Every review we hold for the Liverpool office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleTo anyone reading this: don't just look at the overall rating and think "good enough", please take the time to read all the one star reviews. I wish I had.
Urban Evolution is a property "management" company which has absolutely no interest in managing properties once an actual issue arises. Even if you do manage to get a response from them, which is rare enough, it's completely empty as they have no intention of actually helping you.
For about a year now I have been trying to contact them to get what started as a a small leak in my flat fixed with zero success. This has lead to the damage growing considerably over time, now with damp growing across my ceiling as well another leak popping up 2 months ago causing foul-smelling water to come up from underneath the floorboards throughout the flat. I have informed them repeatedly of the constant black mould growth and the stench of old drains permeating into all my belongings only to get an occasional "we'll send someone to have a look". Of course nobody comes and there's radio silence if you try to follow this up.
They do not care how poor living conditions may affect your health and social life, regardless of what they may say comfort is clearly not their priority. They'll tell you to report issues using the Arthur app and then declare your issue as "resolved" when nothing has been done. This is by far the worst renting experience I've ever had, my advice to anyone reading this is to look elsewhere and save yourself the frustration.
Kieren · 26 February 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dea Kieren,
We appreciate your feedback regarding your experience with Urban Evolution and we are sorry that your renting experience has not met your expectations.
Your concerns are being investigated, and we are committed to resolving the maintenance issues promptly. If you are still experiencing problems, please contact our support team on help@theurbanevolution.co.uk.
We appreciate your patience as we work towards a resolution.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleMidway through my final year of university last year my room in Arndale House (and my room only) was swapped over to Urban Evolution from X1. Every other tenant in my flat remained with X1, this concerned me slightly however I trusted the company and assumed all would be ok. I moved out in August 2023, and now in January 2024 I STILL haven't received my deposit back. I have emailed multiple times, at first I received replies and now they have started ignoring me. I requested my deposit through DPS and my request hasn't even been acknowledged, it is still pending. I'm unsure if they're just hoping I'll forget - I won't.
I wouldn't trust these people as far as I could throw them.
Also would like to mention if you are considering living at Arndale House be prepared for constant WiFi issues, no notice for viewings and slow maintenance responses.
UPDATE: They have replied to this review and I have emailed the given email address but over a week later still no response, do not be fooled by them replying to my review.
Bailey · 26 February 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Bailey,
We appreciate you bringing your concerns to our attention, and we apologise for any inconvenience you've experienced. We take tenant feedback seriously and are committed to resolving the issues you've raised.
Regarding the challenges at Arndale House, we sincerely apologise for the difficulties encountered. For assistance with deposit concerns or any further matters, please reach out to us at help@theurbanevolution.co.uk.
Your satisfaction matters, and we're here to help.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleTHE WORST COMPANY I HAVE EVER DELT WITH!! I have rented 8 properties in Liverpool over the last 10 years and this is by far the worst I have ever come across. THEY STILL OWE ME £400 FROM JANUARY. They have no phone number and no address and ignored every single email for months. I wish I could leave a lower rating. Seriously advise to stay away from any of their properties.
Austin · 25 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hello Austin,
Thank you for taking the time to leave a review and we are very sorry to hear you have not ben happy with the service provided.
Please drop us an email at help@theurbanevolution.co.uk and we will then be able to look into your query and hopefully resolve it for you.
Thanks again for your review.
Best wishes,
Urban Evolution
★★★★★ 5/5
GoogleGeorgeta is pretty hard working and so sweet. She's the one that keeps our environment clean always. I see her almost everyday smiling and working. She's the best and I hope and pray only good things come her way❤️
OLUWADARA · 25 August 2023
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for the perfect 5-star review! We're grateful to have you as a tenant, and we're thrilled that you're satisfied with our performance as your landlord. Your feedback encourages us to continue delivering excellent service.
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst Private Uni accommodation in Liverpool
If I could give zero I would! This is sold as luxury accommodation to students in the city. No power, water for over 24 hours twice this week. Prior to that maintenance entering the flat without prior notification to turn off the hot water taps so they can try and get hot water for a shower. Keys not provided for individual rooms and the front door and rude dismissive staff at Urban Evolution making demands for rent when the above is happening!! No compensation for lost food or potentially having to book into a hotel ….avoid this accommodation********** this company are now trying to claim this is a false review!! If it’s false don’t expect a rent payment next quarter from my daughter??
Lisa · 5 February 2024
Agent replied · 17 June 2024
Hi Lisa, We are sorry to read you're unhappy with Urban Evolution. Please can you contact Urban Evolution directly at Help@theurbanevolution.co.uk with identifiable information so we can locate you and your daughter in our system, and discuss this with you further.We have provided compensation for hotels during the power outage you are referring to. If you have not received this please let us know in your email. Kind regardsUrban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleSo after my previous post and absolutely no response from Urban Evolution except via their Facebook marketing team we had to go down the route of disputing their claim with the deposit protection scheme. Finally in October 23 we got the result we was hoping for we offered £29 for cleaning of kitchen as we vacated before other tenants. The deposit protection agreed that the ensuite and room was perfectly clean and did not award Urban Evolution any more money for cleaning. Urban Evolution were trying to claim £318 for redecoration and provided an invoice of £600 for their case! again I offered £40 for paint touch up where some lights had been and again the Deposit protection agreed the decor does not last forever and fair wear and tear is not the responsibility of the tenant and that the landlord is expected to redecorate a property on a regular basis and they agreed my £40 offer was more than enough! do not let this crook of a company keep your deposits! they are trying it on hoping that people do not spent the time or energy to fight them.. AVOID AT ALL COSTS THEY STILL DO NOT REPLY AND THERE IS NO PHONE NUMBER TO SPEAK TO ANYONE ABSOLUTE JOKE! Do not give up do not let them keep your deposit.
Joanne · 27 January 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Joanne,
We're very sorry to hear that your experience with Urban Evolution didn't meet your expectations, and we want to extend our warmest apologies for any inconvenience this may have caused. Our main focus is ensuring all our tenants receive exceptional service, and we're wholeheartedly committed to addressing and resolving the concerns you've brought to our attention.
We're continuously working on ways to enhance our customer service, and we greatly value your feedback, which has been taken on board.
So we can help resolve these issues, please reach out to our dedicated team at help@theurbanevolution.co.uk. Your satisfaction remains our top priority, and we're here to assist you in any way we can.
Best regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleDo not book. Ongoing issues since moving in on September 1st 2023, no hot water for months and issue has been addressed still not yet sorted and was previous to tenancy (Missing part due to come.) Latest issue is being left with no electricity affecting, heating, water (OVER 24 HOURS) and to supply us at this difficult time the only arrangements they’ve gave us is bottles of water and for dinner, a slice of pizza. Problems with people from previous tenancies struggling to get deposits back. Broken draws not fixed (from move in date.) Overall, a bad accommodation.
Verity · 27 January 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Verity,
We genuinely apologise for the ongoing issues you've faced, and we appreciate your patience. The water situation was resolved at the end of January, and we had the electricity back within 28 hours.
We understand these disruptions have been a significant inconvenience. We're actively working to prevent such occurrences in the future to ensure a smoother experience for all residents.
For any persistent concerns or issues, our support team is always here should you need anything at all. Reach out to us at help@theurbanevolution.co.uk. Your feedback is crucial, and we are committed to addressing concerns promptly.
Thank you for your understanding and for bringing these matters to our attention. We are continuously working to enhance our services and provide a better living experience for everyone.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
TrustpilotMake sure you take photos of EVERYTHING…
Make sure you take photos of EVERYTHING when you move in. They try charging standardised cleaning costs out of peoples deposits when moving out which is illegal and I am now in dispute with them through the DPS because of this. Their claim is for "deduction 1 - CleaningDescription£108: bedroom and ensuite clean, £75: contribution to deep communal clean". Is it a coincidence that £108 was my weekly rent? There were no further explanations of why they requested these costs, and all of my flatmates received the same, so it is now with the DPS to resolve- luckily I took photos and videos on arrival and departure. I can see many students getting caught out by this illegal scam.As for the actual living experience - expect the desk to be unmanned 99% of the time and no answer to the 'emergency' phone. There was no on there at all on the day I moved out, despite calling all phone numbers provided, so I had to leave my keys behind the desk and hope they recieved them. Not to mention a huge security breach in 2019 where an unmanned security desk led to a drink woman finding a spare key to my flat and ending up in my kitchen!!
Maya · 17 October 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotI’d give them ZERO stars
I’d give them ZERO stars. My granddaughter lives at one of the properties they manage, The Exchange. Awful experience as a 2nd yr uni student. She’s had problems galore, but the worst thing is you can’t contact anybody. Email addresses and phone numbers on the website are incorrect. She’s had no hot water for showers since beginning of December, all the washing machines were out of action for weeks and she’s had floods in the flat. Last night at midnight she had to leave the accommodation as there was an electrical fault, which resulted in no heating, lighting and water. I have been all day trying to ascertain what is happening, but can’t contact anyone. All she has received are messages saying they are dealing with the matter. She obviously can’t stay there, but no advice re alternative emergency accommodation or even how she can cook meals. She’s so stressed she’s talking about coming home (200 miles away). Urban Evolution couldn’t care whether she sleeps on the street. Just there to make money. Incompetent and uncaring. STAY WELL AWAY FROM THIS COMPANY. I AM VERY ANGRY
Corinne · 16 January 2024
Agent replied · 17 June 2024
Hi Corrine,We are sorry to read you're unhappy with Urban Evolution.Contrary to the content of your review, during a brief power outage staff were on site throughout, provided updates regularly, food and drinks provided, and reimbursements offered for costs incurred. Please can you contact Urban Evolution directly at Help@theurbanevolution.co.uk with identifiable information so we can locate you and your daughter in our system, and discuss this with you further.Kind regardsUrban Evolution
★★★★★ 1/5
TrustpilotNO WATER OR ELECTRICITY! 0 STARS!
Should be 0 stars. My sister has had nothing but problems since she moved in to Liverpool The Exchange, to which nobody every responds. To top it off, shes has gone back after christmas to NO WATER OR ELECTRICITY!!!!! Even the emergency fire lights are not working (which is ILLEGAL) and nobody seems to care! In these freezing temperatures and snow, they were told to ‘wrap up warm’!!!! DO NOT STAY HERE, OR AT ANY PROPERTIES OWNED BY THIS COMPANY!!!
Ella · 16 January 2024
Agent replied · 17 June 2024
Hi Ella,We are sorry to read you're unhappy with Urban Evolution.Contrary to the content of your review, during a brief power outage staff were on site throughout, provided updates regularly, food and drinks provided, and reimbursements offered for costs incurred.Please can you contact Urban Evolution directly at Help@theurbanevolution.co.uk with identifiable information so we can locate you and your sister in our system, and discuss this with you further.Kind regardsUrban Evolution
★★★★★ 1/5
Googleyou don't respond to emails you left my brother without housing even though his file was complete and you left him without a contract he paid a private guarantor and you were responsible for the cancellation of the contract and the loss of his money that he paid for the guarantor there we only ask to be reimbursed for our security deposit and the same you do not respond to emails It's scandalous we will begin the necessary legal procedures
Nahla · 9 January 2024
Agent replied · 8 January 2025
Dear Nahla,
We want to extend our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you and your brother.
We understand the frustration and distress that the situation has caused, and please know that we take your complaint seriously. It is certainly not our intention to leave anyone without housing or to cause financial hardship.
Please be assured that we do not take these concerns lightly. So that we can assist you, please reach out to our dedicated team at help@theurbanevolution.co.uk.
Your satisfaction remains our top priority, and we're here to help you in any way we can.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID AT ALL COSTS! We were without hot water on and off throughout the whole tenancy, with constant lies about when it would be fixed. The WiFi doesn’t work, meaning you have to pay an extra £10 a month if you want to do your uni work etc. The washing machines were always faulty and swallowing coins without registering payment.
To make it worse, I had no response as to receiving my deposit back until THREE MONTHS after moving out and going through the DPS. They are trying to steal over £400 for ridiculous claims, such as £300 for ‘redecorating’ and £40 for a mattress cover. They are clearly trying to exploit students.
If you want to contact them, good luck because they don’t have a phone number and only reply to emails if it’s to do with them getting money. They don’t even deserve 1 star.
Logan · 9 January 2024
Agent replied · 8 January 2025
Hi Logan,
We're are very sorry to learn that your experience with Urban Evolution didn't meet your expectations, and we'd like to extend our heartfelt apologies for any inconvenience this may have caused. Our primary goal is to ensure that all our tenants receive exceptional service, and we are fully dedicated to addressing and resolving the concerns you've raised.
Our commitment to improving our customer service is ongoing, and your feedback is of immense value to us. We have taken your comments seriously and are actively working on ways to make necessary improvements.
To help us resolve these issues, please don't hesitate to reach out to our dedicated team at help@theurbanevolution.co.uk. Your satisfaction remains our highest priority, and we are here to assist you in any way we can.
Warm regards,
Urban Evolution
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience has been with the sales department, specifically Alexandra Meall, and both my partner and I are very happy with the help and service received. Alex has been very helpful from the beginning, with each of the viewings after we explained what we liked or not about the flat she would check for something that would fit our needs better. She explained the whole sale process which we really appreciate as we are first time buyers.
Alexandra · 9 January 2023
★★★★★ 1/5
GoogleDo not bother staying in any property run by Urban Evolution. If you are, prepare yourself for the worst honestly. They have given me a run around for my deposit which I still haven't received. I stayed at Avalon Court where they don't own the building, just the rooms. So when my keycard wasn't working, there was nothing that could be done because they are not based in Nottingham. They have no authority to do any refurbishments within the main building that stank of urine. The staff are unhelpful and unprofessional. Do not bother. They do not deserve your money. Look at all the one star reviews and you'll understand. Still waiting on my deposit and I moved out mid-July.
Update: 27/11/2023
I still have not received my deposit. Sent my bank details over three weeks ago and have received no response since. If anyone has still not received their deposit, please write them a formal complaint and report to ombudsman. Also, request for a deposit certificate to prove your deposit was protected. If they can't provide this, you can get up to 3x your initial deposit as it is a legal requirement to protect it.
Avoid this company at all costs.
Keana · 28 December 2023
Agent replied · 24 August 2024
Dear Keana,
We are very sorry to hear about the difficulties you experienced during your stay at Avalon Court and apologise for any inconvenience caused. We are actively addressing the delay in returning your deposit and investigating issues with the keycard and building conditions.
Our team is committed to resolving these matters promptly and improving communication. We appreciate your patience and feedback.
For any further concerns, please contact us directly at help@theurbanevolution.co.uk
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleGenuinely the worst ran property management company I have ever dealt with. Had no fridge for nearly a month during August, and no one cared or bothered with our maintenance issues, we were in constant back and fourth BEGGING for a resolution. Had a broken tap that took 3 attempts to fix. Took 3 weeks to start a resolution on our deposit from the end of tenancy which they're not trying to claim £150 of it for PAINT(???) on marks on the walls we didn't contribute to. When we moved in we flagged the marks which we were told were 'wear and tear' and won't be painted over for our tenancy. Barely had a gym the whole time we were there.
Prices for rent from April 23 are ridiculous and they should be ashamed of themselves.
Only positive is that I can't fault the 24 hour concierge staff, and cleaners of the general areas, which is why they get 1 star. Without them it would be ZERO.
Amy · 28 December 2023
Agent replied · 27 December 2024
Dear Amy,
We are very sorry to hear that your experience with Urban Evolution did not meet your expectations, and we offer our sincerest apologies for any inconvenience you may have encountered. Our primary goal is to provide exceptional service to all our tenants, and we are wholeheartedly committed to addressing and resolving the issues you have raised. We are constantly working on ways we can improve our customer service and your feedback has been taken on board.
Kind regards, Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleThis company has zero respect for the clients/student ,up on they receive the deposit and the money of the tenancy they disappiaring and give zero support to the clients, a story that happened to me is that i have been locked out and forgot my card inside the room ,i was trying to contact the urban evolution and nobody answer for hours then when i manage to contact them they told me that i have to contact xenia property beacuase they have no autority to the builing ,Xenia ofc did not help me becuse i was not a client .They force me to contact a locksmith which was charging me 100 pounds. That all just to enter the room and take my card.
Also my tenancy has ended from 31 of August and middle of octomber they repaying me. They hold from the deposit the amount of 185 pounds for cleaning which was uncceptaple beacouse the room was in perfect condition and clean .
Κωνσταντινος · 28 December 2023
Agent replied · 27 December 2024
Hello,
We are very sorry to hear that you had a negative experience during your tenancy with us, and we appreciate your feedback. We'd like to address the issues you've raised, including the situation when you were locked out of your room.
We understand the frustration you experienced when trying to regain access to your room. It's essential to clarify that our ability to change locks or assist in lockout situations is limited, as it falls under the authority of Xenia. We rely on their policies and procedures in such cases, however these policies remain out of our control.
Regarding the delay in returning your deposit and the deduction for cleaning charges, we will thoroughly review your case to ensure that charges are justifiable and in accordance with your tenancy agreement. We aim for transparency in all financial matters, and your feedback helps us identify areas for improvement.
We appreciate your input, and we'll use it to enhance our services for future tenants. If you have any further concerns or would like to discuss your case, please don't hesitate to contact us at help@theurbanevolution.co.uk.
Thank you for sharing your concerns.
Sincerely,
Urban Evolution
★★★★★ 5/5
GoogleThe concierge Robert Hayes is really nice fellow and always goes out of his way to assist tenants regarding their needs.
CT · 25 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you so much for your 5 star review and for your kind words about Rob!
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisgraceful
Where to start? Too much to mention. Please do not go anywhere near. It seems if you put too much detail of your experience they flag on their side as illegal, therefore taking your voice and right to review them away. I’ve had so many sleepless nights and stresses with this company. Don’t trust!
Emma · 1 March 2025
Agent replied · 30 May 2026
Dear Emma,
We’re really sorry to hear how distressing your experience has been. It’s never our intention for anyone to feel unheard or unsupported, and we absolutely respect everyone’s right to share honest feedback.
If you're willing, we’d appreciate the chance to speak with you directly to better understand what happened and how we might help. Please feel free to reach out to us at help@theurbanevolution.co.uk.
★★★★★ 5/5
TrustpilotMia is helpful and friendly
Mia is helpful and friendly, addressing issues with ease and making interactions pleasant. Her approach to providing assistance is both practical and thoughtful, enhancing the overall experience.
Damian · 27 March 2024
Agent replied · 17 June 2024
Hi Damian, Great to read Mia has been looking after you so well!Thank you for you review ☺Kind regardsUrban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleIf I could give zero stars I would. I have stayed with this company for two years and the first year was mediocre especially as my flat broken into, the window smashed and my flatmates laptop robbed. Urban evolution did not really care just replaced the window, with no regard to anyone’s mental health or safety, we asked for extra cameras, told this was not allowed. The second year I stayed was chaos, supposed to be 24/7 security, however they have one security guard between several buildings - not helpful when the fire alarm goes off or when collecting a parcel. I also left my room in a decent state and they’re trying to charge me more than the deposit I asked for in the beginning! This company is an absolute disgrace and when you ask them to explain what is going on, you’re lucky if you get a reply. Clearly from the other comments, they tend to try and rob their clients of their deposit - do not recommend this company.
Jessica · 10 December 2023
Agent replied · 9 December 2024
Dear Jessica,
We sincerely apologise for the experiences you've described in your review. Your feedback is crucial to us, and we regret that your time with us has been less than satisfactory.
Regarding the security and safety concerns you raised, we take these matters very seriously. We understand the importance of feeling secure in your home. We will investigate the issues you've mentioned and take steps to address any shortcomings in our security measures and response protocols. We appreciate your input, as it helps us make improvements.
We are committed to being responsive to our residents' concerns and inquiries and we are actively working to enhance our communication channels to ensure a more efficient and timely response to all our tenants.
Thank you for bringing these issues to our attention. If you still require any additional assistance, please contact our support team on help@theurbanevolution.co.uk.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleThere’s no way I could ever recommend urban evolution after my terrible experience. I was left with no heating for extended periods of time, no hot water, problems with leaks that damaged my own possessions, mould, and even got locked out of my own apartment when they changed the locks without telling me to look at the boiler while I was at work. Contacting them is near impossible, no phone lines, email addresses that ‘don’t accept inbound emails’, a maintenance app where maintenance requests will sit unanswered for over a month at a time. I moved out in June and only today in November received my full deposit back after having to go through the resolution service to dispute unfair cleaning charges against my deposit. That 6 month tenancy was the worst housing experience I’ve ever had in my life, my only recommendation is that you do not rent with urban evolution. And if you are currently, take time stamped photos and videos when you move out to prove the condition you left it in.
Alicia · 28 November 2023
Agent replied · 24 August 2024
Hi Alicia,
We are very sorry to hear of the challenges you faced during your tenancy. Your feedback is crucial to us, and we are committed to addressing the issues you raised to enhance our services.
We deeply regret these inconveniences you have faced. Please know that we are actively improving our communication channels to ensure better responsiveness.
Regarding your deposit, we apologise for any delays and inconvenience. To resolve this matter, please contact our support team on help@theurbanevolution.co.uk.
Your insights are invaluable, and we are conducting a thorough review of our procedures to prevent similar issues in the future.
We appreciate your input and are determined to make the necessary improvements. Thank you for bringing these issues to our attention.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 1/5
GoogleI would rate this letting agency zero stars if I could. My experience with Urban Evolution has been incredibly disappointing and frustrating. I cannot in good conscience recommend any of the properties managed by this agency to anyone, as I would not wish the same ordeal my partner and I, along with many other tenants, have endured.
After residing in one of their properties for five years, we consistently faced unfair treatment, unresponsiveness to maintenance issues, and exorbitant rent increases. The stress and cost of living in this property were simply not worth it.
Upon moving out in August, we meticulously cleaned the place to professional standards, and any damages were merely wear and tear, which we had previously reported to the agency with no response or resolution. Fast forward to October, and we still hadn't received our deposit or any communication from the agency or landlord. We decided to involve a deposit protection scheme in September, and the wait for a response has been agonizing.
When we finally did hear back from the deposit scheme, they wanted to deduct money from our deposit for supposed "cleaning and damages" that we knew were unjustifiable. It is utterly unacceptable for an agency to charge for wear and tear after five years of minimal maintenance support.
Regrettably, we are still entangled in this distressing situation nearly three months after our contract ended. I implore you to avoid Urban Evolution at all costs; your money will disappear, and you'll be treated as if your concerns are inconsequential. This agency lacks the essential customer service standards and operates more like a scam than a legitimate business working with people
I’m attaching pictures of the apartment on our last day, after we have cleaned it. You can make your own judgement.
Gabriela · 28 November 2023
Agent replied · 24 August 2024
Dear Gabriela,
We are very sorry to hear that your experience with Urban Evolution has not met the standards we aim to achieve. Your feedback is crucial to us, and we're committed to improving our services.
We understand the issues you've faced during your five-year tenancy and the subsequent deposit dispute. We apologise for this inconvenience and stress you've endured. We want to resolve this matter fairly.
Please share your contact information with us, or reach out to our customer service team at help@theurbanevolution.co.uk. We are eager to work with you to find a solution and regain your trust.
Thank you for your feedback, and we appreciate the opportunity to address your concerns.
Kind regards,
Urban Evolution
★★★★★ 5/5
GoogleI really enjoy how helpful the reception staff are and I have been really been impressed with everything from how my packages are delivered to little things like checking my rent balance and period. I have really enjoyed my stay here without any problems or issues
Joshua · 26 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleOpto Villiage place is very lovely place to stay I have enjoyed myself very much
TJ · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hello TJ,
It’s great to read we’re cool! Thanks for the 5-star review!
Best wishes,
Urban Evolution
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.