Trusted Agent profile · Epsom

Leaders Sales Epsom reviews

4.6

★★★★★ Excellent

240 reviews across 2 platforms

126 High St, High Street, Epsom, KT19 8BT

Leaders Sales's office in Epsom, at 126 High St, is rated 4.6 out of 5 across 240 reviews on two platforms, including 238 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

238

Reviews on Google

This office

Yell logo

3.0 / 5

2

Reviews on Yell

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Epsom office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Olly and the team have been incredibly helpful and accommodating during our move. A great team to deal with - taking a little of the stress away from an already stressful situation.

Sherene · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Dear, Sherene De Stadler, we are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team

1/5

Google

Poor, dont use them unless you want to be lied to. We have moved into a rented property which was missold to us and they are now backtracking. Both my partner and I were told on two separate occasions that the garden outside our property was private and now they are backtracking to say they never told us that. Heartbreaking as myself and my partner were so excited about moving in together for the first time and the experience has been completely tarnished by this.

Camelia · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Camelia Gamee! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Relations Team

5/5

Google

Me and my mate were looking for over a month and a half for a place, and continued to be messed about by most estate agents, a property appeared on Zoopla and we contacted asap. We had a young lad Ollie help us with our viewing and he was extremely helpful and a genuine nice lad, he gave us all the information we needed straight away and even offered to go the extra step further and help us out with things such as wifi and explaining the inns and outs of the initial bill payments. Our experience has been very smooth and the transition has been made perfect for moving during this pandemic, a big part of this was the willingness to help and always being available to ask questions or raise queries with Ollie.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Joshua · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Joshua, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Epsom branch. It's pleasing that Ollie could provide you with a great service which was both helpful and informative. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

As a landlord I have had regular contact with Lettings Manager Sophie Gibbs over the past year. She takes a very positive "can-do" attitude towards both landlord and tenant, is great at keeping me regularly updated, and at fixing small and not so small items. This week she has really gone the extra mile, working the phones and not taking no for an answer from suppliers to ensure my property is ready to let. Her personal but professional approach makes a real difference and inspires real confidence that my property is being well managed.PositiveResponsiveness, Professionalism

Adrian · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Adrian, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Epsom branch. It's pleasing that you have been happy with the service Sophie has been able to provide you. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

I dread dealing with estate agents. I find them usually unfriendly, pushy and clearly have tunnel vision towards their commission. I was elated to deal with both Oli and Sophie who not only were welcoming and friendly but also empathised with our situation and were genuinely keen to find a property to suit our needs. Unfortunately we didn’t find a property through them but I was honestly disappointed that any owed commission didn’t go to this lovely pair. We are still looking so hoping we find our perfect property through Leaders. Many thanks for a friendly and smooth process thus far. Would highly recommend both letting agents

Michelle · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Michelle Passmore, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Epsom branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

We used Leaders to help us looked for a place to rent, and just moved in few weeks ago. I have to say that the lady (Sinead) who assisted us was very helpful and flexible. She's also very proactive with our searches and very informative about the things we need to sort out before our move. She was very patient with me as we had hundreds of questions (as always) but she answered them cheerfully and patiently. Will use these agents again if ever we come acroos new ventures.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Dean · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Dean Justin Reeve Alunan! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Relations Team

5/5

Google

Rochelle and Sofia were really helpful and responsive to find us the perfect house close to the city center. Overall a good quality servicePositiveProfessionalism

Jacopo · 24 August 2022

Agent replied · 23 August 2024

Dear Jacopo Piazza, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

A really professional service that adjusted and attended to all of my needs. Oliver Cupis and Sophie Gibbs were extremely helpful during my experience with Leaders. I can’t recommend them enough!

Louis · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Louis, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Epsom branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience and meet your expectations. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

First time dealing with Leaders and it’s been a breeze. Big thanks to Oliver Cupis for all your support throughout the entire process. Can not recommend enough 👍PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Lewis · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hello Lewis Price Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Relations Team

5/5

Google

The services provide by Leaders Estate Agents Epsom is very professional and good quality especially the letting manager Ms. Sophie Gibbs. The tenant whom introduce by her is very good.PositiveProfessionalism

Edmond · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Edmond Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with our Epsom branch. Best wishes Customer Relations Team

5/5

Google

We used Leaders to help us looked for a place to rent, and just moved in few weeks ago. I have to say that the lady (Sinead) who assisted us was very helpful and flexible. She's also very proactive with our searches and very informative about the things we need to sort out before our move. She was very patient with me as we had hundreds of questions (as always) but she answered them cheerfully and patiently. Will use these agents again if ever we come acroos new ventures.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Dean · 24 January 2021

Agent replied · 23 January 2025

Hi Dean Justin Reeve Alunan! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Relations Team

5/5

Google

The services provide by Leaders Estate Agents Epsom is very professional and good quality especially the letting agent Oliver Cupis. Thanks for the support and appreciated

Murali · 11 January 2022

Agent replied · 10 January 2025

Dear Murali Moorthy, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Epsom. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

1/5

Google

DO NOT USE LEADERS. I called and enquired numerous times about a property and no-one came back to me regarding a viewing despite me following up on various different platforms. It’s such a tough market currently and it doesn’t make it any easier when letting agents do not communicate properly! Such a poor service, absolutely would not recommend.

James · 24 August 2023

Agent replied · 23 August 2024

Dear James Yardley, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

4/5

Google

Oliver is part of a great team who kept us informed at all times. Friendly with great manners. We were shown around by Olly and Amie. Good job!PositiveResponsiveness

Hoikin · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hello Hoikin Wong Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Relations Team

5/5

Google

I spoke to leaders about a property that I wanted to view. Oliver Cupis met me at the property on time and was professional, polite and attentive to all my questions. He also ensured he followed up on a timely manner on the day to get my feedback and also so discuss any other opportunities that may be available. I wish him all the best in his career. I’m sure he will do well.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

H · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Hussein Somji, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Epsom. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

1/5

Google

We have arranged a viewing and went to view the property, we like the property in first instance and agreed to put an offer, further we also informed the negotiator not to show the property until our offer is been accepted before leaving she assure as that she will not show the property but she purposely showed property to some other family, off-course property was so nice they put offer to. Now again there I believe once you have offer you should have cancel other viewings but she did not and give both offers to landlord...the LANDLORD which we assumed already decided with other interested tenant as they were not Asians..i was keep calling her writing various emails but she said oh we have 2 offers so we decide to put both... after one week a whole one week they rang and said oh landlord decided to go with the other interested tenant my QUESTION Y and how the decide and judge though we have all right documents and higher salary ....we qualified there and there but I am sure because of we belong to Asian community the did not put out offer forward and just informed that landlord goes with the tenant.. My daughter was so upset as it was near her school and we have planned all set for the property .................this what the did for sure unethical as we been to property first and straight away give offer , she should not put other offer till we were genuinely rejected...NegativeProfessionalism

Sheejay · 24 August 2020

Agent replied · 23 August 2024

Dear Sheejay Ayub, we're saddened to see that our team in Leaders Estate Agents Epsom have received a low star rating. We'd really like to address this situation with you as we want to see how we can turn your experience around and improve our services moving forward. If you are willing to do so then please reach out to us on 01344 753104 or write to us at customerrelations@lrg.co.uk. Kind Regards, Leaders Estate Agents Epsom (Customer Relations)

4/5

Google

I recently put in an offer on a property advertised with Leaders. I dealt with Will who was knowledgeable, helpful and professional throughout. Pleasure to work with.PositiveProfessionalism

Gemma · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Dear Gemma Henderson, Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback All the best, Customer Care Team

5/5

Google

We were fortunate to be letting our property before the 1st. lockdown and also in having the 1st.class service and attention of Sophie Gibbs at Leaders. She was professional , practical and sensible in both advice and in keeping us informed on progress with securing the tenancy , ensuring a smooth paperwok transition with all the details we needed to know. We have missed her since, and would be pleased to use her expertise again.

Daphne · 24 August 2021

Agent replied · 23 August 2024

Hi Daphne Larner, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Epsom. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

One of the top letting agencies that I have dealt with. Very helpful staff especially Mia, answering and solving all my questions. Offering lots of help to make moving to a new home as easy as possible.

Fadi · 25 August 2017

Agent replied · 23 August 2024

Hi Fadi, thank you for taking the time to leave feedback. We will be sure to pass your kind words onto the team.

1/5

Google

Use any other lettings agency, honestly. Atrocious customer service and huge fees for, frankly, no service. Out of pocket nearly £400 in admin fees to go from being rejected from referencing to “the landlord is going with another offer” within less than a week of paying. I noticed they had even put the flat back on the market before it had been explained to me why I was rejected. Any attempt to rectify the issue was met with stonewalling (the landlord isn’t interested in a guarantor, the landlord has other offers, fine print, etc), cynicism and sarcasm. Three weeks later I see the flat is still on the market. They do not care about you, only your money. You can get much better service for less.

Simon · 25 August 2019

Agent replied · 23 August 2024

Hi Simon, we are really sorry to hear of the negative experience that you have had with us and our team at Epsom. We consistently strive for exceptional service so its disappointing to hear you did not receive this from us on this occasion. We are concerned by your comments and would like to discuss this with you further, please reach out to us on 01344758596 at your earliest convenience. Kind Regards, Leaders

5/5

Google

Had a pleasant experience with Leaders Epsom after failing to get anywhere with the other estate agents in the area. Elle, was more than helpful when it came to making sure all our documentation was completed on time. And carried on making sure we were all settled in after moving. Credit to her as she had just started this job as well. Also a thank you to her colleagues Sophie and Tanzy who were on hand to help when we needed it. Would gladly use this office again.

Mark · 25 August 2019

Agent replied · 23 August 2024

Hi Mark, thank you for this wonderful review about your experience with Elle and the Leaders team Epsom. We are really pleased to hear that Elle was able to offer so much support and assistance to you throughout your dealings with her. We will pass your comments onto her as well as Sophie and Tanzy so they are all aware of your thanks. We hope we can be of assistance to you again in future. Kind Regards, Leaders

5/5

Google

It has been a pleasure dealing with Aimee Morrison. She has been very helpful right from the start, always willing to go the extra mile to find out information and very prompt in replying to emails and returning calls. Keep up the good work Aimee

Ashen · 26 March 2024

Agent replied · 23 August 2024

Dear Ashen L Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Leaders was really helpful in finding the home for us. especially Dyane and Sophie was really helpful

DENITA · 24 August 2022

Agent replied · 23 August 2024

Dear Denita We are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Leaders were very professional when dealing with the rental of my property. Ben and Jack were very friendly and informative when asking questions and very efficient when letting my property. would reccomend to anyone

Josie · 25 August 2016

Agent replied · 23 August 2024

Hi Josie, thanks so much for your kind words. We'll be sure to pass your feedback on to the team.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Leaders Sales's Google reviews

Questions about Leaders Sales Epsom

How many reviews does Leaders Sales Epsom have?

Leaders Sales's Epsom office has 240 reviews across two platforms: 238 on Google, 2 on Yell.

What is Leaders Sales Epsom's rating?

Leaders Sales Epsom is rated 4.6 out of 5 across all 240 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 238 reviews.

Where is Leaders Sales's Epsom office?

Leaders Sales Epsom, 126 High St, High Street, Epsom, KT19 8BT.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.