Every review we hold for the Retford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor quality materials used and bad…
Poor quality materials used and bad customer care services.All promises are completely unfulfilled, just ask the owners to give a 5-star NHBC survey report.I believe that the building has passed the NHBC building inspection standards, but the house I received does not meet the standards. I do believe that there is something ulterior motives behind it.
Raymond · 27 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
We're sorry that this has been your experience with us Raymond. We have been advised by the regional team that contact has been made to reconfirm the decision made. Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotCharlotte was thorough and informative…
Charlotte was thorough and informative and very professional A pleasure to deal with.
Kenny · 22 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for sharing your experience with us so far - we really appreciate it Kenny!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent efficient service
Lorraine has been excellent so far at Coatham Gardens.
Jennifer · 28 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Excellent Review - We will share this with Lorraine right away!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotKaren was exceptional
Karen was exceptional! (Clare Gardens)
Nigel · 20 February 2024
Agent replied · 11 June 2024
Exceptional Review - We will pass on to Karen straight away!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotOne of your employees
One of your employees, her name is Gillian, she is the best! She is very professional! She was very patient and answered every question I had. She help me a lot. I'm very satisfied with her service and very grateful for all the help she gave me.
Pion · 15 June 2024
Agent replied · 19 June 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us.Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotHall hill Development Dunbar …
My Wife and myself had an excellent experience when purchasing our home, which was facilitated by Donna who showed great knowledge and understanding and was very informative of the process we were going through and the support that would be in place to keep us informed.
Dorothy · 2 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
Excellent review - Thank you for sharing!Ruby
★★★★★ 4/5
TrustpilotSales Consultant Anwar was very…
Sales Consultant Anwar was very professional & helpful
Pete · 12 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
That's good to know!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotLadden Garden Village
We are currently in the process of buying a property, and so far the experience has been smooth and really positive. Stacey and Kath have been great and very accommodating, they’re always there to check in and make sure everything is going ok! Really looking forward to seeing the build stages of the house, and the progress.
CS · 15 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for sharing your experience with us! We really appreciate it.Ruby
★★★★★ 5/5
Trustpilotwe were happy with the responses we got…
we were happy with the responses we got by your front office desk (Mandy and Corinne) on all the queries that were raised. All concerns of ours were addressed. The front office team had detailed information about the product not just the price, a wonderful experience so far. we got what we were looking for. Thanks
Puran · 24 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Puran for sharing your experience with us!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotHonest and friendly approach
James is very helpful and friendly thank you for everything best experience ever 👍
Mehmet · 20 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
We are thrilled you are so pleased Mehmet and thank you for sharing your experience with us.I will ensure that James gets to see your kind feedback.Ruby
★★★★★ 1/5
TrustpilotA very poor organisation
A very poor organisation. doesn't even bother to reply to your tweet or FB comment. No marketing principles and sheer high handedness or might be discriminatory towards men with colour. Simply duped me of GBP 1000 , in name of policy not even considering medical emergency at my place, which never will inspire a customer for future business with them.
Saikat · 13 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
I am sorry to hear that you are not satisfied with the experience you have had with Taylor Wimpey. We have a zero tolerance policy towards discrimination of any kind and we have taken your allegations very seriously. Our reservation terms and conditions are applied equally to all of our customers. As outlined in our terms and conditions, all customers are entitled to receive a full refund on their deposit if they cancel their reservation within the 14 days cooling off period. As you cancelled after this period you have received a reimbursement of 50% of your deposit, in line with the terms and conditions. I trust that this response reassures you that you have been treated fairly and in line with our standard policies.Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat Service
We did the reservation with Tina, we were made to feel at ease with the entire process and got to know each other on a personal level rather than transactional!Looking forward to continuing to work with Tina in the upcoming months, on the journey to our first home!
Shannon · 7 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Shannon for leaving a review with us! We really appreciate it!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotNo pressure to buy
No pressure to buy, which meant that we could take a considered approach to our purchase. Our sales representative was very knowledgeable and helpful and explained the contract information at our pace, until all parties were satisfied that the content was understood fully.
Miss · 23 September 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotAn absolute pleasure
Nish, Samantha and Bryony understood my needs to help me find the perfect home. Their professionalism and deep care ensured that I understood the purchasing process . They made the process easy by sharing information in a way that was easy to understand. They also removed all obstacles. Thank you!
Kim · 19 March 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for your lovely review.Paul
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe house is great
The house is great, beautifully finished, snags very quickly sorted. And generally such friendly, helpful service. We are some of the first people to move in. The site seems really happy. People wave, and yesterday a passing builder stopped to help us carry some heavy packs into the house. Can't praise the company highly enough. We really feel looked after.
John · 25 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for sharing your whole Taylor Wimpey experience so far John and Anne and in such detail.That is great to see and we are delighted to see that you are very satisfied.Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotSales office team at churchview, Hoo are fantastic
The girls in the sales office at Churchview Hoo are fantastic my purchase turned out not to be straight forward & they were so supportive & did everything in their power to help.I had regular updates & progress reports. I've not moved in yet but I absolutely love my house & looking forward to many happy years there ...thank you
Louise · 19 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Louise for sharing your experience with us and we will share your feedback with the regional team as they will be delighted!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotSt Augustines Park Herne Bay, Claire & Lisa
We recently undertook the journey of purchasing our first new build property, the service received to date from Claire & Lisa at the St.Augustines Park sales office has been perfect. Their experience and customer care was fantastic.Thanks to both of you.Kane & Courtney
Kane · 20 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
We are thrilled to hear about your positive experience with Claire and Lisa at the St. Augustine's Park. It's wonderful to know that their expertise and dedication made your first new build purchase a smooth and enjoyable process. We appreciate your kind words and will share your feedback with the team.Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe have just reserved our home at Cromwell Place Wixams
We have just reserved our home at Cromwell Place Wixams and I just had to write about our experience. We have had outstanding service from Jay, the customer service, customer care, and general consideration has been exceptional and we are looking forward to this ongoing journey.
CORRINE · 26 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Corrine - we're pleased to know this!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotDon't be afraid to ask questions!
We asked a lot of questions about new builds and the sales rep was happy to share details on all the things we wanted to know. We came away from our first appointment feeling confident that we had sufficient information to make a decision to reserve a plot.
Paula · 10 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for your review! Paul
★★★★★ 4/5
TrustpilotSupport and helpful
Grill is more helpful during the period of our consultation and buying.
WaiKeung · 28 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for sharing your experience with us!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastically presented show homes and…
Fantastically presented show homes and very helpful informative sales staff, first class.
Peter · 5 June 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotProcess made nice and simple
Process made nice and simple, very responsive to questions
Gurprit · 12 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
That's what we like to hear Gurprit!Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Customer care and service…
Excellent Customer care and service from Pamela Duff at Amble Court who explained everything and answered all our questions when we reserved our plot.We received more customer care and service from your company in 2 hours than we did from our previous builder over 2 years and after being let down it has been a pleasure to deal with your company.
Eileen · 24 May 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for sharing your experience and we will share your kind feedback with Pamela as she will be delighted.Ruby
★★★★★ 5/5
TrustpilotStaff Communication
Staff CommunicationSite staff were excellent in their communication skills, recognising my needs and finding a solution. In addition the product offered was well designed. If I had a minor concern the show houses raised unrealistic expectations of the basic package available if the client has a restricted budget.
Ian · 3 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for a lovely review! Paul
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.