Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,160 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,160 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,927

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Worst company to deal with

Worst company to deal with. They over charge your account- do not refund. They don’t apply the credits on to your account when you paid in advance. The receptionists charge your account with other fees and incorrectly misapply other members fees on your account . Waste of time!

Neha · 13 October 2020

Agent replied · 11 June 2024

Hi Neha,Transparency is key to us so we apologise for any confusion in relation to your billing. I have reviewed your accounts for you and can see that any credit balances you had have already been refunded to you.Please be reminded that there were also incorrect bookings made by your team but we assisted and had this resolved for you.We have now sent you a detailed reconciliation of your accounts which should clarify that the additional charges on your team’s accounts are due to them exceeding the maximum allowance chosen for your Memberships (you can also find booking history, invoices, and statement online at www.myspacesworks.com).We shall await your response before being able to clarify any pending concerns. Best, Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

You have an office everywhere around the globe

Our company rents an office in Spaces for longer than a year. And I'm just happy to work in this place.Spaces provide you not only a desk for work but also a terrace, cafeteria, and lunch option.I've been in offices in Prague, Milan and Barcelona. It's very useful when you are traveling, you will have an office everywhere.

Anton · 29 August 2023

5/5

Trustpilot

Great staff team

The management team at my Spaces location is the best. I especially enjoy working with Brandon. He is super responsive, always has the answers, or finds out the answers to my questions quickly. He's so friendly and runs a tight ship, and I appreciate all that he does for my business and everyone at the location.

Jessica · 18 October 2023

1/5

Trustpilot

Deposit return

The rent agreement MOS/SP/087/2022 was terminated on the initiative of Regus 30.06.23, almost 2 months have passed, but the deposit has not been returned so far.

Oksana · 28 August 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Oksana,We understand how important your return of retainer is and our standard timeline has not been met on this occasion. For this, we deeply apologise. An unforeseen issue with your payment has caused this delay.Again, we sincerely apologise for the inconvenience this may have caused. Once we reprocess your refund you will receive a correspondence letting you know that the payment processed successfully. All the best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Positive feedback.

Spaces has a welcoming atmosphere. Clean neat and tidy work areas. Suzanne, the receptionist is very nice and helpful. Coffee is good as well. An excellent space to meet with clients.

Christopher · 4 January 2021

1/5

Trustpilot

NEVER EVER USE THE SERVICES OF THIS…

NEVER EVER USE THE SERVICES OF THIS COMPANY AS THEY WILL ONLY ROB YOU OF YOUR HARD-EARNED MONEYYou will never be able to get ahold of them through the contact numbers they put on their website, particularly the one on OXFORD ST. They will block your email address if they get tired of getting your emails and they will never respond. Total waste of time and money!They charged me over £2,000 for memberships that my workers nor I have never even used because of the pandemic. Despite several pleas for them to freeze my account due to the epidemic, the pleas all fell onto deaf ears.I contacted their company to ask if they can freeze my membership ever since the pandemic began and have cancelled all three memberships that I have including my team's memberships, but they continued charging my card! I wasn't even aware of this until I checked my bank statements and investigated! When I got back to their company in June to use their services (mostly because I haven't seen them charging my card without my consent), I expressly informed them that I would only reactivate "my own account" and there's no need to reactivate my team's membership. Yet, I still saw some charges from their company that are unknown and that I did not agree to.What's worse is that they also charged me for the months when my and my team's accounts were inactive and cancelled! Despite several attempts to communicate and ask what the charges were for, they never got back to me even with an email. They clearly don't have an explanation. So, please save yourselves from the trouble and never get a membership from them. Utterly despicable!

Bill · 2 October 2020

4/5

Trustpilot

No possibility to monitor the AC by ourselves

The service is still good. However, we encounter issues with the air conditioning: It is still impossible to modify the AC from our office. We are forced to call Sofia and Oumaima to modify it, sometimes several times a day. It is not convenient at all. It's been month now. Nothing has changed. Not happy at all about it.

Farah · 28 July 2023

5/5

Trustpilot

Everything is quickly and correctly…

Everything is quickly and correctly arranged.

Milan · 1 December 2023

5/5

Trustpilot

Love the space so much & Andrew is the…

Love the space so much & Andrew is the best!!

Chelsea · 22 August 2023

1/5

Trustpilot

Profiteering during the pandemic by taking advantage of struggling businesses.

Company trying to take full advantage of SMEs during the Covid crisis. Instead of offering relief they are attempting to lock tenants and members into longer contracts in return for discounts. Any complaints are met with rude toke death communication from customer services. Avoid this company at all cost.

Dasha · 18 May 2020

Agent replied · 11 June 2024

Dear ‘Dasha’,We really want to help our customers and I am sorry if you’re unhappy with our offer.Please note that we are keeping our centres running using small groups of dedicated volunteers from our team members, therefore, you will still be able to access our services when needed.Reducing your monthly commitment is in effect a subsidy from our business to yours, something which we are proud to offer. We want to provide the maximum benefit per customer whilst also ensuring the sustainability of our own business, so that we will be here to support you in our normal capacity as we come out of this crisis. I appreciate how times may be hard for your business and encourage you to contact your helpdesk or me directly at Sandra.melody@regus.com with your company details and personal reference BCN050M to identify yourself and discuss the situation further. Thank you.Sandra MelodyHead of Regus Customer Service team

3/5

Trustpilot

friendly people at reception

friendly people at receptiongood atmospherewhat we need is more phone boots and easier way to book meetingrooms (100% via app and not via reception)

Nico · 11 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Nico,Thank you for your positive comments about your centre team and centre although I’m sorry for your dissatisfaction.I have immediately escalated your comments about phone booths and booking meeting room online to the line manager of your centre. They have confirmed that they have contacted you and addressed your concerns.Should you need further assistance, please contact them as they’re your key contact in this matter.Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business.Best regards, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

3/5

Trustpilot

Male toilet at 12/F

Male toilet at 12/F, Tower 535, Causeway Bay need to be improved, it looked very terrible during in July and Oct 2023.

Joe · 28 November 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Joe, thank you for raising this concern. At Spaces, the maintenance and cleaning of our facilities are very important, and we can assure you of our highest standards.Your comments have been shared with the senior management team responsible for your centre. They confirmed that your concern has since been resolved as per the details shared with you.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team who remains your key contact here. Thank you again for taking the time to provide feedback.Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Corporate shenanigans

Great reception staff, BUT corporate shenanigans with a dishonest pricing policy.

Mathz · 8 July 2024

Agent replied · 23 August 2024

Hello Mathz,We are sorry for your frustrations but I must highlight that we have acted fairly here.Here at Spaces, we work hard to ensure that our renewal process is clear which is why it is explained within your agreement and renewal reminders are sent; we have sent them to you again now but you can also find them in your online account (myspacesworks.com > Documents).My team are in contact now and will assist you with your concerns. In the future, please submit a query through your ‘Help’ section and we will assist you quickly.Wishing you a great day at work, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Location is Perfect, and everyone makes you feel welcome and at home.

Staff is extremely helpful & friendly, they're always available to accommodate requests and to assist with any issues or changes that come up. Location is scenic, and spacious.

Cherry · 30 July 2021

5/5

Trustpilot

All the staff

All the staff, especially Ebony is amazingly helpful and friendly!

Ryan · 15 August 2023

2/5

Trustpilot

The rooms and the people are really…

The rooms and the people are really great, the internet connectivity is really poor for a shared spaces environment. Nowadays it's such an important factor in business.

Sergio · 12 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Sergio, I’m sorry if you felt the need to escalate this.We know that the internet connection is key to your business, and we’re working to ensure any technical issues are fixed as a matter of urgency. We are pleased to confirm that your concern is since been resolved. Our sincere apology for the inconvenience caused.If you need further assistance, you are welcome to contact your local community manager who remains your key contact here.Thank you, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

problem solved very fast and area…

problem solved very fast and area manager is very friendly and helpful.thanks

Zhuoqing · 13 June 2024

Agent replied · 11 June 2024

Hi Zhuoqing, thank you for raising this concern. At Spaces the maintenance and cleaning of our facilities are very important, and we can assure you of our highest standards. I’m investigating the situation with the relevant teams to ensure that this situation doesn't happen again.Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

4/5

Trustpilot

Awesome!.. Except one thing

Excellent customer service! The front desk workers are wonderful! The space in general is awesome! Only downside, which might make us move is that there is so much echo in the hallways and people keep having demos, interviews, calls in the hallways and keeping their doors open while conversing which makes it really loud.

Zac · 15 November 2023

1/5

Trustpilot

I don’t know where to start really

I don’t know where to start really, can’t speak to Customer Service on the phone but sales calls are still maned by real people? As I understand it so many of spaces staff have been furloughed but their clients are expected to pay even if they have lost their jobs/taken pay cuts. I’m speechless really, my husband feels so depressed and stressed and Spaces don’t seem to care. He signed for 6 months and only got to use it for 3 weeks before the pandemic.

Pat · 30 June 2020

1/5

Trustpilot

Avoid Spaces co-working at all costs

Avoid Spaces co-working at all costs! (I feel terrible writing this because I love the team in the centre but this company is horrible.) They put you through hell trying to resolve an overcharges from their own mistakes. Accounts will bill you erroneously, ignore emails showing proof of agreements (making you send them over and over again), send threatening emails and when they FINALLY acknowledge their errors they continue to mess customers around for weeks on end before making it right. They should remove "help" from the accounts helpdesk title.

Adina · 26 June 2020

1/5

Trustpilot

Bitterly disappointing experience

Bitterly disappointing experience. We signed up to the new office in Bath for a year - nice environment, but shockingly run & the central admin and accounting function is atrocious. Faceless, lacking in any sense of Customer Service - typifies the comical "Computer says No" stereotype.Would strongly urge anyone considering signing up with them to seek out other tenants of the building and ask for an honest view.Just look at all the reviews - it beggars belief that this company is still in business - truly awful

Windrush · 25 June 2020

1/5

Google

By far the worst office I’ve worked at. It’s become a game within the team to guess what new problem will emerge. We’ve had blocked urinals, front doors without handles, lift out of service, a plague of flies in our kitchen, frigid temperatures, and the list goes on. We thought about requesting nice-to-haves like decent bike parking and showers, but it’s pointless with the level of concern Regus has for maintaining quality office space. They’re converting a floor to “Spaces” but this will fail dismally when the casual workers quickly discover the state of the facilities. Photo: flies are eating our cornflakes!

Szymon · 12 June 2020

1/5

Google

Awful awful shared offices. Bathrooms absolutely disgusting 99% of the time, the lifts NEVER work, at least 2 out of the 4 are always out of order and the others are very slow. Staff on the door completely useless and totally unhelpful. Seem to crank up the heating in the summer and blast air con in winter, making it very very uncomfortable to work there. We had mice in our office for a year and Regus did nothing to catch them. Post would get lost.

P · 12 June 2020

5/5

Trustpilot

The front desk team is so great

The front desk team is so great! Super friendly, helpful, and responsive. I feel spoiled working here. Place is impeccable. Thanks so much!

Kristin · 6 April 2022

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent