Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleA nightmare of rip-offs. No service, only purgatory. Dozens of different people will deal with you, so there’s no consistency or joined up understanding.
They cost me hundreds of pounds in solicitors fees when they took four days to respond to repeated requests for information at a time of urgency. Pointing this out resulted in a barrage of excuses and denial.
In a whole two years of planning for some minor internal building works - they did not supply all of the owners with the detailed costings, except at the very last minute, yet they repeatedly fired out Court Order threats to anyone who didn't immediately pay up.
This and various other sly manoeuvres taking advantage of the various different circumstances within the building - culminated in a contract through their close associates pocketing £25k for work easily done at a quarter of the price.
If managing agents were regulated these crooks wouldn’t survive. Fortunately every owner in the building agreed to bid them good riddance. My advice with urang is avoid them like the plague., , Update: Urang has replied below with some concocted rubbish about a freehold purchase which they had ZERO involvement with. False nonsense and a sneaky attempt at deflection for public consumption. Predictable and consistent behaviour with this brazen, shambolic firm.NegativeProfessionalism
Dominic · 25 August 2021
Agent replied · 24 August 2024
Hi Dominic,
I'm sorry to see you leave this review of us and if there were areas where we did not meet your expectations.
In your instance, the Freeholder did not agree to your group paying for the freehold out of service charge monies. This was quite right from the Freeholder as not all leaseholders were involved, and subsequently the process became rather lengthy and drawn out. This is of course disappointing for all parties involved.
I have been personally looking into the other areas of your review where we did not meet your expectations and welcome you to reach out to me directly so we can chat through them as we are always looking at ways to improve our service for clients.
Paul Cleaver, Founder and CEO, Urang Group
paul.cleaver@urang.co.uk
020 7751 8356
★★★★★ 5/5
TrustpilotQuick response
Reported a damaged fire door and it was fixed within days. Very happy with the service.
L · 25 August 2025
Agent replied · 23 September 2025
Dear Larisa,
Thank you for your positive feedback. I am glad to hear the repair to the fire door was completed swiftly and that you are happy with the service received. We appreciate you taking the time to share your experience.
Kind regards,
Jess
Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 2/5
GoogleThe delivery team were excellent, once tasked, but the initial response from the management team was lamentable. They needed to be chased twice and it was clear that no-one tracks reports posted on the leaseholder portal.
Christopher · 19 December 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotI found Urang Group a pleasure to do business with
I found Urang Group a pleasure to do business with. The Staff were extremely warm and welcoming and the company in general were extremely transparent with all negotiations and kept in contact throughout, working along side to conclude with the final result. I would gladly recommend carrying out any future relationship with Urang Group
Kevin · 7 February 2024
Agent replied · 19 June 2024
Hi KevinThank you for your kind words and positive feedback. We appreciate it.Kind regardsJess(Urang Customer Satisfaction Coordinator)
★★★★★ 5/5
GoogleOur block recently moved to Urang after a quite unsatisfactory experience with a previous managing agent. So far, all has been very positive and Patrick has been very responsive on all issues. We look forward to continuing in this vein.
Paul · 26 August 2018
Agent replied · 24 August 2024
Hi Paul,
Really pleased to hear you've had an great experience with Urang Block Management so far. Our team of Property Managers here at Urang always strive to provide the best service to our clients.
Thanks again for your 5 star review, it means a lot to us :)
Joe Munday
Head of Urang Property Management
★★★★★ 5/5
TrustpilotAn Excellent Business
We have been dealing with Urang for many years and find them to be constantly professional, conscientious and experts in what they do, with the added benefits of being a complete solution, multiple service provider. We would have no hesitation in recommending this business.
Roy · 12 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi RoyThank you for your kind words and positive feedback, we do appreciate you taking the time to leave us this review.We look forward to the continued positive experience!Kind regardsJessUrang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotSecond post on a different issue
Second post on a different issue - completely unresponsive to issues, do not care about tenants. Use a different company to manage your property would be my advicethey have now tried to reach out with a pointless generic response, while the people i am trying to contact on email are ignoring things!!! cowboy outfit. stay away
Will · 21 December 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mr Game We have reviewed this situation. We have managed your block of 224 flats in SE7 since May 2018, and, in general, we feel that we have a positive relationship with the leaseholders here. Since your previous review, you have only contacted your property manager once. You contacted your block manager on 2/12/2023 about a high-pitched noise. We immediately booked an electrician who attended on 8/12/203 and advised that the issue came from the Hyperoptic cabinet. We contacted Hyperoptic, and they attended on their first available date and resolved the issue on 21/12/2023. We believe we resolved this unusual issue speedily and efficiently and do not understand why this merits your review. Kind regards Jess Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID the thieving and threats!! In total disbelief at how they operate in the way they do or how they are still going !
AVOID!!! I work in the building industry and never have I come across a company like this, in any industry for that matter! They are money grabbing bullies and have NO idea what they are doing; disorganised, rude, incompetent, unprofessional... the list goes on like so many of the other reviews on here.Seeing the apologetic replies to reviews on here is so dishonest, I have nothing but unapologetic, rude emails from him, hoping to have a decent conversation. Frustrating to say the very least!The very few good reviews on here, I assure you is written by a staff member or a friend as other people have also mentioned... read them carefully and notice the tranparent over-the-top comments and that they have been 'invited' opposed to the 1 star genuine reviews.The owner, Paul Cleaver even once even pretended 'to go find the owner' when my father and I asked to speak to him!!!! I would be ashamed if I only had one of these reviews on my company's page. I don't know how they still operate, they should have been closed down long ago. I hate to say it, but they are borderline crooks!They never give detailed statements despite asking several times and expect you to pay their made-up figures. I greatly feel for everyone who has written on here upset and angry, they make life very stressful.I had leaks in my flat that were repaired by them, part of an astronomical service charge. It began leaking 6 months later and resulted in a major leak which they took over a month to organsie someone to come out. In the end I had to pay myself for someone, who by the way said he had never seen such shoddy work!They are asking for sums of £15,000+ for work to be done to the building and have provided NO quotes, just expect us to pay and have threatened to take us to court if we don't.We need to change the name of the lease from my mother's name who passed away and they have BLACKMAILED saying they will only do it once we pay it. Needless to say, our solicitor has said this is outright blackmail they have no right to do.They took up my paving to my entrance to fix a leak and 7 months later have not re-paved it to the way it should be.Never the same staff because even a staff member who left told me how terrible they are to work for and dishonest! I have email threads and photos yet they still contest me and say that everything I say is inaccurate.Honestly, it is hugely upsetting and stressful!! I know so many people personally who have had issue after issue.If you want a stress-free company to help you take care of your property - DO NOT USE!! THEY SHOULD BE SHUT DOWN!NOTE to owner's response: We have not paid our service charge because we are still awaiting a breakdown and quotes... Eight months later!! Similarly to others, bombarded with bills and zero communication!
Giorgina · 21 May 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Giorgina I am sorry to hear all of this.I am afraid we cannot comment at this time as the unpaid service charge is subject to a legal process and we will come back to you fully in due course.Please reach out to me directly if you wish to speak further.Paul020 7751 8356
★★★★★ 5/5
GoogleMariangela Fragnoli is conscientious, resourceful and personable. She must juggle tasks and prioritise, at any given moment, a variety of demands, which she does with a positive attitude and gracious demeanour."
Resident, 8 Compayne Gardens
Compayne · 25 August 2020
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for your kind words, it really means a lot 😊
Mariangela
Urang Property Management …
★★★★★ 5/5
GoogleI'm a director at an RTM company and Urang manage a large block on our behalf, our property manager Tatevik is great, very happy with the level of service we get and would highly recommend.
S · 25 August 2020
Agent replied · 24 August 2024
Hi Simon
Thank you for the positive feedback 😊 I am delighted that you are happy with the service we provide, considering the complexity of your building.
Tatevik (Tattie) - Team Leader, Urang London Property Management
★★★★★ 1/5
GooglePorters / concierge service provided by Urang at Devonport Mansions in W2 is shocking, there staff are rude and very unhelpful if anything they go out there way to make your life harder. Would not recommend
James · 4 December 2025
★★★★★ 1/5
GoogleWe trying to contact with company as long as 3 days and we can’t contact with them. This company is a place where all the lazy people come together and don't care about anything.
Alper · 27 December 2024
Agent replied · 28 December 2024
Dear Reviewer
We apologise for the frustration you have experienced. Please note that our office was closed, from midday 24 December 2024 for the festive period and has reopened today, 2 January 2025. Please send an email to onlinereviews@urang.co.uk so that we can follow up on your concerns.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction
★★★★★ 5/5
TrustpilotTwo electricians from URANG visited the…
Two electricians from URANG visited the property to fix a broken sensor and light in the kitchen and to also install a switch for a heated towel rail. They were extremely professional and really helpful and fixed the issues very quickly and skillfully. They both gave a 5 star customer service and I would definitely call upon the URANG Group again. Thank you very much. Kind regards,Amanda Denny
Roberta · 9 December 2022
Agent replied · 19 June 2024
Good morning, Roberta. Thank you for your positive review. We have passed your feedback on to the Service Manager, Chris, whoI’m sure will be very pleased to read your comments. Please don’t hesitate to contact us if you need further cleaning or maintenance services. Best wishes, Urang Property Management Limited
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo service charge accounts 26 months after the year end!
I have been asking for the final service charge accounts for the year ended 24 December 2018 for at least 18 months now. All I have received so far are empty promises followed by excuses. I’ve lost count of the number of times I have been told that they would be available ‘shortly’.It is now 26 months after the year end and still no accounts although Urang still manage to send out service charge demands!Totally incompetent, avoid Urang if you can.
Gary · 5 March 2021
Agent replied · 19 June 2024
Dear Gary, Ivica here, I've looked into this for you.Firstly, I would like to extend my apologies if you have not been satisfied in this instance. We always strive to provide high levels of customer service so it appears we have not met your expectations here, but rest assured we are prioritising this.On the points you raise, the accounts were with the Directors to sign. Unfortunately I could not send to you without their official approval. I understand you had conversations with the Directors who confirmed this.We have exchanged a few emails since you received the accounts from the Directors. I understand you are raising a few queries with the accounts and so I am looking into this for you as a matter of priority. I have raised this with the Board of Directors. Moreover, I have also raised with the Board your observations about the budget. I have asked them for a meeting on Monday to discuss the accounts and the budget. I will of course keep you updated as a priority.In the meantime please do reach out to me directly if you want to discuss this.Ivica Pendaroski AIRPMProperty ManagerDirect Dial: 020 7610 8319Email: ivica.pendaroski@urang.co.uk
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe’ve worked with Urang Property…
We’ve worked with Urang Property management across several of their sites and it’s always been a smooth, professional experience. Their team is organised, responsive and a pleasure to deal with, everything from instruction to completion runs efficiently.
BML · 17 November 2025
★★★★★ 5/5
Trustpilot229 Bittern Road West - Roaan Piek
Roaan is really responsive to any questions enabling us to proceed with our instructed works for specifications etc...
Geoff · 2 February 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Geoff,Thank you for your kind words.It has been excellent working with you. We look forward to continuing work hard for you. Please don't hesitate to contact me regarding any property management matters. Kind Regards,RoaanAssociate Property ManagerUrang Property Management Limited
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolute shambles of a property…
Absolute shambles of a property Management company. Extortionate rates and never justify any of their expenses when probed. Ignore emails for months on end. Feeling hopeless. Was just sent 4 invoices all at once demanding £9k all sorts of unexplained charges within 28 days. Received no other correspondence ahead of this regarding any refurbishment work or unscheduled expenses prior. Surely they can't keep doing this to Tenants and getting away with it.
Hichem · 9 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Dear Hichem,Thank you for taking the time to leave your review.As you may be aware, the Section 20 proceedings commenced in early 2021, and the "Letter of Intent" was served on the 19th of January 2021.All leaseholders were invited to attend an AGM on the 27th of January 2022 to specifically discuss any concerns with the Major Works proceedings and costs and a reminder email was distributed on the 27th of April 2022. Your service charge demand for the new financial year was sent on the 24th November 2021 along with the budget certificate which details the services included as part of this year’s demands.Herewith, we are surprised that you have not received any correspondence regarding the major works, major work fees or service charge demands. We connected with your property manager to enquiry your concern. He informed us that on the 1st June 2022, each leaseholder received an email with 4 invoices relating to the block. Due to the leaseholder feedback, we acknowledged in a block wide email that there may have been some misunderstanding around the issuing of these invoices (The invoices you have received are cumulative and that leaseholders should refer to the Major Works invoice which is the larger and the last of the 4 issued as this will detail the actual closing balance on your account and what should be paid). (+/- £4k)On the 9th of June 2022, your Property Manager made direct contact with you, explaining the invoice breakdown as well as an email to confirm the exact amounts payable and how we can help with arranging instalment payments. On 10th June 2022, an additional, all leaseholder email, was distributed to clarify the invoice payable. Since then, we have not yet received any response from you. We hope that this misunderstanding is now resolved and we would be very grateful if you could reach out directly to your Property Manager should any future matter occur for us to dealt with this in an efficient and timely manner. Kind regards, JoeHead of Property Management
★★★★★ 1/5
TrustpilotUrang, and rang and rang and rang
Urang offer such a painfully poor service. It’s now been a year since we first pointed out that the way charges had been allocated in the schedule wasn’t consistent with the lease agreement and so we’d been significantly overcharged. I would echo the sentiments of others in that you very rarely get to deal with the same person. Emails go ignored and you have to continually chase with phone calls and each time you speak to someone it’s like you’re starting from scratch again. Despite clearly setting out the issue on email and phone calls we’re left to continually re-explain the problem and re-direct them to where we’ve documented the problem. If we do get a response it’s either an ill thought out dismissive response or a holding statement. It’s now been over a year, and endless emails and phone calls and we’ve still not been able to resolve what is a very clear mistake on their part.
Sophie · 18 January 2021
Agent replied · 19 June 2024
Dear Sophie,I’m sorry to hear that you have not been happy with the service provided. I understand that this issue was as a result of a misunderstanding of how your Service Charges were raised and that this was resolved satisfactorily at the beginning of the year.The senior team are always happy to help with any issues you have so please do feel free to contact them if ever you need to.JoeHead of Block Management
★★★★★ 5/5
TrustpilotRoaan Piek was very quick and helpful
Roaan Piek was very quick and helpful . Thank you very much
Mark · 25 July 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Mark,Thank you for your feedback regarding your experience working with your Property Manager. We have passed your message to Roaan.Please feel free to contact us if you require any future property management services.Thank you. Best wishes,Urang Group
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service from Max
I can’t comment for all of Urang’s service but Max Raymond has been great. He’s replied to my emails and calls promptly, explained things clearly and been helpful and empathetic.
HK · 27 May 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Helen - thanks for the kind words and I'm really glad you are pleased with my Block Management services here at Urang.All the best,Max Raymond MIRPM Assoc RICSSenior Property ManagerUrang Block Management
★★★★★ 5/5
TrustpilotPositive, forward thinking action by Urang…
Our buildings have their share of day to day problems, but Urang not only solve them pretty quickly, but take action to modernise or otherwise improve whatever goes wrong so that it does not happen again as far as possible. We are very happy with the service that they give us.
Anthony · 5 February 2024
Agent replied · 19 June 2024
Hi AnthonyThank you for highlighting your positive feedback with us. We look forward to the continued positive experience.Kind regardsJess(Urang Customer Satisfaction Coordinator)
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor property maintenance service
Poor property maintenance service. They dont reply to the majority of emails even simple ones with basic requests/ questions. Lack of transparency or accountability. Dishonest and unprofessionals. They dont reply to most complaints as per their own complaint policy procedure- expect silence. On the other hand the few responses are dismissive or done in a threatening manner. Urang behaves in a bully manner and equally turns a blind eye to their associates unlawful and bullying behaviours and actions
Pao · 4 April 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi PaoI'm sorry to hear we didn't meet your expectations in this instance. However, I cannot locate you in our system. So I can be sure of the legitimacy of your review and feedback, please may I ask you to contact me directly so I can work with you to resolve the matter?Ken, Urang Property Maintenance team.ken.kew@urang.co.ukMy direct dial is: 0204 513 7460
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat job by Urang
Urang manage my building. Recently, I needed a repair to fix damp caused by a problem dating back to when the building was first built. A patio door frame needed to be removed to get to the cause of the damp and cracks that had developed. I thought it would take up to a week but the repair was done (including one to the door itself that I hadn't even noticed needed doing!) and the whole place decorated within two days. Amazing!
S.B · 7 October 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hi,Thank you for the positive remarks. I've passed on your review to the rest of the Urang Cleaning & Maintenance team and they are all chuffed with your kind words!We're glad we were able to exceed your expectations.Cheers,James (Head of the Urang Cleaning & Maintenance team)
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponsible & Responsive
Unlike you and me, Urang seem to have an appetite for property management and this distinguishes them from the main London estate agencies that evidently feel obliged to offer a P.M. service. Urang have run our conjoined block of 35 flats for over 10 years during which period we have had consistently sound legal advice from Urang and have also been able to control spiralling service costs. We have a good relationship with Urang but that is something both parties have worked to achieve.
Roger · 25 September 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hi Roger,Thank you for your lovely review. Myself and all the team here at Urang really appreciate it and are glad we have built such a great long-term relationship with you. We are all looking forward to continuing what has been a great relationship together.Paul (Founder & CEO, The Urang Group)
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.