★★★★★ 1/5
GoogleTerrible service as a tenant, problems with the return of my deposit and they were useless.
Cathal · 28 July 2019 · Aspire Battersea
Agent replied
Hi Cathal - Sorry you are unhappy with your tenancy and return of your deposit. I should stress that we do not act as `property manager' for this property and therefore the management of the property including the return of your deposit is not within our direct control. We understand that due to a dispute between yourself and your landlord as to the condition the property was left in and rent that was outstanding the case is now with Tenancy Deposit Scheme to resolve. They will no doubt arbitrate between yourself and your landlord.
★★★★★ 5/5
GoogleI've worked with Tom and his office in Wandsworth for over a year now. His team are always professional and supply honest market advice which is essential in the current climate. Would highly recommend buying or selling through Aspire.
Ben · 28 July 2019 · Aspire Battersea
★★★★★ 5/5
GoogleI have had our house fully managed by Aspire for over 8 years, their professional and friendly approach is first class. When the time comes to let our house again, Aspire will be our first port of call. Jerry McDonagh
Kerry · 28 July 2019 · Aspire Battersea
★★★★★ 5/5
GoogleSuperb company. Very helpful and accommodating. Michael and Olivia were a pleasure to deal with. I would highly recommend.
Rodney · 28 July 2019 · Aspire Battersea
★★★★★ 5/5
GoogleI have purchased and let with this agency on multiple occasions and this is the agent I always go back to. This is not your usual pushy sales driven estate agents which is a breath of fresh air. Professional and get the job done, I highly recommend.
Matthew · 28 July 2019 · Aspire Battersea
★★★★★ 5/5
GoogleAspire sold our flat as the market turned down for the asking price: quite an achievement! Gary Hamilton was excellent, giving us straightforward marketing advice which turned out to be accurate. When the solicitors lost their sense of urgency, he reinvigorated them so that we completed on time. I would recommend Aspire to others thinking of selling.
Simon · 28 July 2019 · Aspire Battersea
★★★★★ 5/5
GoogleI sold a property through Clapham South. I found Chris and Amber to be extremely helpful throughout the transaction. I couldn't speak more highly of the Abbeville Team.
Katie · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleI have been dealing with Aspire for some years. They are excellent very professional pleasant and helpful. Brillient estate agent it dos what it say on the tin. Highly recommended
Aref · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleAmber was friendly, efficient and informative and very helpful throughout the sale process!
Will · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleAmber at Aspire Clapham South was a true professional in managing the sale of my property. She worked tirelessly from marketing right through to completion - driving the process - to ensure a smooth sale. Keeping both parties and their solicitors informed at all time. Great experience
Tim · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleAmber was fantastic in supporting my purchase of a flat in Clapham, she was key in moving the deal through to completion.
Hannah · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleUnfortunately I did not find through Aspire but instead a competitor, however had my opinion changed on agents whilst viewing with Amber. Very informative and could not do enough to try and help me find. Strongly recommend Aspire and their staff.
Henry · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleAspire were absolutely invaluable in successfully negotiating not just the sale of my property but overcoming every single hurdle along the way. I felt very confident in and reassured by the determination and professionalism.
Sara · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 5/5
GoogleLovely Amber has been helping me buy my flat for the last six months. Due to circumstances beyond our control, at several points the sale looked like it wasn't going to go through, but Amber remained positive and reassuring throughout. I'm finally in and I couldn't be happier.
Arrulz · 28 July 2019 · Aspire Clapham South
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Patricia · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Laurence · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 5/5
GoogleGreat people!
AAK · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 5/5
GoogleTrustworthy - different from the rest.....would definitely recommend
Daimalos · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 1/5
GoogleDisastrous client relationship management - Disorganized, little knowledge of the properties for rent, very expensive and unhelpful overall when issues arise. Plenty of other agencies around to choose from to stay away from aspire $$...
Stephane · 28 July 2019 · Aspire Balham
Agent replied
Hi Antoine, I am sorry to hear that you are upset with the service you received from Aspire. We take all reviews seriously to avoid this happening again in the future so please pop me an email to lauren.burnett@aspire.co.uk so we can discuss further. Kind Regards, Lauren Burnett Lettings Director.
★★★★★ 5/5
GoogleI've worked with both the sales and lettings side, most recently with Lauren, and I have always found everyone to be very straight up, friendly, helpful, professional and conscientious. Lauren, thanks for being so organised. Aspire will always be my estate agent of choice.
Meriem · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 5/5
GoogleWe bought a house in balham through Aspire, they were very helpful and efficient. They helped stay on top of the chain so that process was quick and painless. Thanks guys.
David · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 5/5
GoogleHad an amazing experience with Aspire. The team are super friendly and go over and beyond. Buy far the most positive experience i've had. Would recommend.
Open · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 1/5
Googletl;dr Terrible agency for both landlords and tenants. In my tenancy, they completely screwed over both the tenants and the landlord, costing us all lots of money. Also, they don't do inventories correctly - so landlords effectively have no protection for the deposit.
I had the misfortune of being a tenant at one of Aspire's properties in 2017. I started my tenancy just 3 months before the tenancy agreement came to an end, but was assured that the landlord would renew the tenancy. Some of the other tenants decided they wanted to leave at the end of the tenancy, for whom we found replacements. However, Aspire pressured the landlord into completely re-letting the house, presumably so they could collect more fees, and he eventually caved in and kicked us all out. We were given less than a months' notice, despite the contract specifying a 2 month notice period.
To make this even worse, Aspire hadn't even found new tenants to move in. As a result, the landlord had to lower the rent, get other agencies to desperately look for tenants, and in the end I believe the house was empty for a few weeks. After the tenancy, the landlords disputed our deposit, perhaps to try and claw back some of the money Aspire cost them. However it came to light that the only inventory for the house was done in 2014, almost 4 years before my tenancy, and the dispute adjudicator refused to consider it as evidence. This should worry any landlords reading this - your deposits effectively aren't protected at all, because Aspire are trying to save money by not doing inventories.
David · 28 July 2019 · Aspire Balham
★★★★★ 1/5
GoogleWhich part of the phrase "no junk mail" are you having difficulties with?
Steve · 28 July 2019 · Aspire Balham
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.