Every review we hold for the Leeds office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
YellAvoid
We were lied to from the very beginning- there were no investors waiting, they are no different to high street agent. Property will go on rightmove and zoopla like every high street agent, Very vague when I asked questions about their processes, now I know why…. Whenever I asked for confirmation of what Will was telling me by phone (because I was dubious about what he was saying) it never ever came… Called us to take a viewing from a prospective buyer that wasn’t even on the market & they knew absolutely nothing about! They will lower the price on rightmove, further devaluing the property, without even notifying you. In summary….. they haven’t sold our property, not one viewing in 2 months, we reduced the price by £40k for a quick sale, and now we are unsold, and at least £40k worse off, only option left is to sell to a cash buying house company and lose even more, or go back to high street agent for same deflated price bettermove marketed it at…. Lose/lose.
FarranW · 1 September 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotBetterMove ... Great estate agent, helpful and professional staff.
BetterMove have always been very professional, friendly, and very helpful. All the staff have been great. My last chat was with Ben Bloom, he was polite and courteous and very friendly. I felt so at ease chatting with him, and he made me feel very much a valued customer. Ben is a credit to BetterMove and I will always recommend this estate agent to anyone who wants to sell their property. 100% satisfaction.David Burton-Richardson Esq.
David · 14 October 2018
Agent replied · 12 June 2024
Hi David,What a lovely review, we're so glad that Ben has been so easy to talk to when he has been on the phone with you. I know that he really enjoyed speaking to you and I'm really happy that you have found us to be polite and friendly on the phone.Best of luck with everything David.Best wishes,Rory
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid at All costs
Avoid at All costs. We were told they had a portfolio of investors that would buy our property, in fact they are just an online estate agent who reduce your property to sell and take a cut. Your property is devalued instantly and you will never be able to get market value for it. They advertise on the same platforms as all the other estate agents. If they introduce anyone to view your property and you cancel your contract with them and go with another estate agency please be aware that if those buyers purchase your property even through the other agency Bettermove still want they cut. Just be aware of all the facts before you sign up with them.
Manuel · 20 July 2024
Agent replied · 24 October 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We take all reviews seriously and strive to ensure our customers have a positive experience with Bettermove.After a thorough check, we regret to inform you that we have no record of any dealings with you in our system. Additionally, when we reached out to you via the email address provided to Trustpilot, we did not receive a response.Due to this, we are uncertain about the authenticity of your review. We encourage you to contact us directly at customercare@bettermove.co.uk to resolve any issues and clarify this matter. Our team is dedicated to assisting you and addressing any concerns you may have.
★★★★★ 5/5
TrustpilotApproachable and excellent communication
Approachable and kind
Rose · 6 September 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you for your feedback, this is much appreciated.
★★★★★ 5/5
TrustpilotNothing short of outstanding
What can I say, my experience with Bettermove has been truly fantastic from the start. Within 24 hours following photographs being taken, the brochure was live on Rightmove and the first flurry of viewings booked.Both Elliot Ronstron and Rory Naughton have kept me fully updated all the way through whilst communicating with the interested buyers and secured a sale to the first couple that viewed within 3 weeks.Absolutely outstanding and would highly recommend.
Naomi · 1 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Thank you so much for the amazing feedback! We're thrilled to hear that your experience with Bettermove has been fantastic from start to finish. It’s great to know Elliott and Rory kept you updated throughout and helped secure a sale so quickly. We truly appreciate the recommendation and are always here if you need anything else!
★★★★★ 5/5
TrustpilotKaiden was very helpful and informative…
Kaiden was very helpful and informative about a property I was interested in and went out of his way to arrange a quick viewing.
Brian · 12 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Thanks for the great feedback! We're so glad Kaiden could help and arrange a quick viewing for you. We really appreciate you sharing your experience, and we'll be sure to pass it along to him. If you need anything else, feel free to reach out!
★★★★★ 5/5
TrustpilotBooking a Viewing
Good customer service and most kind. Very helpful and willing to both listen and provide useful information.
Callum · 28 May 2026
Agent replied · 4 June 2026
Thank you for expressing your experience with Bettermove as very helpful and willing to both listen and provide useful information, this is much appreciated.
★★★★★ 1/5
TrustpilotBettermove is like a scam to me
Bettermove is like a scam to me! I make an offer for a property, the next day one of there staff called me and said I need to pay £1000. I was happy to pay but She did not explain any agreement or contract to me. I further ask her if my money will be refunded and she said ' definitely ' I went ahead to pay. However, the deal didn't work out fine and I can't continue with the purchase, so, I called Bettermove to return my £1000, then, they refused to return my money. I can not recommend Bettermove to friend.
Ronke · 3 July 2024
Agent replied · 24 October 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We take all reviews seriously and strive to ensure our customers have a positive experience with Bettermove.After a thorough check, we regret to inform you that we have no record of any dealings with you in our system. Additionally, when we reached out to you via the email address provided to Trustpilot, we did not receive a response.Due to this, we are uncertain about the authenticity of your review. We encourage you to contact us directly at customercare@bettermove.co.uk to resolve any issues and clarify this matter. Our team is dedicated to assisting you and addressing any concerns you may have.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHenry was extremely helpful in…Top marks Henry
Henry was extremely helpful in arranging two viewings for us at the property. We were interested in and also very efficient in his responses.
A · 28 October 2024
Agent replied · 24 December 2024
Thank you for your great feedback! We're so glad Henry was able to help arrange the viewings and respond efficiently. If you need anything else, feel free to get in touch!
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery bad service and waste of time
Very bad service, very disappointing. No manners to talk to or respond to the listed property in Saffron Square. No guideline and booked appointment just cancelled 25 minutes before the booked time by email and text
SYED · 17 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
We’re sorry to hear about your experience and we genuinely apologise for the inconvenience caused. We have taken the time to look into this fully. Unfortunately, the tenants at the property cancelled the appointment at very short notice, which was outside of our control.
As soon as we were informed, we made every effort to contact all scheduled viewers straight away. In your case, the phone number we had was not connecting, so we sent both an SMS and an email to ensure you were notified as quickly as possible. We have also tried to reach out several times since, as we would very much like the opportunity to speak with you directly and help where we can, but have not yet been able to get through.
We understand how disappointing and frustrating last-minute changes can be, and we truly regret the inconvenience this caused. Providing clear communication and a positive experience is very important to us, and we remain more than happy to assist further if you’re able to get back in touch at customercare@bettermove.co.uk
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe could not fault BetterMove at all
We could not fault BetterMove at all. So easy and straightforward. No stress. No hassle. Sold within 48 hours. Absolutely fabulous contact - Richard is awesome and Julia and Theo just superb. If we ever move again these guys will be our first call. Throw away the old rule book and stress of selling and call BetterMove. Best call you’ll ever make.
Charlotte · 20 November 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Charlotte,Thanks so much for the kind review, we're so glad we managed to get you an offer so quickly. All the best for Christmas and we'll touch base again in the New Year.
★★★★★ 3/5
Trustpilot20-05-22 sale
The initial interaction with better move was good, Joe was exceptional. The conditions of sale and purchase was not as straight forward as initially thought and took 6 days short of 5 months from agreement of sale to completion of sale, due to cross communication and errors but overall a good experience and worth a quote to help.
Dianne · 20 May 2022
Agent replied · 12 June 2024
Hi Dianne, thanks for the kind review. The sale to one of our buyers was agreed on 24th February so it's taken three months to complete which is quicker than the national average. I'm sorry that it took longer than you would have hoped, this was due to matters out of hands. All the best for the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful
Kaiden was very helpful with arranging my appointment, which was confirmed very quickly.Kaiden was polite and curtious throughout the conversation
Dawn · 12 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Thanks so much for your kind review! We're glad Kaiden was able to assist you quickly and politely. We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we’ll be sure to pass it along to him. If you need anything else, just let us know!
★★★★★ 5/5
TrustpilotFast, efficient and professional
I bought a property from Bettermove and was very happy with the service I received. I booked a viewing on 4 November 2023 and got the keys for the property 19 January 2024. Theo was very quick to answer any queries I had and arranged with the vendor to keep everything moving. My solicitors were Levi Solicitors LLP and they seemed to work very well together. Highly recommended.
Leztravel · 19 January 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery responsive, and helped is through the finishing line
We had a bumpy ride as the chain became somewhat complicated, but the team at Bettermove was chasing all parties involved, keeping us informed of what was going on at every stage.I am happy to say we completed before the end of the stamp duty holiday, by the skin of our teeth, but still unscathed.Special thanks to Rory and the team
Bruno · 30 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Bruno, thank you for the review - we're really glad we were able to get this through for you before the stamp duty holiday deadline and hope you're enjoying your new home. From Rory and the team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service and very friendly
The service is amazing and great communication. Booked my viewing in minutes.
Farhan · 29 May 2026
Agent replied · 4 June 2026
This is excellent feedback for the Bettermove team. Thank you for taking the time to write this review.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic and flexible!
Julia and Theo did an absolutely fantastic job finding a buyer for my property and helping smooth the sale along! When I thought there were hiccups with the process, Julia was very quick at sorting them out. Bettermove made the process easy to understand and worked flexibly with me to make it all as painless as possible.
Lucy · 28 January 2022
Agent replied · 12 June 2024
Hi Lucy, thanks so much for the lovely review, we're so pleased Julia and Theo got the sale to completion for you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDefinitely NOT free!
This is a review from a wanting and serious buyer. Be very aware as a seller that these people ARE NOT selling your house for free like they advertise! I viewed 2 properties they held (the owners did the viewings, not an agent). I then exchanged telephone numbers with owners. I made offers of two properties held on the market by BetterMove and they don’t relay your true offer to the sellers. They either put on a huge premium on top of the sellers asking price for themselves or ask the seller to accept way lower than the buyer has actually offered. Both situations confirmed by speaking direct to the owners after making offers. On one of the properties I offered what the buyer wanted but then BetterMove presented an offer £10k less because that’s what they wanted to keep for themselves.Something seems very shady and definitely not transparent through the middle man, being BetterMove. I fully understand everyone has a business to run, I have my own, but please conduct yourself in a transparent and honest manner.
Joe · 19 March 2024
Agent replied · 12 June 2024
Hi JoeYou are making false statements based on lack of knowledge about who we are and what we do.. We are not a traditional estate agency, we are a property broker. We offer the vendor one of 2 options, we will either buy the property from them ourselves for cash and complete in 7 days OR we will agree a net sum with them and sell to a proceedable buyer within a short time frame. If they go for the latter option we make it clear within the contract and the terms of business that they will receive a net sum, and anything in excess of this net sum is our ‘margin’ . This is explained to the vendor clearly on the initial call, then reiterated on the Quality Control call (all recorded) its also stated in the agreement and the terms of business to make sure that we are as transparent as possible. As you are the buyer then you weren’t part of these conversations. We are more than happy to share the agreement and terms of business with you, please feel free to request a copy at hello@bettermove.co.uk, then once you have seen these hopefully you will be kind enough to update your review with the correct facts?
★★★★★ 1/5
TrustpilotUtterly appalling
Utterly appalling. 1st VIEWING 18t OCtober. Saw several others but loved this bungalow. ASked to view again no answer. Called and left messages nothing. Emailed...nothing.They said the vendor hadn't replied.Assumed they had another offer Nope and lots of faffing about assuming I would pay £1000 for no reason when they have an inaccurate listing. The fence belonged to next door, the property was probate not granted but not revealed in the listing at all - so when I made an offer they had not the legal right to sell and my buyer pulled out as a result of the delays.What a shambles Stay local where you can go and see them if things go wrong - this lot - somewhere down south do not care!Then I finally give in and post a note through the door only to coincide with the nephew of the owner.They took so long to respond to a 2nd viewing request i had to post a letter through the property door. The listing was inaccurate and the buyer and seller both annoyed. What an utter shambles. No contact. No care. Anywhere better than this bunch of chancers. What a joke.SHARING PRIVATE EMAILS IS ILLEGAL. REMOVE YOUR NONSENS.S I CALLED 7 TIMES AND YOU LOST THE HOUSE SALE AS A RESULT. CHECK YOUR RECORDS. WOW.CANNOT TAKE FEEDBACK. the vendor themselves called you masqiersding as a buyer...you never called back. Utterly appalling..I hope you go bust! What is more you have just Harrassed me illegally using my private number so i will be reporting you to the ICO. The facts - I viewed theproperty on a Wednesday my day offI liked it and wanted to view again... you did not return one call for over a week. Fast forward to the convenient emails you happen to dig out and you think you can change the facts of the matter.you are incompetent rude and in breach of the GDPR rules. Complaint submitted to the ICO. ILLEGAL use of customer contact details and downright rude.AVOID at all costs. Good heavens - take some responsibility for your business. It was October 31st by the time you replied! What a shambles.
Katrina · 16 March 2024
Agent replied · 12 June 2024
Dear Reader,We provided evidence to the reviewer showing them the multiple email communications between us and them discussing the viewing that we have booked in and their failure to respond to us. Which they clearly don’t like.
★★★★★ 5/5
TrustpilotEfficiency in arranging a viewing and…
Efficiency in arranging a viewing and confirming an earlier date.
Eesaa · 2 June 2026
Agent replied · 4 June 2026
Your positive feedback is much appreciated. Many thanks.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Better Move team provided an excellent service
The Better Move team provided an excellent service whilst we were on our house hunt. Unfortunately we did do not find our house through Better Move. However, they guided us through the process every step of the way and went above an beyond to find suitable homes within our budget. We would like to especially thank Claire from the Better Move team who was most helpful!
Adam · 16 March 2019
Agent replied · 12 June 2024
Hi Adam,It was a pleasure speaking to you and thank you for taking time to write a nice review.Best wishes,Claire
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat customer service
Great customer service, polite and friendly. Simple and fast booking process
Daniel · 19 May 2026
Agent replied · 4 June 2026
Thank you for your feedback, this is much appreciated.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic service!
Kaiden was really great, got in touch super quick and dealt with my enquiry efficiently, and professionally.
Gemma · 6 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that Kaiden was able to assist you quickly and professionally. If you have any further questions or need assistance in the future, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAgent telephoned the seller immediately…
Agent telephoned the seller immediately to confirm the booking
Martin · 28 May 2026
Agent replied · 4 June 2026
Your positive feedback is much appreciated. Many thanks.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.