Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleLifts don't work, offices are not cleaned, you are treated like a criminal if you ask for a glass of water. This place is a scandal
Guillaume · 10 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hi Guillaume, thank you for taking the time to leave us feedback. We are so sorry to hear that you have had a less than positive experience with us. Please rest assured that your concerns were escalated to our global customer services and your centre team to provide further support. Your ticket reference number is C-886377-M6C9. Thanks.
★★★★★ 5/5
TrustpilotYour reception team at Secheron is the…
Your reception team at Secheron is the best. Always caring about their customers and striving to find solutions with the smile.
Haimouth · 5 September 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotTop staff
Staff is great, always willing to helpLocation is in the center of Paris Space is bright and comfortable
Amin · 14 November 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing work environment.
Great location. Great staff. Great work environment. This place has been really positive experience for our team. Everybody is super kind and thoughtful. It's great to interact with the other clients. The staff is by far the best thing about working here.
Daniel · 5 January 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotRUDE
Shocking, No accident form filled out even tho I mentioned an injury and now I get accused of not mentioning it? I have email for proofs.I have no email from spaces other than the operation manager who can't even operate his own behaviour.Aurora house in EB the staff review their own centre on google so be wary about google reviews
Sam · 15 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Samuel,We attempted to assist you upon your previous posts in which you declined further support from us.Your local team has informed us that no complaints such as injuries have been reported. If you have evidence that you raised this with the local team or wish to raise it now, once again, please share this with me so I can ensure this is addressed for you.Moreover, we have had complaints raised by other customers relating to your behaviour when in the centre. As already addressed with you directly, we expect that customers act professionally, politely, and in consideration for others by maintaining a clean working area after having been used and working within your allocated area only.More action has been taken to help you than what is insinuated above but this is not the place to appropriately address your concerns so we have contacted you once again. Please contact me directly at sandra.melody@regus.com and we will continue to help.Thank you.Best regards,Sandra MelodyHead of Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotIrresponsible firm that cancels…
Irresponsible firm that cancels important bookings on short notice causing significant issues and does not provide solutions. Unfriendly customer service, unwilling to help or solve problems.
KM · 24 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hi,We’re sorry you had this experience and would love to help. We certainly don’t make a habit of cancelling bookings so if this happened to you, I am confident that it would be for a necessary reason. Please email me lorraine.brule@spacesworks.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist you further.Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 2/5
TrustpilotVery rigid with contract terms and notice periods
Service in the premises is fine. But they are very rigid with contract terms and notice periods. You look for flexibility when looking for coworkings, and here they don't have any.
PCO · 10 January 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hello Pablo,thank you for getting in touch. At Spaces, we take renewals very seriously and take great care in communicating how the process works. It’s our goal to make this an efficient and simple process for our customers. Prior to any renewal, customers receive courtesy reminder emails. You also received a written confirmation once your agreement was renewed. Then, if any aspect of the agreement wasn’t to your satisfaction, we were able to offer additional options should we hear from you within a few business days following the renewal. Our communications were sent to the email address we have on file. We invite you to check your online account (i.e., myspacesworks.com) and ensure your information is up to date. Please understand that we need to receive advanced warning should you wish to end an agreement with us, and it cannot be before the end of your agreement term. My team have contacted you to clarify this directly. Thank you for your understanding.Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotTheir customer service is impossible
Their customer service is impossible. They just don't understand what they are doing. Each time request goes to another person who has just no clue on what's going on. Such a miserable client experience.
Andrey · 31 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Andrey, thank you for bringing this to our attention.We’ve received great feedback about the service provided by our Account Helpdesk and I’m sorry that you’ve experienced otherwise.I’ve been in contact with your centre manager and am happy to hear that the situation has since been resolved.Your centre manager remains your point of contact but if you need additional support, please feel free to contact me directly at michelle.spire@spacesworks.com.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotClean
Clean, chill and a good place to focus
Michal · 18 January 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat public area and great team.
Great public area and great team.I can warmly recommend Spaces Vienna Main Station also due to its perfect location and nice view.
Gerald · 14 July 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally helpful in difficult times!
Really helpful in the most difficult circumstances. Pandemic has been very difficult, but the team at Spaces Liverpool Street have been amazingly helpful and considerate. Special thanks to Jada, Ben and especially to Natalia who have all gone above and beyond.
Faisal · 14 January 2021
★★★★★ 1/5
GoogleBring a portable sauna if you wanna cowork here. Their private offices are warm but if you book the shared space, prepare for an adventure to the South Pole
Stefan · 10 February 2024
Agent replied · 9 June 2024
Hi Stefan. We’re sorry to hear of your dissatisfaction. We’d love to help but haven’t been able to identify your account based on the information you provided. Please log a ticket through the Help section of your online account so we can assist. Thank you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDishonest and badly managed
Shut down office location (London Monument) with no notice despite renewing contract the previous month. Then when finally moved to different office (London Moorgate) they don't move payment method across and charge late payment fees!
Matt · 20 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Matt, I am sorry to hear of your dissatisfaction.We apologise for any inconvenience you’ve experienced following the closure of the Regus centre in London, Monument. A centre closure can be a frustrating experience for customers and it’s something we try to avoid wherever possible. We understand that you'd have appreciated greater notice. Unfortunately, on this occasion we were unable to provide it, but I will make the relevant enquiries and take steps to prevent the situation from happening again.Regarding the payment method, for data security we are not permitted to input a customer’s payment details into the new account created by relocation. However, a member of my team has been in touch with you with a favourable resolution regarding the late payment fee and to answer any further questions you may have. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 3/5
TrustpilotOK, not great
The space was clean and nice. Thought the price for it was a bit much without including coffee or printing. Also I didn't appreciate the restoration fee at the end of the contract, I feel like it should just be included in the cost of rent. Very corporate feeling and wanted something more home-y.
M · 16 August 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi,We appreciate you taking the time to share feedback here. We have heard your opinion and know that it's been passed on to upper management. We are always looking for feedback from our customer's when it comes to how we can better our services and help make it a Great Day at Work for our customers!Thank you,Sandra MelodyHead of Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpaces West Hartford is a great place…
Spaces West Hartford is a great place to work. Jessica works really hard to create a professional and friendly environment.
Matt · 23 August 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotReported to police for fraud
I had to report IWG / Spaces for fraud this morning morning to the police. Be very careful before engaging with this company. They are literally making up things and sending me invoices. I thought it was just sharp practice mis selling and misrepresentation but it looks like open fraud now. Police will investigate
User · 3 August 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi, thank you for getting in touch. Transparency is key to us and our teams go to great lengths to ensure that any queries are clarified before an agreement is signed.We’ve reviewed your account, you signed a month to month office agreement which started on 7th July 2021 and your current agreement will expire on 31st August 2021. These details represent a formal, business commitment. Please understand that we cannot cancel agreements and some advanced warning is necessary should you wish to end with us. For month to month agreements we require a one-month termination notice. This has been explained in our Terms & Conditions. Please remember that your centre team is available to answer any of your queries. Alternatively, you can contact me at sandra.melody@spacesworks.com if I can help further.Regards,Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotPerfect for last minute needs.
I needed a space last minute for an important virtual meeting. Spaces was perfect! They accommodated me immediately and even printed some documents for me. The facility is beautiful and the amenities are amazing. I definitely recommend Spaces.
Iris · 29 July 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotStates 24/7 building while threatening…
States 24/7 building while threatening me with towing of my vehicle if there at night
Xx · 14 October 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Kimberley, I’m sorry you had this experience.I understand your frustration but feel that your 1* rating is unfair.Whilst you do have 24/7 access to the centre we have no influence whatsoever with the parking regulations that are in place. The car park is managed by a third-party company at the request of the building owner and we are also affected by these regulations.Your centre team did contact the parking company on your behalf to ask for an exception, but unfortunately they were unwilling to provide one.Should you wish to work outside of the designated parking times off site options are available to you.Your centre team have already discussed this with you and they remain your point of contact should you have any further questions.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy experience in Spaces
My experience in Spaces has been very positive. It is a comfortable place in which to work, clean, modern and plenty of natural light. The staff is friendly, welcoming and helpful. I enjoy coming to work every day. Thank you.
Elizabeth · 4 February 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional staff
Absolutely brilliant staff very attentive great atmosphere.Thank you Kirsten&Erica.Would highly recommend.
Damo · 8 March 2024
★★★★★ 3/5
TrustpilotI like the structures
I like the structures. Relationship with the manager not ideal as not reacting on support request. Confusing amount of emails with conflicting invoicing which generates unnecessary churn.
Valentina · 7 March 2024
Agent replied · 11 June 2024
Ciao Valrntina,Mi dispiace molto per la sua delusione.Stiamo esaminando la questione come priorità e un membro del nostro team la contatterà presto.Cordiali saluti,Lorraine BruleServizio clienti globale di Regus
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey are thieves
They are thieves! I’ve canceled my subscription 3 months ago and they not only still charge me, but arent responding to my calls or emails. Do not fall for their attractive first month offers! Don’t join a club that doesn’t know how to treat their customers!FYI I have called my bank and am taking legal action.
Nahal · 6 January 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Nahal, thank you for getting in touch. Transparency is key to us and our teams go to great lengths to ensure that any queries are clarified before an agreement is signed. Your current agreement expired on 12/31/2020, details represent a formal, business commitment. Our team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced any delay in hearing back from the team.Please feel free to contact me at sandra.melody@spacesworks.com so I can help further. Regards, Sandra Melody Head of Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe management has gone downhill and…
The management has gone downhill and service is nothing what it once was.
Mushkabab · 4 November 2024
Agent replied · 23 November 2024
Hello Mushkabab,Thank you for bringing this to our attention. It's through feedback such as yours that we can improve our services to customers. I sincerely apologise for any inconvenience caused and have asked the line manager of your Spaces location to investigate this as a priority. At Spaces, are committed to the highest standards of integrity, honesty, openness and professionalism in all our activities. We will ensure the situation is properly investigated and quickly resolved. I’d like to contact you directly but you’ve posted anonymously. If you’d like more support, please email me at lorraine.brule@spacesworks.com with your company details, thank you.Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
Trustpilotwebsite would not recognize or close…
website would not recognize or close my account as password would n0t reset even after repeated attempts emails phone calls to customer service. If i could give a zero I would horrible experience
Never · 11 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Mark, I’m very sorry to hear of your disappointment.We work closely with our Web and App developers to provide customers with the best possible services/online tools to easily manage their accounts with us on the go. Our sincere apologies for the inconvenience caused.You've ended your agreement effective 30 September 2023.A member of our team has contacted you to assist you further on this matter, please continue to speak with them if you need further assistance.Thank you,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.