Trusted Agent profile · East Sussex

Verified

Mishon Mackay estate agents in Hurstpierpoint, Hove, Brighton and 1 more

4.6

★★★★★ Excellent

1,991 reviews across 5 offices and 2 platforms

Mishon Mackay has five offices, in Hurstpierpoint, Hove, Brighton (two offices) and Rottingdean (East Sussex). Together they have 1,991 reviews on two platforms, rated 4.6 out of 5 overall.

Google logo

4.6 / 5

632

Reviews on Google

All 5 offices

Trustpilot logo

1,359

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Our offices

Mishon Mackay's five offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every Mishon Mackay office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

5/5

Trustpilot

Professional and efficient service…

Professional and efficient service received from Sue to purchase a new investment property.

Michelle · 23 May 2022 · Mishon Mackay Hove

5/5

Trustpilot

Perfect service a real gentlemen

Rating only, no written review.

Michael · 19 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you Michael.

1/5

Trustpilot

Terrible customer service. We miss Home Leasing.

Phoned about twenty times today about not having any hot water due to a broken tap. Didn't even pick up. No showers for us. Have also had the exact same email sent from a robot every day for 5 days in a row that doesn't even make any sense saying I need a guarantor when I have one and my money has gone through my guarantor every month for the past 6 years, I have responded to the email but continue to get the same one in reply from them. I have tried to phone and they don't pick up. We want home leasing back. We have been loyal, helpful tennants and are very annoyed that this letting agent has taken over and is already screwing us over.

Ellen · 18 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Dear Ellen, Thank you for your honest review. We take our reviews seriously and see how we can try to improve or the reasons behind them.In the case you mention, unfortunately when you tried to call us our phones and internet were down. This was an out-of-the-ordinary situation and was rectified as quickly as possible. Since then, any issues raised have been put in hand. We apologize that you felt that you were being emailed by a ‘robot’ however this is an automated email reminder that is sent from our tenancy platform. This was prompting the guarantor to complete a necessary task and once this task was completed the automated email reminders would stop. If you would like to discuss any of this further please contact us on customercare@brandvaughan.co.uk.

5/5

Trustpilot

Very helpful

Very friendly staff. Always quick to respond to emails and very helpful.

Sophie · 17 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you Sophie.

5/5

Trustpilot

Speedy

We were able to view, apply, and have our application confirmed in the space of 24 hours. Pretty speedy stuff, very happy with it.

Tommy · 17 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

This is great to hear, thank you Tommy.

5/5

Trustpilot

Efficient and Great Communication!

Really efficient and quick to respond! Very communicative and helpful with any queries you have.

Caren-Louise · 14 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the feedback Caren-Louise.

5/5

Trustpilot

Great service

Really good. Samim and Glen especially were great and kept things moving along when it appeared to have ground to a halt. Many thanks.

Mike · 12 May 2022 · Mishon Mackay Hove

5/5

Trustpilot

Fantastic service

Fantastic service, easy to book viewings and entire letting process was straightforward and easy to follow. They work with good platforms like GoodLord which makes life much easier having all documents and next steps in one place. They are also very responsive, I had a couple of things to sort out in the property after I moved in and always got a reply within hours.

Aline · 10 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the feedback Aline.

5/5

Trustpilot

He was very helpful and polite he…

He was very helpful and polite he helped me with everything I needed with it all explained in a way easy to understand.

Matthew · 6 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the 5 stars Matthew.

5/5

Trustpilot

Josh was so swift with contacting us…

Josh was so swift with contacting us and was extremely helpful, we really appreciate how easy they made the experience for us! :)

Holly · 6 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you Holly, we will pass your kind message on to Josh.

5/5

Trustpilot

Josh was incredibly helpful and…

Josh was incredibly helpful and efficient in helping us to organise our application. Would definitely recommend Brand Vaughn. Excellent service!

John · 6 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Great to hear this John, thank you for the 5 stars.

5/5

Trustpilot

good service

Very good team with good service

Vicky · 6 May 2022 · Mishon Mackay Hove

5/5

Trustpilot

It was a great experience to work with…

It was a great experience to work with Mishon Mackay.The staff were always amiable, and we have not ever had any issue in 6 years time. The company is very professional and we recommend them for the future for anyone who is looking for superb estate agents.

Konrad · 5 May 2022 · Mishon Mackay Hove

1/5

Trustpilot

Don’t bother

After viewing a flat online was told the landlord was happy to accept the application and asked to put down the deposit money I asked to view the flat in person the next day first- after viewing said I was happy to go ahead and was told I’d be called later that day with next steps but literally never heard back even after calling to chase and was told I’d be called tomorrow but they never even followed up to say it had gone to someone else extremely unprofessional during a stress inducing time of trying to find somewhere to live

Anon · 1 May 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for sharing your feedback. We aim to be a team centred around integrity, care and understanding so we’re sorry your experience didn’t match expectation.Please feel free to reach out to us on customercare@brandvaughan.co.uk if you would like to discuss this more.

4/5

Trustpilot

Very happy overall

Very happy overall. Our agent called us when we had questions and was prompt to reply/find answers when and where he didn't have them.

Cailin · 28 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you Cailin.

1/5

Trustpilot

Liars, manipulative marketing and an empathy vacuum.

Overall our experience with brand Vaughan has been extremely stressful and caused us all significant unexpected financial stress, if 0/5 was an option that is what I’d give them. On the viewing we were not told about needing to pay a months rent (£700) 5 months prior to our student loans being paid. I don’t know where any company expects students who are working part time to pay £700 upfront without a student loan. Especially when this is not explicitly expressed. There is 0 empathy for our situation and no respect when it comes to the honest mistake made by the letting agent who failed to inform us of not only a holding deposit, but also the first months rent and security deposit. Meaning have paid £838 before even stepping foot in the door for a single room in a extremely average house. Not only that but we were also told the incorrect rent in the viewing. This agent LOVES to use manipulative language in their marketing to ensure that people view properties thinking they are affordable when actually they cost potentially hundreds more each month. Honestly, I would never trust this company, they do not provide you with any empathy or security. Moving out of home for the first time with these cowboys as your bridge to your (rogue and unempathetic) landlord has been an extremely stressful process.

Anonymous · 28 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for sharing your feedback. We aim to be a team centred around integrity, care and understanding so we’re sorry your experience didn’t match expectation.Please feel free to reach out to us on customercare@brandvaughan.co.uk if you would like to discuss this more.

5/5

Trustpilot

Very helpful and professional

Joshua was extremely helpful in our recent move to Brighton. Given it was a couple of our first times moving out he helped guide the process with the upmost professionalism. I would recommend Brand Vaughn to anyone searching for a new place who want good coordination with their move.

Ben · 28 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the feedback Ben.

5/5

Trustpilot

A good experience

Thank you George and Samim for coordinating the sale of our property. It was very comforting that whenever I needed an answer to one of the many questions that arose during the sale of the property, there was always someone available to give a calm, thoughtful response.

Steve · 28 April 2022 · Mishon Mackay Hove

5/5

Trustpilot

Josh was a pleasure to deal with

Josh was a pleasure to deal with, answered all of my questions quickly and helped make the admin side of the lettings process smooth and efficient. Thank you

RG · 27 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the review.

5/5

Trustpilot

Flat letting

Agent very helpful and quick

Barbara · 27 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you Barbara.

5/5

Trustpilot

Highly recommend dealing with the…

Highly recommend dealing with the friendly efficient office always had time for me

Lake · 21 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for the 5 stars.

5/5

Trustpilot

Would recommend

I purchased my first property through Mishon Mackay (Brighton) and Glenn was super helpful, patient, very speedy in his communication and efficient with liaising with the vendor. Thanks for putting up with my first-time-buyer nerves. Samim, George and Leanne were also a pleasure to communicate with. Always professional and courteous. Would happily use you in future to let/sell.

VC · 20 April 2022 · Mishon Mackay Hove

5/5

Google

Beth and Lisa worked very hard to find a buyer and then ensure the transaction went ahead as quickly and smoothly as possible. Attention to detail is often spoken about but rarely delivered. It was great to see this in abundance at Mishon Mackay.

Paula · 16 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 16 June 2024

Hi Paula This is such a lovely review and we are very grateful. Both Beth & Lisa work so hard to ensure that their clients receive an excellent service and it's so nice when that is appreciated. Good to see that the transaction went through relatively smoothly. Thanks again Steve Neocleous Mishon Mackay

1/5

Trustpilot

Very poor - Avoid

Very poor service all round. Have used in the past to buy and sell and was previously very pleased but not any more.Asked to value my property, they turned up over 20 minutes late with no call to advise me of this. Valuation was promised by the end of the day and still has not arrived 2 days later.Company appeared arrogant and not interested as they have so many properties to sell. Very good at saying how wonderful they are but with this level of service it will not last long. Avoid - there are many better agents in Brighton.

Anonymous · 15 April 2022 · Mishon Mackay Hurstpierpoint

Agent replied · 26 December 2024

Thank you for sharing your feedback. We aim to be a team centred around integrity, care and understanding so we’re sorry your experience didn’t match expectation. Please feel free to reach out to us on customercare@brandvaughan.co.uk if you would like to discuss this more.

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Awards

Industry awards

Mishon Mackay and its branches won ESTAS awards in one year, most recently 2023.

ESTAS winners in one year, the group and its branches: 2023.

ESTAS awards by year, 2023

Source: ESTAS winners lists, as published, linked by year.

Want Mishon Mackay to help?

Send Mishon Mackay a message.

What do you need help with?

Mishon Mackay will use your details to contact you about this. See our privacy notice.

Questions about Mishon Mackay

Which Mishon Mackay office has the most reviews?

Hurstpierpoint has the most, with 1,302 reviews rated 4.6 out of 5, followed by Hove with 1,042.

Where are the Mishon Mackay offices?

The five Mishon Mackay offices, by town:

Has Mishon Mackay won any awards?

Yes. At the ESTAS 2023 awards its branches won 1 Best in Postcode award.

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent