4/5
Great and welcoming environment
Great and welcoming environment. Great host being Vika at Preston. Can be tricky to find parking but good public transport access.

Trusted Agent profile · London
★★★★★
2,155 reviews across 2 platforms
New Broad Street House, 35 New Broad Street, London, EC2M 1NH
Part of SAB Saint Andrews Bureau Ltd, see every office.
SAB Saint Andrews Bureau Ltd's office in London, at New Broad Street House, is rated 3.9 out of 5 across 2,155 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 3.7.
Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
4/5
Great and welcoming environment
Great and welcoming environment. Great host being Vika at Preston. Can be tricky to find parking but good public transport access.
1/5
I was overcharged 12k
I was overcharged 12k and have spent close to 2 months trying to get credit back. Thus far, I have only received about 5k. I have contacted the help customer service online several times-but they havent resolved. The office manager, Elena, has been wonderful! However, the billing and accounting department has been unresponsive. Anything the customer service team could do to escalate would be appreciated.
Hi Mayte, I am sorry to hear of your dissatisfaction.Due to changes in your start date, we had to reissue invoices, which led to overpayments from previous transactions. While we processed refunds for these overpayments, some were unsuccessful due to conflicts with the chargebacks you initiated.A member of my team has been in touch to arrange the reprocessing of the overpayments.Kind regards, Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Spaces
1/5
Avoid! Nasty people, poor product, bad service
Freezing cold office - broken coffee machine - sloppy, arrogant staff - no phone booths in many offices (as promised) - and it's not even cheap! I cancelled as the service was so poor - now I'm spending HOURS asking my bank to secure a refund for a second month I didn't want, as Spaces refused! (I thought I was paying by DD but it was a credit card subscription, which they can take without your persmission - and they did! Referred me to the Ts &Cs which was pages and pages long... SHOCKING. Avoid Spaces offices at all costs! I would also avoid giving them any kind of deposit as I doubt they will be here in a few months' time, and you'll lose your money.
Hi Tanya,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and I apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.The maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards. We are sorry if the facilities at the centres you have visited were not up to your expectations. We have immediately escalated this matter to the relevant teams for them to address it immediately. Since you have subscribed for a co-working membership, you can always use the nearest centres as an alternative.A signed agreement is a formal business commitment, and it should be ended online according to its notice period. The end date will be confirmed via email. The invoices will be billed till the end date.Please note that our membership agreements require payment cards to be registered under automated payment methods. We operate with the tightest of security processes and data protection, it is surprising that a payment may have been taken that you were not aware of. As we have confirmed with you, your payment card details were registered in our system to make payment which you have acknowledged as well. This matter is resolved now as confirmed to you by one of my team members who is in touch with you. Please contact them if you need any further assistance. Best regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
1/5
Disappointing Response
Dropping our review to 1-star as there has been nothing done with the temperature. This morning the office was 10C, staff will need to be sent home, rendering an office as pointless. No progress on the lift, we are told the CEO of IWG has to approve and it has been with them for months.Lorraine has not replied to my mail and "escalated" to the local team whom we speak to all the time and, unfortunately, don't have the empowerment to improve things.
Hi Byron, I’m sorry you remain disappointed.Let me assure you that your comments were most certainly escalated to the local team; you were provided with an update regarding these issues because of my contact with your local team lead.Whilst our CEO is very much involved in customer experiences and operations, we have a dedicated team who handle maintenance issues. I understand you’re frustrated but please understand that we’re working hard to get these issues resolved as quickly as possible.Your local team remain your point of contact and will keep you updated.Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
2/5
Air conditioning has always been a…
Air conditioning has always been a problem and remains so, currently 13C, rendering the workspace unfit - I just saw someone in another office wearing a ski jacket at his desk!The lifts constantly breakdown, at times whilst you are in them, one has been out of action for ~2-months. The staff here are not empowered to fix problems and seem to be ignored when they raise issues.The experience at other Spaces offices when travelling has been better, it is the only reason we remain here.
Hi Byron, I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Spaces the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams and am making enquiries to put the matter right. You are also welcome to discuss these situations directly with your local Community Manager, who will be in touch. Should there be anything further I can assist you with, please do not hesitate to contact me at lorraine.brule@spacesworks.com Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
4/5
The service and space was fantastic
The service and space at Tay House was fantastic, the staff were great. My only issue was the limited access into the building due to construction in the building overall and that there was no elevator access making it difficult or impossible to access for those with mobility issues. Had there been a warning about this on the website when I booked, I would have chosen another location in Glasgow.
5/5
Good admin team
The team is helpful in getting all queries sorted soon.
Hi Bhargav, thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear the team has been helpful in resolving your queries quickly. We hope to welcome you again soon!
5/5
Regus BGC
Regus BGC offers a superb working environment that combines excellent facilities with outstanding staff. It is the ideal place for businesses looking for a professional, well-equipped office space in one of Manila's most vibrant business districts. I highly recommend Regus BGC to anyone seeking a premium coworking space that truly supports productivity and professional growth.
1/5
Awful company A V O I D !!!!!!!!!
Awful company just don't use wish that i had not have signed up, complete waste of money and time. They suck you in with a cheap deal, then the add on comes. I was tld 1 month rent and 1 month retainer, signed up, then its 2 months rent and 1 month retainer, then got an email today, oh you need a DD set up if not its 2 months retainer. Total Scam have handed in notice, will never return. The whole floor is empty and all tenants i have spoken to hate it and they are all leaving. Just awful.Update, i have just tried to hand in my notice, and they have charged me 29 GBP for the right to move out, which is buried in their T&Cs. However i am in a fixed desk and havent touched anything so i have no idea how they can charge for this "additional reasonable fees for any repairs needed above and beyond normal wear and tear."This company is clearly just trying to extort every penny from their existing tenants as they clearly cant lease any of their space.
Hi, I’m sorry you felt the need to escalate this.I’ve tried to identify your account but to no avail.Without knowing who you are, I can’t comment specifically about your billing concerns but please understand that your monthly fees are charged a month in advance, and we ask that our office customers pay a refundable retainer at the start of the agreement.We also ask that all customers add an automated payment method to their account. I apologise if this wasn’t clearly communicated to you but it’s in the terms of your agreement. We understand that this is not always possible, so we agreed as an exception for you to pay via an alternative method. That exception is made on the understanding that an additional service retainer is payable. If you decide to add an automated payment method to your account (which you can easily do through your online account, under the Account / Billing and payments section), we’ll immediately credit and refund this additional retainer.If you would like further clarification, please feel free to me directly at lorraine.brule@spacesworks.com with your company details and I’ll be happy to help.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
5/5
Nice facility for Virtual and Physical office space
Nice facility for Virtual and physical office spaces.
Hi, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear you value the virtual and physical office spaces, and we truly appreciate your recommendations to clients across Germany, Poland, and Denmark. It’s wonderful to know they’re enjoying the services, and we look forward to continuing to support you all!
1/5
Avoid Spaces at all cost
Update to my review (14 Nov, 2023)The city manager contacted me after this review was posted, I met with him to re-explain what the problem is (neighbouring office to us said they had raised the same problem before us many times to no avail). He said he will look into it, and when I asked what's the time frame to rectify the problem, I didn't hear back anymore. I will keep updating this review weekly as things progress (or not).---They have aggressive contracts, care little about their customers, and their offices are anything but private. You can hear everything from next door as if they are sitting next to you. Once you are trapped in a contract you have no way out no matter how miserable you are in their space.
Hi Mandana, thanks for getting in touch, although I am sorry to hear of your dissatisfaction. I have immediately escalated your comments to the relevant teams and confirmed that they are in contact with you to resolve this matter. We apologise for any inconvenience caused.Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team who remains your key contact here. Thank you again for taking the time to provide feedback.Best, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
1/5
scamming subscription billing
They automatically renewed our lease for 1 year ahead without any warnings. They claim they warned me but all emails went to spam, so I didn't receive any notice. Support and billing line explained me that I have to pay for whole new year despite not using the service. They also decided to threaten me and passed our account to some shady debt collection agency.I'm going to make a class action lawsuit.If got scammed the same way, please email me at turbopopcorn at gmail
Hi Artem, I’m sorry if you felt the need to escalate this.We take renewals very seriously and ensure that the process, which is very simple, is communicated to customers upfront. Prior to any renewal, our customers receive a courtesy emailreminder. According to our history, you received this email on 10 December 2022 with detailed information on prices, terms and the option of ending the agreement if you no longer require our services.This was sent to the email address we have on file, which you can review and amend at any time by logging in to your account online (i.e., MySpacesWorks.com). Once your agreement with us has been renewed, weconfirm it via email. You can check these emails in the Account > Documents section of your online account. I have asked a member of my team to contact you directly as, although your account was restricted in May due to an outstanding balance and may have been handed over to a third party collections company at the time, it is currently active so you should not be contacted. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
5/5
One of the best working places in…
One of the best working places in Dubai.
Hi Mohamed, many thanks for your kind review! We’re delighted you’re enjoying the clean, quiet environment and truly appreciate your recommendation. We hope to welcome you back again soon!
2/5
Great stuff at branches but mediocre level of upper level services
While stuff at the office is great and very helpful but if your issue needs to be escalated upper levels you are “supposed” to know all company departments. For a referral i have made 10 months ago i still struggle to get it. Opened 3 tickets all closed with no further action. Still struggling which normally you should get it after 3 months of successfull referrall. Been plus 7 months still nothingUPDATE: It is resolved today finally. Thank you!
Hi Omer, We apologise for the delay with the resolution of the referral fee. I’m glad that this has now been resolved and should you need anything further please feel free to contact me directly at michelle.spire@spacesworks.com.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
2/5
Great stuff at branches but mediocre level of upper level services
While stuff at the office is great and very helpful but if your issue needs to be escalated upper levels you are “supposed” to know all company departments. For a referral i have made 10 months ago i still struggle to get it. Opened 3 tickets all closed with no further action. Still struggling which normally you should get it after 3 months of successfull referrall. Been plus 7 months still nothingUPDATE: It is resolved today finally. Thank you!
Hi Omer, We apologise for the delay with the resolution of the referral fee. I’m glad that this has now been resolved and should you need anything further please feel free to contact me directly at michelle.spire@spacesworks.com.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
1/5
Deceptive Practices: Unveiling Regus' Misleading Contract Terms and Security Deposit Issues
Before signing the contract, Spaces intentionally misled me about the terms, particularly regarding the possibility of canceling the bill for the upcoming month. Subsequently, they withheld my security deposit of 3468 DH. Despite assuring me multiple times that the bill could be canceled, when the time came, they demanded the payment, behaving like any scammer would.Their conduct was unprofessional. If the sum involved had been larger, I would have pursued legal action against them. However, 3468 DH isn’t worth my time.
Hi Hassane, I’m sorry you felt the need to escalate this.We certainly do not agree with your comment on the ‘Spaces intentionally misled me about the terms’ as transparency is paramount to us and we always ensure that any queries are clarified before an agreement is signed.All our agreements can be ended provided they meet a specified notification period, and a month-to-month agreement requires no less than 1 month’s notice from the 1st day of any calendar month.You ended the agreement online on 11 September 2023 therefore it has been ended effective 31 October 2023 with 1 calendar month notice.We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the process as smooth as possible for customers. However, you have still not raised your retainer refund request online (myregus.com). After requesting your retainer through your online account, we expect a retainer refund to be processed 30 days after the end of your agreement or 30 days after the request (whichever is later). It’s an automated process. However, we ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.If I can assist you with anything else, please contact me directly at lorraine.brule@regus.com. We appreciate your business.Best,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
1/5
Absolutely ridiculous company
Absolutely ridiculous company. For the last two months they've been trying to locate my deposit payment within their accounts. I've sent them bank statement, transaction copies and my account details to show the amount is gone from my account and was successfully transferred to theirs. But for some reason(which is incompetence) they can not find it. It's been 5 weeks I've been in this ludicrous office and sent them 6000GBP already. But they don't even give me furniture for the office because their incompetent accounting team can not locate the initial deposit. So what do they do? They charge my credit card without my consent an additional 1740GBP. What a miserable company. They took almost 8000GBP from me without even giving me furniture.
Hi Volkan,We sincerely apologise for your dissatisfaction.I would like to confirm that the initial payment you made via bank transfer has been allocated to your account now. You can check the status of the payment in the statement of account which is available in the ‘Accounts’ section of your online account (myspacesworks.com). Your centre team confirmed that the furniture you have ordered will be delivered to you on 07 November 2023.If you need further assistance in this matter, please respond to my team member who is in touch with you.Best regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
4/5
Good facilities, good location and decent security. A good place to get some work done.
Hi Richard Harlow, many thanks for taking the time to leave us a positive review! We hope you visit us again soon.
1/5
ATTENTION TO ALL WHO WANTS TO ENGAGE…
ATTENTION TO ALL WHO WANTS TO ENGAGE WITH SPACES/REGUS!!!!!!!!! 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩THIS COMPANY IS USING THE FOLLOWING METHOD TO ENGAGE CUSTOMERS: THE SALES PERSON HIDES EXPENSES YOU WILL FACE AFTER SIGNING THEIR TERMS AND CONDITIONS, SO BE CAREFUL YOU MIGHT END UP WITH SHARKS WHO DO NOT CARE ABOUT ANYTHING ELSE JUST TO GET AS MUCH MONEY AS POSSIBLE FROM YOU! I HAVE EXPERIENCED IT ON MY SKIN, WHEN THEY HAVE CREATED SOME DEBT MOST OF WHICH WAS PENALTIES ON 5USD IN AMOUNTED 300USD WITHIN 2 MONTHS, INSANE BUT TRUE!
Hi Solomon,I’m sorry if you felt the need to escalate this.We charge our customers according to the agreement they signed. We bill in advance and our invoices are made up of two different types of charges: Recurring charges like your monthly office fee, parking, signage… These are billed in advance.One-time charges like meeting rooms, photocopies, admin support… These are billed in arrears.All your invoices are available in your online account (Account section) and payable upon receipt by the 15th day of each month.If payment is not received by the due date, we incur administration costs and, though we would like to avoid charging you for this, we must pass on a late fee to you.We disagree with your statement “THEY HAVE CREATED SOME DEBT MOST OF WHICH WAS PENALTIES ON 5USD IN AMOUNTED 300USD WITHIN 2 MONTHS” because the late fees charged to your account are due to delayed payment of the invoices. These fees are valid and payable. You can review the invoice and payment dates on your statement of account, available in your online account (myspacesworks.com).Should you require further assistance, please respond to my team member who is in touch with you.Best regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
1/5
Uncaring, unprofessional, and shady
Uncaring, unprofessional, and shady. Scottsdale Quarter Spaces. I rent 2 private offices. When my AC went out [in both offices] no one did anything or moved forward or communicated anything solid other than “we’ll see” and when I asked if that meant it could be days, weeks, or even months the manager said “yes”. I asked her this twice on two occasions. Same answer. It could be days, weeks, or months-absolutely no way to know. When I asked if they could call someone to get a a more concrete idea so I can make plans, she said no. So did her supervisor. Then…until after patiently waiting for any solid update for over a week I finally started emailing and calling everyone to try to move it forward. I spoke to the (I think this is her title, the managers Manager) district manager. Finally something started to happen. She admitted it had not been handled well or properly, and that it was "sweltering" in our offices. Two total weeks of no private office space later, hours of arguing with them to try to get them to make an effort to get me some solid info, or usable office space, then finally got it (hooray!) and they acted like they did me some big favor- to give me what I’m paying for. The unprofessionalism and indifference by the staff was shocking. It’s a revolving door of people and offices, because they are shady and treatment like this is the norm. I’ll be the next one to leave.
Hi Johnny, I understand that you’re disappointed, and I’m sorry to hear about this. The maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards.We do everything we can to put things right as soon as possible but issues such as this can take longer than we’d like due to engineer availability and the complexity of the repair that is required; I’m happy to hear that your situation has since been resolved.Your local team lead was informed of your situation and contacted you directly to assist and provided you with an alternative office space in the meantime.A member of my team has contacted you and you are also welcome to discuss these situations directly with your team lead whose contact details you have.Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
5/5
Very good value
Very good value: service, staff, cleanness, location
Hi Badr, many thanks for your kind review! We’re delighted to hear you found great value in the service, team, cleanliness, and location. We hope to welcome you back again soon!
5/5
Super comfortable and helpful staff and…
Super comfortable and helpful staff and great location.
Hi Patrick, many thanks for your kind review! We’re delighted you enjoyed the comfortable workspace, helpful team, and great location. We hope to welcome you back again soon!
1/5
Spaces
Spaces - Marlow, Buckinghamshire, UK: The front staff was actively unhelpful. They even refused to allow us more than one key card. I was there a year ago, and the staff was excellent. It was a poor, down-market, experience this time. I didn't even stay a whole day. I went and found another space immediately (for which I paid three times as much, just to be treated like a professional). You have a problem here. It's your unhelpful and uncooperative staff.
Hi James, I am sorry to hear of your dissatisfaction.You booked a day office for 1 person on 21 August and were allocated a 1 person office. You were then joined by your assistant which exceeded the office occupation and you were relocated to a second office. Subsequently your wife also joined the group so another change of office was needed and the local team showed you around the centre to the available spaces. We understand your wife’s frustration when we were unable to give you the offices she wanted but they were actively being used by other customers and thus unavailable. The staff didn’t refuse to give you an additional card. For safety reasons, only one card is issued to our day office customers; the system will not allow additional ones so an exception was not possible. The staff were very patient and certainly not “actively unhelpful” which is an unfair accusation based on the time they spent with you. A member of my team has been in touch to answer any further questions. Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
1/5
Avoid at all costs - would rate as zero stars if possible. Spaces have continued to add late payment fees to our invoices despite providing us with incorrect bank details. They have refused to listen to us and have now blocked our account. Terribly unprofessional and awfully kept facilities (see previous comments about toilets, mice, showers etc).
Hi Xander, thank you for sharing your concerns with us. We're so sorry to hear about your experience and the issues you've faced. Please rest assured that your concerns were escalated to our global customer services and your centre team to provide further support. Your ticket reference number is C-1687319-X5Y1. Thanks.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Tell us what you need and we'll put you in touch. SAB Saint Andrews Bureau Ltd hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.