Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 3/5
GoogleNot a bad place, got an accommodation through them but the accommodation was thrash due to the flat mates and this was not their fault but the landlord. I feel that they should do more thorough checking before giving.
Mary · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
Agent replied
Hi Mary
Thanks for your feedback. We realise that you had some problems with your tenancy, but these weren't really our responsibility.
As you say, the problems you had with the other tenants weren't in our control. We are in charge of helping you find a place to live. We can't really control whether you will all get on.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 1/5
GoogleI feel so sorry for anyone who has to deal with these guys. I have been waiting for my deposit to be returned for over a month now and they have been so thoughtless and completely awful to deal with over this issue. I have called over 4 times to ask why this hasn't been sorted AND emailed in a letter of complaint which has had no response despite claiming they reply within 1 working day. Generally, their email correspondence is very poor and service is just abysmal. Not only would I never recommend them to anyone, I will be going out of my way to warn people to steer clear ! Would give 0 stars if I could.
Anusha · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
Agent replied
Dear Anusha
Sorry that you had issues getting your deposit back.
Unfortunately, although we asked for your bank details to pay the deposit to you, human error meant that there was a delay.
We totally understand that it must has been infuriating to have to hang around waiting for us to pay a deposit you had every reason to believe was coming back to you.
Sadly, mistakes do happen. I, on behalf of the team, would like to apologise that this mistake adversely affected you. Please accept my apologies.
I am concerned that your complaint hasn't been responded to. Please could you send it directly to me, so I can make sure it's followed up for you.
My email address is james.mason@purplefrogproperty.com.
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 5/5
Googlevery supportive and informative in regards to sorting rent and paperwork. would highly recommend. Leah was especially helpful in resolving any issues.
Alex · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
★★★★★ 2/5
GoogleGenerally they're good for the housing setup, however they can get things easily lost such as payment records and repair contractors are generally slow to repair. Happy with their service for now and living on a property of theirs for a second year, however I would very much like to see a boost to the overall service they provide.
Jamie · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
Agent replied
Hi Jamie
Thanks for your honest feedback. I have sent it over to the accounts and maintenance departments, so they can have a look at what went wrong.
We hope that you enjoy your new house this year!
Kind regards
James Mason
james.mason@purplefrogproperty.com
★★★★★ 5/5
GoogleLeah you have been awesome. Thank you so much in guiding me step by step through my swap over agreement and clearing up with me my rent and how much I am owed back. You have been truly honest and refunded me my deposit and rent promptly. Really appreciate your help!
Reuben · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
★★★★★ 5/5
GoogleI booked an accommodation with Purple Frog in Birmingham near the University Of Birmingham.
These people were very nice in giving good options to choose from and were very helpful in the process of booking.
I am very much thankful to Leah Wyre for making my bookings and contract process easy and smooth.
I was able to sign the contract from India only and their online support is very good.
They help in making the process very smooth and simple.
Highly recommended for students
Abeer · 16 September 2019 · Purple Frog Property Bristol
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Fong · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Anirudh · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Bilal · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Klaudia · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Callum · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Dear Callum Plews
Sorry to see we only rate one star. Please could you drop me an email at james.mason@purplefrogproperty.com, so I can find out what went wrong?
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Jay · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Hi Jay
Sorry to see that we only rate one star. We last spoke to you in November 2018 when you enquired about a house that had already been let.
I can't see that you've used our services since then. But I'm very concerned that between then and now something's happened that's upset you enough to leave a one-star rating.
Please could you drop me an email at james.mason@purplefrogproperty.com, so I can find out what's happened since we last spoke?
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Godly · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Natalia · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Yh · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Dear Yh Ch
Sorry to see we only rate a two-star rating.
Please could you drop me an email at james.mason@purplefrogproperty.com so I can find out what's gone wrong? Once I've heard from you, we can see what can be done to set everything right.
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
james.mason@purplefrogproperty.com
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
James · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Dear James
Sorry to see we only warrant a 1-star rating. I can't see you on our tenant database.
Please could you drop me an email at james.mason@purplefrogproperty.com so I can find out what's gone wrong?
Once I've heard from you, we can see what the issue is and try to put it right.
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Rishi · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Hi Rishi 02
Sorry to hear we only rate one star.
Please could you drop me an email at james.mason@purplefrogproperty.com? It would be great to her what's gone wrong so we can put it right.
I look forward to hearing from you.
Kind regards
James Mason
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Pritin · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Sam · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Dear Sam
Sorry to see that you're unhappy with us.
I can see that you were in the same tenancy as another reviewer who was angry that we had not returned your deposit yet.
Looking at your tenancy, I can see that your bills proofs were only returned on 4th October. We did ask you before your tenancy ended in August to provide this information. We sent this request several times and made it clear that we could not return your statements without it.
I have asked the deposits team to look into why you haven't received your statement yet. We try to return deposits 5-10 working days after we have received the information from you.
Please let me know when you get your statement. Apologies for the delay.
Kind regards
James Mason
james.mason@purplefrogproperty.com
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Mollie · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
Agent replied
Hi Mollie
Sorry for the delay in returning your deposit. I can see that the payment has now been returned.
Thank you for your patience.
Kind regards
James Mason
james.mason@purplefrogproperty.com
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Ellie · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Jonah · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Olivia · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Leah
Trude · 16 September 2019 · Purple Frog Property Nottingham
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.