Every review we hold for the Warrington office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWarrington Leaders Staff are highly professional and experienced, they response fast with details, as a Tenant, I could also feel that they well managed the owner's property. I had quite a lot of question regarding the processes, but they sort out fast with answers all the time. I highly recommend owner or tenant to go for this branch. Keep up the good works! Cheers!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Nick · 22 June 2022
Agent replied · 21 June 2024
Dear Nick
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 4/5
GoogleOn the whole the team are very helpful and knowledgeable, however we don't seem to get feedback from viewings without having to contact them ourselves and often if we ring and the team member is not available they do not return our calls and we have to ring again. We also don't always get notice of when viewings are taking place therefore we cannot insure that the property is fit to be viewed ie tools and paint etc lying around.
David · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi David, thank you for taking the time to let us know about the service you have received from the Leaders team at Warrington. We are pleased to read that overall you are happy with the service you have received but acknowledge your points raised in regards to communication and viewings. Your comments will be relayed onto the team as feedback such as yours allows us to make changes and improve our service moving forward. Thank you again for taking the time to let us know how we can improve. If there is anything else we can do to assist then please do not hesitate to get in touch. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleHaving trouble getting to view a property Leaders Warrington are selling. Seem to be not enough staff to do viewings. Booked five days previously to view and changed my itinery to suit! Agents cancelled on same day of viewing , saying he was doing other viewings elsewhere, (ours was a 5.30 viewing!) . if it were a house i was selling i would not be happy that prospective buyers were not able to view, hence how do you expect to sell it!! No doubt the owner is totally unaware his property is not Leaders first priority! Leaders offered to rebook for another day but i am not changing my itinery for it to be cancelled again!!
Pauline · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Pauline, we’re really sorry to hear of the issues you have faced with us when attempting to view a property. We always aim to provide our customers with the highest level of service and are saddened to hear that we haven’t been able to deliver this to you in your experience. I understand that since receiving your review that Mike the Sales Manager from our Warrington branch has reached out to you to discuss the situation, to offer his apologies for the mistake that the team made and to also offer transparency as to what went wrong. Whilst we believe that the situation you faced had arisen as a result of human error we can appreciate how frustrating and inconvenient this may been for you and so would again to offer our sincere apologies for this and that the service you received fell below the high standards we expect of Leaders. We will learn from this mistake to try and ensure other customers do not face similar issues and really hope that should you decide to use Leaders again in future that we are able to deliver a level of service you are happier with. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleIf I could give no stars, I would. This team in Warrington are atrocious. They lie about topping up electricity meters whilst you're at work and you typically end up with more than three days without electricity every time. This has happened not once but multiple occasions. They really can't do their jobs properly. I emphasize again, they REALLY don't know how to do their jobs properly as providing a service to their tenants.
By the way, they will actively lie to you on the phone so they can sit on their big wobbly bums and not work during those working hours.
Stay away from them. They give you only pain and suffering.
Stephanie · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Dear Stephanie, we are disappointed to hear of the negative experience you had with the team at Leaders Warrington. As a business we would like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to Beth at the branch on 01925 394248 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one. We hope to hear from you. Kind Regards Joe Gilliland Customer Care Manager
★★★★★ 5/5
GoogleAfter a stressful period of searching for a property to rent I managed to secure one with Leaders Warrington. From viewing the property to moving in I found the whole experience professional and courteous. Alisha and Becky have been great to deal with during the process and really do go above and beyond with their assistance.
Alan · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Dear Alan Howard
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleRented a property off this firm, property failed an emissions test due to no central heating and single glazed windows, when we phoned up we got told it's our fault we accepted the property, because it was against the law the landlord was then forced to do work on the property within a certain time in which he decided to sell it from under us.
All said and done, this company doesn't care about the condition of the property they rent out, even if it's illegal, and will find everything they can to keep your bond when you do leave.
Sian · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Sian Thompson, thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that you had a negative experience with our Warrington branch, as we always strive for the best service possible. At your earliest convenience, we would be grateful if you could get in touch with the branch manager on 01925 474 747, or contact customerservice@leaders.co.uk.
★★★★★ 5/5
GoogleI am very happy with the service that Leaders gave me. I rung up to ask for advice on renting a property as i have never done this before and the staff member took about 15 minutes of their time to advise me on how much i would need, where to rent and when to start looking as i have a new job in place for September. I will defo be be using leaders when I come over from the USA and I will recommend this company to all my girlfriends.
Thanks
Sophie · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Sophie, thanks for leaving us such a great review and recommending us! It's great to hear that you are pleased with your experience with our Warrington branch. We hope to welcome you back soon!
★★★★★ 1/5
GoogleAwful company to deal with. Staff have huge attitude problems, don’t explain things properly and constantly make mistakes then blame you. Listed property for rent at wrong price, not once but twice. Avoid at all costs
Stuart · 27 July 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Stuart Malone,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleIf i could give less i would. I had about 6 viewing on the same property cancelled a hour before due to "inconvenience for the tenant" after telling me it had already been confirmed with the tenant. I also got told by Danielle that someone had already viewed the property on a day that my viewing got cancelled! I then rebooked and stated if the viewing doesn't go ahead this time, that will be the last time i'll be making a attempt to view. To which i got told "i've stressed to the tenant and my colleagues that this viewing has to go ahead and if it cancels you'll be given notice". I emailed this morning (day of the newly booked viewing) confirming the viewing was still taking place and got no response. I rang 3 times and got a answer the 3rd time, i was told no one is available to ask about it and i'd get a call back right away. I never received a call back! Absolute waste of time and money! I'd recommend that everyone AVOIDS dealing with these time wasters!
K · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Karl, we are sorry that you have had a negative experience and feel this way. Unfortunately, unless we have a tenants permission to go into the property we cannot enter the premises, in this case the viewings were cancelled by the tenant on numerous occasions. We are really sorry for the inconvenience this has caused however, the team did everything in their power to try and get the viewings arranged for you on your chosen dates/time. If you would like to discuss this further then please don't hesitate to email customerservice@leaders.co.uk
★★★★★ 2/5
Googlehaving recently used Leaders to rent a property in Warrington, if it wasn't for Danielle Reed, who made what became a difficult transaction, in the end a pleasurable experience, on this occasion i probably would have withdrawn from doing any business with this company. But because of the way Danielle took control over the agreement from other incompetent staff members, the tenancy went ahead. I would certainly not recommend Leaders from my own personal experience, poor customer care by the managers, thankfully some of the staff take their role more seriously.
Neil · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Neil, thank you for you feedback. We are sorry to hear that you have had a negative experience with our Warrington branch but pleased that you were happy with the service from Danielle. We always strive to offer a high standard of customer service and apologies if you feel this was not what you received. We would like to investigate this further - please could you email customerservice@leaders.co.uk with your property details so we can look into this.
★★★★★ 5/5
GoogleI used Mark and his team and was delighted with the way they listened to my requirements and suggested suitable properties. I was impressed at how professional he was which is echoed in the way the team dealt with me. If you need a business to work on your behalf I would highly recommend Mark and the team at Leaders Warrington
Dave · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleJust spoke to Jane Healey at Warrington and very pleased with the way she dealt with everything. Very professional.PositiveProfessionalism
Karen · 26 October 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear Karen Taylor,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Dan for helping my son find a place to rent. Highly efficient and professional in his dealings
Steve · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Steve Metcalfe,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff at Leaders are always accessible and highly professional, Amy is particularly polite and responsive. She is very responsible and execellent at customer care!
Muzaffar · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review letting us know about the service you have received from the team at Leaders Warrington. We hope you have a great day! Kind Regards Joe Gilliland Customer Care Manager
★★★★★ 5/5
GoogleThanks Dan for doing a superb job... consistently kept me informed, identified any issues and sought solutions - great customer service
2inspire · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
GoogleMassive thanks to Bethany who was friendly and professional! I was really impressed with the service and would definitely use Leaders again.
Daniel · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Daniel, we are really happy to read such a great review about Leaders Warrington and are so pleased to hear how impressed you have been with the service you received from the team. We will ensure your comments and thanks are passed onto Bethany and know she will be thrilled to have received such wonderful feedback. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleAm awaiting return of keys that seem to of been lost in post, will need to get a locksmith as leaders seem to of lost keys ,will forward invoice to leaders ,as keys would of been better left at office and not sent by post as claimed !!
Update! Have only responded since they received invoice ,hasnt been any other communication,lets see how long before we receive payment!!!
G · 27 October 2019
Agent replied · 25 October 2024
Hi George, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves so are disappointed to hear of the issues you had with the return of keys and that your experience with us was not a positive one. I’ve had the opportunity to discuss your review with Mike the Sales Manager at the Warrington branch and understand that he has communicated with you around this issue in the past; Mike has advised that it had been agreed with you that the keys could be posted back to you but regrettably in doing so they do seem to have been lost which we appreciate has caused disappointment and inconvenience, we have recently received a formal complaint from you in regards to these issues which in line with our complaints process will be investigated and responded too, we hope that by following this process we are able to resolve your concerns however at this point would like to offer our apologies because of the situation and that you feel the service you received has not met the high standards expected of us. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleJust recently taken a flat to rent from these guys and have to say they're absolutely top class. Had an issue with the wooden floor and it's been sorted very quickly with minimal fuss. Huge props to Rebecca Hubbard for getting it sorted, she's very efficient and a fantastically pleasant person to deal with. 10/10 from me, would highly recommend
Daniel · 26 October 2021
Agent replied · 25 October 2024
Dear Daniel Ohio,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleMy first time renting a property and the team in Warrington are amazing. James who I dealt with was very polite and answered any queries I had really quickly. Even when he wasn't available, Adam, Natalie or Mark were always on hand to help as well. Really impressed with them!
Janet · 22 June 2020
★★★★★ 1/5
GoogleAm awaiting return of keys that seem to of been lost in post, will need to get a locksmith as leaders seem to of lost keys ,will forward invoice to leaders ,as keys would of been better left at office and not sent by post as claimed !!
Update! Have only responded since they received invoice ,hasnt been any other communication,lets see how long before we receive payment!!!
George · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi George, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves so are disappointed to hear of the issues you had with the return of keys and that your experience with us was not a positive one. I’ve had the opportunity to discuss your review with Mike the Sales Manager at the Warrington branch and understand that he has communicated with you around this issue in the past; Mike has advised that it had been agreed with you that the keys could be posted back to you but regrettably in doing so they do seem to have been lost which we appreciate has caused disappointment and inconvenience, we have recently received a formal complaint from you in regards to these issues which in line with our complaints process will be investigated and responded too, we hope that by following this process we are able to resolve your concerns however at this point would like to offer our apologies because of the situation and that you feel the service you received has not met the high standards expected of us. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel is excellent. He is polite, gets the work done and keeps you informed. Absolutely fantastic service.
Kamlesh · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Kamlesh Mohan,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
GoogleThe rental process was painless, and I can honestly say that Jordans have taken an interest with a, non invasive, 3 month review, both for me and the landlord. No problems whatsoever, and would have been 5 star except rent is payable 3 days in advance (which I wasn't expecting), and so I've been playing catchup to get ahead. Now I'm there and look forward to a long and happy relationship.
Stephen · 24 June 2015
Agent replied · 21 June 2024
Thanks for your review Stephen - we also look forward to a long and happy relationship. Should you have any problems then please feel free to contact one of the team who will only be to happy to assist.
★★★★★ 5/5
GoogleJust recently taken a flat to rent from these guys and have to say they're absolutely top class. Had an issue with the wooden floor and it's been sorted very quickly with minimal fuss. Huge props to Rebecca Hubbard for getting it sorted, she's very efficient and a fantastically pleasant person to deal with. 10/10 from me, would highly recommend
Daniel · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear Daniel Ohio,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Warrington team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI am in no doubt that the sale of our flat would never have been completed without the commitment, perseverance and all round professionalism of Michael Foreman. As such I cannot recommend him and Leaders highly enough. Despite many setbacks, he was a constant voice of calm and reassurance and remained determined that the sale could, and would go through. A truly outstanding service.
Elaine · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hello Elaine North
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Leaders Estate Agents Warrington
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.