Every review we hold for the Dunstable office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleFALSE ADVERTISING continuously from this agency which is mis- leading both tenants and landlords. Fake TO LET boards being put up outside various properties. When you enquire about the properties with the agency they state they are no longer available but they were never advertised on their website or rightmove in the first place.
I have raised this with them directly, but they have failed to take my point on board and continue to put up fake boards, not only on properties but on random lampposts and road signs.
ADDITIONAL COMMENT AFTER RESPONSE FROM AGENT - It's a shame to see that my review and point has not been taken seriously with no explanation provided for the false advertising or confirmation that this will stop.
Instead you have sent a generic response which is a kop out. Poor performance all round from your company.
Wilson · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Wilson Tompkins,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleLazy business winning technique from this company yet again. Adding fake let boards in Leighton Buzzard at apartment blocks they do not let a single property in. I know at least two of the developments the boards are at are owned by one landlord and are all let by another agent, that doesn't make sense. Do your research if you are going to falsely advertise your company and put them in places that are believable if you are taking up this poor business tactic. Gain business the right way by winning it not the lazy way by pretending you are letting houses in that area.
Lenny · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Lenny Richards,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have been renting with Leaders since one year and a half when we decided to move town. Last year our house got allocated to a new property manager, Esther Kayonda that is very professional and hard worker. She has been putting a lot of effort to ensure that we receive our tenancy agreement on time and keep us updated always when was needed. She has been always available to speak with her, sometimes few times a day and always gave me good advices. Esther, if you are reading this review I can not express in words how thankful I am to you and your service. Leaders you should consider yourself proud to have people like Esther, who puts her heart in her job, to work for you.
Alexandra · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Alexandra
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have loved the experience I have had with leaders in Dunstable especially Robert Carter he has been friendly efficient and has helped to make my move stress free I would definitely recommend Rob for all your letting and sales.PositiveProfessionalism
YVONNE · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Yvonne Cardoso,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleZac was particularly helpful in answering every question and seeing that we were satisfied at every point in time. Thank you Leaders for the wonderful experience.
Foluke · 24 September 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Foluke Adeniyi
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely great agent. The whole process was swift and simple from initial viewing to moving, and all of my questions were answered straight away. Kudos to the office manager Michelle, who has been a great help and has a genuine care for the tenants she is placing. Thank you Lenwell
George · 21 June 2020
Agent replied · 20 June 2024
Thank you George what a lovely review! Have a great weekend :-)
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience was more positive than I had imagined it would be, finding and moving myself into the new place was made as clear as could be and managed really smoothly, Lauren was great at communicating and super helpful
Sophie · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Sophie,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleDealt with Molly at Leaders she was super helpful!
Tia · 24 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
Dear Tia Stanbury
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleMolly at Leaders in Dunstable helped us rent our property and all I can say is WOW…. What a fantastic experience from start to finish… the service we received from her was amazing and we will 100% be recommending her to all of our family and friends…. Well done Molly we are truely thankful to you :)
Caylee · 24 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
Dear Caylee Massey
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleLeaders Dunstable is really helped me to find out the property. They are very friendly and approachable to find suitable property. Thanks to their entire team
Raj · 26 July 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Raj
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleKayla is helpful and friendly definitely recommend her
Emily · 24 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
Dear Emily Bradley Xx
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI'm very satisfied with the service provided by Melika. She has been responsive. As a non-resident landlord, I have good peace of mind, knowing that it's in her good hand.
Leon · 11 July 2025
Agent replied · 9 September 2025
Hi Leon Koh,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Dunstable. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleThank you so much Molly, Lauren and Sarah. you been amazingly helpful and brilliant. You have helped me to make this process very smooth and easy.
Azhar · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Azhar,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleMolly showed me around a property and was very helpful and polite. She was very informative and clear on the process involved.
Thank you Molly !
Neveyyy · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Good afternoon,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery helpful and had answers for all my questions with a professional manner especially Molly she was fantastic. I am very happy with my experience with this company and will be using again in the future
Taylor · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Taylor,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI spoke with Mel this morning, and she has been an amazing of Support.
Victoria · 12 December 2025
Agent replied · 26 December 2025
Dear Victoria Cudjoe
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More
★★★★★ 5/5
GoogleA good letting agency with great staff, also appreciate staff Melika regarding sorting out my boiler related issues
Joy · 27 October 2025
Agent replied · 26 December 2025
Dear Joy Oshowole
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More
★★★★★ 5/5
Googlemy experience with leaders dunstable has been amazing!. Their customer service is great and they really know how to look after their customers.
I had an amazing letting consultant called molly and she has been great! . Has helped me so much and made my move smoother and made me feel at ease. she has been amazing on this journey and i couldn’t thank her enough!. Very respectful!
Lacey · 24 September 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Lacey Bradley
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleMy daughter rented a property in Dunstable for 18 months. I have to say I was shocked when I saw it - mould growing on the walls, the smell of damp, and a broken light fitting leaving a steep set of stairs with no lighting. She left two months ago and is still waiting for the deposit to be returned. Despite contacting Leaders by phone and email several times, there has been no response to explain why the deposit has not been returned. Unfortunately, she now has no option but to take them to the small claims court to reclaim what she is owed, including items damaged by the mould in the property. Not the kind of professional service I would expect from an estate agents.NegativeResponsiveness
Tracey · 24 August 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Tracey,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleThe best agency in Dunstable. Very helpful and nice staff. Very quickly we get a flat with my partner.
I highly recommend Leaders, especially Lauren if using the Dunstable branch.
Milka · 26 October 2022
Agent replied · 25 October 2024
Dear Angelika,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI dealt with Robert he was professional through out a great help in getting everything sorted and the proces was quick and efficient and he was at hand if I need anything.PositiveResponsiveness, Professionalism
Andrew · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Andrew,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleLauren from Leaders Dunstable is amazing!. She was able to help me throughout my whole letting process and even get special perks that tailor to my needs. Thank you Lauren 5star customer service
Jesse · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Jesse,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleZac was very professional and polite and great to deal with. Highly recommend this Agency for Landlords and Tenants.
Mr · 24 September 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Mr Hood
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleLauren was magnificent helping me find a place. Friendly and professional all at once. She knows the details of the property, and what she doesn't, she finds out for you.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Mauro · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Mauro Burgess,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.