Trusted Agent profile Β· London

Cedar Estates London reviews

3.8

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Good

421 reviews across 3 platforms

251 West End Lane, London, NW6 1XN

Cedar Estates's office in London, at 251 West End Lane, is rated 3.8 out of 5 across 421 reviews on three platforms, including 401 Google reviews rated 3.9.

Google logo

3.9 / 5

401

Reviews on Google

This office

Facebook logo

2.5 / 5

8

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

12

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Had a very positive experience working with Trevor. Great work!

Maria Β· 16 April 2025

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your review. It is much appreciated.

5/5

Google

They help me a lot, especially Courtney, she was very kind and available. πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼PositiveQuality, Professionalism

Giorgia Β· 13 June 2021

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you very much for your review. This really means a lot to us.

1/5

Google

This company will try and screw you at every turn. They dont fix anything that breaks or call back. I would recommend not paying your last months rent if you are unfortunate enough the live with them now because they will charge you for rediculous things. 10 pound for a fridge lamp ect 20 pound for a normal room light. They are total thieves avoid at all costs.

Jimmy Β· 24 December 2019

Agent replied Β· 22 December 2024

Hi James, thank you for your feedback. As an established company we are experienced in dealing with a wide variety of situations as they occur. We provide a high level of management service to all Landlords and Tenants in all of our managed properties - without exception. We have looked into the matter you have described and as unfortunately you did not take the time to replace any of the light bulbs in the property or report any of the maintenance issues to be addressed by the Landlord in advance of your departure, we were unaware of them until you had left, leaving us and the Landlord little time to arrange this. The new Tenants were very grateful to us to attending to all outstanding maintenance within the first couple of days of their Tenancy. It is noted that you were only charged for the actual expenses caused by your failure to meet the expectations of the Tenancy. As the rent has no bearing on the deposit, i would not recommend that you offer this advice to anyone. Any non-payment of rent would be reflected by way of obligation in a Landlord reference at the end of the Tenancy and may affect your eligibility for a new property. If you would like to discuss this further, please don't hesitate to contact us directly.

4/5

Google

We needed a 3 bed flat really urgently (within 3 days). Cedar estates were on top of their game and assisted in everyway they could. We got the place within our budget and on time-including all the paper work. Everything was done well. I highly reccomend them. The staff are friendly and always on call to help.

Mihail Β· 15 June 2014

5/5

Google

I can't recommend Alex at Cedar Estates highly enough, he has always given me as a landlord first class service. Nothing is too much trouble for him and dealing with him and the rest of the staff at Cedar regarding all areas of letting and managing my properties is a pleasure! Thank you.

Gabrielle Β· 14 June 2019

5/5

Google

Really good service! Jordan Collins is one of the best person to talk if you are looking for a flat. Extremely helpful!!

Takis Β· 14 June 2018

Agent replied Β· 12 June 2024

Dear Takis, Thank you for leaving such a great review. Jordan always endeavours to go above and beyond the client's expectations to ensure they achieve the best result possible. We hope you will be very happy in your new home! Cedar Estates

5/5

Google

Great experience with thanks to Sam! Super responsive, reliable and friendly. Would recommend to a friend!

Charlotte Β· 13 April 2024

1/5

Google

This company will try and screw you at every turn. They dont fix anything that breaks or call back. I would recommend not paying your last months rent if you are unfortunate enough the live with them now because they will charge you for rediculous things. 10 pound for a fridge lamp ect 20 pound for a normal room light. They are total thieves avoid at all costs.

James Β· 14 June 2019

Agent replied Β· 12 June 2024

Hi James, thank you for your feedback. As an established company we are experienced in dealing with a wide variety of situations as they occur. We provide a high level of management service to all Landlords and Tenants in all of our managed properties - without exception. We have looked into the matter you have described and as unfortunately you did not take the time to replace any of the light bulbs in the property or report any of the maintenance issues to be addressed by the Landlord in advance of your departure, we were unaware of them until you had left, leaving us and the Landlord little time to arrange this. The new Tenants were very grateful to us to attending to all outstanding maintenance within the first couple of days of their Tenancy. It is noted that you were only charged for the actual expenses caused by your failure to meet the expectations of the Tenancy. As the rent has no bearing on the deposit, i would not recommend that you offer this advice to anyone. Any non-payment of rent would be reflected by way of obligation in a Landlord reference at the end of the Tenancy and may affect your eligibility for a new property. If you would like to discuss this further, please don't hesitate to contact us directly.

5/5

Google

I highly recommend Jordan Collins and Cedar Estates. He always followed through in answering our questions and letting us know what was happening in the market. Definitely one of the absolute best agents to work with in London - not only does he work hard for you, but he will be straight with you, too.

Christin Β· 14 June 2016

1/5

Google

Just another avaricious faceless lazy property rental service in London. Perhaps they treat landlords better, but do not expect any decent service as a tenant. They'll skimp you for any money they can, and they completely impersonal. Would not recommend to any tenant!

Madeleine Β· 13 June 2023

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you for your review. We are sorry you feel this way, however the purpose of an independent inventory company carrying out the inventory check in and check out is so they decide on the condition the proeprty is returned to the Landlord. This is not our decision. Wishing you all the best for the future.

5/5

Google

Amazing service - very pleased with my experience! I had the great pleasure of dealing with Jordan who is very efficient, knowledgeable about the market and provided me with good advice. He helped me find my dream flat in a matter of days!

Sara Β· 13 June 2023

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you for your review. It is much appreciated.

5/5

Google

We were very impressed with the services of Cedar Estates during our search for a flat. Their representative, Jordan Collins, was very responsive, helpful and professional in his dealings with us. He was always objective in his responses to questions and didn't try to oversell. He seemed very trustworthy and we'd recommend his services to others.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

James Β· 13 June 2021

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you very much for your review. Much appreciated.

5/5

Google

Cedar Estates have always looked after my flat and Alex has found the perfect tenants over the years. I’m very happy with their services and continuous support to me.

Ariel Β· 13 April 2024

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you for your review. It is much appreciated.

5/5

Google

Cedar Estates have rented out my house in West Hampstead for the past two years to fantastic corporate tenants. I couldn't be happier with the quality of tenant, and the quality of service. Alex Croft and his team have always been very efficient and helpful, and most importantly given honest and realistic advice.

Julia Β· 15 June 2014

1/5

Google

Last minute viewing cancellation, extremely unprofessional service

Pawel Β· 20 March 2025

Agent replied Β· 26 April 2025

Thank you for your review. Unfortunately the property was taken by another party prior to your viewing and therefore we had to cancel all other viewings.

5/5

Google

Cedar provided us with a professional yet personal experience in looking for a place to rent. Jordan was particularly efficient and went out of his way to ensure that our needs were met. I would highly recommend Cedar estates - the most genuine estate agents I've come across in a long time.

Aimee Β· 14 June 2016

1/5

Google

Gotta be a scam. Called 5-6 times, e-mailed numerous times. Can’t get any viewings, can’t get a callback. Most likely racially profiling and choosing who they contact. Shame because I found a property I really liked and was ready to pay the year upfront, but after reading the reviews I’m happy I didn’t. Would stay away from this agency!!!

Beccy Β· 13 May 2024

1/5

Google

Agents were rude at multiple occasions on the phone, they try to give you the "pay 6 months in advance scam tactic" and I get fishing spam in my main email box for the first time in years after treating with them.

Benoit Β· 13 June 2021

5/5

Google

Niamh has been very helpful through out my relocation process, the urgency and efficiency has been so helpful with my move, she made everything feel so effortless and stress free. I can't emphasis enough, however I must say a big thank you Niamh and Cedar Estates

Kareem Β· 13 June 2020

5/5

Google

Excellent and professional. Courteous and efficient. I have found dealing with Cedar Estates one of the best estate and letting experiences I have come across. Lovely atmosphere in the office and genuine people. It must be difficult in estate and letting agency to please everyone but I find them very straightforward to deal with. Highly recommended

G Β· 28 June 2024

5/5

Google

I recently acquired a property through Trevor at Cedar Estates for an investment. The whole process was made very easy from agreeing the purchase all the way to securing a tenant. The agency offer a first class service I would very much recommend Trevor and the team at Cedar Estates.

Sheldon Β· 14 June 2017

5/5

Google

We found our property through Rightmove and were contacted by Jordan who met us at the property bang on time. He's been honest and genuine and gave us a some really good advice for securing the property. We're yet to move in but the service has been brill so far!

O Β· 13 June 2022

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you for your review. It is much appreciated.

5/5

Google

Jordan at Cedar, West Hampstead was extremely professional. He worked hard to make the process of moving in seamless.

Mohini Β· 16 October 2023

5/5

Google

Alex at Cedar was the only real estate agent who actually put a great deal of effort in and helped us get a flat with very little notice. He was such a great help & took care of us

Kartini Β· 13 June 2023

Agent replied Β· 12 June 2024

Thank you for your review. It is much appreciated.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Cedar Estates's Google reviews

Questions about Cedar Estates London

How many reviews does Cedar Estates London have?

Cedar Estates's London office has 421 reviews across three platforms: 401 on Google, 8 on Facebook, 12 on Trustpilot.

What is Cedar Estates London's rating?

Cedar Estates London is rated 3.8 out of 5 across all 421 reviews, and 3.9 out of 5 on Google from 401 reviews.

Where is Cedar Estates's London office?

Cedar Estates London, 251 West End Lane, London, NW6 1XN.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.