Every review we hold for the Eastleigh office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotWell what to say about Abri is that the…
Well what to say about Abri is that the customer service is brilliant. They are always friendly and very helpful. I phoned a while back because I was migrating over to UC and initially worried about paying my rent which they were very understanding about. Turns out I need not of worried. I also made another to call to report some repairs and the lady was very prompt and helpful in getting them sorted. Our fence was fixed today and again the guy who did the repair was very nice and did the job really well and was very quick. There are still a few things that need to be looked at but it's definitely a working process especially now we have silverhomes merged with us. More staff means more jobs get done quicker. Even the gardeners are now more regular and do a good job and thorough job
Gemma · 27 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Gemma, Thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAlways had great service from Abbri.
Always had great service from Abbri.Job was well done, work man was very pleasant and job was done a day earlier than the day it was booked for.
Susan · 21 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good afternoon Susan Thank you for taking the time to leave this review. Its lovely to hear your experience has been positive and your pleased with the work carried out in your home Many thanks Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotEmployment Services Superstar
I accessed Employment Services in June 2024 and felt listened to from the start. The Coach didn't make me do anything I didn't feel comfortable with, and encouraged me to follow my heart which in turn boosted my confidence. She worked tirelessly for me; the emails, the calls and perseverance to help me get back work. There wasn't anything that she wouldn't do. I am proud of myself for how far I have come, and now I am at college studying to refresh my skills so I can return to work next year and I know I will get there. I will be back in touch when I complete my course as I know this support works and would encourage others to access this resource.
Carla · 20 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Carla, Thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. We hope you are enjoying your course and look forward to hearing from you when you have completed it. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful, awful, awful!
We cannot begin to explain the regret, upset and stress we still go through from getting into a Shared Ownership home with Abri. The office are friendly and kind enough to talk through issues but that is as far as anything gets with this company. Abri blames the developers (in our case Drew Smith) who pass it all back to Abri, who we are still waiting for an update from since Christmas with defects including a door that has dropped twice, 4 windows that have broken- one of which we have had to strap shut today using ropes in the room our baby sleeps in as it no longer locks. Locks have fallen out the window handles, ceilings are made of paper with crumbling floors under the carpet that let bugs in from the patio all winter- all still waiting to be fixed! The windows have to be the worst, fitted still wrapped in a plastic around the edges which means the seals never stayed in tact. December 2023 we had someone come out who agreed both these issues and the mould on our wall (in a 3 year olds bedroom) which showed no obvious signs of where it was coming from did need looking into and still we wait for any follow up now in September 2024! The only response we have had looking into the issues with a list of how long it took for people to respond to show they tried. Alongside this was a £100 payment as an apology for the time it took to respond which I think means they are no longer fixing any problems in the place we continue to pay both mortgage and rent on. The costs to get out of this house is so huge, it has trapped us in somewhere that makes us so miserable every day with two children we just want a better home for. We are so close to giving up on our mortgage, making a loss and going back to renting due the amount lost in this property. We cannot recommend enough staying as far away from this lot as possible! This is help to repair not help to buy as YOU end up fixing most of the work on the houses! Another complaint has been raised today- maybe we will hear back by Christmas 2025?
Lucy · 16 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Good afternoon, thank you for taking the time to leave your review. I have sent you private request for further information. Kind regards Customer Relations Team Thank you for coming back to us with the additional information. I have made arrangements for a member of our team to contact you by telephone this afternoon, to discuss the next steps Abri can take and give you the assurance we will look into these issuesBest wishes Abri
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe worst for maintenance and improvements
Initially Radian- Great service, regular maintenance, low rents.Abri since takeover (COVID?) awful service, missed maintenance, consistently increasing rent and service charges.Took 2 years to replace a broken buzzer system meaning residents had mail and deliveries stolen. Unable to host visitors and trades unable to access for any private repairs or installs.Didn't visit site to inspect for years (probably still havn't) meaning they missed a neighbour extending their house and knocking down all the shared fences.Encroaching on land owned by the flats. Locks changed on bike sheds and bin sheds without notifications meaning that some residents had to break a lock to deposit rubbish (increasing service charges)Several leaks in the building leading to continual water damage over several years. No fixes in sight, despite reports.Overdue decoration. last was under RADIAN 7 years ago. should be every 5 years. No external repairs/maintenance performed in 7 years. Similar blocks (NON-ABRI) are having cladding and balcony replacements despite being built AFTER our block.Currently trying to get EV charging installed. 6 months and counting. Can't even get it privately installed as ABRI need to say yes, don't have to do anything, no cost to them... just an acknowledgment.
Caleb · 16 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Caleb, Thank you for taking the time to leave a review and I am sorry for the experience you have had. We would really like to look into your concerns and put things right, to give you the reassurance Abri are committed to putting a resolution in place. In order to do this please can you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your name and address to enable us to determine the best course of action to take. Best wishes Abri
★★★★★ 1/5
GoogleDO NOT BUY AN ABRI BUILT PROPERTY. Just moved into a brand new Abru house in Broxborough, Ottershaw. If the upstairs toilet is used its floods (waste water then drips from the kitchen ceiling)and today we cannot use the downstairs toilet as the mains sew is blocked. This has been going on for 6 weeks and Abri have done nothing to resolve the issues, I am just told 'we are working on it'. Many residence are have the same issues!
Gemma · 16 October 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotBarely maintains buildings, flats are looking like derelict properties!
I've been a tenant for over 20 years now and everytime the housing association gets taken over, the quality of building maintenance gets worse. This is just not with my block, but all of them in the surrounding area.First there was Windsor Housing association, where the buildings were kept clean and repaired to a good standard.We then had Radian, still ok, but you could start to see a lack of care.We now have Abri which is just too big to be of any good.Fences are falling apart, wires hanging out in communal areas. Lack of gardening. Lack of cleaning in shared areas. Weeds everywhere. Repairs not finished to any form of standard. The building itself has not been painted in years and due to bad drainage is disgusting.It is also pointless putting a complaint in, as they will say they will rectify things but they don't.Abri's response here will be to contact their customer relations team, but that does not work. I have tried that numerous times.They are nothing but a slum landlord now, who will only do the bare minimum that they are legal required to do!
Matmah · 11 September 2024
Agent replied · 12 June 2024
Good afternoon Matmah Thank you for taking the time to leave a review and I am sorry for the experience you have had. I appreciate you have said contacting our Customer Relations Team hasn't worked previously for you, however, we would really like to look into your concerns and put things right, to give you the reassurance Abri are committed to putting a resolution in place. In order to do this please can you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your name and address to enable us to determine the best course of action to take. Best wishes Abri
★★★★★ 5/5
TrustpilotA big thanks to Abri for a fuss free…
A big thanks to Abri for a fuss free professional out of hours service fixing my bathroom light when it was so dark and inaccessible. Thank you so much.
Francesca · 27 March 2026
Agent replied · 5 June 2026
Good Afternoon Francesca Gomme,
Thank you for taking the time to share your feedback, It's great to hear you are pleased with your new bathroom light.
We're glad to hear that the situation has been resolved and accessibility has now been improved.
Thank you,
Carla
★★★★★ 5/5
TrustpilotThankyou
Lovely polite man, which helped me relax while in my home.He got the job done and I'm very happy with the the work he completed. Thanks Victor
Tracy · 21 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good afternoon TracyThank you for taking the time to leave this review. Its lovely to hear Victor was able to make you feel relaxed in your home. I will ensure to feed this back to the relevant team Many thanks Customer Relations
★★★★★ 1/5
TrustpilotLack of Customer Service
If you are a potential customer of Abri (social housing or shared ownership) look elsewhere! Customer Service is zero despite what their website says. Full of empty promises and expect you to chase them all the time for a response. Their procedures are out dated and staff so obviously follow an unhelpful script. An independent external consultant needs to be appointed to look at the whole of their business as the only customer service they provide is as a previous review has stated is rent and service charge increases. Very disappointing.
MellowYellow · 31 August 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi, thanks for thanks for leaving a review. We always want to deliver a great experience, but we know we don't get it right all the time. So your feedback is really appreciated as it helps us improve our services across the business. You can contact us to raise a complaint or concern by following this link: www.abri.co.uk/advice support/making complaint. Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotCustomer service
On the 1st August I spoke with Emma from the customer service team, she was really lovely, kind and very helpful with my inquiry. Thank you Emma for you advice and support.
Helen · 28 August 2024
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service youreceived. We really appreciate your feedback.Thanks Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotI rang with a query about my rent
I rang with a query about my rent I spoke to Hannah Who was extremely professional,.friendly and helpful My query was solved Thank you
Dawn · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Dawn, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback, I have passed this to Hannah's line manager . Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly lady great service
I reported a repair and the lady Alexander was very polite and freindly and booked in my repair and reassured me done with ease
Tira · 19 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good morning, Tina. Thank you for taking the time to leave this review. I'm pleased your experience with Alexander was positive, and she was able to get your repair booked in. Your feedback is appreciated. Many thanks Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotSylwester came out to repair my broken…
Sylwester came out to repair my broken door lock. He arrived on time, was very helpful and explained what he was doing. He completed the job very quickly and was very friendly .
Ellie · 9 February 2026
Agent replied · 24 December 2024
Hi Ellie,
Thank you for taking the time to share your feedback, It's fantastic to hear Sylvester was extremely helpful and explained what he was doing.
Your feedback is appreciated.
Carla
★★★★★ 5/5
TrustpilotBathroom light
Aroon came to fix my light in batroom which was going off after 10 minutes been on despite me buying a new bulb light he came within the tome of the slot fix the problem in not time thanks
Ferdinando · 17 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hi Ferdinando,
Thank you for taking the time to share your feedback, It's fantastic to hear Aaron resolved your repair efficiently.
We are happy to hear you are pleased you are now happy with the repair, and the light in the bathroom is now fixed.
Your feedback is appreciated.
Carla
★★★★★ 5/5
TrustpilotPlumber came out for my kitchen tap.
Diane · 18 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hi Diane,
Thanks for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! We're really glad you were happy with the job completed by one of our plumbers,
Kind regards,
Emily
★★★★★ 5/5
TrustpilotDone was very helpful and efficient got…
Done was very helpful and efficient got the job done quickly v he e was very professional in his job keep up the good wotk
Mrs · 22 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good morning Mrs Quelch, Thank you for taking the time to leave this review. I'm pleased you're happy with the work carried out in your home. Many thanks Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotRecently moved in to an abri home
Recently moved in to an abri home. Never met a company who are so helpful and friendly in all my life. Today I had two plumbers visit my property who where absolutely fantastic sorted the job in under 10 mins really nice guys. I find all in all every person I have met from this company are all unique and serve their customers to the best of there ability. So proud to be a tenant!
Danielle · 23 October 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Danielle, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI spoke to Meegan
I spoke to Meegan, from customer service, she was lovely and made me feel very comfortable and welcoming! Had a good yap! And a laugh, really made my day!
Rose · 19 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Good morning Rose Skuse Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased to hear Meegan made your day and will make sure her manager is aware of your kind words. Best wishes Abri
★★★★★ 5/5
TrustpilotA job will done.The gentleman who came round was very…
The gentleman who came round was very polite and friendly. And did a very high exceptionally quality work.
Matthew · 1 June 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Matthew,
Thanks so much for leaving a review, we really appreciate it.
It's great to hear that you were happy with the job completed!
Kind regards,
Emily
★★★★★ 1/5
TrustpilotCOMMUNITY SAFETY TEAM OF SOUTHAMPTON CORRUPTED AND LIARS.
IT HAS BEEN A TERRIBLE JOURNEY OF MY ON GOING PROBLEMS WITH MY NEIGHBOUR.AND THE COMMUNITY SAFETY TEAM OF SOUTHAMPTON
Paty · 15 May 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Paty,
Thanks for taking the time to leave us a review.
I'm sorry to hear you are unhappy with the support from our Community Safety Team. would like to look into this further, can you please contact our customer contact centre on 0300 123 1567 so we can discuss this.
Kind regards,
Emily
★★★★★ 5/5
TrustpilotI've just moved into an Abri property…
I've just moved into an Abri property and couldn't be happier! The flat itself is immaculate and everything from the kitchen to the bathroom has all been done to high specification. They certainly haven't spared on costs! The staff are all incredibly friendly, effecient and professional and have gone that extra mile to ensure my move has been stress free. I know I will be very happy living here and can't recommend them enough. Kudos Abri!
BRIONY · 26 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Good afternoon Briony, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotGround Maintenance fails.
No idea who the b*ffoon is running the ground maintenance team but piling sods of turf around greens to stop cars is horrendous on Mansbridge estate.
Doris's · 26 March 2026
Agent replied · 12 June 2024
Good Afternoon Doris's friend,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your concerns regarding the recent ground maintenance works.
We understand the importance if ensuring that any changes to the environment are both safe and accessible for all residents.
Please can you email full details to customerrealtions@abri.co.uk or calls our Customer Service Team on 0300 123 1567 so we can look into this matter further.
Thank you,
Carla
★★★★★ 5/5
TrustpilotSteve came to repair our windows
Steve came to repair our windows. He was friendly, knowledgeable, efficient & very tidy. He couldn't have provided a better service. Thank you Steve!
Customer · 20 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good morning, Thank you for taking the time to leave this review. Its lovely to hear the service Steve provided you was positive. Many thanks Customer Relations
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.