Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotYikes-Their instability led to major disruption of my business
Yikes! In July, Spaces sent a notice on a Friday to tenants stating that due to ongoing issues with building management at their Gramercy location, Spaces tenants had one week to move to another Spaces location or to terminate our agreements. By midweek, though, they worked things out with the building, so we ended up not having to move. Yesterday (Monday, October 9, 2023), they sent a similar note, this time stating that we had to be out by this coming Friday by 5:00 p.m. As a sole proprietor, what would have happened if I were traveling this week and couldn't come in to pack my things? As it is, I only have 1 1/2 days available this week to come into the office to pack and remove my belongings. Due to the inconsideration they've twice shown their customers with incredibly stressful business disruptions, I've chosen to terminate my relationship with Spaces and will seek a different, more professional and stable partner for my office space.
Mark · 10 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hello Mark,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces. I have immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority and provide me with more information. A member of our team will get back to you as soon as we have the details. Your satisfaction is very important. Therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again. Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 2/5
TrustpilotInvoicing procedure is crab
Invoicing procedure is crabAs a small tennant we have two(?) accounts; I asked several times to integrate in one but that's not fixed untill now. Invoice is also very clutter
Jan · 24 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jan, I’m very sorry to hear of your dissatisfaction.Although we haven’t been able to do accommodate your request on this occasion it’s possible to link your various accounts to give you full visibility with one set of login credentials.Your local team have contacted you directly to assist.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 2/5
TrustpilotBilling dept is atrocious
Billing dept is atrocious, I’m not sure how a large company like IWG has so many issues - nearly every single month there was an issue, to the point we had to move out. On the positives, front desk team is always helpful and nice, and the facility is in a great location. However still not worth the unbelievable amount of hours and time my team has spent chasing your team to rectify simple billing issues. You have a serious problem.
Anonymous · 6 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hello,I understand and appreciate that you’re disappointed, and would like to help. Our team are always available to support our customers with payment, billing and account-related questions. This allows Centre Teams to focus on your well-being and ensuring you get the most of your workspace as well as your community. We have received great feedback about the quality of our service, and I apologise if you’ve experienced any delay in hearing back from the team. Please remember that you can check your agreement, amend services, make meeting room bookings, review and pay all your invoices at any time through your online account, available at myspacesworks.com. Should there be anything further I can assist you with, please do not hesitate to contact me directly at lorraine.brule@spacesworks.com. All the best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 2/5
GoogleOverpriced, unintuitive, horribly designed, and seemingly they think it’s okay to not have power supply around all working desks.
I’m new to spaces, i only tried ones in Scotland and they are far better than this.
Ramy · 27 August 2025
Agent replied · 10 September 2025
Hi Ramy, we appreciate your feedback and are sorry to hear your experience didn't meet your expectations. We’d love to help but haven’t been able to identify your account based on the information you provided. Please contact your centre team so they can assist you. Alternatively, you may log a ticket through the Help section of your online account. Thank you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTheir leasing practices are fraud
They charged me thousands of dollars to renew a lease I've been trying to cancel for months.Regus claims they're not a leasing company and so somehow tenants rights laws do not apply to them.Their auto-renewal policies are a scam and they will take any opportunity they can to issue spurious charges to your bill.If you don't pay their fraudulent invoices that they send even after being told to terminate the agreement, they will libel you to credit agencies.Don't ever deal with this company.Edit: As you can see from their response, they try to hide behind a contract that violates consumer protection laws in my state.Contact your attorney general or country's consumer protection agency if Regus ever tries to take your money and don't do business with companies that have to be regulated into behaving decently.
Steven · 3 October 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Steven, I’m sorry if you felt the need to escalate this.Transparency is key to us, and our teams go to great lengths to ensure that any queries are clarified before an agreement is signed.We understand your main concern is to end the agreement earlier than the actual end date. You signed a 12-month agreement on 04 October 2022 and has been renewed until 31 October 2024. All our agreements can be ended provided they meet a specified notification period and a 12-month agreement requires no less than 3 month’s notice from the 1st day of any calendar month.Your current agreement will expire on 31 October 2024, it is a formal business commitment.If I can assist you with anything else, please contact me directly at lorraine.brule@regus.com. We appreciate your business. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 3/5
TrustpilotGood but... (AMD Very Good, no but)
I like: where the offices are located, the fact they are modern, that have a restaurant and how effective and nice the people working at the Reception are.I think the kitchen that exists in some floors needs to be improved and that equipments like the microwave need to be changed more frequently. Also, the chairs provided are (exageratedly) bad and not in accordance with what you (in theory) offer.Amendment. September 22, 2023My complaints were promptly handled and resolved by both the Customer Service as well as by the local Front Desk Team so I’ll increase the rating to 5 star. A special thanks to the local Team (AG) for the care and effectiveness. BR
TMG · 22 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Tiago,I’m very sorry to hear that not everything was perfect,Your satisfaction is very important. Therefore, we’ll make the relevant inquiries and aim to put matters right as soon as we can. We would like to thank you for your comments and if there is anything further we can help with, please don't hesitate to let us know. Kind regards,Lorraine Brule
★★★★★ 3/5
TrustpilotBilling and Invoicing Top, Subscription Management not so much
I assume this rating is for the online customer (service) area on spacesworks.com and not for the local Spaces Business I frequent.The customer account management web service is good. It has some nice features like invoice overview and billing address configuration. I use the spaces Android app regularly to manage my bookings.Unfortunately the spacesworks.com account area was missing one key feature that I was hoping to find when logging in: Upgrading my subscription (from a 5-days-a-month to an unlimited subscription). This feature is missing and therefore only 3 stars for this review. Sorry! (I know there is an option to cancel my subscription, but that is not helping anyone since it only cancels it by the end of the subscription).I would still rate my local Spaces Location 5 stars though!
Christoph · 18 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Christoph, thank you for taking the time to share feedback. We work closely with our Web and App developers to provide customers with the best possible services/online tools to easily manage their account with us on the go. Any of our centre teams will be able to assist with your request and I invite you to discuss it directly with them.Alternatively please feel free to contact me at michelle.spire@spacesworks.com and I’ll ensure you are contacted.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotWill give 0 if I could
Will give 0 if I could. Same here, I registered a virtual office in Emeryville, CA with Regus and I called to cancel about 20 minutes later. I can’t reach the manager or point person. Front desk said they will pass the message. Then,I got charged with monthly fee and extra fee for mailbox which I never registered from spaces. I called the credit card company for disputing and got the money back.Today I got a letter from iwgplc stated they will do legal collection for all the service I never used. What a waste time!They refused to communicate and threaten customer. I agreed with the review! As soon as you put your information in, they just wanted to charge you and say you agreed… they never want to be reached to cancel any service.It is worst experience ever!9/7 Update: Spaces global customer service did contact me, and removed all invoice. I found that both Regus and Spaces are brands of IWG( international workplace group)
Liang · 8 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Liang,I’m sorry to hear of your dissatisfaction.Upon completion of your online purchase, you entered a formal business commitment.You ended your agreement through your online account (myregus.com) and the end date was in line with the 12-month agreement term you chose, and this was confirmed to you by our Account Helpdesk.Please understand that non-payment of your invoices has resulted in emails from our collections team; these are intended as a reminder and there is nothing unreasonable about this.I’m a little confused that you think your centre is permanently closed, this is not the case. It remains open and the team there are happy to handle any queries.A member of my team has contacted you directly and I trust that the resolution we provided demonstrates our flexibility. Should you require further support please feel free to contact me directly at lorraine.brule@spacesworks.com.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe return of Ryan to run and oversee…
The return of Ryan to run and oversee the EL Segundo spaces has made a difference, we would not have planned to stay with the prior site manger. He is open, kind, helpful, upfront and very very customer service orientated. The team is now what one would expect from an open concept office building. The front desk women Sandi and Juju make it a pleasure to come to work. Our only continued negative comment is the finance and company itself the lack of follow through on accounting hELP desk, incorrect billing, lack of transparency related to retainers/ deposits is truly awful and is a common enough issue many offices discuss it.Its time to make billing accurate, deposits, straightforward and non complex. We are still owed retainers for previous offices back and the hoops to get the money back is a significant time suck. The invoices sent have to be paid immediately or late fees so as a company you may want to practice your own protocols. Without Brandyn, Ryan and the team we would have found space elsewhere.
Sonia · 18 January 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotI had an account issue which was spaces…
I had an account issue which was spaces fault. They said I needed to pay a fee which they had initially said would come off my account as a debit order. When queried they said I should disregard the emails as I had a debit order set up. My account was subsequently suspended and the only replies I received were from bots. I then received a notice that I would be handed over and blacklisted for not making payment I had been querying to pay for over a month.Treated like a criminal despite me trying to make the payment.
Robyn · 5 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Robyn, I’m sorry to hear about this.We’ve received great feedback about our Account Helpdesk and I apologise if you experienced otherwise.We would always recommend that our customers monitor their online account (myspacesworks.com) to check the status of their invoices to prevent situations such as yours.Although your account was set to automated payment we cannot predict a rejected payment in advance; we’re sorry this was not made clear to you.A member of my team has contacted you directly to assist.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent cowork in a central location.
Rafael · 8 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Rafael, many thanks for your kind review! We’re delighted you enjoyed the central location and your coworking experience. We hope to welcome you back again soon!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAlll services are excellent
Alll services are excellent, just recommend!
Dalibor · 7 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Dalibor, many thanks for your kind review! We’re delighted you’re enjoying the excellent services and truly appreciate your recommendation. We hope to welcome you back again soon!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAwesome spaces and great music!
This workspace is really great. It has a few different types of spaces, including shared desks, single desks, booths and closed rooms for phone calls. There is also a huge social area/ lunch space with cafe. The music is also fantastic
Nina · 19 November 2024
★★★★★ 1/5
Trustpiloton 08/30/2023 I purchased a 1 month…
Update 08/23/2023Still have not recieved a refund and worse they tried to charge me again for the month of September. Luckily I had canceled the card on file or they would have scammed me out of another $325. You will regret giving any payment details to or signing up with this company for any service. It will be such a hassle to cancel or get any resolution.Original:on 07/30/2023 I purchased a 1 month coworking membership. I soon found out it was nothing like advertised so I proceeded to cancel. They would not refund me and worse they told me I needed to pay for another month. This company will try and scam you. I would not purchase any services from them. I have had to resort to disputing charges with my credit card company to get this resolved.
Josh · 23 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi JoshI’m very sorry to hear of your disappointment.On 30 July you signed an agreement for a membership which gave you unlimited access to our network of co-working desks. The term you agreed to was month to month which you ended correctly, through your online account on 8 August, meaning the final date was 30 September. A member of my team contacted you several times in regards to your complaint but you did not answer. For you to leave our emails unanswered, not giving us a chance to investigate then come on to a public site stating that we “will try and scam you” is insulting, untrue and libelous. Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotPathetic..
Pathetic... Aweful. So unhygenic. [Arlington Business Park Theale]Not sure from where to start with.. I wonder what if they start to put the pictures of their shared kitchen instead of the paid cafeteria on their website... people are gonna run away.1. They don't have a microwave2. On an average not more than 10 spoons in kitchen3. The drinking glass have salt marks all over.4. Hardly any cups to make coffee..5. Printer never works6. So many time we had no soaps and issue roll in the toilets7. Noisy, very noisy, no sound proofing8. Emptying the dustbins can be missed several times.9. One word for reception is "arrogant". They will never solve any problems, just give excuses
Priyanka · 22 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Priyanka,We’re sorry to learn of your frustrations but your comments feel unfair.Your centre team have already explained that the microwave is not available due to Health and Safety precautions. We have received no other reports of no spoons or dirty and lack of cups. We do encourage customers to reuse their own to reduce their carbon footprint; we recommend you having and reusing your own.I’ve been informed that your own line manager has contacted you to flag these comments as they are raised out of context and in unfairness to the support the team continue to provide you. If you have similar concerns, please speak to the centre team directly. Thank you.Best,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotToo expensive & Small Offices
Nice offices at central location but too small and too expensive. Kitchens are dirty and the staff does nothing to address that. Toilets are small, dirty and broken since months and the staff does nothing to fix it with priority. Accounting department is a scam. Tries to charge you 2 times and then does not respond to solve the problems. Always check your bills because they try to scam customers by taking money out of your account by putting false bills and then you have to fight for it. Sales person always blames someone else and don’t do anything to help customers. Reception staff is friendly and always very helpful.Update:Absolutely false reply from Spaces. I have proofs to demonstrate all the scam invoices that you have put in my account. Till today nothing has been solved. You own sales person has stated that these invoices are wrong. Check within you own company before commenting on here. Simple accounting mistakes are done by your own people. I have to waste my time to show how wrong your invoices are !!! Retainer are charged for new office. With retainer balance already paid for previous office since 3 years you are double charging me !!!I wish I could upload all the proofs of emails here.
JT · 22 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sanket, I’m very sorry to hear of your disappointment.At Spaces we work hard to ensure our services offer exceptional value to our customers and to provide many different options to meet every requirement and budget. The local team have helped you move to several different offices as your business evolved so I am surprised to hear that the offices don’t meet your requirements. There is a daily cleaning for all kitchens and bathrooms on all floors and the local team will assist directly if they see anything out of place. There are two bathrooms on each side of the floors and clients have access to all 5 floors. There was an occasion where one of the stalls had some damage but this was fixed within two hours of being reported.Your complaint regarding being charged twice is regarding the retainer and a member of staff has already given you a breakdown of the retainer amounts which show it is correct. We require a retainer equivalent to 2 months for each office and this is what we currently hold. We find it extremely unfair to come on to such a public site stating that we “scam” and put “false bills” into your account when a the account helpdesk has already showed you that the invoicing and retainer are correct. A member of my team has been in touch to follow up with any questions you may have. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff are friendly and efficient and the food is great! Very chill environment and a perfect place to get some work done with no distractions.
Aaron · 16 November 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hi Aaron, many thanks for taking the time to leave us a positive review! We hope you visit us again soon.
★★★★★ 3/5
TrustpilotMixed experience - maybe understaffed?
Likes:* Friendly staff, excellent location, reasonable ratesDislikes:* Power outlets start cycling between 4:30 pm and 5pm in the afternoon* All urinals have been disabled and covered with trash bags for weeks. Bathrooms seem to be an ongoing maintenance issue.* Janitor seems to have lost the key to put toilet paper rolls in the dispenser; just placed on top of toilet and often fall to ground.* Plants seem to be dead or dying throughout building* Outdoor furniture on patio "sticky" and needs a hosedown or wash* Dishes sit unattended in kitchen sinks for daysLocation is perfect, just seems like building is a little short-staffed. We could use some type of umbrella or shading on the roof.
A · 16 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hello Michael,thank you for raising these concerns and for the positive feedback about your centre team.At Regus the maintenance and cleaning of our facilities are very important, and we can assure you of our highest standards. I’m investigating the situation with the relevant teams to ensure that this situation doesn't happen again. They will be in contact with you very soon.Best regards, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Regus
★★★★★ 5/5
TrustpilotWish I had found this place sooner!
At first, I thought Spaces was too good to be true, but I'm so happy I called to book a tour. Everyone I've met from Spaces has been so lovely to work with. They really do help you, as a small business owner, with *everything* you need so you can focus on your work. They offer printers for you to use, kitchens on every floor, free mail delivery to your office, and free bike rentals. Plus, I found just the right office for me at a super economical price. Working at Spaces in Little Italy has been a dream come true!
Adriana · 17 November 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotNOT WORTH THE HASSLE!
Scam alert! Endured a basic IKEA layout, dreadful customer support, shelled out for 24/7 access only to receive an incomplete key, leaving me locked out of my office for months. Front desk assistance arrived late, and amenities were lacking, unlike their competition which offers free refreshments and a more inviting environment at a lower cost. The worst part? An Automated Renewal Agreement that coerces customers into a pricier two-year renewal without consent, while you still have five months left on your current agreement. It's a rental scam! For office space, I'd recommend considering WeWork for a friendlier atmosphere, better amenities, security, and superior customer support at a comparable price to Spaces' basic offering.
Electric · 5 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi,I’m very sorry to hear of your disappointment. Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces. All our agreements renew automatically. Prior to any renewal, our customers receive courtesy email reminders. These emails include detailed information on prices, terms, and the option of ending the agreement if you no longer require our services. This was sent to the email address we have on file, which you can review and amend at any time by logging in to your account online (MySpacesworks.com). Once your agreement with us has been renewed, we confirm it via email. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account. Your comments on the quality of our services and facilities are unclear. Since you have posted anonymously, I’m unable to contact you and assist you further. Can you please email me at lorraine.brule@spacesworks.com with your account number and company name?Once I’ve heard from you, I shall address this as a priority. I look forward to hearing from you. Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotBeautiful building, infuriating exit experience, beware
Update, May 8, 2026
CS · 8 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Christine,
I’m sorry to hear about the difficulties you’ve been experiencing. We work hard to keep our centres comfortable and well maintained, so I understand how frustrating this has been for you and have passed your soundproofing concerns to senior management for priority review.
Please note that you received a complimentary welcome discount when you joined, and in line with our terms of service your renewal has since been adjusted to reflect current market conditions.
Our office restoration service helps save time, money, and hassle by avoiding outside vendors. When you moved into your office, we ensured it was all in working order and ready for use. We do the same with each customer, and this service is part of your agreement.
We understand how important it is for you to receive your retainer refund promptly, and we sincerely apologise for the delay. Your refund is showing as processed on our systems and sent to the bank details you provided.
A dedicated member of my team is in direct contact with you and is coordinating with the accounts team to ensure there are no further delays but please feel free to email me at lorraine.brule@spacesworks.com if you need any further support.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe worst office rental experience ever
Probably the worst office rental experience I have ever had. I rented a small office in Guildford and at the start things were going ok and the staff were nice and friendly. After a few months a whole host of issues started. I was billed incorrect amounts, which was resolved after about a month of chasing. Next my online account was locked in February of this year and despite chasing the staff at the centre and my account manager on over 20 occasions it was never resolved. This meant that invoices were inaccessible to me and late fees were applied all because of this company's inability to resolve the most basic of issues. I decided in the end that enough was enough and ended the contract with Spaces. Nothing has been resolved with regard to my online account still. To add insult to injury they have just given me another bill of £1400 to paint the office. A four-person office with one glass wall! These guys are crooks!!
Ash · 2 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Ash,I’m very sorry to hear of your disappointment.Transparency is key to us, and our teams go to great lengths to ensure that any queries are clarified before an agreement is signed. Our customers are billed according to their agreement.You were charged with quarterly invoices since your payment card was not registered for automated payment method and as you have confirmed this issue was resolved.Upon checking your record, I noticed that your online account (MySpacesworks.com) has always been active, you have ended your agreement in March and processed monthly payments for your invoices online. The recent issue you had with your login password was rectified for you immediately.We provide our restoration service for all customers to save time and money, along with the frustration of dealing with multiple outside vendors such as IT & phone technicians. When you moved into your office, we ensured it was all in working order and ready for use. We do the same with each customer and this service is part of your agreement. You left the office space assigned to you with wear and tear that is beyond normal level which requires extra repair work. The walls required to be repainted and the frosting on the glass wall needs to be replaced. You were charged accordingly.Your account is currently restricted due to non-payment. This payment situation needs to be resolved urgently.Your centre team is your main point of contact and is available to answer any questions you may have. Please feel free to contact them.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotPayment in Argentina doens´t work and they charge extra!
I had had above average previous experiences with Spaces, but when booking a meeting room in Buenos Aires, the payment method that I had previously used was not accepted and even though I reached out to Spaces/Regus to notify this, I started receiving very hostile emails from Regus and ended up having to pay a extra fee for the time it took them to generate an alternative payment method because their credit card charge from the app simply didn´t work like it had worked on previous ocasions with office spaces in other countries. Next time I´ll just go with WeWork even if it´s more expensive.
Sebastián · 1 August 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sebastian,I’m sorry if you felt the need to escalate this.We do not have automated payment options in Argentina. Due to this, payments cannot be processed via our online application (MySpacesworks.com). All the invoices generated in this region should be paid via wire transfer or via payment link provided by the centre teams.Your centre team has advised you of the same upon confirmation of your booking. They have even followed up with you on it, but you didn’t respond. Due to the delay in the payment, you were charged a late payment fee which is valid and payable.Should you require further assistance in this matter, please contact your centre team.Thank you,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful corporate nightmare, but nice front desk staff.
Great front desk staff, clean space. Unfortunately their hands are tied by terrible corporate service that is unreachable and irresponsible with customers' private financial information. It took multiple phone calls, emails, letters to get them to even consider processing refund of retainer. They simply won't do it until you beg them. You will see from other reviews this is a common problem. UPDATE: (Despite the fact that I made this review anonymously, this company replied below with my name and other personal information. They did not respond even when I asked them directly if there was any problem with account information. They certainly weren't concerned about "names matching" when they withdrew rent and move out fees. Why did this problem magically appear after weeks of asking them where my retainer was? They claim it was about security, yet they asked me to send my bank account number to them over email. They don't seem to get the basics. Do not trust them with your personal/financial information. )
Anonymous · 31 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi, We’re very sorry for the delay in returning your retainer refund but we are not completely responsible. I’ve reviewed your refund request (submitted through your online account, spacesworks.com) and seen that you included a company name in the request which did not match what was on our system. For security reasons, we ask that these match. Your company name was updated and your refund has now been processed. We have confirmed it to you already. Thank you for your understanding. Best, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.