the ball and I got quick responds

Alex Β· 14 December 2022

Agent replied

Thank you for you review. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager

5/5

Google

Hi Matthew, I would just like to thank you for everything over the past few months, you have been so proactive and helpful and especially over the last week have really helped in order to get this completed before Christmas which was my aim. I would definitely recommend choices and again would like to thank you for your hard work. Also a special mention to your colleague Nicola who has also been a great help. Thanks again! Hannah

Hannah Β· 23 December 2019

Agent replied

Thanks very much for your review and your feedback which is always welcome.

5/5

Google

Beth was really helpful and responded quickly with any information needed.

Samantha Β· 28 February 2023

Agent replied Β· 26 August 2023

Thank you for your positive review. Kind regards CHOICES

5/5

Google

Service provided by your staff Sam Nourse was very prompt and helpful. She deserves 5 star Rating

Kiran Β· 17 July 2022

Agent replied

Thank you for your positive review. Kind regards, Karen Gunner, Customer Services Manager, CHOICES

5/5

Google

Choices Estate Agents Sutton office are the most professional, attentive and responsive team I have come across lately. I had 3 viewings and dealt with Dan, Daniel & Gabriella; they were very understanding, professional, attentive, and accommodating. Doing business with them has been smooth like butter. I wish this team the best, always.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Dipti Β· 22 June 2021

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Choices's Google reviewsLeave Choices a review

Questions about Choices Redhill

How many reviews does Choices Redhill have?

Choices's Redhill office has 736 reviews across two platforms: 729 on Google, 7 on Facebook (across the whole business).

What is Choices Redhill's rating?

Choices Redhill is rated 4.4 out of 5 across all 736 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 729 reviews.

Has Choices won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Choices, Redhill won Trusted Agent.

Where is Choices's Redhill office?

Choices Redhill, 99 Brighton Road, Redhill, Surrey, RH1 6PS.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.