Every review we hold for the Slough office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
FacebookThe Frost Partnership have been our Management agents for over 10 years. Their team of Letting agents in particular Caroline have been outstanding in getting our property rented quickly and smoothly.
On the Property Mangement side I have to call out Ciara Jewsbury. Her customer service and attention to detail has been outstanding. She has worked diligently on getting issues resolved quickly, has been super responsive and shown great leadership. I am so so impressed with Ciara and know she will be super successful in any projects she takes on within The Frost Partnership.
Emily · 10 May 2021
Agent replied · 30 April 2023
Hello! how are you doing today? I found your post very interesting and decent, you have lovely and beautiful photos I must admit.
sorry for writing all these here, I tried sending you a request but it fails due to the bad signal, here with me. you might understand what I mean if you're very familiar with Facebook App. I hope you don't mind sending me a friend request or perhaps write me on messenger App. thanks for your understanding... greetings
★★★★★ 5/5
GoogleWhen I instructed Neilsons to do the conveyancing for my sale, I thought it was all going to be straightforward. The buyer had some very last-minute requests and things started to look uncertain only two weeks before we were supposed to …
Monica · 2 March 2026
Agent replied · 2 July 2026
Thanks so much for taking the time to leave a review, Monica! We’re really pleased Kara was able to support you through those last-minute challenges and help get everything over the line in time for your move. Conveyancing can definitely … More
★★★★★ 5/5
GoogleI really appreciate the help Kevin provided during the purchase of my home. His support throughout the process, clear communication, and proactive guidance made everything much smoother. I would definitely recommend him to anyone looking for a reliable and knowledgeable estate agent.
Charlene · 1 March 2026
Agent replied · 1 June 2026
Thanks very much for taking the time to write this fantastic feedback, Charlene. We're delighted that we were able to successfully guide your through the process of purchasing your new home. Our team pride themselves in being helpful & … More
★★★★★ 5/5
GoogleOn behalf of my mother and I, we were very impressed with the team at Ewe. Really excellent service, great communication, nothing was too much trouble and they clearly know their market extremely well.
Chloe · 1 May 2026
Agent replied · 1 June 2026
Thank you for sharing this wonderful feedback, Chloe. Your kind comments about the service and high levels of communication that you received from our team have really made our day. We really appreciate your feedback & support. Best wishes,
★★★★★ 5/5
GoogleSam at Kremer Signs has been absolutely fantastic to work with. Her customer service is exceptional, she’s been patient, helpful, and always quick to respond to any questions. Nothing has ever been too much trouble, and she’s made the whole …
Long · 11 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing !!! Approximately 1 week from advertised my house is sold subject to contract and cannot give the staff at Chester le Street branch enough thanks in helping me through this process there sound honest help and advice for me was …
John · 20 February 2026
Agent replied · 20 May 2026
Many thanks for your kind words John, we will ensure the team at Chester-le-street receive your positive feedback. We are so sorry for the loss of your wife but glad we were able to make the house sale a lot less stressful and streamlined for you. We wish you our best and would be glad to assist you in the future.
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give them zero stars, I WOULD.
If I could give them zero stars, I absolutely would.
This also applies to Mackenzie Homes management in general as sometimes it’s hard to distinguish the difference between these two companies.
Disgusting and appalling service, especially from Pooja. She is not helpful with any issues that arise during your tenancy. She only reaches out to you when it is beneficial for her.
Firstly, when I first moved into the property the balcony was disgustingly dirty. The building has a massive problem with pigeons and to simply put it, they made a mess everywhere. There was pigeon poop all over my balcony for weeks on end. I was unable to use my balcony for WEEKS after I moved in. Then they finally decided to sort someone to clean it after weeks of me complaining and nagging them about it.
Secondly, the building then had plumbing issues which resulted in waste pouring down in the garage directly onto my car. It took them MONTHS to sort this issue after complaints from tenants. The building STANK of poop for months. The management kept saying they are not responsible for this problem and it’s Thames water’s fault and they kept going back and forth for weeks before finally fixing it.
Lastly, Pooja will continue to harass you even after your tenancy runs out. She shows no empathy towards any issues you might be going through. She is only chasing a commission and if you happen to stand in her way, she will do everything in her power to make you feel bad. She sends unprofessional emails and threatens to inform third parties of your personal situation which is not quite legal. They will try to scam you off your money and make sure that you don’t get your deposit back. They will add some “interest” rates to your rent and will justify it with saying it is in your contract.
Please if you ever decide to rent with them, make sure that you read the tenancy agreement multiple times and understand every single point as they will make things up as they go.
I would not use their services ever again even if they paid me for it.
To conclude, the whole experience was quite literally $hit.
Nicole · 20 April 2024
★★★★★ 1/5
GoogleCowboys don’t use - they ignore instructions on orders then attempt to charge extra for missing board parts! Asked to remove from database just ignorance at best keep pestering for years after - poor customer service and best avoid
Ashtead · 11 March 2026
Agent replied · 11 July 2026
Hi Simon,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you feel disappointed, as this is never the experience we aim to provide.
As you may recall, we previously had several conversations regarding your order, where there was some confusion around additional posts that were not included on the original quotation or invoice. As these items had not been ordered or paid for, we simply asked that they be paid for separately. To help resolve the situation, we offered a discounted unit price and arranged express delivery at no additional carriage cost, as a gesture of goodwill.
At the time, we apologised for any confusion and did our best to reach a fair resolution, particularly as we had worked together for several years prior to this order.
We would also like to apologise for the recent contact you received from a newer member of our sales team who was canvassing locally and was unaware of the historic situation.
While we respect your views, we remain confident that we acted fairly and transparently throughout, and we were genuinely keen to resolve the matter positively. We would always welcome the opportunity to work with you again in the future and hope we may be able to rebuild your trust over time.
Kind regards
★★★★★ 1/5
TrustpilotNegative move out experience
Moving in was absolutely fine and I had no issues at all. Unfortunately, moving out was a completely different experience. They tried to deduct as much as they possibly could from my deposit, charging extremely high prices for things that were honestly ridiculous.
They even attempted to take utility bills from my deposit before they had been emailed or sent to me, and before I was even aware of the amounts. I ended up winning the appeal, which says enough.
I was recommending them at first, but the way the end of my tenancy was handled has completely changed my opinion. I understand contracts and fair charges where things are left behind, but instead of being honest with pricing, they go straight for the highest charges. Overall, I’m extremely disappointed with how they tried to get money out of me.
Fallx · 23 December 2025
★★★★★ 5/5
GoogleFrost made the sale very smooth and stress free for us
We are very impressed with Mathew’s high level of professionalism and his consideration of our work schedule
He was able to arrange all bookings at our convenience
Moji · 16 March 2026
Agent replied · 13 April 2026
Thank you so much for taking the time to write this fantastic 5 star Google review for Matthew and our Slough Sales team. We are delighted to hear that they made the sale very smooth and stress free for you with a high level of professionalism from Matthew. We will pass your comments on to him and to our senior management team.
Best wishes to you from all at The Frost Partnership Estate Agents
★★★★★ 1/5
GoogleFrom a Landlords perspective this is a terrible scheme.i have had tenants trash my property cost me £1000s of pounds to put right and Flatfair offered £342 because the tenants disagreed with the charges. These tenants are now able to go and …
Gary · 2 February 2026
Agent replied · 2 June 2026
Dear Gary,
Thank you for sharing your experience. We appreciate how frustrating it can be … More
★★★★★ 1/5
GoogleI took out a no deposit scheme with Flatfair via my property management company and I deeply regret it. I was sold on the concept of ease and straightforwardness for both landlord and tenant. If it glitters too much it's definitely NOT …
Ugorji · 2 February 2026
Agent replied · 2 June 2026
Dear Ugorji,
I’d like to apologise for the delay in resolving your end of tenancy case, we … More
★★★★★ 5/5
GoogleI rent the property through them Nabid and Georgina were really helpful. Thank you for all the support.
Zunaira · 15 June 2025
Agent replied · 13 April 2026
Thank you so much for this 5 star Google review for our Slough Lettings team and especially Nabid and Georgina. We are so pleased to hear that they were were really helpful and supportive. We will pass your comments on to them and to our senior management team.
Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents
★★★★★ 1/5
GoogleDisappointing experience. Took time off work to attend a viewing, only to have the agent discuss a live offer with the seller in front of me during the appointment. …
Jordon · 10 May 2026
Agent replied · 20 May 2026
Thank you for your honest feedback. We're genuinely sorry your viewing experience didn't meet the standard you, and we, would expect. Your comments have been noted and we'll make sure lessons are learned. We wish you every success with your property journey, and we're sorry we weren't able to make a better impression.
★★★★★ 1/5
TrustpilotLandlords be aware I had never used…
Landlords be aware I had never used them before April this year and in 30 years of property rental business I have never come across such an unscrupulous and unprincipled team of amateurs. The tenant introduced was a complete con man who paid no rent from month 3 and Frosts still send landlord statements with rent collection fees when they have failed to collect any rent for six months! I should have kept my property empty rather than rent it out through them.
Tufan · 10 December 2025
★★★★★ 5/5
GoogleMark has been incredibly helpful and supportive during this process of buying a house. He is friendly, funny and patient. It was such a good experience in a stressful time!
Lizaan · 25 December 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI have absolutely no words but AMAZING and FANTASTIC re Allison Dalrymple of Property Personnel. Allison contacted me in November 25 re a job opportunity.. within half an hour I had an interview lined up… Although I didn’t get the position …
Rachel · 28 January 2026
Agent replied · 28 June 2026
Good evening Rachel,
Thank you very much for your lovely review, we really appreciate you taking the … More
★★★★★ 5/5
GoogleAn outstanding experience with this agency. Nabid, Ricky, and Jovan make a truly professional, efficient, and supportive team.
Highly recommended if you’re looking for a smooth and reliable property journey.
April · 4 May 2026
Agent replied · 7 May 2026
Hi April - Many thanks for taking the trouble to post this fantastic 5 star Google review for our Slough Lettings office. We are delighted to hear that you had an outstanding experience with this professional, efficient, and supportive team and that they are highly recommended by you. We will pass your comments on to them and to our senior management team.
Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents
★★★★★ 5/5
Facebook'We have had nothing but great service from the Frost Partnership over the last year we have been looking for a property. Anthony Prokopiou has been amazing all the way through, going above and beyond and even though we were not able to finalise a property with Frost, Anthony has continued to follow up with us.
The whole team are great at follow up, making appointments and scheduling on time. They know their properties inside out so are able to answer questions there and then.
We couldn't recommend them highly enough and will definitely use Frost when we come to sell our property and purchase a new one.
Honestly couldn't have asked for a better partnership than Anthony and the team!'
Ramon and Bindi Sharma
Highlands Lane, Chalfont St. Peter
Bindi · 6 March 2020
Agent replied
Hi Bindi,
Many thanks for taking the time to write this fabulous recommendation for Anthony and the Chalfont St Peter team.
We are delighted to read that they have provided you with a professional and proactive property service, and that you will definitely use them again in the future.
We will pass your comments on to all involved and to our senior management team.
Best wishes to you from all at The Frost Partnership
★★★★★ 5/5
GoogleWorking with Making Plans Architecture was an absolute pleasure from start to finish! Their expertise and creativity brought our vision for our hair and beauty salon to life. From the initial concept phase to the final execution, they were …
Erika's · 26 July 2024
Agent replied · 26 July 2026
Hi Erika, thanks for your review. It was a pleasure working on your project, what a transformation and I wish you all the best with the business.
Regards
Matt
★★★★★ 4/5
GoogleGreat service. The team are professional, courteous and supportive. Their knowledge of the area and the market was invaluable.
Alison · 20 July 2026
Agent replied · 10 August 2026
Many thanks for taking the time to give this feedback to the Chester le Street team. We look forward to assisting you in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleA very helpful team they gave me plenty of guidance and support throughout the whole process. I have no hesitation in recommending ewemove to anyone planning their next house move.
Christine · 1 May 2026
Agent replied · 1 June 2026
Thank you for sharing this brilliant feedback, Christine. We appreciate that the property journey can be something that our clients need guidance with, and we're always willing to offer that helping hand. Your feedback & support are very much appreciate, and it was a pleasure working alongside you. Best wishes,
★★★★★ 5/5
GoogleI used Matterport for years, and honestly, it worked very well, but when it came to rendering the house, the process was very slow, so I unsubscribed.
I switched to Floorfy, and it also works very well, although it's a bit, or even quite a bit, faster than Matterport, and the captures are a bit slow.
Now I use Eyespy360. I can say that I can take photos of a house and create a 360-degree view in 12 minutes, and I get a floor plan of the house and a 4K "dollhouse" view. I've been using it for over two years now, and for the moment, I'm sticking with Eyespy360 because it's a fantastic platform.
Inmobiliaria · 29 November 2025
★★★★★ 1/5
GoogleIf you're a renter and you can avoid using Frost then I'd recommend you to go elsewhere. They very much support a landlord over you. It has just taken us over 6 weeks to get our deposit back because the landlord stopped replying to the estate agents. Instead of the estate agents releasing the payment they wanted to give the landlord 3 months from after the date we moved out before they would give us our money back. Even though we told them this wasn't acceptable it wasn't until we got the Deposit Protection Scheme involved that we actually heard back from Frost.
We found out that the flat we were renting had been sold by a sign in the estate agents window - which was really distressing. Turns out the Landlord had asked them not to tell us because they wanted us to stay in the full contract, which would have meant we would be moving out on the 20th December. When we pointed it out to the estate agent what a bad time this would be for us to find a property to move into they were like 'Yes that would be a terrible time to have to find somewhere' . . . obviously not terrible enough for them to think it was worth letting us know.
Also if you're a Landlord you might want to think twice about using Frost - there were times when I genuinely believe that the landlord had ok'd for work to be done but Frost had such a little handle on things that this took months to sort out. Our property wasn't secure for 2 months due to wrong parts being purchased and contractors 'forgetting' and then Frost claiming that they never knew about the issues even though there were multiple email trails - It was even flagged by the inventory clerk on entry! But dear Landlord, I wasn't to worry because 'if your house gets broken into the Landlord is liable'.
Also if you're a landlord selling your property through Frost and it's a property that is currently tenanted, be aware that Frost wont always be leading the viewings, if they find out the tenants are in then it will be the tenants showing your potential buyers round! We were rung up and asked to show people round so many times and we could have so easily have lead these viewings and put buyers off.
This is my first google review - but I really felt I needed to warn people of what a terrible time I have had with Frost Partnership and if I could save anyone the grief I thought it was worth it.
Lizzy · 15 December 2019
Agent replied
Hi Lizzy,
The Frost Partnership social media team here. We have advised Head Office about your complaint. Please could you email your contact details and a copy of your review to marketing@frostweb.co.uk, so that this matter can be investigated.
Many thanks
Kind regards
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.