Every review we hold for the Nottingham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleJust a short period in Nottingham, almost 17 months but absolutely satisfied from the FHP service. In particular I would like to mention the good experience with Oliver Cooper when I had to leave the flat. Fair, professional and based on …
Stefano · 16 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Stefano, this is great to hear, I am glad you and Oliver were able to sort everything amicably. May I wish you well for the future. Kind regards Carol O'Grady
★★★★★ 4/5
GoogleHave been with fhp Living for about 4 years as an absentee landlord. Excellent and worry free.
Would be still with them if we hadn't sold the apartment and have no hesitation in recommending Carol O'Grady and her team.
Paul C
Paul · 16 June 2014
★★★★★ 5/5
GoogleAll good. We completed the transaction and everything went fine. Jane works very hard for the customers and is remarkably patient even in the most challenging circumstances. Now that everything is done, the property is of very good quality, in a lovely area, and I am enjoying settling in.
Ferrante · 14 June 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Ferrante, thank you for your review. We are pleased to hear you have had a positive experience with FHP living in the Park. If you need any assistance in the future, please do no hesitate to contact Jason or Jane on 0115 8411155.
★★★★★ 1/5
GoogleI bought a flat from FHP city centre and had a long wait (20 mins) to be acknowledged by the receptionist when I collected my keys on completion. Then I had a long wait to be seen by someone from upstairs. It took the shine off what should have been a happy day
Jackie · 15 June 2018
Agent replied · 13 June 2024
Dear Jackie,
We are sorry to hear that you were dissatisfied with our service; FHP Living always aim to provide the very best service to all customers. We have since tried to contact you to discuss your review further and we await a reply.
We have investigated the incident further and we feel that we have been very professional throughout the process of your purchase. We understand that you were kept waiting in our reception for your keys on the day of completion which we apologise for but as we understand it, you were acknowledged upon arrival to the office and a member of staff attended to you as soon as they were able. We therefore believe that there is insufficient evidence to support a 1* review from yourself.
We would be happy to discuss the matter further and invite you to respond to our previous correspondence either via email or by calling 0115 841 1155. Thank you.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used FHP Living to manage our City Centre properties for a number of years and have always found them to be excellent. The properties are managed, monitored and when necessary, re-let with great efficiency. In addition, we find the staff to be very knowledgable and friendly. A pleasure to deal with.
Nigel · 15 June 2018
Agent replied · 13 June 2024
Dear Nigel,
Thank you very much for your review, we are delighted that you continue to have a happy experience with FHP Living. If you require any further advice or assistance please call 0115 841 1155 and we will be happy to help.
★★★★★ 5/5
GoogleJason and Jane at FHP provided a personal and professional service from start to finish. We were very happy to have them handle our house sale as they maintained good clear communication throughout and provided excellent advice when needed.
Helen · 16 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Helen, Thank you for your kind review. It is great the sale of your house has completed. Jason and Jane will be delighted with your comments. Kind Regards, Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at FHP were really helpful when trying to find a property to rent in the park, and were quick to action, and adaptable to our requests. Whenever we did have any questions to answer or issues with the property, the FHP team were responsive and provided timely resolutions.
Tom · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Dear Tom,
Thank you very much for your review, we are very happy to hear that you have had a positive experience with FHP Living. If you require any of the team's assistance with anything in the future, please do not hesitate to contact us on 0115 841 1155.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been renting an FHP property for the past 5 years and they offer an amazing service! They are very easy to communicate with and respond fast to any issues we have had with our f. Super friendly customer service! Would recommend to anybody renting in the Nottingham area!
Grace · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Dear Grace,
Thank you for your review. We are pleased to hear you have had a positive experience with FHP Living. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to contact the office on 0115 8411155.
★★★★★ 5/5
GoogleThis is my second time using Jason and Jane from FHP, and I can't recommend them highly enough. Our second sale had quite a few hurdles to overcome and Jason and Jane did everything possible to support us and in truth the sale could have fallen through several times had it not been for their support and assistance. They are diligent, helpful, professional and friendly. You get a different level of support with FHP, I highly recommend them.
Pressroom · 14 June 2020
★★★★★ 1/5
GoogleThis company recently took over our building. I was told I would be contacted in regards to the service charge. I waited and waited. I asked thier representative on MULTIPLE occasions what to do/how to pay. They now say they sent me letters about the bills to my current address and its a TOTAL LIE. They knew i live at the propery yet bizarrely sent bills to an old address so I did not see them. Then I eventuality hit with the bill (thats fine.... but:) then i was hit with a "late fee" on top. I dont know if this was totally incompence or malice Im really not sure.
Now they wont return my calls, refuse to get me a meter reading (only they have access of course). They also REFUSE to get me a service charge breakdown of the service charges yet have no problem taking my money. I will be getting legal advice on this issue. If you are willing to get the breakdown of charges and a meter reading and provide SOME kind of service and breakdown of the charges I will happily take down this reveiw. But currently they WILL NOT reply to me AT ALL. So if you like being ignored, like to hand over your hard earned money and once again be completely ignored if you ask how its being spent then here you go.
Until I get legal advice I will be paying all future payments to a third party and not releasing them to you until you provide a basic service (meter readings/service charge breakdown).
If you want to have a more coridal relationship I am more than willing to co-operate. But as I am being COMPLETELY IGNORED I am not holding my breath. If you decide to co-operate I will remove/update this post.
To say I would not recommend would be a massive understatement. At present. They only communicate in regards to payment. Hopefully this changes and we can move forward but I highly doubt it.
Couldnt be worse at present. DO NOT TRUST.
ALSO my father made one payment to them on my behalf when I asked him not to. After that I asked that they not take payment from anyone but me they said "NO".
"We can legally take any payment from anyone on your behalf even if you dont consent".
This is great example of the moral fabric of this company. Rude, refuse to provide the service but will take any kind of payment by any means possible.
Rude, lazy, incompetent and nasty has been my opinion of this company.
If I am wrong please prove it to me and i will happily take down this reveiw.
You can take my money but ignore all correspondence from me and provide NO SERVICE. Way below any reasonable persons expections, let alone meeting or exceeding them. COULD NOT BE WORSE
Chris · 15 June 2018
★★★★★ 5/5
GoogleHi
Recently I have been looking to purchase an investment property in the area of nottingham city centre
And have spent many days viewing property with many estate agents, and I have now agreed to purchase through FHP, who stood out as a honest company who not only cared about the property they were selling but cared about the people who were purchasing .
All the members of staff I had dealing with from the reception to the people who viewed with me came across as very professional and genuine, something which is rare dare I say these days.
I have been so impressed with FHP that I am now going to talk to them about a fully managed letting service when I complete on my purchase.
I would like to say a big thank you to all concerned.
John · 15 June 2018
★★★★★ 5/5
GoogleI recently sought advice from Amy at FHP with regards to selling a couple of houses I own close to Nottingham city centre. Her knowledge and advice was insightful and very helpful. I will certainly be in contact again when it comes to marketing the properties.
James · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Dear Ed,
Thank you for your review. We are pleased to hear you've has a pleasant experience with FHP Living. Please do not hesitate to contact us on 0115 8411155 if you require any advice or assistance in the future.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT LET WITH FHP!
Lil · 4 September 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJane at FHP dealt with the purchase of a property I made last year. She was incredibly helpful and patient, even when things took longer than might have been hoped. Would happily use again.
Dhailstone1982 · 16 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hi, Thank you for your lovely comments, I am sure Jane will be delighted. Kind regards, Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleJane and Jason - Professional, knowledgeable, personable - with just that extra touch of magic.
They care not just about their job but about the community in which they work.
Always my first choice.
Christine · 16 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Christine, Thank you for your review, Jason and Jane will be delighted with your comments, Kind regards, Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to thank FHP for the very professional manner in the way of handling the sale my house.
A special mention must also be made to Rose Simpson who is a credit to her profession and indeed sets a high standard for others to follow.
Dan · 15 June 2018
Agent replied · 13 June 2024
Dear Dan,
Thank you very much for your review, we are delighted that you had a happy experience with FHP Living. If you require Rose's advice or assistance or you wish to speak to any member of the team in the future please call 0115 841 1155 and we will be happy to help.
★★★★★ 5/5
GoogleJane and Jason at FHP marketed two Nottingham properties for us. They were both professional and had a great understanding of the property market in Nottingham. Both properties have now been sold!
Nick · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Nick, Thank you for your kind remarks I am sure Jason and Jane will be delighted. Kind regards, Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleVery pleased with how the sale of our home was handled. On the ball with everything. Highly recommended. Jane Dixon handled our sale and was attentive and professional all the way through. Thank you FHP Living!PositiveResponsiveness, Professionalism
Lynn · 26 August 2021
Agent replied · 13 June 2024
Dear Lynn, thank you for your review. I am sure Jane will be delighted with your comments. Best Wishes Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleHave had a great experience with FHP Living, especially working with Elliot Brown. We have bought a property through them on more then one occasion and have been happy with his professionalism, knowledge and prompt responses. Thank you.
Clive · 14 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Dear Clive, thank you for you comments, I will pass them onto Elliot. Please do not hesitate to contact FHP Living if you can be of any further assistance. Regards, Mrs. Carol O'Grady
★★★★★ 1/5
GoogleTotally agree with the first two comments. Once you pay you'll completely get ignored and you will have to ring and chase up and do their work for them for which you paid a lot of money. Even worse when you fulfil every thing from your side and they will NOT sign your contract until the move in day which means if you check out current accommodation and they change their mind for whatever reason- I recommend you get a good blanket because you will literally become a homeless.
They don't seem to work as one team- you send some thing requested by a member of staff, get ignored by that member, and days later asked by another member to send again that thing!!!
Tough and lack gentleness in their reply and the way they deal with customers BUT only after you pay before that to be honest they are however nice!!!
NOT A RELIABLE AGENCY IF YOU ARE LOOKING FOR A SMOOTH, SECURED, AND PROBLEM FREE TENANCY
Mr · 16 June 2015
★★★★★ 5/5
GoogleCouldn’t be happier with how FHP, and Alex in particular, manages our city centre apartment. Her communication style and professionalism are second to none and we’d be lost without her.PositiveResponsiveness, Professionalism
Laura · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Laura, Thank you for your kind words. Alex will be delighted with your comments. Kind regard, Carol O'Grady
★★★★★ 5/5
GoogleRecently purchased our first property and found FHP Living incredibly helpful throughout the whole process. Jane in particular was amazing, answering all of our queries promptly and ensuring the whole process went smoothly. Would highly recommend FHP Living to anyone.
Kenneth · 14 June 2020
Agent replied · 13 June 2024
Dear Kenneth, thank you for your review. We are pleased to hear you have had a positive experience with FHP living in the Park. If you need any assistance in the future, please do no hesitate to contact Jane or Jason on 0115 8411155.
★★★★★ 5/5
GoogleStaff are friendly and helpful. Thanks
Kieran · 16 April 2024
Agent replied · 13 June 2024
Dear Kieran, thank you for comments. The staff will be delighted you took the time to write a review. Best Wishes Carol O'Grady
★★★★★ 1/5
GooglePoor service; excuses; delays. Definitely don’t choose this company to rent from for Student accommodation.
They don’t care, they just take the money and don’t want to do the work.
Charlie · 16 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Dear Charlie, I have tried to locate your details on our system and unfortunately cannot.
Have you definitely been dealing with FHP Living? Please can you contact me as your earliest convenience so I am able to help you. Kind Regards Carol O'Grady, Office Manager
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.