Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,150 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,150 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,917

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I had a lovely time at liverpool spaces the best co working space in london they have an amazing on site cafe “noas” which is a amazing place to eat and socialise, with friendly staff and delicious food. huge shoutout to kayleigh turner she made my stay a great one

Ruby · 16 November 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Ruby, thank you for your wonderful review! We’re so pleased to hear your kind words about Kayleigh and that you enjoyed the friendly atmosphere. We’re delighted you’ve had such a great experience and hope to welcome you again soon!

5/5

Trustpilot

Exceptional Experience

I recently had the pleasure of spending the past two days at Spaces with my team, and I must say that the experience was nothing short of exceptional. From the moment we walked through the doors, we were greeted with a warm and inviting atmosphere that set the tone for a productive and enjoyable work environment.One of the standout features of Spaces is undoubtedly its staff. The team members were not only professional and knowledgeable but also incredibly friendly and accommodating. Their genuine enthusiasm for creating a positive co-working experience was evident in every interaction. Whether it was assisting with technical issues, providing helpful recommendations, or simply offering a friendly smile, the staff at Spaces went above and beyond to make us feel welcome.

Donovan · 21 February 2024

5/5

Trustpilot

good place to work, fabulous staff

Staffs are very helpful & chill environment to work in here

Eric · 11 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Eric, thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you enjoy the relaxed working environment and find our team so helpful. We truly appreciate your feedback!

5/5

Trustpilot

Space is one of the best places to work in and meet…

Spaces is one of the best places to work in and meet people on a profissional level. Also the profissional who manages spaces at Mapfre tower (Sofia Brian) is an excellent example of professionalism, manner, and integrity. I also had the pleasure of meeting Julio a very professional gentleman who extended his availability, and offered assistance from the very beginning. The managers of spaces go above and beyond to ensure that their clients are well taken care of. I couldn’t imagine a better professional space to work in. Very highly recommended

Ibrahim · 16 February 2024

1/5

Trustpilot

DON'T buy Spaces services

Update: You can add lying to all the negatives below. They said they answered all tickets within 48 hours. My latest ticket which was about another payment taken out even though I cancelled a few months ago still hadn't been responded to and it was raised much more than 48 hours ago. DON'T buy Spaces services. They keep taking money without really explaining why. The only way to get any redress is a horrible ticket support system that is at best slow and at worst non-functional. Their receptionists are also unapproachable and unhelpful.

Mohsan · 21 November 2024

Agent replied · 23 November 2024

Hello Mohsan,We are sorry that you're disappointed but your comments are surprising.We have received great feedback on our customer service process. In your case, we have responded to every query you have submitted within 48 hours or earlier with detailed answers to your concerns.Please remember that your centre team are your first point of contact. You can also review your agreement, invoices, check and amend your services at any time online, in your online account, myspacesworks.com.My team are in contact with you now and will clarify any concerns once again. Best, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Friendly

Friendly, helpful and relaxed staff, lovely atmosphere, beautiful location, all round good vibes.

CMears · 21 August 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi, thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you enjoy our friendly and helpful team, relaxed atmosphere, and beautiful location. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again soon!

5/5

Trustpilot

The staff are very helpful and polite

Albert · 28 September 2026

Agent replied · 11 October 2026

Hi Albert, thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you found our team helpful and polite. We truly appreciate your feedback!

5/5

Trustpilot

Perfect location & great reception personnel

Centrally located in Geneva, with very helpful personnel. Totally recommend when visiting Geneva and need a nice space to work, or for a more permanent office.

Apostolos · 20 May 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi, thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear you enjoyed the central location and the helpful support from the reception team. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

Spaces won't refund fees in error

Spaces took £95.99 from my account and won't refund it even though they agree they took the money in error. My bank card has changed since they took the payment and they are asking for a letter from my bank before they give the money back. My bank won't do that. I have repeatedly asked for phone calls to clear the matter up and they never call. This has been going on for months. You just get passed from pillar to post and the answer is always that they can't give me my money back because of their silly systems/processes. They also offered me a financial incentive to remove a previous negative review which I declined to do.

John · 4 November 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hi John, I understand and appreciate that you’re disappointed, and would like to help. We have a correct support channel to assist our customer’s queries and concerns. Our customers can contact our account helpdesk team via their online account (myregus.com) ‘help’ section and they will assist via email. This ensures that our customers get a quick response and assistance efficiently.I understand that your main concern here is about the late payment fee charged to you and the overpayment refund. Upon reviewing your account, it is accurate that you received a late fee since you had a pending invoice in June 2024 due to the failure of your credit card payment. A member of our team has already been in contact with you regarding the overpayment refund, you will be notified of the refund details via email. Please continue to speak with them if you need further support in this matter.Thank you.Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Great downtown office location - Good service

The office is generally well taken care of and modern. The location in downtown Athens, next to the Law School is absolutely convenient.Generally, the office has good facilities including the balconies which are good for a break and we use the unlimited coffee add-on which also serves us well so far with the Nespresso machines.The only problem but not in the recent months was the internet which generally was unstable. It seems to have been solved now.

Ioannis · 15 March 2024

5/5

Trustpilot

Jenna and James make the experience fantastic

Jenna and James make the experience fantastic - they are extremely professional and treat the Madhouse team like their own. We love the convenience and ease of booking and having this option for our office/meeting spaces, when needed. Thanks Team!

Madhouse · 26 August 2025

1/5

Trustpilot

Thieves, stay away

One evening I went to their website to check the offer and decided to try for a month their service to see how it is. In the morning I read the confirmation email saying that I subscribed to a year contract so I email them back telling them that this is a mistake and I chose the 1 month option. They replied that this is not possible and I have agreed to a 2 year contract. I replied to them that this is crazy since I notified them in less than 12 hours since I applied and they said again that it's nothing they can do about it and now I have a two year subscription. Living in the EU I know that I have the right to change my mind on some purchases in 14 days under certain conditions, and this applied to my case. I wrote to them that this is against EU policies and they replied that they are Swiss based and they don't have to comply. I replied and said that the invoice they sent is from a EU member country so they have to obey the rules and then they replied that this is a business subscription and the 14 days don't apply since that is for consumers only, which is not true since I applied in my name and don't have the authority to involve the company that I work for in such contracts... but I was too tired to continue so I stopped trying. Every time I contacted them they would close the support ticket after each reply so I had to start new ones every time ... there are many options out there, choose something else.

Andrei · 24 October 2024

Agent replied · 23 November 2024

Hello Andrei,We are very sorry for your confusion and disappointment, please allow me to clarify.The online signing up process whilst simple, requires several steps of confirmation from customers including a final signature. We provide all options from monthly up to long-term agreements, and that’s a decision you make yourself. By signing, it is a legally binding commitment and those with a longer term enjoy a more interesting monthly fee.We do not exercise 14-day cooling off periods nor is it required with the service agreements we provide to customers. Our teams have already clarified this to you since you joined in 2022.Your agreement ends on 31 October 2024. We thank you for your business and wish you the best moving forward. Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Ambiece and Staff Warmness

Ambience at Spaces ORP level 2 was good and conducive.

Zelton · 31 August 2026

Agent replied · 5 June 2026

Hi Zelton, thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you enjoyed the welcoming and productive atmosphere at Spaces ORP. It's especially wonderful to know Rachel and Sharul made such a positive difference with their warmth and attentiveness. We truly appreciate your feedback!

5/5

Trustpilot

design and space planning

location is too convenience and good design space

อัษฎายุธ · 12 September 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear you appreciate our convenient location and well-designed workspace. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

Bunch of crooks the lot of them.

Bunch of crooks the lot of them.Post was never sent out to us even though we were paying extra for this to be forwarded on to us.Following this we decided to get our own office 60 days after entering this "contract" that offers no cancellation fee or remorse in reagrds to a settlement figure.Absolute scam of a Company and would advise to any one to go with anyone but Spaces!

Matt · 4 October 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hi Matt,I appreciate that you’re disappointed and would like to help.For the convenience of our customers, we automatically set up a weekly mail forwarding service covering mail handling and envelopes at a small monthly fee.We certainly apologise if you have experienced an issue with a service that you’ve received. In order for me to investigate with the local team, make the relevant inquiries so that I can put matters right, but most importantly to ensure appropriate steps are taken to prevent similar situations from arising again, could you please email me at sandra.melody@regus.com, confirming your company details? Once further information is received, I shall immediately ensure your concerns addressed as a priority. I look forward to hearing from you and assisting you further. Best,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Bunch of crooks the lot of them.

Bunch of crooks the lot of them.Post was never sent out to us even though we were paying extra for this to be forwarded on to us.Following this we decided to get our own office 60 days after entering this "contract" that offers no cancellation fee or remorse in reagrds to a settlement figure.Absolute scam of a Company and would advise to any one to go with anyone but Spaces!

Matthew · 4 October 2021

Agent replied · 22 October 2024

Hi Matt,I appreciate that you’re disappointed and would like to help.For the convenience of our customers, we automatically set up a weekly mail forwarding service covering mail handling and envelopes at a small monthly fee.We certainly apologise if you have experienced an issue with a service that you’ve received. In order for me to investigate with the local team, make the relevant inquiries so that I can put matters right, but most importantly to ensure appropriate steps are taken to prevent similar situations from arising again, could you please email me at sandra.melody@regus.com, confirming your company details? Once further information is received, I shall immediately ensure your concerns addressed as a priority. I look forward to hearing from you and assisting you further. Best,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

Unprofessional Service, Still Waiting for Retainer After 44 Days

As someone who rented an office from them for a year and a half, I'm relieved to have left and never looked back. This was, without a doubt, the worst experience I've had in Warsaw. The community team is extremely ineffective, constantly failing to resolve issues.And it's not just the community team, the entire organization seems dysfunctional, creating unnecessary problems for no reason. Even months after leaving, I’m still dealing with their terrible service. They claim to return the retainer within 30 days of a request, yet it's now been 44 days, and I still haven't received it. They've completely ignored the tickets I've submitted through their support system, and the community desk says they're powerless to do anything about it.

Vadim · 2 October 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hi Vadym, I am sorry to hear of your dissatisfaction.After checking your account, I can confirm that the retainer request has been made twice but each time with different bank details and this has delayed the refund.A member of my team has been in touch to confirm which ones are correct and then will make sure the refund is processed as soon as possible. Kind regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Poor

Security inadequate - office broker into and several laptops stolen.

Dan · 21 August 2026

Agent replied · 25 September 2026

Hi Dan, I’m very sorry to hear of your recent security issues at your centre and if the level of responsiveness from our team did not meet the standards we strive to provide. We work hard to ensure an efficient, supportive team and comfortable environment within all of our buildings. A member of my team has already contacted you via email and will work with you until a full resolution is provided but please feel free to email me at Lorraine.brule@spacesworks.com should you require any further support. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Hidden fees. Avoid this company

The 5-session coworking membership is listed on the website for 28,900 forints. After I purchased it, I ended up paying 45,000 forints. This happened on September 11. By September 15, they had already charged me for the October sessions as well. Incredibly dishonest company, I would not recommend it to anyone.

Daniel · 22 September 2025

Agent replied · 11 June 2024

Hi Daniel, I’m so sorry for your dissatisfaction. The details of our service and charges are outlined in our agreement, and we charge our customers accordingly. The charges include tax as required by the law. We bill in advance, and our invoices are made up of two different types of charges: 1. Recurring charges like your monthly office fee, parking, signage… These are billed in advance. 2. One-time charges like meeting rooms, photocopies, admin support… These are billed in arrears. All your invoices are available in the ‘Account’ section of your online account (myspacesworks.com) and are payable upon receipt, but no later than the 15th day of each month. You have been charged with an activation fee, pro-rated September service fee and October service fee in your initial invoices. You have ended your agreement with an end date of 31 October 2025, and you will not be billed post your end date. If you need further help, please respond to my team member who is in touch with you. Kind regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Google

There are 5 main lifts, for last 2 months 1 has been working only. Makes getting around super slow. Many of the electronic gates don't work with app. Whoever is in charge of maintenance needs a job change

Guy · 11 June 2024

Agent replied · 24 August 2024

Hi Guy. We’re sorry to hear of your dissatisfaction. We’d love to help but haven’t been able to identify your account based on the information you provided. Please contact your centre team so they can assist you. Alternatively, you may log a ticket through the Help section of your online account. Thank you.

1/5

Trustpilot

not providing agreed services and than…

not providing agreed services and than chasing you for unsubstantiated claims. Charged me for months with the location closed, years later they chase for payments that have been made. No response and highly unprofessional. Quick to comment on bad reviews to reach out, only for their helpdesk than to say "sorry can't help". Just waiting for them to suggest I remove negative reviews now that they replied. Ridiculous company and organisation, stay away. All reeplies miss the point that I specifically asked because of the covid situation if a center close to me is open before I signed up as the other locations were not an option for me. Then when I showed up it's closed and no information provided at all

Goetz · 20 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hi Goetz, I am sorry to hear of your dissatisfaction.On 12 November 2020 you entered into a month-to-month agreement for a membership with us. This membership gave you global access to co-working areas in our centres. While we are sorry to hear one of these centres closed during your membership period, we operate 3000 centres in 120 countries with nearly 300 in the UK, so you were not left without a centre as you suggest. You then terminated the agreement correctly in December 2020 and the end date was processed as 31 January 2021 as per the agreed notice period. We greatly value your business and want to maintain a positive working relationship with you. However, the current payment situation needs to be resolved. A member of my team has been in touch with additional details. Kind regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

GIVE ME MY RETAINER BACK!

GIVE ME MY RETAINER BACK!Abosolute liars and jokers, don't even waste your time, they treat your money like its a joke.Sent a legal letter, and still I have to chase for my money back. Pathetic is the only word.Edit - NO IT HASNT. I HAVE BEEN CALLING EVERYSINGLE DAY AND BARELY GOT ANYWHERE!!!!Edit - I finally got a response and its the wrong amount. Utterly pathetic. Never again. Do your job right.

Shianne · 21 January 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hello Shianne,We have always and continue to value your business with us.Please know that the need for our customers to swiftly receive their retainer refunds is well understood. I have checked this for you and can confirm that your retainer refund has been issued and you can expect to receive it within the coming days. Please continue to monitor the account which you provided to us within your request.Thank you again for your understanding.Best regards,Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Google

Very pleasant experience! I run Old Windsor Logistics, we used the spaces rooms for our company event. It was run with excellence- great vibe in the cafe too. We will be using this particular site in the future - great company great people Thankyou Kayligh

Daniel · 16 November 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Daniel, thank you for your wonderful review! We’re so pleased to hear your kind words about Kayleigh and that your company event ran so smoothly. We’re delighted you’ve had such a great experience with Spaces and hope to welcome you again soon!

1/5

Trustpilot

AVOID, AVOID, AVOID. Charlatans, thieves, con artists

**Update 12/09/2024. - Still not received our deposit back after they had the cheek to ask for £400.00 to get the room 'back to way it was'. We have been requesting the return of the deposit since, no response, no number to call anyone. Thieves spring to mind. Quick enough at taking money from your bank account without authorisation but not so quick at returning your money. COURT ACTION is necessary now. Where to start with this review. Firstly I'd advise you to avoid using Spaces. You'll save yourself a lot of time, money and hassle going elsewhere. A company of complete liars and charlatans. Not received any of the 'perks' the sales rep advised. No free teas or coffees (be aware check your invoice as they will have charged you for this), no gym passes. You will not receive a signal in their Glasgow offices. They don't tell you there is an issue here. We had to find this out ourselves and from other users in the property. Through endless complaints we were told you can use wifi calling. Secondly the wifi you use is not secure and it tells you this when you log into it each morning. Not ideal when you are dealing with confidential data. Numerous complaints have been submitted, each time they basically accuse you of lying and that they're right. The so called 'Managers' are not pleasant, do not pick up the phone to you and the responses from them in their emails are shocking. Not just us that say this but others we have shown them to. They deduct monies from your account without authorisation, which is theft. Trying to get the monies back is like pulling teeth. Basically an awful service with unhelpful staff. The 2 gentleman in the Glasgow reception are lovely and do what they can to assist. The management, complaints dept and sales rep however definitely not so much. Over two floors in West Regent Street, it's not a well used space as most of the offices are empty and the tenants we have spoken to are experiencing the same as us and some also echo what I've just written. We have tried to reach a compromise with Spaces to end our agreement early due to the issues we have faced but, they just constantly reject this and refer to their terms of business and take no responsibility for the issues raised or the sub substandard service we've received. Notice handed in and new office sourced.It's poor they respond to a bad review within 24 hours but can't respond to complaint emails or don't answer your calls. *08/04/2024 response following update from Spaces. Appears gaslighting at its best. You call this deflecting and not listening. Issues have not been addressed as we're basically just told, put up or shut up. No compromise what so ever. Teas/coffees, gym passes etc if you read my comment these were 'perks' or 'lies' from your Sales rep. You appear to respond to bad reviews quicker than you do with your tenants complaints. Notice submitted and cannot wait to leave this building. I'll certainly warn others to avoid your service and the other bad reviews online about Spaces just reflect mine. I will not be amending my review as what I've stated is valid and you have done nothing to help or assist your tenants.

KP · 12 September 2024

Agent replied · 11 June 2024

Hi Kevin,I’m sorry for your dissatisfaction but I’m disappointed to see you post a review for issues which have already been addressed.I understand your main concerns are the invoicing and poor phone signal coverage at your location.As part of our customer policy, we provide quality teas, coffee, milk, sugar, glassware and cutlery to all customers that they can enjoy along with their guests. Since you said you didn’t want this service, it was credited and removed from your account. This billing concern is fixed.Your local team confirmed that they provided you with alternative options such as moving you to another office space, which they know has a good signal and a transfer to the nearest centre to resolve your issue.These options didn’t work out for you, so they suggested enabling Wi-Fi calls on your devices. You have confirmed the signal issue is resolved.With regards to payments, and as already confirmed to you, your card details were registered in our system to take payment for your invoices, which you authorised. A signed agreement is a formal, business commitment. We partner with our customers to help them run and grow their businesses, but we also have a business to run and cannot cancel an agreement earlier than its end date. You expressed some concerns, which we listened to and resolved. Should you need further help, please feel free to reply to the latest email from the member of my team who recently contacted you.Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Regus

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent