Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,157 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,157 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,924

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Promised a refund, no money and no replies.

I've been back and forth with Spaces for some time now. My only success at getting communication back is by posting negative reviews. It would be easier if they answered emails. They promised me a refund on my agreement, which would have been refunded within 5-7 days from the 23rd. Still no refund, still no reply. You'll save a few years off your life by avoiding these at all costs. Extremely stressful to deal with,

Pete · 31 March 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Pete, I’m very sorry to hear about this. I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve us. You raised a query through your online account and our account helpdesk were in the process of assisting you. A member of my team has since been in contact with you and we are currently working to ensure there are no further delays to your refund.Thank you for your patience.Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

2/5

Trustpilot

We have an office in their Oxford…

We have an office in their Oxford Circus location. It regularly takes weeks to fix something and then it has to be fixed again and again as it's not done right the first time. Just doesn't feel like a high quality finish.There was a pile of stinking rubbish that had been left over the weekend sitting in the hallway, it took 6 hours for them to move it, they had to wait for someone to come in and move it rather than owning the problem and just moving it which would have taken them ten minutes. I would recommend looking elsewhere.

James · 25 February 2019

1/5

Trustpilot

Avoid at all costs.

I cannot express how awful customer service was with Spaces/Regus. I had 3 co-working memberships with them for 6 months each. My contracts in their online portal were all incorrect. They overcharged me for 3 months. They refused to accept their own confirmation email as proof that I had rightfully terminated my contracts 3 months in advance. Individuals in the business would not return my calls or voicemails. The Accounts Helpdesk was absolutely useless and would take days/weeks to reply to emails where I asked for my money (nearly £1000) to be returned to me. Finally after about 3 months they re-paid me my money, stating that was some technical mistake. This was after I threatened them with legal action and had called/text the onsite manager for almost 2 months. Honestly the worst company I have ever had the displeasure of working with. Never use them. Go sit in a cafe and at least enjoy the coffee rather than go through 3 months of headaches just to get back money which was taking unlawfully from you. Ridiculous.

Anj · 22 February 2019

1/5

Trustpilot

Raised a compliant in February

Raised a compliant in February, it is still to be resolved. Lack of communication and willingness to even acknowledge a complaint, spaces staff have tried to assist however they're turnover of staff seems to be very high so no consistency with who you deal with. It is however the invoicing/accounts dept who seem to be incapable of resolving an issue or even engaging in any type of correspondence.

Toni · 10 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Toni, thanks for getting in touch, although I am sorry to hear of your dissatisfaction. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we haven’t provided you with the level of service that you expect and deserve from us.We are pleased to confirm that your concern has since been resolved as per the details shared with you via email. Please continue to speak with one of our team members who is currently in touch with you regarding the refund.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team directly.Best,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Spaces is way too expensive

Spaces is way too expensive, rigid with their rules and employees are not very polite. I cannot recommend Spaces.

AP · 3 November 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello Andres,I appreciate that you’re disappointed, and I am sorry about that, but your comments are unfair.You’re in dispute of the mail forwarding service for your 3 accounts claiming that you were not informed of the cost of this additional service. We have investigated and located evidence where we have acted transparently, and you were well informed.We have removed the service for you moving forward. We encourage you to review all communications carefully and contact us again should you have more concerns.Regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Outstanding

Our first year at Citypoint has been shadowed by the pandemic and despite these uncertain times the Centre Staff at Spaces have been fabulous. They have been there every step of the way from the day we moved in and always go above and beyond to help and assist whenever asked. It is nice to walk into your work place and have the pleasure to work alongside some lovely people - well done Spaces.

Michelle · 9 March 2021

1/5

Trustpilot

No Stars - It's just not worth it.

No stars - but it's not an option.The billing and admin side of Spaces is absolutely shocking. I cancelled my arrangement in the correct manner, yet they still then took an extra months payment. This took weeks of constant emails and calls to sort out. The communication was shocking and nobody seemed to be able correct the problem or return a call. The reception phone goes through to answer phone 75% of the time. They then took 7 weeks to return my substantial retainer and deducted £100 for basically cleaning the 5m squared room, even after all the trouble.Re : Oxford Street officeOn the surface this office space seems ok. After a while you notice it's a bit superficial and that it is just a lick of paint on an old office building. The cafe area is nice, but the cafe itself is a business and is just about adequate and no cheaper than going for something better elsewhere, if the lifts work.The shared kitchen area is not big enough for the size of the office and often resembles a student halls of residence by mid afternoon. In conclusion -I wish I had never gone with Spaces. The Spaces/Regis admin, customer service and accounts are an absolute joke. There are much better options out there. I thought it was never going to end...If you are a small start-up, their billing department could break you. Always pay on credit card and check your accounts regularly.

Howard · 18 December 2018

5/5

Google

Lovely place, lovely environment, the food was great & the staff were amazing. Couldn’t fault it!

Smokey · 15 November 2025

Agent replied · 14 January 2026

Hi Smokey F1, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!

5/5

Trustpilot

Reliable, Diligent and Courageous

Most of us are still working remotely but the staff at Spaces has done a great job providing us with covid updates and deliveries from FedEx/Ups. They should really receive some recognization for working physically at Spaces during the pandemic. While the tenants have had the luxury of working remotely, the staff have not. Specifically, Stephanie has done a wonderful job before and during the pandemic. Thanks Stephanie!

David · 10 March 2022

5/5

Google

The staff at this Spaces are incredibly helpful. I have used the coworking space many times whilst in the area and have always been warmly welcomed. There is a mixture of different companies working here, who are great to connect with. The coffee is great and you are close to a plethora of different food places.

Jon · 12 June 2023

5/5

Trustpilot

Brilliant customer service experience

From the moment contact is made with Spaces and you explain your requirements, they ensure that the process is seamless and user friendly. They also bring your service online in the shortest possible time scale.I would definitely recommend Spaces to business colleagues, family and friends.Thank you Spaces for Great customer service experience.

Bilal · 26 September 2023

1/5

Trustpilot

Hidden charges, abysmal customer support, avoid at all costs

I fully agree with Luiza's review. Spaces is Regus and I should have known better having read all the negative reviews about them. I was even advised by a random guy on the street (a lawyer), as I was visiting a Regus office, to stay away from them.My situation with Spaces: had a 3 month contract with them. They were always billing 1.5 months in advance. When I asked to cancel they billed me one more month ("system error") then they charged £600 exit fee for vacating the premises ("system error") and now, 4 months later, they still haven't refunded me my initial deposit. Every email to their abysmal customer service (guess what, Regus') takes two weeks to get a response - yet no resolution. It's only £180 but I guess I'll end up taking them to court - that's no way to treat a customer. And it's a shame, for what it's worth the service (while it worked) was great.

Lf · 31 July 2018

5/5

Trustpilot

The SPACES Team At El Segundo is exceptional!

The SPACES Team At El Segundo is exceptional! We are so impressed with Sandi and Justin's consistent attentive, timely and warm and friendly customer service. Everyone in our office feels welcome and receives the support we all need to run a successful business for our clients.

Robin · 8 February 2024

1/5

Trustpilot

Customer services is not supportive

Customer services is not supportive, dont listen to client, try to close the case as soon as possible without solving the issue (i’m talking about the global CS team who is dealing with questions raised on system, not local team)Secondly, the meeting room cancel policy does not make sense, almost hotel allow to cancel free of charge just one day before checkin day, while you here request 5-day notice?

Phuong · 16 August 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Phuong, I understand and appreciate that you’re disappointed, and would like to help. Our helpdesk team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. We ensure that all our customer’s queries were answered and provide an end-to-end resolution to their concerns.We understand that your main issue is that you are unhappy with the meeting room cancellation policy which requires advance notice prior to the booking date.Once a meeting room is booked, the room will then be marked as unavailable for such date and time, to any other booker. We understand that you no longer need this booking, but since it wasn’t cancelled on time, other potential customers were unable to use that room therefore, the reservation cost remains liable. Please note that you can easily cancel your bookings, as long as you give us enough notice and as displayed in our booking/cancellation policies which allows other potential customers to book the meeting room. These are provided during the booking stage.If you need further assistance, you are welcome to contact your community team who will be happy to assist you with any queries.Thank you.Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Spaces is a great place to Work and Network ;)

It was a great experience. Spaces is a well organised business that leaves no space to error. Everything is clear if you pay attention to the service terms and conditions. Be careful about the payment deadlines, thanks to the billing history where you find detailed invoices with descriptions of each fee.

Lyazid · 6 October 2023

5/5

Trustpilot

Our first office space..

Our first office space! As a very small business we needed to move into a new office space and spaces fit the bill for us. Within walking distance of everything in the city, it is a great for any external meetings. We have been at spaces for over 6 months now and we absolutely love it. So nice to come in every morning to a team who are so helpful and always say good morning. Bali and Charlie it wouldn’t be the same without you! We have also visited other spaces around the city and honestly they don’t have the open light feel the Mailbox does.

Georgia · 8 October 2024

5/5

Trustpilot

Staff

Staff, Staff, Staff! The staff always goes beyond the call of duty each and every time. The customer service, and attention to the guests needs is A 1. Not to mention the offices are always clean and building is well kept. Thank you Spaces for always making my experience with you amazing!

Shawn · 1 September 2023

1/5

Trustpilot

Absolutely HORRIBLE.

Absolutely HORRIBLE.. 0 rating. I had a virtual office in NYC. Dissolved my LLC and proceeded to cancel spaces membership. When I tried to cancel paying as I no longer needed the office was told I have to continue paying for another 4 mos. No one I can email or call to get this resolved. Avoid this idiotic operation. Additional Comment July 14, 2022:If someone dissolves the entity which was the reason for the office space, just let them out of the agmt. I stand by what I said- HORRIBLE.

Baez · 14 July 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hello,I apologise if you are not satisfied with the agreement terms. At Spaces we work hard to ensure our services offer exceptional value to our customers and we have several options on terms, products and locations to try and suit everyone’s circumstances, but we also have a business to run and cannot cancel an agreement earlier than its specific end date.Your current agreement will expire on Sep 30,2022. It is a formal, business commitment. We feel that your accusation of an “idiotic operation” is unfair and unfounded as the duration being respected was chosen by you while other agreement lengths are available. Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Stay ways, its a trap!!

Im suggesting to ever small business to stay away from this company!!They make u sign a contract then u cant get out, pushing u to pay more money, making some payment that u wouldn't be aware of just to steal more money from u.Very bad service, its a trap!!!writing this message from Prague, be aware guys, stay away.

Romeo · 10 April 2024

Agent replied · 11 June 2024

Hi Romeo, I’m sorry you felt the need to post this review without first giving us the chance to help you. We provide a service agreement that clearly shows its terms, and we also ensure our teams are available to answer questions that you may have before and after signing. You simply need to contact your centre team or submit a query through the ‘Help’ section of your online account (myspacesworks.com). Please remember that you can also review your agreement, invoices, check and amend your services at any time there. If you require support please contact me directly at michelle.spire@spacesworks.com and I’ll be happy to help. Kind regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

DO NOT USE, NOT REGULATED

During COVID, like many, I lost 90% of my contracts and was subsequently not able to work. Spaces have been absolutely horrendous over the past two years. Let me give you some highlights:- First things first, they are not financially regulated- Took £1,200 the day before my rent came out despite us being in conversation to agree a payback on my contract- Whilst I was unable to pay for the first year, they activated an auto-renewal bringing the debt up to £7,300 from £3,300. - They use third parties for their reception so it's impossible to get through- They threatened me with court action despite never actually contacted me back All of this for a £200 a month hot desk. It isn't worth it.All in all, this is the most terrible company you could possibly work with.One star is a compliment.

Luke · 14 July 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hello,I understand and appreciate that you’re disappointed, and would really like to help. We can only deduct funds if you have authorised automated payments. It is not unreasonable for us to deduct payment for services you have signed for and have been made available for you.We take renewals very seriously and to ensure that a customer’s service is not interrupted our agreements renew automatically if the termination has not been processed. Processing a termination is quick and easy and can be done through your online account. If a customer doesn’t terminate within the specified notice period, the agreement will automatically renew. Third parties are not used for our reception; the centre staff are employed by us and are available during working hours by phone, email or in person.I have spoken to the collections team who have confirmed that they emailed you on the 7 and 16 September 2020 and 11 and 13 October 2020 and recently spoke to you on the phone. During this period you also communicated with the account helpdesk so we strongly dispute that we “did not contact you”. A member of my team has since contacted you who has been able to reach a positive conclusion.Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Notice given 3 days before closing location

I received an email June 21 telling me the Spaces location I use (Rittenhouse sq Philadelphia) was closing on June 24. There was no prior notice and no communication after. Completely unprofessional.

Jason · 1 July 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi Jason, we apologise for any inconvenience you’ve experienced following the closure of the Spaces centre in Philadelphia. A centre closure can be a frustrating experience for customers and it’s something we try to avoid wherever possible. We understand that you'd have appreciated greater notice. Unfortunately, on this occasion we were unable to provide it, but I will make the relevant enquiries and take steps to prevent the situation from happening again. Whilst moving is not something you were planning on doing, we often find that leveraging the vast amount of workspace that we manage can help us locate an even better workplace for your needs.Your local team lead has been attempting to contact you and If you’d like to discuss options, I ask that you return her call at your convenience.Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

I've been working with Spaces for some…

I've been working with Spaces for some time now, and I can't say enough about the amazing staff! They’re always smiling and always happy to help, which makes such a difference in the workday. The office space meets all my business needs perfectly. Plus, the great location and stunning views from the large balcony make it a truly inspiring place to work. Highly recommend for anyone looking for a workspace that combines functionality with a welcoming atmosphere!

Yenlys · 14 November 2024

1/5

Trustpilot

Avoid at all costs

Avoid at all costs Auto renew and roll over your contract without your expressed permission. Rolled over my contract without my permission charging me thousands of pounds for something I didn’t want. Had a 6 month fixed contract with them which they extended for another 6 months 3 months into my contract!!They have responded to others in the same situation on here that the are transparent but they are anything but. Deliberate and underhand charging (gouging) tactics. Do not use this company. There are many much better office providers out there.

Review · 28 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi,I sense that you feel misled and for that we apologise.Our auto-renewal process is detailed and explained to all customers within their agreements and again during their onboarding.In addition to this, prior to any renewal, our customers receive courtesy email reminders. These emails include detailed information on prices, terms, and the option of ending the agreement if you no longer require our services. This was sent to the email address we have on file, which you can review and amend at any time by logging in to your account online (i.e., MyRegus.com). We apologise if for any reason you didn’t receive these reminders. This could be due to your account details needing to be updated. Please log on to your online account and check that your phone number and email address are correct. It is also worth checking that our emails are not landing in your spam folder. Once your agreement with us has been renewed, we’ll confirm it via email. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account.If anything isn’t to your satisfaction, please contact your Community Manager within 1-2 business days, or myself at lorraine.brule@regus.com so we can discuss further options. Best regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Terrible customer service and lack of…

Terrible customer service and lack of good faith - I got a free pass for try the Space in Santa Monica for one day. After that, the area sales manager called me several times a day and send me several emails. I decided to try for a month, in a pro-rated fee, since I would be in LA just for the half of the month. I realized that the space was not for me and called and emailed the Sales Manager to cancel. He did not reply to me in time for cancel it and I had to pay for another month. I complained several times but their customer service is awful.

MarthaM · 25 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi Martha,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.All our agreements are under automatic renewal. Some advanced warning is necessary should you wish to end with us, and it should be no less than the agreed term and specified notice detailed in your agreement. Ending your agreement is a simple process, which you should confirm through your online account (“Account” section). Your termination will be confirmed shortly after by email. I apologize if you weren’t aware of this. I would love to help but haven’t been able to identify your account. Could you please email me at Lorraine.Brule@spacesworks.com with your company name and/or account reference (as displayed on your invoice)? I look forward to receiving more information from you. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent