Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotUNFAIR & UNREASONABLE ACTION BY THE COMPANY
UNFAIR & UNREASONABLE ACTION TAKEN BY THE COMPANY WHERE WE NEED TO PAY A 20% PENALTY WHICH IS TOTALLY NOT THE FAULT OF OURS BUT THE FAULT OF THE COMPANY ACCOUNTING SYSTEM & THEIR POOR PROCESS OF HANDLING AND RESULTING WE ARE BEING PENALIZED FOR IT. AFTER WE WROTE IN TO APPEALED AND THEY STILL DARE TO SAY IT IS NOT THEIR FAULT. PROBLEM NOT PROPERLY HANDLED BY ALL PERSONNEL AND WE ARE BEING PENALIZED FOR IT. Case Ref ; C-10100214-W9S1 CRM:06430000710
Sam · 29 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sam,I’m sorry if you felt the need to escalate this.I understand that you were charged a late payment fee for an incorrect refund processed to your payment card due to a technical error.We have rectified the error and credited your account the sum of 72.41 SGD.Should you require further assistance, please respond to my team member who is in touch with you.Thank you,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 4/5
TrustpilotPROFESSIONAL & SIMPLE
Dylan · 22 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Dylan, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear the professional environment and simple onboarding process helped get your start-up up and running so smoothly. It’s great to know the facilities and app booking experience are working well for you, and we look forward to continuing to support your business growth!
★★★★★ 5/5
TrustpilotSo far so good
So far so good! I start next month. I don't usually leave reviews, but could not resist. I signed for a year. The experience, intelligence, and responsiveness of all those leading up to the signing were evident. Special call-out to Courtney H. who not only recognized my sarcasm, but trumped it. Resistance was futile.p.s. the process of trying to submit a review is horrendous
JR · 28 July 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotPlaying games with me
I signed up for a virtual office for my new business. They refused to give me the information I needed to apply for my certificate of occupancy that is needed for my business license. They stated that they only provide that information for physical office clients and that I would need to upgrade to get that information. The never disclosed this at the beginning and could not provide where in the contract or policy that is the case. I had to change to a different office company to get my business licensed and now they will not cancel my one year contract although they said it could be canceled at any time.
Kevin · 27 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hello Kevin,I apologise if you are not completely satisfied with the service. Spaces have our own certificate of occupancy with our company details; these cannot be shared by other companies as they have our legal, company details. In addition, as you have a virtual office, you don't occupy a physical space in the building. The local manager has already given you all the details of how to apply for a certificate of occupancy for your own company through government websites and provided many details regarding this so I am surprised to see your complaint. If you have any follow up questions for him he will be happy to answer them.Kind regards, Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 3/5
TrustpilotIn order to get you everything is easy…
In order to get you everything is easy and good words. Then they change the conditions and raise the prices without stopping. With the contract they require a deposit, but in spite of it they charge you almost 2 months in advance. With all this, if you are late in the payment they suspend the services (heating, cleaning, access) and they also apply a surcharge. In addition, for the administrators of the buildings they refer you to the corporate departments and they answer you from generic accounts without indicating the name of the person to whom to address you.It is clear that their business is financial and that they care little about the tenants.Their buildings and facilities are very good although some buildings are better maintained than others.
KL · 27 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Mario,I’m very sorry to hear of your disappointment.Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologize if we did not provide the level of service that you expect and deserve from us. We’re looking into this as a priority and a member of our team will get back to you as soon as we have the details.Your satisfaction is very important. Therefore, we’ll make the relevant inquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.Kind regards,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Regus
★★★★★ 3/5
TrustpilotYour guys are great
Your guys are great! The building is run down- the windows dont open and are broken/cant see out of some ( i own a window co and offered a deal and was told u wont consider it ) - the printers and wifi stink as well - esp the printers! You charge $$$$$ for it and it doesnt work or i went 5 months without it when someone didnt time deliver and exchange. You also need some vending machines for a candybar at least - everyone isnt coffee drinker. thx hope you take it to heart
Andy · 24 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Andy,I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Regus the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams and am making enquiries to put the matter right. You are also welcome to discuss these situations directly with your local Community Manager, who will be in touch. Regards, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotSpaces and Regus - impossible to cancel
Spaces and Regus make it near impossible to cancel an account.Throughout the last two years, we have called and emailed, and attempted to use their own cancelling 'portal', about 50 times.Still, they send a different person with a different email address, or different phone operator from different divisions, to run you round in circles.What we have categorically done is provided evidence that we want the account closed. Yet they attempt to charge companies who are no longer clients and the whole process starts again.
Gerard · 19 July 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Gerard,Thank you for highlighting this to me.I understand that your main concern is the incorrect payments charged to your credit card for lounge membership although you have upgraded it to the office membership effective 03 May 2022.A processing error and an internal miscommunication during the upgrade process caused your lounge membership to remain active. I sincerely apologise for this error and it is corrected now. I would like to confirm that your lounge membership has ended as per the email sent to you.According to our records, our team members have been assisting you in this matter; they also have tried to call you, but unfortunately, you have not answered the call. Our account helpdesk team is always available to support our customers with payment, billing, and account-related questions. You can contact them directly by raising a query via the “Help” section of your online account. They’ll be happy to help you.Again, I’m sorry for the inconvenience caused.Thank you,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotSpaces is illegally holding your deposit after you move out
As a former tenant - I strongly advise against it. We had a temporary office there for 6 months. The main problem was that they were illegally holding our deposit. It was given back exactly 75 days after moving out and after many messages from myself and our lawyers. According to the signed agreement, Spaces had up to 30 days to do so (and it was just 8.6k PLN = 2k USD!). In addition, watch out for various provisions in contracts and regulations, especially in longer contracts they can be very risky for tenants. Besides that, it might be an option for a short stay, although overpriced. Small, claustrophobic offices. The common spaces on the ground floor are nice, while those on the upper floors are hopelessly small and windowless. Not enough small rooms for calls or 1/1. The whole company is a corporate behemoth with lots of weird procedures, not all of which work. The front desk tries very hard and helps as much as it can, but often it can't do much. The salespeople will promise you everything, but not everything can be delivered. The back office apparently does not exist
Jan · 18 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jan,We’re sorry to hear of your dissatisfaction, although we fully understand the importance of receiving your refund promptly.We have actually taken measures to make the refund process as smooth as possible for customers. On this occasion, we regret that we were late in refunding your retainer and we apologise for it. You have since received it.I am pleased that some spaces in your centre were comfortable for you. Your other comments have been escalated to the teams involved.Thank you again for your feedback which will help us improve. We wish you all the best moving forward. Kind regards,Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotHigh quality offices with very good service
The offices are high-quality and quiet, even with several sales staff. In addition, the chic community areas offer the possibility to make phone calls in phone boxes or work on additional desks outside the own office. The meeting rooms are well equipped. The service is very friendly and well organised. The location is top, with a direct metro connection. And finally the view of the Speicherstadt and Elbphilharmonie. Spaces Kallmorgen-Tower is a top address and an absolute recommendation.
Thomas · 19 January 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverything was great
Everything was great, staff are nice and welcoming. Just one minor drawback, the air-conditioning has to be shared with the neighbouring tenant, and it is rather cold as they always switch it to the lowest possible temperature and it is not comfortable to stay at the office unit - gotta go and work at the common area instead (which is very nice)
Eric · 5 September 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotI have been billed twice for my rental…
I have been billed twice for my rental in August with no explanation. There is no way of getting through to speak to anyone. I spotted the error 2 weeks or so after the double billing occurred. No complaints procedure listed.
Ravi · 7 September 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Ravi, thank you for bringing this to our attention.I sincerely apologise for any inconvenience caused.We are pleased to confirm that your concern is since resolved as per the details shared with you via email.If I can assist you with anything else, please contact me directly at Lorraine.Brule@regus.com.Thanks again for your comments which help us improve. We appreciate your business. Best, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverything is good thank you
Anna · 18 December 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotLots of table space
Lots of table space, bright and good location. Michaela went out her way to answer all my questions and really added to the welcoming environment.
Maria · 23 May 2025
★★★★★ 3/5
TrustpilotNo microwaves in an office space is a…
No microwaves in an office space is a rule we cannot get past
Nk · 23 February 2026
Agent replied · 25 February 2026
Hi Naveen,
I’m very sorry to hear of your disappointing experience.
Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.
My team have contacted you now to get more information and I have also immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority.
Your satisfaction is very important, therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.
Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 5/5
GoogleLively and welcome working space! Amazing coffee and service from Noa’s cafe team, and props to Kayleigh for all the prompt support 🙏 …
Lewis · 15 November 2025
Agent replied · 14 January 2026
Hi Lewis Whitworth, many thanks for taking the time to leave us a positive review! We hope you visit us again soon.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAnissa is awesome!
Anisa and her team have been great! Super helpful and we love our new office. The only thing I want to bring to your attention is ways you might be able to improve even more the client experience. I used WeWork pre-COVID and one of the things I loved was that they offered free coffee and tea, and fruit water. They supported local small businesses and this SPACES location happens to have a La Columbe in the same building. Why not get a deal and order coffee from them daily to include in the office? And tea isn't expensive at all. Just a thought. Also, I'd love if SPACES would host a networking event for the businesses using the space so I can get to know the other people and businesses I co-work with.
Sandi · 29 July 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotOutstanding staff
Tatum and Amanda do an incredible job managing this Calabasas Spaces location. They are attentive, professional, courteous, and have a fine sense of humor. Most of all they care! It puts a smile on my face every time I walk in to see them here.
Charles · 20 February 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotBilling is awful, co-working membership is not worth it
I have the co-working membership. The billing experience is awful and they nickel and dime you every chance they get.
Daniel · 20 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hi Daniel,
I’m very sorry to hear of your disappointing experience.
Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we did not provide the level of service that you expect and deserve from Spaces.
My team have contacted you now to get more information and I have also immediately asked the Manager of your centre to look into this as a priority.
Your satisfaction is very important, therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right as soon as we can. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.
Thanks again for your comments, which help us improve. We appreciate your business.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 3/5
TrustpilotWe are very happy with the…
We are very happy with the officemanager but...The response to technical malfunctions has been extremely disappointing. We've had malfunctioning floors for months now, and there doesn't seem to be any plan for repairs in sight. It's frustrating to have gas pipes replaced during office hours and then be told that we'd be better off working from home. It's truly unbelievable to receive such a suggestion, especially considering the extremely high cost of these offices.
Mike · 17 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Mike,I understand that you’re disappointed, and I’d like to help. At Spaces, the maintenance of our facilities is very important, and we can assure you of our highest standards. I have escalated your comments to the relevant teams. They confirmed that the floor will be repaired on 01 December 2023 and the gas pipes in the centre building were changed by the city council, not by the centre team. The date and time of the gas pipes replacement was decided by the council, and it was conducted during business hours which temporarily disabled the heating at the centre. Your centre team suggested you work from home for that day to prevent you from working in uncomfortable conditions at the centre. They also informed that they have contacted and updated you on this.If you need further assistance in this matter, please contact them.Best regards, Lorraine BruleGlobal Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotOngoing problems with Air con ignored
We have had ongoing issues with the aircon unit for over 6 months now and Spaces have done nothing to sort it out. The unit is pushing out freezing cold air; staff members are regularly calling in sick. we email the centre every day to turn the heating up; they respond to say that it is done but there is no change to the temperature. They have sent round an engineer who confirmed that the unit is faulty but advised that there is nothing he can do as the unit is connected to 6 other offices, so any changes to our unit will also affect these other offices. (in other words we have to sit in a freezing cold office, and there is nothing they can do about it). The unit was turned off but then turned back on 10 minutes later as they realised it also turned off the units in the 6 other offices. (Ridiculous!!)It is appalling that it has been 6 months and they still haven't found a solution despite daily complaints and requests. It seems like all they care about is obtaining rent money regardless of whether they are providing an adequate service or not.There have been countless other issues but for sure this is the most pressing concern as it is now become a health and safety concern; and as a small business owner this could be detrimental to our growth. We have now turned to legal support and this is the only option we have. I would definitely advise to avoid Spaces Sutton; they have made running our business more difficult that it has needed to be.
Matt · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Matt, I’m sorry to hear about this.At Spaces the maintenance of our facilities is very important and we can assure you of our highest standards.The issue you encountered has now been resolved. Regardless of that I understand your frustration and I apologise that this was not fixed sooner.We do everything we can to put things right as soon as possible but issues such as this can take longer than we’d like due to engineer availability and the complexity of the repair that is required.Your local team have been in contact with you and I’m happy to hear that you are once again comfortable in your office.Kind regards,Michelle SpireAssistant Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
GoogleWe have finally given up with Spaces. No issue with the offices, but it is just too cumbersome to manage the account or get any response from anyone other than a requet to "raise a ticket" which is then ignored for days or when finally answered, the wrong answer is given - my advice to them get off your stupid ticket system, PICK UP THE PHONE and talk to me.
Ask at an office, the managers try to help but are neutered by their systems, so end up phoning someone to "raise a ticket". Worse still, our colleagues have had to each sign up individually and, despite numerous requests, Spaces have failed over out entire business relationship to provide a central billing / admin account that is remotely effective.
So my company - an ideal customer with several memberships - is moving to an alternative shared space and it is entirely due to the incredibly frustrating and time-wasting support. What an own goal in a tough envirnment!
David · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi, we have escalated your case to our Customer Service team. They are looking into it and will be in touch. Thanks.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDo not use this service
Wow, I wish I had read these reviews before ever going there. I just needed a place to work on day, the guy at the desk said I could cancel anytime before the end of the month - but he signed me up accidentally for a 24 month contract! so when I went on to cancel it, it says it will not renew after 23 months!!! Emailed the Spaces staff who made the mistake, he put it through the help desk request saying HE made the mistake and that was not my intention. Now they're saying the only way I can get out of the contract is to sign a NEW contract, which doesn't make sense. Now it's June, but because they need 30 days notice, and bill at the beginning of each month, I will likely not be out of this until August at the earliest.Also! Tried to use it, because I'm paying for it, go in, they say my account doesn't exist! I'm so mad. And frustrated. And feel like I'm being scammed. ADVISE AGAINST
Kate · 8 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Kate, thanks for letting us know about this. We’re sorry you had this experience and would love to help. Please email me at lorraine.brule@spaceswork.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Spaces
★★★★★ 1/5
TrustpilotContinued poor customer service
Continued poor customer service. Massively values sales and public perception over customer experience. Yesterday I wrote a review and this was the response they replied with because they didn't like that a bad review popped up: "Hi Matt,We’re very happy to heat that you’ve enjoyed using our services and had positive interactions with our local teams.Your other comments are confusing. You claim that you’ve tried to contact us to end your memberships but we have no records of any contact from you.Ending your agreement is easy: simply log into your online account (myspacesworks.com) and go through the Account > Product & Services > Membership section.We’re here to help but your comments are unjustified. My team are in contact with you now to discuss further.Wishing you a great day at work,Lorraine BruleGlobal Customer Service at Regus" They have NOT been contact with me to discuss. I have transcripts from every phone call I've had with their dreadful customer service phone line. Because I have to keep trying to reach out to resolve the issue without anyone doing anything other than "recieving a phone ticket feedback" and directing to the online process." Their process is fully online and I've tried to cancel every month for several months. I've tried emailing and calling multiple people in the organization. No one takes responsibility, and no one can give me the contact information of someone who can actually solve the issue. A clear example of a company that has become poorly structured and no longer prioritizes the customer experience.
Matt · 7 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi again Matt,It’s surprising to read new comments from you whilst we’re already proactively assisting you.You’ve mentioned to us directly that your assistant terminated your agreements for you but we have no such records. You would have received automated emails at the time if so. We’ve asked you to provide evidence of these terminations so we can review it further.You didn’t receive our initial email because you hadn’t updated your email address. Now we’ve identified your new email address, we have contacted you and you have replied.Thank you for your continued patience and cooperation.Regards,Michelle Spire Assistant Global Customer Service at Regus
★★★★★ 1/5
TrustpilotWORSE EXPERIENCE IN MY LIFE. LEFT TRAUMATISED
GUYS, stay away, I repeat STAY AWAY from these incompetent THIEVES!I have never in my life, experienced anything like I have with these lot. I left after just 2 weeks, terminated my contract, 6 months later, I'm still waiting on my retainer back, all the while they continue to SPAM me with Invoices, when I terminated the contract months ago. I got a late payment invoice???? I HAVEN'T BEEN NEAR THE PLACE IN MONTHS! The contract was terminated on myRegus account 6 months ago, and they're still sending me invoices.I've spent the last 7 days, going back and forward via email (ONLY WAY THEY COMMUNICATE) WITH A LADY.... Thinking I was getting somewhere, only to get an email from A COMPLETELY different person, stating she would be happy to look into my enquiry? So the last 7 days emailing whoever that was, was in vein. They've just started the process again. JOKE! I'm not exaggerating when I say, my mental health has deteriorated massively since I left that Dump! Traumatised.So much so, YOU CAN KEEP MY £800. This bull aint worth it.AVOID GUYS......... AVOID!
Jason · 7 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jason,thanks for letting us know about this. We’re sorry you had this experience and would love to help. Please email me lorraine.brule@regus.com with your company name and/or account reference so we can quickly assist. Many thanks, Lorraine Brule Global Customer Service at Regus
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.