Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,158 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,158 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,925

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Dishonest company

Customer service is awful. Polies are not well explained. Cancelled my contract within hours of signing up, never signed anything, and was told there is no cancellation option.

Jennifer · 16 January 2026

2/5

Trustpilot

Aggressive sales & marketing

Within 30 seconds of submitting an enquiry, I was bombarded with phone calls from the sales team pushing me to sign up. I didn't even have time to pause to think. Also, since handing over my email address I've been bombarded with marketing emails from multiple different companies... are they selling my data to 3rd parties?? not cool.

Kat · 7 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Kat, I’m very sorry to hear of your dissatisfaction. I’ll ask our teams to remove your name from all distribution lists and will ensure you no longer receive any emails or calls from us. You can click on “Unsubscribe” link on any of our communications.Please send your phone number and email address to me to me at lorraine.brule@regus.com. Best wishes, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Unscrupulous Lease

I had a lease for a number of years with their office in San Diego. After 2 years of not using it in any way, I sent them a notification to cancel my lease. They held me to the last 6 months of the lease with no option to get out and then automatically renewed my lease again and now I’m having to fight them to avoid another year of paying for nothing.

Wes · 2 November 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hi Wes, thank you for taking the time to write and letting us know your concerns. We take renewals very seriously and ensure that the process, which is very simple, is communicated to customers upfront. Prior to any renewal, our customers receive a courtesy email reminder. According to our history, you received an email on July 9, 2021, with detailed information on prices, terms, and the option of ending the agreement if you no longer require our services.We apologize if for any reason you didn’t receive this reminder. This could be due to your account details needing to be updated. Please log on to your online account and check that your phone number and email address are correct. It is also worth checking that our emails are not landing in your spam folder. Once your agreement with us has been renewed, we’ll confirm it via email, which was sent on July 31, 2021. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account. Best regards, Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

Forest Hills Spaces is amazing

Forest Hills Spaces is amazing. The staff is professional, quick, helpful and knowledgeable. My clients are impressed by the cleanliness and friendliness of the staff. I feel happy to come to Forest Hills every time !

Beatrice · 1 December 2023

1/5

Trustpilot

We have been trying to get a refund…

We have been trying to get a refund since May 2023. Received a confirmation that it would be paid on 14 Aug 2023, but to date nothing. Several emails back and forth but no co-operation. There are no telephone numbers on the signature so we cannot call to discuss this. We will never use Spaces again!

Joe · 17 August 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Joe, I’m very sorry to hear of your disappointment.We understand how important the return of your overpayment is and our standard timeline has not been met on this occasion. For this, we deeply apologise.Due to an unforeseen issue with your payment, it will have to be rerun which has caused this delay. Again, we sincerely apologise for the inconvenience this may have caused. Once we reprocess your refund you will receive a correspondence letting you know that the payment processed successfully.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Regus

3/5

Trustpilot

Not bad, but not great either.

Not bad, but not great either. I could write a whole essay from a few years of experience, but that would be insane. The most important business factor is overall price/value ratio which I'd say is around 3 in this case and mean: I you have no other better options, you can try.

Marcin · 28 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Marcin, thanks for sharing your feedback. We’ll pass it on to the team!Our sincere apology for the inconvenience caused.We understand that you're unhappy with the increase in the renewal price. The renewal price will always prevail over the current market price which has been detailed in your agreement terms.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team directly.Thanks again for your comments which help us improve. We appreciate your business.Best,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

HEALTH WARNING _ STAY AWAY _ DO NOT ENTER

In spite of being illegal to travel for work that is not essential and cannot be performed from home, these money grabbers and scammers have opened their premises, under lockdown, and allow/encourage unsuspected and naive people to travel to them. Worse, once there no one wears a mask in a closed environment and can spread the virus! AVOID AND REPORT THEM to local councils and police. Hopefully, hefty fines would force these scammers to close down.

George · 16 January 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hello,Thank you for reaching out to us. We have worked hard to ensure that our centres have remained open throughout this difficult period using small groups of dedicated volunteers from our team members. Thus ensuring that we can continue to serve all of our customers (which include essential services such as Police, Local Authorities, Transport networks etc) who rely on us to support their businesses.Strict government guidelines are being followed in all locations that we operate. We place the welfare of our teams and customers as a priority. If you have specific concerns, please contact your local team to discuss them further.Thank you for your understanding.Best regards, Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

Spaces in Rabat is a wonderful place to…

Spaces in Rabat is a wonderful place to work. The staff:- friendly- professional - very competent - accessible when neededWorking area:- spacious - bright - clean- lots of natural light

Roger · 18 March 2024

3/5

Trustpilot

Please think twice...

Spaces used to be a 5 star organization with friendly people, top quality service and a good connection with their customers (us, the people renting units). Not because of Covid but since IWG took over it feels like money is more important than people. I think that's unfortunate and the wrong decision. If I was IWG I would immediately bring back the DNA of Spaces and invest in people again (instead of being interested in money).

Henk · 18 December 2020

Agent replied · 11 June 2024

Hi Henk, thanks for sharing positive feedback. At Spaces we work hard to ensure our services offer exceptional value to our customers and to provide many different options to meet every requirement and budget. We’ll pass your feedback onto the team! Our customers’ satisfaction is our priority and comments like yours give us confidence that we’re achieving that goal. Thanks for taking the time to write to us. Wishing you a great day at work, Sandra Melody Head of Customer Services

5/5

Trustpilot

Spaces is absolutely amazing

Spaces is absolutely amazing. Erica and Kirsten are so lovely and make working here so enjoyable!

Reece · 14 November 2024

5/5

Trustpilot

Spaces-Mapfre Tower is amazing

Spaces - Mapfre Tower is amazing, such a beautiful and relax atmosphere to work. Sofia, the receptionist is very attentive! I really enjoy working from there, thanks!

Sabrina · 6 May 2024

5/5

Trustpilot

Great location for a company team meeting!

Deborah went above and beyond to help us reschedule at the last minute, and was so accommodating and friendly! The price was fair, and our space was clean, nice, and exactly what we needed for a team off-site meeting.

Whitney · 2 August 2023

5/5

Trustpilot

The dreamteam gives exelent service but…

The dreamteam gives exelent service but I not satisfied with that since the phone system was upgraded 2nd of May my desk phone has not been working. There is no excuse for that so that’s a zero star rating.

Annie · 22 July 2023

1/5

Trustpilot

Multiday room bookings

I wanted to book a meeting room for 2 days back to back. Since this can't be done on your app, i am stuck with reservation for one day and no availability for the second day. You need to support multiday bookings.

Apurva · 10 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Hi Apurva, I am sorry to hear of your dissatisfaction.Thank you for taking the time to share feedback. We work closely with our Web developers to provide customers with the best possible online tools to easily manage their account with us. We appreciate the constructive feedback and will take this into consideration when making improvements in the future.Remember that the centre team are also always available should you need anything specific regarding your bookings; my team has contacted you directly to help. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Happy and Healthy at Spaces

During this pandemic, it has been a challenge to work from home with two little ones running around. Spaces was the perfect option for me because they provided a great space to focus and work, but more importantly, they had great health protocols so I felt safe and didn't worry about bringing anything home to my family.

Giuseppe · 27 April 2021

3/5

Trustpilot

I DID NOT LIKE THE ATITUDE OF THE…

I DID NOT LIKE THE ATITUDE OF THE EMPLOYI DID NOT LIKE THAT YOYR EMPLY DID NOT OFFER TO ME A TABLE AND A CHAIR TO TALK BUSINESSI DID NOT LIKE YOUR OFFER TO PAY THE RENT CALCULATED ON NUMBER OF MY EMPLOYESI LIKE YOUR BUILDING AND SPACES FOR RENTING !

Victor · 17 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Victor,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from us. We’re looking into this as a priority and a member of our team will get back to you as soon as we have the details.Your satisfaction is very important. Therefore, we’ll make the relevant inquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Very bad experience at Spaces Moorgate.

Very bad experience at Spaces Moorgate.The office had branding of the previous tenant. Dirty floors and chairs. Health and safety board of a previous tenant, complete with names and phone numbers.In addition to that, against our explicit request to not let people in the office while our equipment was in, without our knowledge, they have done just that.Do yourself a favour and avoid Regus/Spaces, experience is not worth it.

Dominik · 13 December 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hello Dominik,I am sorry that you feel so disappointed.Upon receiving your comments, I immediately began investigating to better understand your concerns. Your Operations team have informed me that there have been a number of concerns raised by you which the team have always worked hard to resolve.When you moved into the office, we accept that there was one wall not yet repainted, however, we received no such complaints of other issues that you’ve now mentioned. Our team arranged for a painter which you then declined due to a conflict of schedules. We then provided you with free usage of a meeting room which was used. Afterwards, you then requested a credit due to the wall not being painted. This was resolved positively at the time.You’ve now requested to downsize your commitment again due to this wall not having been painted upon your arrival. Whilst we work hard to offer full flexibility, you are committed to your current agreement which is due to expire on 31 August 2023. At that point, you have complete flexibility to resize your product requirements and are welcome to start the conversation with your Community team now. These changes will take effect upon renewal.Your Operations team have contacted you directly again today and clarified this further. I hope you can appreciate the extra steps they have taken to facilitate you. If you have any further questions on this or other local matters, they are your key contacts.Thank you for your understanding.All the best, Sandra MelodyHead of Customer Services

1/5

Trustpilot

It takes them more than 30 days to…

It takes them more than 30 days to return your deposit. I assume they are investing people’s deposits, and they squeeze everything from that money (the money that isn’t theirs) until they give it back. Common man, the fact that I had to pay a deposit of €200 for a wooden table is already a little dubious. But to then not return that money, 30+ days later, is really shady.

Charlot · 1 October 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hi Charlot,I’m sorry to hear you’ve had this experience. We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers. Requesting your refund is easy. You can log into your online account (i.e., www.spacesworks.com), select Account > Product and services > End Agreement, where a specific section for refund request is available. We will then confirm your payment date and amount. You should receive your refund within 45 days after your end date. It’s an automated process. However, we will ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.If it has been longer than 45 days, please get in touch so we can investigate further. We may have received incorrect data. I couldn’t see your email address or Spaces account reference in your message. Please could you send those details to me at sandra.melody@spaceswork.com so I can support you? Thank you,Sandra Melody Head of Customer Services

1/5

Trustpilot

We've been trying to get our $15,000…

We've been trying to get our $15,000 retainer returned after moving out of Spaces in Fairfax Los Angeles. It's been a month and a half and they ignore most emails, support tickets get closed before being resolved and they're impossible to get ahold of. Spaces needs to get investigated for witholding money that's not theirs.

Petra · 14 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Petra, I’m sorry if you felt the need to escalate this.We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers.After requesting your retainer through your online account (myregus.com) we expect a retainer refund to be processed 30 days after the end of your agreement or 30 days after the request (whichever is later). It’s an automated process. However, we ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.We’re truly sorry for the delay and are working hard to put it right.A member of my team has contacted you directly to assist.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Great office, great community, and flexibility to work everywhere

I moved into my office in May 2021 and it has been fantastic. Not only are the facilities top-notch, but the team supporting us at Reston Metro is fantastic.Finally, I love that when I go to other parts of the country I have the ability to find office space within the Regus/Spaces network.

Joseph · 11 November 2021

5/5

Trustpilot

Lee is an amazing host

Lee is an amazing host, always taking care of myself and my peers. Always a bright start to my day whether it's early in the morning or late in the afternoon. A joy to have him at Spaces :)Spaces Angel as a work environment works great when utilising rooms or collab working environments.

Adil · 11 November 2021

5/5

Trustpilot

Best vibe and reception staff @Spaces Rotterdam

I enjoy working at Spaces rotterdam (@Hofplein), Reception is very attent and warm, always there to help and the vibe is chill.

Rachel · 20 June 2024

1/5

Trustpilot

Very poor customer service

Rented a meeting room with Spaces but despite paying the invoice upon booking they keep sending me payment reminders and last warnings. After every payment reminder I contacted Spaces via their online contact tool on the website to indicate that I have paid and something must have gone wrong but no response outside another payment reminder. It is ridiculous how they are not bothering of replying to your questions.

Derk · 5 October 2021

Agent replied · 11 June 2024

Hi,Thank you for escalating this. I am pleased that you were able to make payment upon booking. Something wrong has happened though, as payment reminders automatically triggered.If you paid by bank transfer, please ensure you entered your company account and invoice reference so the payment can be allocated successfully. If this is missing or incorrect, it will not allocate to your account through our automated allocation process.I am sorry to hear that you haven’t yet been provided with a response. I cannot find out why not since you posted anonymously.Can you please contact me at Sandra.melody@spacesworks.com with your account details so I can investigate and resolve this for you? Thank you for your business,Sandra Melody

5/5

Trustpilot

Amazing staff on site…

We had a couple of issues lately and your representative James at the Yorkville Office has been amazing. He is always warm and supportive and is a fantastic representative for your company.

KLMP · 23 November 2023

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent