Trusted Agent profile · London

SAB Saint Andrews Bureau Ltd London reviews

3.9

★★★★★ Good

2,157 reviews across 2 platforms

New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH

Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.

SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,157 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

233

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,924

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Continued poor customer service

Continued poor customer service. Massively values sales and public perception over customer experience. Yesterday I wrote a review and this was the response they replied with because they didn't like that a bad review popped up: "Hi Matt,We’re very happy to heat that you’ve enjoyed using our services and had positive interactions with our local teams.Your other comments are confusing. You claim that you’ve tried to contact us to end your memberships but we have no records of any contact from you.Ending your agreement is easy: simply log into your online account (myspacesworks.com) and go through the Account > Product & Services > Membership section.We’re here to help but your comments are unjustified. My team are in contact with you now to discuss further.Wishing you a great day at work,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Regus" They have NOT been contact with me to discuss. I have transcripts from every phone call I've had with their dreadful customer service phone line. Because I have to keep trying to reach out to resolve the issue without anyone doing anything other than "recieving a phone ticket feedback" and directing to the online process." Their process is fully online and I've tried to cancel every month for several months. I've tried emailing and calling multiple people in the organization. No one takes responsibility, and no one can give me the contact information of someone who can actually solve the issue. A clear example of a company that has become poorly structured and no longer prioritizes the customer experience.

Matt · 7 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi again Matt,It’s surprising to read new comments from you whilst we’re already proactively assisting you.You’ve mentioned to us directly that your assistant terminated your agreements for you but we have no such records. You would have received automated emails at the time if so. We’ve asked you to provide evidence of these terminations so we can review it further.You didn’t receive our initial email because you hadn’t updated your email address. Now we’ve identified your new email address, we have contacted you and you have replied.Thank you for your continued patience and cooperation.Regards,Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

WORSE EXPERIENCE IN MY LIFE. LEFT TRAUMATISED

GUYS, stay away, I repeat STAY AWAY from these incompetent THIEVES!I have never in my life, experienced anything like I have with these lot. I left after just 2 weeks, terminated my contract, 6 months later, I'm still waiting on my retainer back, all the while they continue to SPAM me with Invoices, when I terminated the contract months ago. I got a late payment invoice???? I HAVEN'T BEEN NEAR THE PLACE IN MONTHS! The contract was terminated on myRegus account 6 months ago, and they're still sending me invoices.I've spent the last 7 days, going back and forward via email (ONLY WAY THEY COMMUNICATE) WITH A LADY.... Thinking I was getting somewhere, only to get an email from A COMPLETELY different person, stating she would be happy to look into my enquiry? So the last 7 days emailing whoever that was, was in vein. They've just started the process again. JOKE! I'm not exaggerating when I say, my mental health has deteriorated massively since I left that Dump! Traumatised.So much so, YOU CAN KEEP MY £800. This bull aint worth it.AVOID GUYS......... AVOID!

Jason · 7 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Jason,thanks for letting us know about this. We’re sorry you had this experience and would love to help. Please email me lorraine.brule@regus.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

The Sutton office in the UK is a complete disgrace!

The Sutton office in the UK is a complete and utter disgrace.The toilets are consistently a mess, and the utilities in the kitchen are in a disgusting state.The cleaners use office phones for international calls and run up a bill.The air conditioners do not work in any of the rooms.The so-called "staff" that manage the place are completely ignorant of the issues and avoid assisting with any issues.Nearly every company has left this space and there are only 2-3 companies left.AVOID AT ALL COSTS!!!!!

Zavrin · 7 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello Zavrin,I apologise if you are not completely satisfied with the service.The air conditioning in this centre had no technical issues but there was a fault with the controlling unit for your specific office. An engineer has now fixed this; the air conditioning is working correctly in your office, and we wanted to thank you for your patience while this was repaired. The kitchens and toilets are cleaned to a high standard every evening and we have not had complaints from anyone in the centre regarding this or the cleaning team. I am surprised to see your feedback regarding the low number of customers in this centre as it is currently at 60% occupancy. The local team are always open to helping customers with any queries, so if there is anything else you need going forward, please feel free to contact them directly. Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

NOT WORTH IT

The staff at most locations are amazing and the design of the physical spaces are awesome. The internet is just okay. The sales process is engaging, quick, and helpful. AND they have a ton of locations in great places. AND IT"S NOT WORTH IT. The company customer service and integrity are HORRIBLE. Any time I've had an issue with trying to cancel a subscription it has ended up in me getting billed for additional months I didn't use after I had confirmed cancelling. THEN it would take multiple phone calls being passed around to multiple people to ever get any of those issues addressed. The poor customer service and billing errors and what I see to be manipulative and wrong business practices are NOT worth it. I would have rather paid more for a lower quality coworking space than have to spend the time cleaning up the hiccups from their poor customer experience.

Matt · 6 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Matt, We’re very happy to heat that you’ve enjoyed using our services and had positive interactions with our local teams. Your other comments are confusing. You claim that you’ve tried to contact us to end your memberships but we have no records of any contact from you. Ending your agreement is easy: simply log into your online account (myspacesworks.com) and go through the Account > Product & Services > Membership section. We’re here to help but your comments are unjustified. My team are in contact with you now to discuss further. Wishing you a great day at work, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

No sound proof next to my office 224 as…

No sound proof next to my office 224 as I aways I hear security guards talking loudly next door office

Mbu · 17 December 2025

Agent replied · 25 December 2025

Hello Mbu Sithole, Thank you for taking the time to share your feedback.We have reviewed the concerns raised and have reached out to discuss the matter and provide clarification. We appreciate you bringing this to our attention, as your comments help us improve. Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Dishonest company

Their salespeople were dishonest and misleading, hiding details about the agreement, refusing to answer questions in a straight manner, and tried to get me to sign to what would have effectively meant a much longer commitment than what I was asking for. Tried to sign me up for a coworking space instead of a lounge membership even though I was told I would not have a coworking desk and just access to Lounge. Makes zero sense and only proves that all the previous reviews are unfortunately true.

Diana · 3 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello Diana,I sincerely apologise if you feel you have not received the quality service we usually provide.I would love the opportunity to help further but haven’t been able to identify your account. Could you please email me at michelle.spire@regus.com with your company name or account reference (as displayed on your invoice) along with all relevant details regarding your concerns?I look forward to receiving more information from you. Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

STAY AWAY FROM THEM!

I had a highly disappointing experience recently when I attempted to sign up for an office space during a holiday. Despite making several attempts to reach out to their customer service, I was unable to connect with anyone. However, I decided to proceed and provide my card information, assuming everything would be sorted out. The following day, I requested to cancel the service as I had a change of plans, only to discover a rather questionable policy in place. It turns out that by signing up, I was obligated to pay for three months in advance, a detail that was never clearly communicated to me. Compounding my frustration, my card on file experienced difficulties with processing the payment on multiple occasions. Consequently, I was charged $535.00 for an office space that I never had the opportunity to utilize. I strongly advise avoiding any involvement with these individuals, as their practices appear deceptive and unscrupulous.STAY AWAY FROM THIS COMPANY!!!

Kris · 1 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Kris, I understand and appreciate that you’re disappointed and would like to help. We do have a correct channel of support to assist our customer’s queries and concerns. Our customers can contact our account helpdesk team via their online account (myspacesworks.com) ‘Help’ section or contact their centre team for direct assistance. All our agreements are formal business commitments which should be honoured. They can be ended provided they meet their notification period, per the terms of your agreement. We certainly do not agree with your comment on ‘practices appear deceptive and unscrupulous’ as our teams go to great lengths to ensure transparency and clarify any issues before an agreement is signed. I haven’t been able to identify your account. If you’d value a deeper investigation into the matter, or have any further concerns, I’d be happy to assist you. Please email me at lorraine.brule@regus.com with your company name and details. Best,    Lorraine Brule  Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

I’m not a resistor of your office

I’m not a resistor of your office. But I’ve sow a disappointment sight today.Some people have drink in office at 8:00pm. I’ve think some customers were meeting with alcohol.Perhaps some one told me, one of them is a employee of spaces.I thought the one will be after work time. But I felt why the one drink in here.That behavior would be degrade your service.If you want of those evidence, I would give you a picture.I hope your service continues to be excellent.Best regards

Yoshinori · 26 May 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Yoshinori, I understand your comments and would like to help.We reviewed the circumstances with your centre team and have confirmed that a networking event was conducted where all our customers are invited to join. We are proud to offer these networking events, which are conducted in a professional business manner and generally very well received by our customers.You can find the event details in your online account (https://www.regus-office.jp/spaces-event/) or contact your centre team directly for further details.If you’d value a deeper investigation into the matter, or have any further concerns, I’d be happy to assist you. Please email me at lorraine.brule@regus.com with your company name and details.Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

cannot recommend

They are just interested in talking you into a contract. When you realize the piece they gave you is wrong, they stick to their contract and you can’t do anything about it. I have signed up to meet other freelancers, but the space is full of offices for bigger companies so not only do I pay too much, the space does also not provide what they promised in their sales pitch. Stay away if you can.

C · 11 September 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Cecile, I am sorry to hear of your dissatisfaction.The price for your membership is not incorrect; it matches the price on your agreement and includes a 19.5% discount on the standard price. Your membership allows access to up to 5 co-working Spaces per month in any of our centres worldwide. Your complaint stems from the fact that there is now a coworking membership for just the UK (excluding London) which is a fraction less per month. We regret that this option was not available at the time you signed your agreement.While the number of co-working spaces may vary from centre to centre, we operate 3000 centres in 120 countries and your membership has access to most of these so I am sure you will find one with the right number of people for your needs.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Read your fine print!

My service renewed for another full 12 months JUST after i moved to a new city out of reach from their locations. Company will not end my second year-long term early (I even offered to pay for a few extra months in lieu of the full year) refusing to escalate me from their overseas "customer service" team which is just sending me identical messages over and over. Terrible company. Rent with WeWork or anyone else if you can.

LC · 14 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi,thank you for taking the time to write and letting us know your concerns. We take renewals very seriously and ensure that the process, which is very simple, is communicated to customers upfront. Prior to any renewal, our customers receive courtesy email reminders. These emails include detailed information on prices, terms and the option of ending the agreement if you no longer require our services. This was sent to the email address we have on file, which you can review and amend at any time by logging in to your account online (i.e., Spacesworks.com). We apologise if for any reason you didn’t receive these reminders. This could be due to your account details needing to be updated. Please log on to your online account and check that your phone number and email address are correct. It is also worth checking that our emails are not landing in your spam folder. Once your agreement with us has been renewed, we confirm it via email. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account. If anything isn’t to your satisfaction, please contact your Community Manager within 1-2 business days, or myself at lorraine.brule@spacesworks.com so we can discuss further options. Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

We had a flood in our regular office…

We had a flood in our regular office and we needed a spot to hold client and staff meetings. We found Spaces was a perfect fit for our staff, clients and our "office" personality. The manager and all of the people that we have dealt with during our brief stay have been wonderful and super helpful. While we were only displaced for a couple of months, it made us sad to leave...but have no doubt that if we need a space in the future...SPACES is where we will go, no questions asked!

John · 27 April 2021

5/5

Google

I recommend Liverpool Street spaces highly. The front desk team were incredibly helpful and welcoming upon my arrival. Even though I only stayed for a short period of time, my stay was made easy and comfortable. They poor use spacious booths and is a great place to work. The coffee and food is amazing. Thank you all for making my stay so incredible.

Sophie · 10 June 2023

3/5

Trustpilot

My location is amazing

My location is amazing. The team onsite are great too, but massively understaffed. Unfortunately, the billing side of the business is a disaster. So many billing mistakes, unexplained payments etc. The poor staff are constantly sorting out billing issues for tenants. Spaces have obviously cut their back office operations down to the bone and are frankly costing tenants and staff huge amounts of time.

Mark · 15 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Hi,We’re sorry you had this experience and would love to help. The details of all the charges are explained in our agreement and we bill our customers according to it.I would like to help you in this matter, but you have posted anonymously. Could you please email me at lorraine.brule@spacesworks.com with your company name and/or account number (as displayed on your invoice) so we can quickly assist? Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

3/5

Trustpilot

Great staff, comfortable place to work.

I love the staff, gentle, nice and warm people.Location and office are great. Modern, comfortable with nice facilities.What can improve:- access should be easier. The phone bluetooth thing doesn't work- a working coffee machine would also be nice. There used to be, not replaced yet- in the small rooms to make private call, I would add a small table to put the laptop on in case the private call happens on Zoom.

Antonella · 21 November 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello Antonella,I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Regus, the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams and am making enquiries to put the matter right. My team have contacted you now to get more details and will continue to help you from there. Thank you.Regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Excellent Work Environment

The time at spaces Luxembourg was a very Labor-intensive but fruitful time. The offices gave me at any time the tranquility I needed, and by times also some events to get to know more dedicated professionals. The staff of spaces was at any time excellent and attentive for any need. Fully recommend this place to work and to book meeting rooms.

Timo · 14 July 2023

1/5

Trustpilot

Spaces forgot who the customers are

Spaces have clearly forgotten who the customer is. In the space of 6 months these were the problems we encountered renting a small office in the meatpacking district of NY:1. Lack of printing facility for many months - no urgency to resolve it.2. Broken coffee machine for 5+ weeks - no urgency and no comms to explain the ETA for fixing it. Just a post it note to tell everyone it was broken. 3. Internet periodically not working.4. A retention team who despite reaching out to us 3 months before our expiry and us giving a same day response never even gave the courtesy of a reply. 5. Multiple erroneous charges on the account. They claim we snuck back into the office to print documents after we moved out despite us having a new office with fully functioning printing (see point 1).6. After finally agreeing a renewal to a new office in the same building we were told that due to internal spaces bureaucracy, we’d have to wait a month. We then decided enough was enough.7. 3 months plus wait to get the deposit back. Then they sent the wrong amount back even though we told them in advance their system was showing the wrong amount.8. Despite repeated escalation to senior managers not one of them took action.As a scale up company it's incredibly hard to work with vendors like this who clearly view their customers as an inconvenience. They are enemies of innovation. As a founder would avoid Regus, Spaces and IWG at all costs. We moved to WeWork in SoHo. Experience could not be more different. The team here truly care and appreciate their customers.

Jonathan · 10 April 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Jonathan,I understand that you’re dissatisfied and would like to help.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.The maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards.We have always provided sufficient notice about the disrupted services and faulty facilities to all our customers at the centre. These services and facilities were repaired and replaced according to the timeline informed in the notice; you were able to use the services until the end of your agreement.You have been charged copy and printing fees according to your usage. Your centre team is currently checking the fee that was charged after your end date; it will remain valid if the services are indeed used by you.Due to the delay in receiving your confirmation on the renewal, your office was sold to another customer since the demand was high in the centre. As an alternative, you were requested to wait for one month until another office space was available; you were also given a preferential fee. Your renewal process was cancelled since we failed to hear from you again on this matter.Your retainer was refunded late because you requested it 3 months after your end date of 31 December 2022. The retainer refund is an automated process. All our office customers are required to request their retainer refund via their online account (i.e., www.myspacesworks.com). The retainer will be refunded within 40 days after the end date.There is a shortage in the retainer amount due to an account outstanding balance offset. Your centre team confirmed that they have always listened to your concerns and helped you to resolve them. If you need further help, please contact our team member who is already in touch with you. Thank you,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces

5/5

Trustpilot

Spaces Customer

My company has rented office space from Spaces for a number of years now.We are very happy with the office provided to us, it is clean, air-conditioned, comfortable at all times and suits our needs.The support for the reception staff is 99.9% at all times.Outside of Covid-19 there is lots of activity going on in Spaces provided by them to help businesses get to know one another, one can attend or not depending on your availability.It is a super place to work, I would highly recommend Spaces to any business.Well Done Spaces/Regus - you give 99.0%

Jean · 18 December 2020

5/5

Trustpilot

By far the absolute best office space…

By far the absolute best office space Ive had. From the lobby and the private space to the front desk staff, it was perfect for my business. It helped me give the impression of a “big company” versus a small operation. The front desk team, Clarins and Jade, made my customers feel at home and represented my company well. They go above and beyond even when I know they don’t have to what they do. I work in the death care industry and customer service is a big part of my companies image. The team at playhouse Pasadena are the exactly the team I’d hire if ever I were to open my own store front, but at this point, this is working out perfectly well! Thank you Spaces Pasadena especially Jade and Clarins!!!

Lawrence · 17 December 2020

1/5

Trustpilot

Awful, Complicated and Slow

I signed up for Spaces as I was looking for a co-working solution, and had the choice between Spaces or WeWork. I Wish I had chosen WeWork.I called to sign up, and was told that I would be charged pro rata for the first month, and then charged at the start of each month thereafter. This didn't happen. I was charged a month and a half up front, and when I tried to get a refund I was met with a flat no.I have friends who use WeWork, and wish I had joined them. Don't be fooled by the marketing, stay away from this company. We work hard as creative professionals and there are better options available

Sam · 14 March 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Sam,At Spaces we work hard to ensure full transparency in our invoicing process. Our invoices are made up of two different types of charges: 1. Fixed charged like your monthly office fee, parking, signage… These are billed in advance (example: At the end of August, you are billed for your October fixed charges). 2. One-time charges like meeting rooms, photocopies, pay as you go beverages… These are billed in arrears (example: At the end of August, you are billed for your August one-time charges). All your invoices are available in your online account (Account section) and payable upon receipt but no later than the 15th day of each month. By setting up an automated method of payment such as direct debit or credit card, you are saved the hassle of arranging manual payments and possibly incurring late fees. Setting up a direct debit or credit card payment is simple; it can easily be done through your online account (Account section). You will have an allotted number of days each month to review your invoice before the payment is processed. Please feel free to contact me at lorraine.brule@spacesworks.com if you need further assistance. Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces

3/5

Trustpilot

Technical Booking Issue

I have two memberships, and the tech team has not been able to fix my account so that I can book my 10-day package. This has been on-going for more than a month. I have to have the receptionist at our location book my office everytime, so it's not ready when I arrive. Very frustrating.

Dianne · 24 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hello Dianne,I apologise if you haven’t received the level of service that you’d expect from Regus. We know that your IT setup is key to your business, and we’re working to ensure any technical issues are fixed as a matter of urgency. I have already escalated your concerns to our IT teams who will contact you shortly with an update. I will also follow up to ensure that a solution is found quickly. Thank you for your patience and understanding.Best regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

1/5

Trustpilot

Stay away from Spaces

Based on my experience, I would not recommend this office to anyone. The service team appears to be frequently changing and does not seem to care about anything. Additionally, the building lacks basic amenities such as communal areas, phone booths, reset areas, and kitchen service. Despite charging high prices, the value provided is poor. It seems like they are only interested in squeezing out as much money as possible from their clients.

S · 17 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Shneor, I’m sorry if you felt the need to escalate this.This centre has communal areas across two floors in our business club which includes two phone booths. In terms of “reset areas”, there are sofa areas on our office floors for the clients to sit on. There are also kitchens on every floor for the clients to use.We have not received complaints regarding the local staff either.You had an office in this centre for over 6 months so would have known that these conveniences are available. I have asked a member of my team to contact you as must have some other dissatisfaction regarding the centre which we would love to try and address.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

An Absolute Shambles!

(Spaces Liverpool Street) This place is an absolute shambles. Mis-sold from the very first day by a salesperson whose first name starts with an A, took 3 months to actually get the furniture we asked for, had stains on the floor which we were charged for even though these were shown to Salesperson (A) on day 1 where we were told "not to worry" and then charged for these at the end of our contract. You're lucky if you can use Zoom due to the poor internet speed - took us over 20 emails and 6 months to get our speed to a reasonable place. The space itself is actually pretty filthy once you start to use the facilities such as showers and toilets when they aren't blocked. The bike storage is a disgrace its so dirty. We've moved to a WeWork around the corner and it is 1000x better, dont be fooled by the 5* reviews on here (for Spaces Liverpool Street), they are clearly fake and I wished we'd taken the advice on some of the reviews below - STAY AWAY FROM THIS OFFICE SPACE.

Antonio · 27 February 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello again,We’ve received a few online reviews from your team although we’ve already extensively offered our support.We are sorry that you feel that you had a negative experience with us. At Spaces, we pride ourselves on the facilities and services that we provide to our customers and have received great feedback for our Liverpool Street Station centre; we apologise if this was not reciprocated for you.Following your comments, a local Spaces representative visited the centre and contacted you directly to address your concerns. I can assure you that your feedback has been shared with the relevant teams for immediate improvements. Should you have further feedback, you know how to contact us directly. We appreciate your business with us and wish you the best moving forward. Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

1/5

Trustpilot

Spaces Liverpool Street

Do not even bother, an orangutan could run a better establishment. Listed below are all the issues I found:. No microwave - you don't realize how much you need one until you don't have one. No free coffee - have to buy one if you want one, wouldn't be an issue if so many other offices offered it for free. Disgusting bike storage and alley - smells like pee and doors are always blocked by bins. Saw someone smoking crack by it once, the office was so rubbish I almost joined him. Meeting rooms cost hundreds of pounds to book - booked a meeting room once for a couple of hours, costed the company like £200, might as well have booked a night at the Savoy and had a chat in there. Staff didn't want to be there - I think someone needs to remind them they're being paid to help out. Anytime I asked for anything, I was treated like a fool for even considering wasting their time. It's not that they are rude, they just seem annoyed. Terrible Wifi - admittedly, asked for help and got it (big respect to the IT team) but regardless was still rubbish. How can an office in this day and age have poor wifi. I'll tell you why, so they can charge an arm and a leg for the wifi upgrade, absolute joke. Office Cleaners and bins- they do a decent job in the toilets and communal area but they just never empty the bins in our actual office. The only reason they probably don't is because we actually had to buy our own one. It's a plastic tub, how expensive can it be to have a bin placed in every office and provided us with one.Let me tell you a little story. Our company was hosting an event, so we decided to book two meeting rooms (walls could be taken down in between to make one big room). No idea how much it cost but if a room for 4 people for 2 hours costs nearly £200 then god knows how much this one costs. We turned up at the rooms about 15 mins before we had booked them. No one was using them so we thought we might as well go in and set up. That's when we were told we still had to wait 15 mins until our booking actually started. Ridiculous notion but not the end of the world. After 15 mins, we get in and have a couple of Spaces staff help us set up. I understand they didn't need to help and they may not have been having the best day at work but my god were they rude. Huffing and puffing, making comments and generally just being a bit off with us. But like I said, I don't know what their situation is, so not a major issue but another one none the less. Finally, our food arrived, to which we were informed we weren't allowed to have it. We're told, any food for an event must come through Spaces partner catering company, another way to fleece you of more money. They failed to tell us this when we booked and during anytime between booking and the event. All these things may seem minor but added up and taking into account other issues with the office, it left a really bad taste in the mouth. When you're already spending a fortune for the office, a fortune for the wifi, and a fortune for the meeting room, it's not out of this realm to expect Spaces to treat you a little nicer.To conclude, don't even bother with this office, just go to a WeWork instead. But if you're unable to do that, you're better off working in the bike storage alley I mentioned earlier.

Tom · 23 February 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hello again,We’ve received a few online reviews from your team although we’ve already extensively offered our support.We are sorry that you feel that you had a negative experience with us. At Spaces, we pride ourselves on the facilities and services that we provide to our customers and have received great feedback for our Liverpool Street Station centre; we apologise if this was not reciprocated for you.Following your comments, a local Spaces representative visited the centre and contacted you directly to address your concerns. I can assure you that your feedback has been shared with the relevant teams for immediate improvements. Should you have further feedback, you know how to contact us directly. We appreciate your business with us and wish you the best moving forward. Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces

3/5

Trustpilot

It’s a good place, with poor quality

It’s a good place, with a excellent service but the acustic of the office it’s really bad, shared services as air conditioners are not easily access and the have not control about what kind of enterprise are receiving, for example, a racing simulator without use of headphones and plus a bad acustic, so I heard the cars clearly and I was 5 or 7 office from them. How I said the acustic isolation is poor

Nicolas · 24 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Nicolas, thanks for letting us know about this. We’re sorry you had this experience and would love to help. Please email me at lorraine.brule@regus.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read SAB Saint Andrews Bureau Ltd's Google reviewsLeave SAB Saint Andrews Bureau Ltd a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent