Trusted Agent profile · Liverpool

Andrew Louis Liverpool reviews

4.4

★★★★★ Great

331 reviews across 2 platforms

8-10 East Prescot Road, Old Swan, Liverpool, L14 1PW

Andrew Louis's office in Liverpool, at 8-10 East Prescot Road, is rated 4.4 out of 5 across 331 reviews on two platforms, including 176 Google reviews rated 4.1.

Google logo

4.1 / 5

176

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

155

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Liverpool office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Portfolio Property Management…

I have used Andrew Louis to manage my two Property Portfolios , and I am very satisfied with the way they operate my properties.They have good attention to detail,and excellent communications.The staff are all very good ,and my main property manager is Michael who is very attentive and professional in all my regular dealings with him. Well done Andrew Louis from CCS Properties Ltd.

Chris · 16 January 2025

5/5

Trustpilot

Excellent Service from Cerys and Andrew Louis Team

Andrew Louis is an excellent letting agency! My experience has been very easy and stress-free. I felt very supported by Property Manager Cerys she was amazing! She kept me well informed throughout the process and was incredibly professional answering any questions I had. This is the quickest process I have had with a property manager and letting agency! Would highly recommend, such a comfortable and seamless experience.

Ethan · 1 December 2024

5/5

Google

Highly recommend. Great service, answered all my questions. Big shout out to Dave.

Vítor · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Big Dave again with the 5-star review! Thank you, Vitor - made his day!

1/5

Google

I arranged to view a property in Wavertree at 11:30 on 30/12/19, and had to take a day off work to attend the viewing. I arrived and as I was not met by anybody I decided to call the office to see where the individual was who was meeting me. I was greeted by the female telephonist, "oh sorry we have double booked, can you rearrange to Thursday?"..... "I should of called you...... "sorry". I had walked from the city centre and despite me explaining all of the above to the lady over the phone, she offered no alternative other than the first pathetic attempt to appease Andrew Louis' ineptitude and wrongdoing. Safe to say, I will not be using this estate agents and strongly advise any other like minded individuals to do the same. We all make mistakes but some mistakes are simply unacceptable! If you cant get the basics right, please change your professional services to avoid this happening again.

Nick · 13 June 2020

Agent replied · 12 June 2024

Dear Nick, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologise for any any inconvenience caused with respect to having to rearrange your viewing appointment with minimum notice. This was due to the office running on skeleton staff during the festive break. We understand that our Branch Manager Vicki Burke has also contacted you directly by phone and email to apologise. We hope we can do better next time. Thank you.

1/5

Google

Had the displeasure of living in an Andrew Louis flat in liverpool centre (from 2017-2018), one of the worst experiences of my life dealing with the Andrew Louis agency for repairs and contract changes. Several times for repairs, contractors were late or did not show up without giving me any notice. Andrew Louis agents constantly acted like they did not care and I gave them many chances to respond to my multiple emails and calls, they do no care about the tenants. I went through 4 property managers in 2 months because letting agents kept leaving the company and we were never informed (we were informed about this via phone and email) but only after we hadn't heard back for weeks in regards to a contract change. Would give zero stars if I could.

Lorenzo · 13 June 2020

Agent replied · 12 June 2024

Hi Lorenzo, Thank you for your feeback. We are sorry to hear of your past experience with Andrew Louis. However, we noticed that you actually vacated your apartment in June 2018. James Mackenzi (who still works at Andrew Louis) was your property manager at the time.. According to our records you reported a toilet leak on 18 Feb 2018 and this issue was resolved within the timeframe as set out within our Repair & Maintenance procedures. Although we have a transparent robust complaints procedure we have no record of your complaint? so we are somewhat suprised that you have used this platform after two years of vacating to share and vent your anger and displeasure with us? If you have a longstanding grievance with Andrew Louis then please just let us know what it is and give us the opportunity to resolve it. You can contact us at customercare@andrewlouis.co.uk. Thank you.

5/5

Google

Moving back to Liverpool to be near family and had very limited time scale to view properties. Contacted Andrew Louis, and explained to them my situation and if possible to view a couple of properties which I saw on their website. The lady I spoke to was down to Earth and even recommended a couple of other properties to view, she managed to get me in last minute which was amazing and I was very grateful for. They contacted me on the day of the viewings as I was driving down from Newcastle, to see if I was still able to make my appointments. I let them know I was running a bit late and they adjusted my appointment times for me. Thank you!!! Even though the properties I viewed was not for me. I just want to say thanks for going out the way to arrange the viewings and adjust them last minute. You guys are amazing. Highly recommend!

Dawn · 13 June 2020

Agent replied · 12 June 2024

Dawn, we really appreciate you taking the time to write this 5-star review. Happy house hunting, we hope you find what you are looking for.

5/5

Trustpilot

I am renting in one of their property …

I am renting in one of their property and recently we had a water leak from the selling in the bathroom .So we informed the property manager Jemma and she was very helpful throughout the procedure from contacting the plumber to repainting the bathroom and the floor repair as well because the leakage was very bad . Thank you for your support Jemma.

Siddhiki · 15 December 2024

5/5

Google

Andrew Louis has provided me an excellent service for obtaining right place for me to live in Liverpool L3. They have been very professional in their communication, and they are always available to help if required. I strongly recommend Andrew Louis to all those who are looking to let houses / Flats in Liverpool.

Abbishek · 11 October 2023

Agent replied · 11 October 2026

Thank you, Priya! We appreciate you taking the time to write us a review. We are pleased to be able to provide you with the best service. Best wishes from Andrew Louis!

5/5

Google

Thank you to Kelsey & Vicki for finding our new tenants so quickly & for always keeping us updated with the progress. We'll definitely come back to you again in the future :)

Becky · 14 June 2019

Agent replied · 12 June 2024

Becky, thank you so much for writing this 5-star review. We really appreciate your business and good luck with your new tenants.

5/5

Google

Wonderful friendly and professional service. Got the house on the market really quickly, many viewings arranged straight away and an offer made within days. Vicki sounded like she went the extra mile accomodating repeat viewings over the weekend for the person who ended up making an offer. Kept informed every step of the way, Andrew Louis's team made the process as painless as selling a house can be. Old Swan branch are willing to go the extra mile.

Jo · 13 June 2020

Agent replied · 12 June 2024

Jo, thank you so much for taking the time to leave this excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.

5/5

Google

I bought an apartment through them and they were magnificent. Nothing is ever too much for them and I need to mention Dave in particular. I didn’t know the area or anything about where I was moving to but everything I asked Dave he would find out the answer for me. I cannot sing his praises enough.

Janet · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Janet! You've just made a sunny morning even sunnier ;-) Thank you for taking the time to do this, and rest assured - Dave will be delighted when he sees this! Best of luck for the future

5/5

Google

Really nice service! I have dealt with a few agencies and definitely Andrew Louis were the most professional and efficient ones. Thanks Sukie and Alison for your help and patience. Irene :)

Irene · 14 June 2019

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for the great review, Irene. We are really pleased you were happy with our service.

1/5

Google

Avoid like a plague!! Wouldn't even give them 1 star. Absolute scammers! Me and my friend being students were reluctant to find a flat near university in Liverpool, in such rubbish circumstances of us leaving it so late in our second year. Where do I even begin? As soon as the liverpool city centre branch took our deposit, the help stopped. We needed to move in ASAP, at first they said the flat wasn't ready and then it was the landlords problem etc. After utter stupid excuses we finally got the flat keys days after the intended move in date. To then find the keys were wrong and we couldn't even call the office or any emergency numbers as they had given us the key late evening and the office was now closed. We had all our things outside the flat, luckily for ourselves I had a cousin who lived in Liverpool so we stayed at hers for the night. The next day we went back to the office to then receive no apologies even though they had caused us so much anger the night before. I ended up having an argument with one of the employees for another employee to then say they would ask me to leave if I continued. I then explained to her that I would not be screaming if it was my problem but yet again it wasn't, the problem was clearly there's. We finally got the right keys, to then find our flat in such a disgusting state. The carpet was old, the skirting boards were filthy. By this rate we didn't even care, we were just happy to be inside and finally have a roof over our heads, as we had fallen so behind in our first semester. If you ever see anything for sale or rent from this company, just keep this review in mind. This isn't even the full extent of what they put us through, avoid them at all costs.

Alya · 14 June 2019

Agent replied · 12 June 2024

Please see our response below. This is a spam review posted by someone with the intent to lower our average google rating for our business. This review has been reported to Google to investigate. Dear A H Thank you for leaving a review. We take feedback very seriously; however, we do not have an office in Liverpool City Centre and I’m afraid we can find no record of any tenants matching your initials as you have left no name or details? We would greatly appreciate the opportunity to help you wherever we can, if you have had a bad experience with our service, please contact us on 0151 330 5321 or email us at customercare@andrewlouis.co.uk Thank you

5/5

Trustpilot

Great agency, good comms

Been renting with this agency for two years now and they have been brilliant. Any time iv had a problem with maintenance they have been on it and gotten someone down next day.Recently we had a leak in our bathroom and they negotiated with the landlord to install a new bathroom and it looks brilliant. They don’t hassle with constant check ups either just let you live in peace. Solid team!

Ben · 20 June 2024

5/5

Trustpilot

Great customer service-Thanks Michael

Michael thanks for providing a great customer service in dealing with the boiler issue at the property I'm renting. I shared that I my child was unwell and the boiler wasn't working and you assisted in getting a contractor to come to the property on the same day. The engineer was great and he sorted it out immediately.Grateful for your service and help.

Resh · 11 October 2024

5/5

Trustpilot

Great performance from the Andrew Louis Sales Team…

Andrew Louis Sales & Lettings Agents have performed extremely well in providing me with firstly a management service when I let out my property for over twelve years and secondly in completing the sale of my property. Andrew Louis' Communication has always been very effective with myself and other parties, with issues always handled with the correct level of urgency. I would like to especially praise Dave Orritt and other members of the Sales Team - for their hard work from the time of the initial valuation to the final completion of the sale of my property. When the buyer's own sale initial fell through they ensured that the momentum of the sale was maintained and the sale was finally completed in good time when my buyer found another buyer for their property

Catherine · 21 November 2023

5/5

Trustpilot

i have recently had maintenance done on…

i have recently had maintenance done on a flat in Liverpool and found Jemma and Michael to be be extremely helpful in liaising with contractors and tenants which made the process very smooth from my perspective. James Lyons

James · 12 June 2024

Agent replied · 29 August 2024

Thank you, James. We appreciate you taking the time to write us a review.Jemma is fantastic and we're very proud of her, and Michael has come on in leaps and bounds since joining us recently!Best wishes from Andrew Louis!

5/5

Google

Andrew Louis has provided me an excellent service for obtaining right place for me to live in Liverpool L3. They have been very professional in their communication, and they are always available to help if required. I strongly recommend Andrew Louis to all those who are looking to let houses / Flats in Liverpool.

Priya · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Priya! We appreciate you taking the time to write us a review. We are pleased to be able to provide you with the best service. Best wishes from Andrew Louis!

5/5

Google

Professional team that helped us to find our property.Vicki was very helpful and she did excellent job. Thanks to all Andrew Louis team.PositiveQuality, Professionalism

Siavash · 14 January 2021

Agent replied · 12 June 2024

Siavash, thank you so much for this great 5-star review. Good luck in your new home.

5/5

Trustpilot

Excellent service

Excellent service Really easy to deal with.

MARK · 15 May 2026

5/5

Trustpilot

Excellent would highly recommend

Following a negative experience from previous managing agents, we moved to Andrew Louis in January 2023. This was the best decision the leaseholders made. The service is impeccable, nothing is to much trouble, they are friendly, efficient, proactive and provide sound advice. Unfortunately Andrew Louis inherited a number of defect issues with our build; they have approached the builders in a professional manner and pursue until resolved.I cannot thank the team at Andrew Louis enough and would highly recommend as managing agents.Well done everyone 👏

Lynn · 2 November 2023

5/5

Google

Been dealing with rodent issues within a building that Andrew Louis manage! Dave has been great organising the issues!! Thanks so much for your help!!

Joe · 27 March 2024

5/5

Trustpilot

Very satisfied with excellent service provided by Andrew Louis.

Andrew Louis have been managing our property in Liverpool for a number of years now and they provide an excellent service. Any issues are dealt with promptly and effectively and the communications between them, ourselves, as landlords, and the tenants are also excellent .Hayley always replies to our emails promptly and makes sure that any requests regarding repairs , for example, are passed on and dealt with. She is always helpful and friendly and delivers great customer service.

Fionnuala · 10 December 2023

1/5

Google

Do not bother renting with them. They take weeks and weeks to repair a things. If you're vulnerable forget being prioritied in anyway. There's a girl called Lisa and a new one called Rebekah they lie through their teeth. Best never take their word for it. We pay rent on time yet we get treated as if we're charity cases. I cannot wait to move out asap.NegativeQuality, Professionalism

Lee · 26 August 2021

Agent replied · 12 June 2024

Hi Lee, we are very sorry to hear that you are unhappy with the service you have received; however, we do not have any tenants with your name. We have searched our database to investigate this matter further but have been unable to locate you on our system. As per your Tenant Handbook, all of our clients are able to raise complaints as per our procedure here - https://andrewlouis.co.uk/customercare. If you could provide your details or contact us direct we will ensure this is fully investigated.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Andrew Louis's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.