Every review we hold for the Basingstoke office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIt's 30 years since we last moved home so we were full of trepidation, but Romans managed to make the whole experience smooth, and as pleasant as such a major change to our lives could be.
Keith Β· 29 July 2019
Agent replied
Thank you for your kind words and feedback relating to your dealings with Romans of Basingstoke. I will pass your feedback onto the sales team. Best wishes Louis d'Espagnac, Residential Sales Director.
β
β
β
β
β
4/5
GoogleBest letting agents I have used so far, very happy with our new home, we have not quite moved in yet but so fair so good. Sarah had been very helpful, thank you guys :)
Heather Β· 4 October 2019
Agent replied
Hi Heather Thank you for taking the time to review your recent experience with our Basingstoke branch. It's pleasing to read your comments about Sarah and glad she has provided you with a positive experience. We will be sure to pass the feedback on. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Romans
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRomans helped greatly with a recent purchase - thoroughly recommend Ben Plowman and Danielle Head in particular.
Ben Β· 8 February 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic. Made everything easy. Would recommend romans. The best estate agents I have dealt with
Tony Β· 12 February 2023
Agent replied
Dear Tony
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
4/5
GoogleDenise Hurn has always been thorough during inspections, at the same time lovely as she maintains her professionalism during visits making it not a daunting experience.PositiveProfessionalism
Tinotenda Β· 24 August 2021
Agent replied
Dear, Tinotenda Kaziboni, we are very happy we could provide you with a positive customer experience.
Kind regards
Customer Care Team
β
β
β
β
β
2/5
GoogleOkay service from the basingstoke office.
Disappointing effort from everyone else. Feeling very let down and on our own up to recently when I had to bring in the big guns (the mum).
Bryony Β· 30 July 2019
Agent replied
Hi Bryony, thanks for taking the time to leave us a review. Weβre sorry to hear youβve not been happy with the service youβve had from some of the departments youβve dealt with, we pride ourselves on providing our customers with the highest level of service throughout their dealings with us particularly if any issues arise so itβs a shame to hear you havenβt received this. Sadly there have been a few complicated issues with repairs throughout the tenancy, we can understand that these would have been frustrating to experience. We regret that the works havenβt been able to be resolved earlier for you and are sorry that you had to involve family members to assist with resolutions; the works are being conducted and hope these will be done swiftly. We recognise the importance of our customers comments about their experience with us as ultimately its this which allow us the opportunity to evaluate our service and see how we can improve moving forward. Weβd like to extend our apologies for the dissatisfaction caused and that you feel the level of service youβve received from us has not been up to the high standards expected of Romans. We really hope moving forward weβre able to deliver a level of service youβre happier with and turn your experience into a more positive one. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Romans
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service and response from Mandy Tann as always! She really looks after the tenants and make my life so much easier as a landlord.
Jon Β· 21 May 2021
Agent replied
Dear Jon Price,
Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback
All the best, Customer Care Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleProbably one of the slowest and most unproductive estate agent I have ever dealt with. So many unresolved issues. No hot water for a month being just one of them...
James Β· 24 December 2019
Agent replied
Hi James, Iβm very sorry that youβve not been happy with the service youβve received from us. We understand the importance of providing a high level of service to our customers and recognise that effective communication is such a key factor in allowing us to do this, our staff always try to be contactable for our customers both over the phone and via email, we hope that issues raised with them will be addressed within a timely manner and that any calls which are missed or messages left be returned at the earliest opportunity but are saddened to hear that this has not been the case throughout your experience. In regards to maintenance, we pride ourselves on providing our tenants with the highest level of assistance throughout their tenancy, particularly if any maintenance issues arise, so it is disappointing to hear that you haven't received this. We are keen to look into this further to see where we can improve, please get in touch with customerservice@leaders.co.uk with your full name and the address of the property so we can investigate the matter.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleDenise has always been great and professional.
ΓdΓ‘m Β· 29 June 2023
Agent replied Β· 29 July 2023
Dear ΓdΓ‘m FehΓ©r
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat service, many thanks to Nicco Di Piazza for being so helpful and kind!
Alex Β· 29 July 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAlways helpful, friendly and accommodating. Lovely staff π β¦
Dominique Β· 28 February 2023
Agent replied
Dear Dominique
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
4/5
GoogleLettings team did a great job finding new tenants even despite the lack of co-operation from the incumbabt tenants (who only allowed Tuesday afternoons for viewings!).
Nick Β· 29 July 2019
Agent replied
Hi Nick Thank you for review of our Basingstoke office. We are pleased the team could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if there's anything further we can do to assist. Kind regards Romans
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad very good dealings with this branch if you need anything and need a quick response ask for jake top guy π β¦
Charlie Β· 29 July 2020
Agent replied
Hi Charlie Thank you for the recent 5 star review of our Basingstoke branch. We are very pleased to hear that Jake could provide you with a positive experience and we will be sure to pass on your feedback. Don't hesitate to be in touch should you require anything further. Kind regards Romans
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service both pre and post sale. Got the job done professionally and safely during a tricky COVID period! would definitely recommend
Tim Β· 16 October 2020
Agent replied
Hello Tim Atkins
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAbsolutely awful.
Failure to help or resolve any issues.
Constant battle for any assistance.
Worst management company of any property I have ever experienced
Katie Β· 29 July 2019
Agent replied
Hi Katie, weβre really sorry to hear that you have been unhappy with the service you have received from us here at Romans throughout your tenancy, we pride ourselves on providing our tenants with the highest level of assistance throughout their experience particularly if any maintenance issues arise, so it is disappointing to hear that you haven't received this from us. I understand that since receiving this review that Shirley Jarvis the Area Property Manager for Basingstoke has reached out to you to communicate with you around your concerns and she has apologised for the issues you have faced. I am aware that during these communications you voiced your intention to raise a complaint and so a copy of our in-house complaints procedure has been provided to you to allow you to do this, weβre sorry that we havenβt been able to resolve this for you yet but hope that by following this process that we can find a resolution you are satisfied with and hopefully restore some of your faith in our service moving forwards. Kind Regards, Romans
β
β
β
β
β
1/5
GoogleWorse than bloody useless.
Paul Β· 13 January 2023
Agent replied
Dear Paul B,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleΒ£900 in fees for 2 references and an inventory for a 1 bed apartment, I think someone there lives in cuckoo land.
Ovidiu Β· 29 July 2019
Agent replied
I am sorry to see your response. We are committed to ensuring our fees are clearly displayed, in line with the proper codes of conduct and are confirmed with all our tenants prior to them reserving a property through us, taking into account any additional work required ahead of the commencement of the tenancy. If you have any concerns regarding our charges or our service I would be happy to speak to you . Kind Regards Richard O'Neill
Regional Lettings Director
β
β
β
β
β
2/5
GoogleOverall you havenβt been great. Iβve contacted Romans serval times about stuff going wrong in the flat and had no response
Billie-may Β· 15 December 2019
Agent replied
Hi Billie-May, our apologies we havenβt been able to respond to this sooner. We're disappointed to hear of the negative experience you have had with us and our team in Basingstoke. We would like to get some more details about your experience with us to find out what issues are outstanding and we will try our best to turn your experience around. If you are willing to do so then please reach out to me at jgilliland@romans.co.uk or contact me on 01344758596. Kind Regards, Joe, Romans
β
β
β
β
β
2/5
Googlemanagement key was out with handyman for a long time after a job, no one noticed until another job was needed
Xiaoyuan Β· 15 December 2019
Agent replied
Hi Xiaoyuan, our apologies we havenβt been able to respond to this sooner. Itβs disappointing for us that you haven't been happy due to the issue with keys. We want all our Landlords to be happy with the service they receive from us as really want to provide peace of mind during the management of their property but itβs a shame that we werenβt able to do this. We'd like the opportunity to discuss this with you. If you are happy to do so then please reach out to me on 01344758596 or write to me at jgilliland@romans.co.uk so we can discuss how we can turn your experience into a more positive one. Kind Regards, Joe, Romans
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAgreed to rent a property , chased constantly for a week (everyday) and was promised a call back everytime so i went elswhere . 2 weeks later and still waiting for a call back and I see the property is now let. Thanks for letting me know. Found somewhere else to live .
Richard Β· 29 July 2019
β
β
β
β
β
4/5
GoogleJon Dawson, excellent service. really helpful and accurate information really appreciated for your help during my purchase the property.
We Β· 31 December 2019
Agent replied Β· 30 December 2023
Hi Jitprasad Thank you for your review. We're pleased to hear that Jon provided an excellent service for you and hope to be of assistance again in the future. Kind Regards, Romans
β
β
β
β
β
4/5
GoogleJon Dawson, excellent service. really helpful and accurate information really appreciated for your help during my purchase the property.
Jitprasad Β· 25 December 2019
Agent replied
Hi Jitprasad Thank you for your review. We're pleased to hear that Jon provided an excellent service for you and hope to be of assistance again in the future. Kind Regards, Romans
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAgreed to rent a property , chased constantly for a week (everyday) and was promised a call back everytime so i went elswhere . 2 weeks later and still waiting for a call back and I see the property is now let. Thanks for letting me know. Found somewhere else to live .
Gri Β· 26 November 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic team and amazing service!!!!!
Thank you, Sarah for your help and support.
You are the best!!
Miha20b Β· 29 July 2020
Agent replied
Hi there Thank you for the 5 star review of our Basingstoke branch. It is very pleasing to read your comments and glad Sarah and the team could provide you with a great service. We will be sure to pass the feedback on. Don't hesitate to be in touch if there's anything further we can do to assist at any stage. Kind regards Romans
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.