Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly professional business
Not one single thing, but the whole experience of being involved with BUPA for 2 separate surgeries, convinced me that they are an outstanding provider of health services.
Thank you.
From app, customer services, referral handling, authorisation to pre, post and actual surgery, its been a seamless process.
Errol · 12 October 2026 · Leaf Living Fleet
★★★★★ 5/5
TrustpilotRapid support at time of need
Rapid support at time of need. Referral from Sports & Medicine consultant to Rheumatologist handled supportively, rapidly and efficiently at a time when my primary focus was on getting well.
Martin · 12 October 2026 · Leaf Living Fleet
★★★★★ 5/5
TrustpilotEasy Experience
The experience was easy from using the app on my phone to setting up the call with the clinician to the next steps for the first session. My call was with Karolina who had a relaxed calming demeanour. I appreciated the follow up call on safeguarding.
Laura · 12 October 2026 · Leaf Living Fleet
★★★★★ 3/5
TrustpilotThe Claim form is incredibly buggy and…
The Claim form is incredibly buggy and hard to use, i suspect on purpose. they have known about this issue for a long time but refuse to fix it. maiking it difficult to claim is a cheap move
Albinas · 12 October 2026 · Leaf Living Fleet
★★★★★ 5/5
TrustpilotHarsha the physio was great
Harsha the physio was great, took the time to listen to all of my needs and training requirements and followed up with an email and app with videos and workout timer to help keep me on track with my excersises.
Ashwin · 12 October 2026 · Leaf Living Fleet
★★★★★ 4/5
TrustpilotGreat people skills from staff
Gabriel · 11 October 2026 · Leaf Living Stonehouse
Agent replied · 12 October 2026
Hi Gabriel,
We are glad you enjoyed your experience with our friendly and attentive team. Thank you for taking the time to share your positive feedback with us.
Kind Regards,
Marcus
Linden Homes
★★★★★ 5/5
TrustpilotRhodri was particularly helpful
Rhodri was particularly helpful. I and my husband got good information about linden homes properties and all options available to us.
Bunmi · 10 October 2026 · Leaf Living Stonehouse
Agent replied · 12 October 2026
Hi Bunmi,
Thank you so much for the five-star rating and wonderful feedback. We are delighted to hear that you and your husband received such helpful guidance and clear information regarding our properties and the different options available to you.
Kind Regards,
Marcus
Linden Homes
★★★★★ 5/5
TrustpilotI expected professional support and I…
I expected professional support and I received it
Customer · 9 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 11 October 2026
We appreciate your feedback and are so pleased to hear that we provided the high level of assistance you were anticipating. Thank you for your 5-star rating!
★★★★★ 5/5
TrustpilotI was extremely pleased with Bupa
I was extremely pleased with Bupa. Everything was extremely fast and straightforward, from booking the GP appointment to obtain the referral. Highly recommended!!
Enrico · 9 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 12 October 2026
We're so pleased to hear that your experience was fast and hassle-free, from setting up your GP visit to receiving your referral. Thank you so much for your kind recommendation and positive feedback!
★★★★★ 5/5
TrustpilotCataract Surgery
I recently underwent eye surgery for cataract removal. The booking process and customer service received from the BUPA team was first class. Completely satisfied.
Mr · 9 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 12 October 2026
We are delighted to hear that you had such a seamless experience arranging your procedure. It is wonderful to know our team provided first-class support during your treatment, and we truly appreciate your kind feedback.
★★★★★ 5/5
TrustpilotCouldn't fault anything
Couldn't fault anything. The whole process was faultless and bupa were so helpful.
Mark · 9 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 12 October 2026
We appreciate your wonderful 5-star rating. We are so pleased to hear that your experience went seamlessly from start to finish and that our team was able to support you so well throughout the entire journey.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI've had a really frustrating…
I've had a really frustrating experience with Bupa. Honestly, the whole thing feels like a scam. You keep paying, but when you actually need something, it turns into a fight.
When I contacted customer service, they couldn't even find my account. Having taken my money, they then had no idea what to do about it. I was passed from person to person, and everyone gave me a different answer or none at all. Nobody took ownership of the problem or seemed to know how to fix it.
Simple things that should take five minutes turned into weeks of chasing. It feels like they make everything as hard as possible so you give up. I expected help when I needed it, not a runaround. I wouldn't recommend them.
Vas · 8 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We are truly sorry to hear about your frustrating experience and the difficulties you faced when trying to get help. We've reached out for membership details so we can look into this further. Many thanks
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent from start to finish
Mr · 8 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We are so pleased to hear your experience was excellent throughout. We truly appreciate you taking the time to share your wonderful feedback with us!
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally good quality service from Bupa…
Really good quality service from Bupa online GP, with thorough evaluation and clear next steps and fast and efficient follow through.
L · 8 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We are so pleased to hear that you had a great experience with our online GP. It is wonderful to know that you received a thorough assessment, clear guidance on your care, and prompt follow-up service.
★★★★★ 5/5
TrustpilotEasy to use app
Easy to use app. Easy to claim. Quick turnaround.
Kassandra · 8 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We appreciate your positive feedback! We are so glad to hear that you found our app user-friendly, the process straightforward, and our service fast.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery professional
Very professional and asked the right questions to hopefully point me in direction of right specialism
Julie · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We are happy to hear that our targeted questions helped guide you toward the right specialist for your needs.
★★★★★ 3/5
TrustpilotConcerns over Dental coverage
Concerns over the recent addition of one dental and one hygienist appointment.
The branch I visited took all details and seemed happy booking on phone yet all got very confused and long delays after appointment with phone calls and questions over my member number to confirm it was free. On phone they were told they could not provide any further information to confirm I was entitled to a hygienist also. They said to phone despite fact the email already said what I was entitled to. Also it was suggested there maybe discount as a Bupa member on any treatment but then other staff said they believed there was none. Despite this the staff were all friendly and calm.
Dentist suggested hygienist every 6 weeks to which I pointed out I'm entitled to one appointment there is no way I can also afford an appointment every 6 weeks. It also seemed I was offered every treatment under the sun.
Sadly felt a bit like a money extraction exercise.
Not 100% convinced on it as an option yet.
Dan · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent visit. We appreciate your positive comments about the calm and friendly nature of our team, but we hear your concerns regarding the confusion surrounding your membership entitlements, treatment plan recommendations, and the overall experience.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience with Bupa UK
Great experience with Bupa UK! My husband submitted a refund claim for my dental hygienist visit (£50 refunded out of £80). The process was super quick, and the money arrived in our bank account within 10 days. Very satisfied!
VeronikaNeubo · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that submitting the refund claim for the dental hygienist visit was quick and easy, and that the reimbursement reached your bank account promptly. It is wonderful to know you had such a satisfactory experience with our service.
★★★★★ 5/5
TrustpilotQuick resolution of my request
Quick resolution of my request. Helpful and professional customer service staff.
Parviz · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We appreciate your 5-star rating and wonderful feedback. We are so pleased to hear that your request was resolved promptly and that our team provided you with supportive and skilled assistance.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDenied my claim on a technicality
L · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your feedback. We regret that your recent policy evaluation did not yield the expected outcome.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe whole process was mostly seamless…
The whole process was mostly seamless with friendly staff which made the health problem easier to deal with highly recommended
Ms · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We're so pleased to hear that your experience was seamless and that our friendly team could help ease the process during a difficult time. Thank you so much for your kind words and high recommendation!
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible service and entitled staff…
Terrible service and entitled staff unapologetic for the **** service provided. Stop sending me 'survey'... the feedback will not change until you change BUPA!
FLB · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for sharing your feedback. We acknowledge your frustration regarding the poor attitude and unhelpful assistance you experienced, as well as the unwanted survey requests.
★★★★★ 5/5
TrustpilotDr Henriksen
This was an annual check up with Dr Henriksen, through my BUPA Insurance at Shawfair, Edinburgh.
Everything runs smoothly and you feel at ease right from the start. Would highly recommend to anyone who is going through Cardiology treatment.
Simon · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
We are so pleased to hear that your annual check-up went so smoothly and that you were made to feel at ease right away. Thank you for taking the time to share your experience and for recommending our cardiology care.
★★★★★ 3/5
Trustpilotlong wait
I thought the waiting time to book an appointment would be shorter. Instead, I have been waiting for 10 days to be contacted about an MRI
VC · 7 October 2026 · Leaf Living Fleet
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your feedback.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.